چراغ سبز آمریکا به اسرائیل برای ترور قاسم سلیمانی

یورونیوز - الجریده به نقل از منبعی در بیت‌المقدس اعلام کرد که هر دو کشور آمریکا و اسرائیل به این توافق رسیده‌اند که قاسم سلیمانی «تهدیدی برای منافع دو کشور در منطقه است».
 
هاآرتص روز دوشنبه به نقل از روزنامه کویتی الجریده گزارش کرد واشنگتن به تل‌آویو برای قتل قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران چراغ سبز داده است.
 
الجریده به نقل از یک منبع آگاه در بیت‌المقدس اعلام کرد که هر دو کشور آمریکا و اسرائیل به این توافق رسیده‌اند که قاسم سلیمانی «تهدیدی برای منافع دو کشور در منطقه است».
 
در این گزارش آمده است که این توافق سه سال پس از آن حاصل شد که آمریکا تلاش اسرائیل برای قتل این ژنرال ایرانی را متوقف کرده بود. بنا بر این گزارش، سه سال پیش اسرائیل قصد قتل قاسم سلیمانی در منطقه‌ای در نزدیکی دمشق را داشت اما ایالات متحده آمریکا به رهبری ایران درباره این طرح اسرائیل هشدار داده بود. این موضوع در آن زمان منجر به بروز اختلافات شدیدی میان دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا شده بود.
 
این اولین بار نیست که اخباری مربوط به تلاش برای ترور قاسم سلیمانی چه در داخل ایران و چه خارج از مرزها مطرح می‌شود.
 
روزنامه الجریده همچنین اعلام کرده است احتمالا محمدرضا فلاح‌زاده، دومین فرمانده ایران در سوریه نیز که به «ابوبکر» معروف است، از سوی اسرائیل هدف قرار خواهد گرفت.
 
از زمان افزایش عملیات علیه نیروهای آمریکایی مستقر در عراق در سال‌های ۲۰۰۶ میلادی به بعد نام قاسم سلیمانی، در رسانه‌های بین‌المللی مورد توجه قرار گرفت. حضور پررنگ نیروهای تحت حمایت ایران در سوریه و عراق در سال‌های بعد، نقش سپاه قدس و فرمانده آن را بیش از پیش برجسته کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

یکی‌ از سران افعی که بد در دام دجال افتاد و به اسم خدا و دفاع خلقی را به ظلم کشت، سر کرده سپاه تروریستی نا مقدسِ شیطانی، حد اقل تاوان یکی‌ از آن‌ کشته شدگان را هم از آن‌ صد‌ها هزار تن کشته تقاص یکی‌ را پس دهد، خوش به حالش شده حال آوارگی و غرق کودکان بی‌ پناه در دریا و بر باد رفتن سرمایه مادی و معنوی ایرانیان و کشتار آزادگان و دنیا را به آشوب و اغتشاش کشیدن به کنار و حسابش با کرام الکاتبین و روزِ حساب.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
۳۶
*بی همتا* - برلین، آلمان

حقش است . این رهبر تروریست و سازنده حزب الله لبنان . به درک رفت ..
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
۴۹
tom28 - تهران، ایران

چراغ سبز و دستور ترور قاسم سلیمانی توسط انگلیس به آمریکا داده شده تا بودجه و امکانات برای اجرای عملیات به اسراییل داده بشه. مردم ایران فراموش نکنین که چطور انگلیس کودتای ۲۸ مرداد را طراحی کرد و هزینه و اجراش را سپرد به آمریکا و سال گذشته بود که دولت آمریکا اسناد کودتا را منتشر کرد ولی دولت انگلیس با اعزام مامورین بلند پایه به دولت آمریکا اجازه نداد اسناد مربوط به طراحی کودتا توسط انگلیس را منتشر بکنه. کمی تاریخ و اخبار را مطالعه کنین تا واعیتها را بفهمین.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
۴۴
بوزرجمهر - تهران، ایران

این مردک ذوب در ولایت علی خامنه است و جز شر و نکبت و ترویج خشونت و دشمن تراشی وهدر دادن جان و سرمایه ایرانی کاری ندارد.بمیری مزدور بی خرد
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

کاش ملت میدونستند پشت اسم این زالوی جنایتکار قاتل زن و بچه ها ی سوری چه اشغالی خودش و مخفی کرده.من از نزدیک این یا بو را میشناسم نه خودش له کل خانوادش را چه ادمهای پست فاسدی هستند که الان برای ملت مقدسشون کردند!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
۵۴
لشگر ششم ورماخت - دوسلدورف، آلمان

حاج قاسم جان شما به بزرگواریه خودتون ببخششون . جانِ حاج قاسم بیخیال نادونن یه غلطی کردن حالا شما بزن به حسابِ نفهمیشون
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

البته روزنامه الجریده زیادی خورده. کشتن قاسم گچکار ساده تر از این داستانهاست و قاسم در کلا بیشترین ضررش به ملت ایران تحمیل شد. به امید آنکه بزودی گرد و خاک شود و انسانها بتوانند از دست این آدمخوران نفسی آرام بکشند.بساطی است انسان!!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

در ایران به قتل نرسد، چونکه خون کثیفش خاک پاک میهن را آلوده می‌کند
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
۳۴
ANTI JAHL - هامبورگ، آلمان

شاید هم دلیلش داشتن اطلاعات زیاد باشه، به هر حال ترس سقوط رژیم هست، یادمون باشه که هویدا به چه گناهی پشت در دادگاه کشته شد
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
۵۲
ordak - بن، آلمان
دارند یکی از مزدوران خودشون را که دستتش در خیلی ای جنایت بوده و اکنون به مهره سوخته بدل شده را از بین میبرند،میخواهند دستشون در مورد همکاری با این یابوی جنایتکار رو نشه و نمیخواند دستشون رو بشه که با همکاری این یابو داعش را تاسیس بلای جان ملت سوریه و عراق کردند، حتی اون مردک مردار رفسنجانی علنا گفت سلیمانی و جنایاتش در عراق داعش را درست کرد!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
۵۲
ordak - بن، آلمان
[::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::].،میترسی مواجبت قطع بشه ،المان هممثل چکه باطه بفرستند حضور سعید طوسی!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
برای اینکار هرچه زودتر بهتر، این بی ناموسهای بی شرف را( منظور سران رژیم و سران جنایتکار و تروریست سپاه رژیم شیعه داعشی ) خیلی وقت بود باید به درک واصل می شدند تا جلوی خونریزی و تروریسم در منطقه و اقصی نقاط جهان گرفته می شد.تنها ارمغان این رژیم طی ۴ دهه فقط ترویج خشونتو ادم کشی، صدور و پشتیبانی بی قید و شرط از تروریسم و گروههای تروریستی امثال حزب الاه، حماس، طالبان، حشد شعبی در عراق، حوثیها در یمن، شیعیان و سنی های ترو یست در کشورهای خلیج فارس وووووووچون این لیست تمامی ندارد. تمام دارایی و ثروت ملت ایران یا توسط سران رژیم دزدیده و غارت می شود و یا خرج ادم کشی و تروریسم می شود.لعنت بر خمینی، مرگ بر خامنه ای و سران جنایتکار سپاه، بسیج، نیروی انتطامی که علیه ملت بپا خواسته دست به ایجاد رعب ووحشت ، کشتار ، ترور، شکنجه، و تخریب اموال عمومی و نسبت دادن این اعمال به مردم بپا خواسته تا به سرکوب قیام صلح امیز مردم ادامه دهند...
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
۵۴
لشگر ششم ورماخت - دوسلدورف، آلمان
[::ordak - بن، آلمان::] نه بیشتر از این میترسم که شما هموطن عزیز که اومدی اینجا و کیس مسیحیت میخوایی بدی ، .....
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. ادم یعنی باید حماقت تو هم فکریهای تو را داشته باشه که از جهل مذهبی فرار کنه و اینجا به کلیسا پناه بیاره.هر چند من اینجا هر روز امثال تو را میبینم که یا میگن به حضرت عباس مسیحی هستند یا میگن دوره ای وا خواهری را پیش سعید طوسی گذراندند،هر روز این مصاحبه ها را میشنوم!
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +459پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +246ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +171عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم