عضو مجلس خبرگان: دشمن قصد فتنه اقتصادی دارد

برنامه ۹ دی در مصلی تهران برگزار شد محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان ایران، در تجمع حامیان حکومت در مصلی تهران گفت "دشمن" می‌خواهد به واسطه مشکلات اقتصادی و از طریق اینترنت "فتنه" دیگری ایجاد کند.
 

آقای اراکی از اعضای دولت حسن روحانی خواست که "در رابطه با برقراری اقتصاد مقاومتی جدیت بیشتری نشان دهند، چرا که در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم".

 
او گفت: "دشمن بار دیگر قصد ایجاد فتنه در بین ملت ایران دارد و می‌خواهد از طریق فضای مجازی و مسائل اقتصادی فتنه جدیدی به ملت تحمیل کند، اما ملت ما، ملت ۹ دی است."
 
"فتنه" عنوانی است که در ادبیات مقام‌های ایرانی و به خصوص محافظه‌کاران به اعتراضات سال ۸۸ داده شده است. آنها می‌گویند با تظاهرات حامیان حکومت در ۹ دی ۸۸ اعتراضات پایان گرفت.
 
تجمع‌ها در سالگرد ۹ دی در تهران و شهرهای مختلف ایران در پی دو روز تظاهرات اعتراضی در چندین شهر این کشور برگزار می‌شود.
 
حامیان حکومت ایران همزمان با تجمع مصلی تهران، در چندین شهر دیگر ایران نیز تجمع‌هایی داشته‌اند.
 
محسن محمودی، رئیس شورای تبلیغات اسلامی تهران، در جلسه حامیان حکومت در مصلی گفته است: "ما حساب مردم زجرکشیده و تهی‌دست را از منافقین جدا می‌دانیم و مردم اجازه نخواهند داد دشمن علیه ملت به اهداف شومش برسد."
 
در تجمع‌های دو روز گذشته به جز شعارهایی که علیه حکومت ایران، رهبر آن و دیگر مقام‌ها داده شده، شعارهایی در اعتراض به گرانی و وضعیت نابسامان اقتصادی شنیده می‌شد.
 
محسن اراکی، سخنران اصلی برنامه ۹ دی در تهران، گفته است: "احتیاج به جهادگری اقتصادی داریم و احتیاج داریم که فرماندهان اقتصادی ما با عزم و پایدار و مخلص باشند. فرماندهانی باشند که به دشمنان اجازه نفوذ در سیستم اقتصادی کشور را ندهند. دشمن می خواهد با عوامل نفوذی خود مردم را از مقاومت خسته کند."
محسن اراکی علاوه بر عضویت در مجلس خبرگان، رئیس تشکیلاتی به نام "تقریب مذاهب اسلامی" است حاضران در این برنامه هم علاوه بر شعارهایی با مضامین مذهبی و پیروی کاملشان از آیت‌الله علی خامنه‌ای، شعار داده‌اند "مفسد اقتصادی اعدام باید گردد" و "فتنه‌گر اشرافی حیا کن / مملکت رو رها کن".
 
روزنامه کیهان در مطلب اصلی روز شنبه خود مشکلات اقتصادی را به مخالفان حکومت ایران نسبت داده و نوشته است که "برخی از فتنه‌گران در نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز" نفوذ کرده‌‌اند و هدف "براندازی" را پیش برده‌اند و این ممکن است "دلیل اصلی ناکامی سیاست‌های اقتصادی" باشد.
قاضی ابوالقاسم صلواتی، که بسیاری از معترضان ۸۸ را محاکمه کرد، در تجمع مصلی حاضر بود
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

اینها اونقدر بى شرم و حیا و پر رو هستند که نمیخوان باور کند که رژیم بوى الرحمن گرفته ! . پفیوز میگه حساب مردم تهى دست و زجر کشیده. از منافقین جداست!!! مگر غیر از خود بیشرفشون منافق دیگرى هم در داخل مملکت هست!؟
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
۴۴
Compatriot - لیون، فرانسه

اینها مثل کبک هایی می‌مانند که سرشان توی برف گیر کرده. مشتی اسکل!
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

این گماشته رژیم درست می‌‌گوید ما مردم ایران دشمن این رژیم فاسد و کثیف اسلامی هستیم. اگر قیزم ما بر علیه حکومت فتنه و فساف اسلامی از طرف شما اوباشان ریشو فتنه خوانده می‌‌شود پا ما فتنه گریم و با همین فتنه‌ها سرکرده انگل و الدنگتان را به زیر می‌‌کشیم. مرگ بر رژیم فاسد آخوندی.
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
۳۸
scandal - برلین، آلمان

انقلاب رنسانس به خاطر گرانی بیش از حد نرخ نان بوقوع پیوست و بدینجهت نام دیگر انقلاب رنسانس انقلاب نان است که باعث پیشرفت فرهنگ اروپایی شده و به امید پیروزی انقلاب ما که بخاطر گرانی و گشنگی انسجام گرفته است.
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
اصلا" مسئله فتنه نیست ! به گفته خود نماینده ها و بعضی از مقامات نظام اخوندی مسئله ان است که مردم فشار برایشان امده است مردم بیکار هستند خشک سالی کل بیشتر کشاورزان و باغداران را دچار مشکل اساسی کرده است تحریمها روز به روز از طرف دولتها بر علیه ایران بیشتر میشود یارانه های که به مردم داده میشود احتمال اینکه قطع شود , هست . گرانی و فساد در جامعه به حدی رسیده است که همچون طاعونی کشنده جامعه را فرا گرفته است . چرا مسئولان رژیم از کلمه فتنه استفاده میکنن ؟ چون می خواهند با نام فتنه گر مردم معترض را سرکوب کنن . اصلا" اعتراضات مردم بخاطر فتنه گری این و ان نیست بلکه بخاطر مشکلاتیست که کل کشور را فرا گرفته است .
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک

این ناله های آخره که از ته چاه خلا یی که درست کردین بیرون میاد مطمعن باشین گورتونم همان جاس
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

دشمن , دشمن گفتن این اخوندهای کلاش که برای هرچیز بر زبان می اورند مثل ان است که دشمن پشت در خانه اشان هست و تا در را باز کردن دشمن وارد خانه اشان میشود . خجالتی نمی کشن که برای سرکوب معترضانشان و محکوم کردن دشمنانشان همیشه از کلمه دشمن نیز استفاده می کنن .
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
۳۸
rouzbeh_ma - لندن، انگلستان
از خصوصیت این جماعت همین هست .تا پتک مردم تو سرشون نخوره باور نکنند. از این به بعد هر مناسبت حکومتی تبدیل به قیام میشه .
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +563شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +449پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +343یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +244نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +169نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند