پرسپولیس؛ آهسته و پیوسته به سوی قهرمانی / پرسپولیس ۲ - تراکتورسازی صفر

هفته هفدهم لیگ برتر؛ پرسپولیس ۲ - تراکتورسازی صفر
 

پرسپولیس حساس‌ترین بازی هفته را برد.

 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت14:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2-0 سرخ پوشان خاتمه یافت.
 
در این دیدار که با حضور بیش از 50 هزار هوادار دو تیم برگزار می شد، پرسپولیس در نیمه اول توانست تیم برتر زمین باشد و چندین بار با خلق موقعیت های گوناگون دروازه تراکتور را تهدید کرد.
 
در حالیکه نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، در دقیقه 45 کرنری که محسن مسلمان به روی دروازه تراکتور ارسال کرد با ضربه سر علی علیپور همراه شد تا با جا گیری بد فرزین گروسیان،دروازه بان تراکتور، توپ وارد دروازه تیم مهمان شود و پرسپولیس برنده به رختکن برود.
 
نیمه دوم افت و خیز نیمه اول را نداشت. پرسپولیس به دنبال حفظ نتیجه و کنترل بازی بود و تراکتور هم علی رغم استفاده از بازیکنانی مثل فرزاد حاتمی و محمد ابراهیمی در خط حمله، توان فشار آوردن روی دروازه پرسپولیس را نداشت. از آن سو برانکو با به میدان فرستان بشار رسن و وحید امیری نیم نگاهی هم به ضد حملات داشت. برنامه ای که به درستی برای پرسپولیسی ها جواب داد و در دقیقه 78 با نفوذ وحید امیری از سمت چپ و ارسال توپ به محوطه جریمه و پاس نهایی علیپور، کمال کامیابی نیا توانست با شوتی دقیق و فنی، توپ را وارد دروازه تراکتور کند تا پرسپولیس بتواند به دوازدهمین برد این فصل خود برسد.
 
با این نتیجه پرسپولیس 40 امتیازی شد و مقتدرانه تر از همیشه در صدر جدول رقابت های لیگ برتر باقی ماند و تراکتورسازی هم با همان 20 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.