شاهزاده رضا پهلوی: رژیم فعلی ایران اصلاح‌پذیر نیست

صدای آمریکا : فرزند آخرین شاه ایران در تازه ترین موضع گیری خود، ضمن اعلام اینکه رژیم فعلی ایران را اصلاح‌پذیر نمی داند، گفت وجود این رژیم خسارات جبران ناپذیری به ایرانیان وارد کرده است.
 

شاهزاده رضا پهلوی در توئیتر خود در سه پست جداگانه به انگلیسی نوشت: رژیم فعلی در ایران هیچ گاه تغییر نخواهد کرد. ۳۸ سال زمان داشت تا تعدیل شود اما نشد. به جای آن ثروت کشور را بر باد داد، ایران را به ورطه درگیریهای خارجی کشاند، و دهها هزار نفر از ایرانیان را برای حفظ قدرت به قتل رساند.

 
در روزهای گذشته در بین شعارهای معترضان در ایران، بارها از رضا شاه، پدربزرگ آقای پهلوی و همچنین پدر او به نیکی یاد شد.
 
شاهزاده رضا پهلوی در بخش دیگر واکنش خود به اعتراض های اخیر، به مواردی چون «دومین میزان اعدام در جهان»، «میلیاردها دلار صرف دخالت در سوریه، لبنان، عراق و یمن»، «از بین رفتن دریاچه ارومیه و تبدیل شدن استان های زیادی به بیایان» و «رکورد نرخ بیکاری» به عنوان شواهد «شکست استبداد دینی در ایران» اشاره کرد.
 
وی نوشت: حکومت دینی، مانند کمونیسم، یک ایدئولوژی سیاسی شکست خورده است. از لحاظ اقتصادی قابل دوام نیست.
 
پیشتر شهبانو، فرح پهلوی، آخرین ملکه ایران نیز در پیامی از اعتراض های مردم حمایت کرده بود.
 
اظهارات آقای پهلوی در حالی است که چهارمین روز اعتراض گسترده مردم ایران در روز یکشنبه برگزار شد.
 
با وجود اینکه رسانه‌های رسمی و برخی از مسئولان دولتی از برقراری آرامش و پایان اعتراض‌ها در ایران خبر دادند، ویدئوهای ارسالی به صدای آمریکا و تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از درگیری نیروهای پلیس با معترضان در شهرهای ایران است.
 
بر اساس تصاویری و گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، تجمع غروب یکشنبه دهم دی در میدان فردوسی تهران به دخالت خودروهای آبپاش پلیس منجر شد. پلیس همچنین تلاش کرد معترضان در مناطق مختلف خیابان انقلاب، از جمله تقاطع کارگر جنوبی و چهارراه ولی عصر را متفرق کند.
 
ویدئویی دیگر نشان می‌دهد که معترضان در خیابان ولی‌عصر تهران با پلیس درگیر شده و خودروی پلیس را واژگون می‌کنند.
محسن محمدیان، مدیر روابط عمومی سازمان مترو به رسانه ها گفته است که ایستگاه متروی تئاترشهر به دلیل تجمع‌های اعتراضی و مسائل امنیتی مسافرگیری نمی‌شود و مسافران نیز تخلیه شده‌اند.
تصاویر دیگری از درگیری پلیس و حتی تیراندازی در شهر تویسرکان استان همدان حکایت دارد. هنوز گزارشی از زخمی یا کشته شدن معترضان در تجمع های روز یکشنبه منتشر نشده است.
خبرهایی که کاربران شبکه‌های اجتماعی برای صدای آمریکا فرستاده اند همچنین از برخورد پلیس با تجمع معترضان در شهرهای اصفهان، شاهین شهر و شهررضا حکایت دارد.
تصاویر ارسالی به صدای آمریکا، برگزاری تجمع و راهپیمایی در شهر چابهار استان سیستان و بلوچستان را نشان می‌دهد.
در این تصاویر، تجمع کنندگان شعار می‌دهند «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی» و «ملت گدایی می‌کند، رهبر خدایی می‌کند».
تصاویر دیگری نشان می‌دهد که معترضان یکشنبه در شهرهای سنندج، بهشهر، اراک و رشت نیز راهپیمایی کرده‌اند.
یک گردهمایی اعتراضی هم مقابل فرمانداری شهر مراغه در آذربایجان شرقی برگزار شده است.
تجمع‌های اعتراضی در روز شنبه نیز در برخی از شهرها با برخورد خشن پلیس مواجه شد به طوری که در استان لرستان دو کشته و شش زخمی در پی داشت. یکی دیگر از پیامدهای تجمع‌های اعتراضی روز یکشنبه، بستن شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام از سوی دولت بود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

شاهزاده رضا پهلوی: رژیم فعلی ایران اصلاح‌پذیر نیست ! چون ذات و سرشت آن اینگونه است، پاینده باد ایران!
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
۸۴
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

آق رضا یکم بیشتر بفکر سلامتی خودت باش؛ بیچاره مادرت هنوز تو غم دو تا بچه‌هاش پیچیده. شما هم یه دفعه وا نری از خوردن زیادی . ما خودمون به اصلاح مو؛ ریش و نوره کشیدن واردیم.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

کلا هیچ مذهبی اصلاح پذیر نیست و رژیم مذهبی ایران نیز از این قائده مستثنی نیست. این امر محرز، ساده و مشخص را با دوستان معدودی در دوره خاتمی گفته و نوشتیم. دین مدعی اصلاحگرایی دارد. مدعی اصلاح گرا یی چگونه میتواند اصلاح شود؟! خصوصا زمانی که رفتارهایش را منشعب از وحی و دستور آسمانی بداند و در اطراف موجودی خیالی به اسم خدا، خط قرمز رسم کند. مطلب ترس است. ترس. انسان اگر ترسهایش حل نشود، خدا را همواره در پاچه اش میکنند و سوارش میشوند. همانطور که رژیم ایران در ۴۰ سال اخیر اینکار را با مردم ایران کرد. خدا فروشی از بهترین و پردرآمدترین شغلهای روی زمین است. پولهایت را میگیرند تا آسمان را برایت تضمین کنند!! زرشک! ترسهایتان که حل شد، دیگر برای خدا دو زاری هم فر نمیدهید و هیچکس نمیتواند از شما بهره برداری کرده و با نام خدا و دین سوارتان شود. خدا جقجقه بازی میکند و منظر است تا باد فرفره هایش را بچرخاند! با خدا تمام کنید تا وسعت زندگیتان بینهایت شود. خود دانید.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

اگر اصلاح پذیر بود ، بعد ازنزدیک به چهل سال این حال و روز فلاکت بار مردم و مملکت نبود! ملت و فرزندان رشید ایران بزودى این اهریمنان خون آشام دینى را به زباله دان تاریخ خواهند سپرد و ایران عزیز آزاد خواهد شد! به امید آنروز که بسیار نزدیک است! پیروزى نور بر تاریکى و پلیدى !
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

اینبار هم قهوه ای میشی، درست مثل زمان انتخابات . هم تو هم عجوزه
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
۵۴
لشگر ششم ورماخت - دسلدورف، آلمان

شاهزاد لطفا ببند در مستراه رو . تو سگ کی باشی که بخوایی برا مملکتمون تصمیم گیری کنی ؟ بمون همون لس آنجلست و به خانوم بازیت ادامه بده گوگولی مگولی . تو رو چه به سیاست آخه خوشکل پسر
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

اقای پهلوی تو الان باید ساعت به ساعت بیانیه بدی و کنفرانس مطبوعاتی بدی ، اخه چرا اینقدر سرد و رسمی و خشک برخورد میکنی ، مردم الان تو رو صدا میزنن .اگر سلطنت نمیخوای حداقل برای مدت اندکی رهبری این اعتراضها رو بر عهده بگیر ، بعد رفراندوم میزاریم نخواستی کاندید نشو حد اقل فعلاً برای زمین زدن این اخوندا بیا کاری بکن
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
۳۴
میهن پرست 2500 - لیختن اشتاین، لیختن اشتاین
یکی که شیر پاک خورده و با این آقایان و خانمهای موج سوار در ارتباط است بگوید اگر میهن پرست هستید اظهار نظر نکنید و بگذارید مردم کارشان را بکنند.شما میشوید پیراهن عثمون و به اسم وابستگی به شما میزنند مردم را میکشند .خواست مردم والا فقط بهتر شدن وضع اقتصادی و نابودی دزدان در سپاه و آخوندها دزد و منحرف و دیگر حیوانات اسلامی است.به خدا اگر کسی شما را بخواهد.دیگر دوره نوکر و اربابی تمام شده .
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
درود بر شا هزاده شریف و خوش قلبِ ایرانی، وارث تاج و تختِ پدران تاج دار خود، پدرانی که در کنار کوروش و داریوش فخر ایرانیان و دنیا هستند و جهان از آن بهره می‌برد و در صلح و امنیت و برکت بود و دوران طلأئی ایران را همچون داریوش رقم زدند. به امید خدا که در ایران ادامه حکومت آنها را در دست خواهید گرفت و فر و شکوه به ایران باستانی باز خواهد گشت و ایرانی و ایران به مقام وجایگاه حقیقی‌ خود خواهد رسید.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

😂😂 رضا شاه روحت شاد،رضا شاه معذرت معذرت،،چه اشتباهی کردیم ما انقلاب کردیم،،،رضا شاه روحت شاد روحت شاد اونم بعد از چل سال 😝😝 😝😝
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
۶۲
mitra55 - تورنتو، کانادا

تفکر اسلامی تو یکی‌ فقط برو بمیر که دیگه جات اینجا نیست خائن وطن فروش
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
۳۲
معلم فراری - کیف، اوکراین

[::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. کمتر از سگ اونایی هستن که یک توله حروم...... پس انداختن......دستمون دیر یا زود به .. هایی مثل شما خواهد رسید هرچند پر واضحه چه .. هستید که رنگ عوض خواهید کرد و خوده... رو طرفدار ما جا خواهید زد.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
۵۴
لشگر ششم ورماخت - دسلدورف، آلمان

[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::] چی شد پس عُمریِ ، گفتی که حکومت قراره عوض بشه ؟ . نشد ؟ . خخخخخخ تو و اربابانت همون عرعرستان و آلِ نعوظ نقشه هاتون نقشه برآب شد. خخخخخخ
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

باور عمیق شیطانی - فعلا که در تمام دنیا این نظام و کل دست اندرکار انش قهوه ایی سوخته شده اند، و بر عکس خدمات و نام نیک این خاندان و شهبانو فرح در کل دنیا و ایران پیچیده ، بغل گوشت که شعارها را میشنوی به داخل هم سرایت کرد، و مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ایی را هم می‌شنوی، عجوزه‌ کسانی هستند که کل مأموران این نظام پلید را دنیا آوردند، ایشان یکی‌ از برجسته‌ترین ملکه‌های جهان بوده و هست، و میراث سلطنت هم پادشاه به قیمتِ آواره‌ شدن حفظ کرد و برای این روز ملت نگاه داشت تا به دستان شاهزاده اش برسد و به خدمتِ ملت ایران مشغول شود. البته با آن‌ چهره هأیی که دور برت میبینی‌ و فاطی کماندو‌های سبیلو باید این ملکه استثنأ یی را عجوزه بدانی واگر نه عتماد به نفست را چگونه حفظ کنی‌ !
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی - یکی‌ از قوت‌های ایشان همین درایت است، تجارب پدر و پدر بزرگ ایشان در رابطه با ملت چراغ راه ایشان است ،ملت یکپارچه ایشان را صدا کنند و خواهانِ بدست گیری امور توسط ایشان باشند تا تمام قد به میدن بیاید، رفتار و حق نشناسی ملت و یا بی‌ تفاوتی‌ و آلت دست شدنشان را که فراموش نکرده اید، نمی‌شود ملت آب زلال گوارا و اندیشه ناب را با سستی و ضعف طلب کنند و عادت به افکار تاریک شیطانی و لجن کرده باشند، حق و باطل در یک جا قرار نمیگیرند‌ , شرط اول قدم آنست که طالب باشی‌ !
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
۳۲
معلم فراری - کیف، اوکراین

[::باور عمیق - قم، ایران::]. [::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. هر چقدر هم زور بزنید و ... و حرفهایی که کاملا برازندتونه رو یک به یک بشمارید باز شماها تنهاو منفورید و از نظر اکثریت قاطع کمتر از .... حکومتی به شمار میرید و بی شک خونی غیر از ایرانی و اجداد و والدینی... دارید که حتی در صورت پیروزی مردم ایران مثل ... ها رنگ عوض کرده در صف ما قرار خواهید گرفت.حرفهاتون هیچ تغییری در نظر نیک اندیشان نخواهد داشت ...
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

[::باور عمیق - قم، ایران::]. [::باور عمیق - قم، ایران::]. [::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. و باور عمیق. شما سه تا لات برگردید ایران به داد اربابتون علی گدا برسید که بد جو گل نشسته و داره هر روز بیشتر تو گه خودش فرو میره
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

[::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::] از طرز گفتارت کاملا مشخصه مستراح کجاست و طرز فکر هم نشان دهنده چاه خلاس .
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
۵۴
پاچه خاری ممنوع - دوبلین، ایرلند
من به شخصه شاهزاده را بخاطر اینکه در بین آن خاندان کارنامه سیاهی ندارد تحسین میکنم وایشان را دارای حق شهروندی در ایران میدانم ولی ایشان هیچ سمت مدیریت کلان در سطح کشوری نداشته و ندارد و این یعنی اینکه اگر در هرم قدرت قرار بگیرد بزودی با مشکلات متعددی مواجه میشودو با حیا کن رها کن مواجه میشود
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
۸۴
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. از غیر خدا کمک میطلبی ملعون عمری؟! خودت بیا بزن زمین تا همچین بزنمت زمین که بشی مثل مال شتر عایشه که در جنگ جمل دنبالش راه افتاده بودین. پشکل این شتر را برمی‌داشتند و بو می‌کردند و می‌گفتند: پشکل شتر مادر ما، بوی مشک و عنبر می‌دهد. تاریخ طبری، ج ۴ ص ۵۵۲ ۵۵۳.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
۵۴
پاچه خاری ممنوع - دوبلین، ایرلند

برای جوانترها وانهایی که احساسی نظر می دهند مینویسم که وقتی در چنگال مارباشید برای نجات خود هرچه بیشتر تکان بخورید حلقه را دورتان تنگتر میکندیعنی اگر کار دستگیری کسانیکه پشت این قضایا بودندشروع شود کار بقیه بمراتب سختتر میشوداینکار یعنی اشوب واغتشاش راه نادرستی برای دموکراسی بودوهست. خود دانید.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
۴۲
sama128 - شیراز، ایران

درود به شرف پدر بزرگ و پدرت که برای این مملکت با تمام مشکلات کارکردن دورد بر خاندان پهلوی مرگ بر جمهوری غیر اسلامی ایران که از به بسم الله یعنی سال ۵۷ فقط فکر دزدی قتل و جنایت بود . اگر نموداری از جمهوری غیر اسلامی ایران ترسیم بشه جهت فلش اقتصاد از سال ۵۷ تا ۹۶ روی به پایین جهت فلش دزدی و اختلاس از سال ۵۷ تا ۹۶ رو به آسمان ارواح عمه جانشان طی این ۴۰ سال انواع نماز جمعه انواع دعا کمیل ندبه زیارت عاشورا و .. هست وضع این اگه این دعاهای من درآوردی هم که نبوددیگه دزدی و اختلاس سر فلش از کجا درمی آمد معلوم نیست. اسلام ناب ناب ناب محمدی با چاشنی اختلاس دزدی فامیل بازی رانتخواری زنابازی فحشا و.... افتخار ام القرای جهان اسلام از عقب
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
۵۴
لشگر ششم ورماخت - دسلدورف، آلمان

[::معلم فراری - کیف، اوکراین::] پیروزیه مردم ایران ؟!!! مردم ایران یکبار پیروز شدن اونم سال ۵۷ بود و اون آخرین پیروزیشون بود . ملا ها سال ۵۷ نشستن روی عرش کبریاییه مملکت و با ٨ سال جنگ مملکتو نگه داشتن و دیگه هم بلند نخواهند شد . اینها شکست نمیخورند و شکست ناپذیرن پس خودتو خسته نکن و زورالکی هم نزن .
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
جنابعالی اگر مرد تشریف داری به قول خودت وفسیلان طرفدارانت هوادار وفدائی های خودت ومامان بابات بیشمارند تشریف ببرایران وطرفدارنت رو رهبری کن.با پای اینترنت نشستن وبیانیه صادر کردن ومثبت منفی دادن انقلاب نمیشه کرد.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
بوی بد جور سوزش داره میاد. این باور جان الان یه دو ماهی بود که خیلی به اصطلاح نرم از بغل فقط میخوند و رد میشد، حالا زرت و زورت داره کامنت میذاره! 😀😀
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
۳۲
معلم فراری - کیف، اوکراین

[::پاچه خاری ممنوع - دوبلین، ایرلند::]. شمابا توجه به نظرات قبلیت و تفکر انچنانت تحسین کردن و نکردنت اصلا مهم نیست شما چندتا مشکل دار هستین که دائم در حال لجن پراکنی و به خیال خودتان تفرقه افکنی هستین در حالی که اصلا عددی به حساب نمیان و جایگاهتون در بین مردم وطن پرست ایران منفورترینه جایگاهه .حقیر وطن فروشی که با بی وجدانی کارنامه پهلوی رو سیاه میدونه وهمچنان به بدگوییش در مورد شاهان بزرگ پهلوی ادامه میده و برای شخصی به مانند ولیعهد جایگاه تعیین میکنه!!!
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
۳۲
معلم فراری - کیف، اوکراین

[::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. لاشخور به امثال تو و این چند نفر میگن که لابد با جیره ای که میگرید اوقات خوشی رو در حال سپری کردن هستین جیره ای که از لباس و سفره و حق مردم زده میشه تا مردارخوارانی مثل شما رو سیر کنه و با پررویی و ...تمام بیاین و به همون مردم و عشق و اسطوره هاشون توهین کنید و تفرقه بندازین ولی شک نکن روزی در اتش همه این خوشیها از دماغ و دهان و . تون بیرون خواهد زد.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
۵۴
پاچه خاری ممنوع - دوبلین، ایرلند

[::معلم فراری - کیف، اوکراین::]. اولامن مثل شما جوون نیستم تندی بتونم جواب بنویسم و اصولا به جز این چند روز مشغولتر از اونم که بتونم هردم دقیقه بیام بنویسم به قول دوستمون از بلژیک هی سرتونو تو خشتک بقیه نکنین خودتونو درست کنین وگرنه هزارتا انفلاب بشه چیزی درست نمیشه انقلاب باید از درون خودت شروع بشه حقتو خوردن؟ تو حق کسی رو نخور بهت بدی کردن؟ تو بد نکن زور بهت گفتن؟تو به نفر بعدی زور نگو انقلاب یعنی تغییر از درون نه از بیرون
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
۵۴
پاچه خاری ممنوع - دوبلین، ایرلند
البته شاید بگی شعار میدی نه به خدا من نه اهل نصیحتم نه شعار اونچیزی رو که اونروز دیدم گفتم بازم میگم اشوب اغتشاش به نفع حکومت تموم میشه از همونروز اول که من دیدم هیچ کشور خارجی که قرارداد تجاری با ایران امضا کرده از تظاهرات حمایت نکرده فهمیدم زود سرکوب میکنن .پسر جان همیشه اول برو اخبر اقتصادی رو بخون بعد بیا اخبار سیاسی رو بخون اونطوری همه چی دستت میاد وگرنه بیا هرروز اینجا به من و بقیه گیر بده یا شعار حمایت ازین واون بده چیزی دستگیرت نمی شه بدتر گیجت هم میکنه
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

زنده باد سلطنت ایران که آمیخته با تاریخ پر غرور ایران است و میراث کوروش کبیر. رضاشاه دوم به وطنت باز گرد.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۲
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
تفکر اسلامی. ترکوندی منو با این (آل نعوظ) که نوشتی . خدا تو رو نکشه . چقدر خندیدم . این هموطنای خارج نشین هم اگه یه وقتی یه حرفی میزنن نکنه ناراحت شیا . اینا پای دسکتاپ دچار ارگاسم مغزی میشن، میشینن این خبرا و کلیپا رو با هیجان نگاه میکنن . یه خبر خوب بهت بدم از داخل ایران . مردم ایران خیلی زیبا دارن راه خودشون رو در تظاهرات ضد دولتی پیدا میکنن . تیتر سایتای معلوم الحال و جلز و ولز امثال عبادی، آخرین دست و پاهای اینها هستش . این دولت هرگز توان مقابله با این موج خواسته های برحق مردم رو نداره . فضا از تندروی و اغتشاش داره میره به سمت عقلانیت و بصیرت
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۸
۳۲
معلم فراری - کیف، اوکراین
[::پاچه خاری ممنوع - دوبلین، ایرلند::]. .... چون شما چند تا بیاین و به مقدسات و عشقمون توهین کنید و هر غلطی . و بیجایی کنید و لیچار ببافین و مملکت رو به تارج ببرین اونموقع حقیری مثل خودت میگه سر تو خشتکتون نکنیم و سکوت کنیم و خودمون رو درست کنیم؟؟؟!!!زککککککی بابا.شما رو درست میکنیم منتها یه طور دیگه.شخصا حاضرم یه جرعه از خون شماها خائنین بی وجدان بچشم.ذره کش کردن شماها هم کمه.دیر یا زود دستمون به شماها میرسه اونموقع ست که هیچ نهادی جلودارمان نخواهد بود واونموقعست که شکل قرون وسطایی از شکنجه ها رو روتون پیاده کنیم.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
۴۵
Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان

مگر پدر بی عرضه تو بود ؟
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
۸۴
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::باور عمیق - قم، ایران::]. التماس دعا برادر گرامی. یقین و ایمان قلبی دارم که آقا عج و نایب برحقشان مقام معظم رهبری حافظ این ولایت هستند. دشمن از هزاران طریق تلاش کرد، جنگ تحمیلی، کودتای نافرجام در طبس، داعش و غیره. ولی ما بیداریم.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
۳۲
معلم فراری - کیف، اوکراین
[::باور عمیق - قم، ایران::]. [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. کفتاران دون مایه رو چطور قربون صدقه هم میرن!کدوم جنگ تحمیلی؟اگه خمینیت پیام انفلاب برای عراقیها صادر نمیکرد و در امورشون دخالت نمیکرد اونهمه مردم کشته نمیشدن .خون تمام اون چندصد هزار کشته بر گردن اون و رفسنجانی بی اصل و نصبه.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
۵۲
natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

حکومت آخوندی یعنی همین وضعی که می بینید تریلیونها دزدیدند و ایران را چاپیدند و با مردم ایران عین برده رفتار کردند. حکومت دمکراتیک هم فعلأ بی معنی هست. اروپای امروز از فنلاند و دانمارک و نروژو بلژیک و هلند و سوئد و انگلیس پادشاهی هست صد بار هم وضع مردمشان بهتر از پاکستان و ترکیه است. مردم ایران خدمات ارزشمند سلسله پهلوی را دیده اند و شاه فقید را دوست دارند . در شرایط امروز ایران شاهزاده رضا پهلوی می تواند نوید یک ایران مدرن مترقی آزاد و متحد باشد . مردم ایران د ر ۱۵۰ سال اخیر فقط در دوران پهلوی روز خوش دیدندا گرانقلاب ننگین خمینی کفتار پیر رخ نداده بود ایران امروزاز ژاپن جلو تر بود. امروزوضع ایران این نبود که شده استان روسیه و خامنه ای کثافت لجن تریلیون دلار ثروت مردم را دزدیده و خون جوانان ایران را مکیده. نابود باد جمهوری فاسد اسلامی و زنده باد سلطنت دموکراتیک ایران وپاینده باد رضا شاه دوم که یادگار سلسله پر افتخارپهلوی هست. فقط یک سر به شهرشهر ایران بزنیدوبینید مردم چقدر هنوز پهلوی را دوست دارند.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
۵۴
abulolo al majoosi - برنو، چک
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. جون خودت وهابی طلب عزیز صافو ساده بگو نظرت چیه آخوندا برن مثلا مولوی‌ عبدالحمید بشه رئیس مملکت ، ها؟ یون وقت بازم همین حرفها رو میزدی؟ تقیه نکن به جان نازنین مملی آبن سلمان راستش رو بگو.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +459پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +246ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +171عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم