سرنوشت شوم برای چهار دیکتاتور خندان

تصویری مشهور از چهار دیکتاتور کشورهای عربی ، پس از کشته شدن عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن دوباره در فضای مجازی منتشر شد.
 

در این تصویر به ترتیب از سمت راست حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر،معمر قذافی دیکتاتور کشته شده لیبی،علی عبدالله صالح رئیس جمهور مستعفی و کشته شده یمن و بن علی دیکتاتور مخلوع تونس را مشاهده می کنید.

 
بن علی حدود ۲۳ سال قدرت را در تونس در اختیار داشت و در سال ۲۰۱۱ با توجه به اعتراضات مردمی از قدرت کنار رفت.کنار رفتن بن علی آغاز بیداری اسلامی بود.
 
معمر قذافی نیز دیکتاتوری است که در خلال جنگ در لیبی توسط انقلابیون کشته شد.قذافی از عوامل اصلی ربودن امام موسی صدر بود.
 
حسنی مبارک دیکتاتور مصر نیز پس از حدود ۳۰ سال زمامداری این کشور از قدرت کنار رفت.
 
علی عبدالله صالح رئیس جمهور مستعفی یمن هم روز گذشته کشته شد.با کشته شدن علی عبدالله صالح تکلیف نفر چهارم در این عکس مشخص شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
امیدورام به زودی نوبت سلمان وکره اش بشه.
‌چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

اون کاکا سیاه‌ها هم که پشت این چهار خندان دیکتاتور ایستادند و نیششون بازه، طوری که می‌شه حلقوم‌هاشون رو دید هم دست کمی‌ در جنایت، خون آشامی و رذالت از آن چهار دیکتاتور خندان ندارند.
‌چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
۵۷
مدافع حق - مادرید، اسپانیا

به امید روزى که خبر سرنگونى دیکتا تور سید على و تمام ظالمین در ایران رو تو همین سایت شاهد باشیم
‌چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. اگر ادم منصف و باشعوری باشی به دیکتاتوری باید اشاره کنی که مردم کشورت از دستش به تنگ امده اند نه دیکتاتور کشور دیگر .تازه اون کسی که تو بهش اشاره کردی از نظر مردم کشورش نه تنها دیکتاتور نیست بلکه اکثریت مردم کشورش قبولش دارند و اون عده کمی که باهاش مشکل دارند علتش اینه که مخالف دموکراسی و تبدیل شدن " زن" از شهروند درجه دو به شهروند عادی هستند چون انها اسلام واقعی و سختگیر را میخواهند
‌پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. احتمالا دماغت خیلی‌ بزرگه که زیرش رو نمی‌بینی عشقی‌. نمیخواد به افق عربستان خیره بشی‌، زیر پاتو نگاه کن
‌پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::Iranemaa - قم، ایران::] این مطلب را شما در مورد حکام عرعرستان نوشتی **تازه اون کسی که تو بهش اشاره کردی از نظر مردم کشورش نه تنها دیکتاتور نیست بلکه اکثریت مردم کشورش قبولش دارند و اون عده کمی که باهاش مشکل دارند علتش اینه که مخالف دموکراسی و تبدیل شدن " زن" از شهروند درجه دو به شهروند عادی هستند چون انها اسلام واقعی و سختگیر را میخواهند** اگر شما نوشتی و در حالت عادی نوشتی متاسفم. آیا مخالفت با آخوند منحرف و پدوفیل و جنایتکار دلیل خوبی عمر پرستان قاتل و منحرف اسلامی آن میشود.طویله ای بنام عرعرستان با یک قوطی کبریت سنگی که بزرگترین فاحشه خانه تاریخ بوده و مردمش حاصل ازدواجهای ده به یک و مبادله و صدها کثافت دیگر است شد ام القرا.دوست عزیز اگر شما این مطالب را بنویسید پس از دیگران چه انتظاری داریم .
‌پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
سانیکه امثال قذافی را دیکتاتور میخوانند واقعا کم لطف هستند، بیش از ۴۰ سال قذافی بی لیبی حاکم بود ،لیبی را از یک خرابه به یک کشور اباد و به نسبت کشورهای حربی دیگر تقریبا با ثبات و دمکرات و دارای قانون مبدل ساخت،از زمان کشته شدن قذافی گروهای مخالف او تنها توانستند با اکثریت ارا یک قانون را به تصویب برسانند و ان اینکه مردها اجازه داشتن تا ۴ زن را داشته باشند چیزی که قذافی در لیبی(تنها کشور عربی) بخاطر احترام به زنها ممنوع کرده بود، قذافی تنها کسی بود که همه ادمخورها و ببرها(به گفته خود مردم لیبی)وحشیها ادمکش را مهار کند و کشور تا حدی دارای قانون را بسازد!سیستم کانالسازی اب از دریای سرخ به بیابانهای لیبی را قذافی ساخت که ان را جزئ عجایب دنیا(معروف به عجایب ۸ گانه)به حساب میارند.یک نگاه به لیبی بعد از قذافی نشون میده که قذافی برای امنیت ملتش چه کارها کرد، الان در لیبی در یک محله بین طرف راست و طرف چپ کوچه ها مرزبندی کرده اند و امنیت از فرهنگ لغت لیبی پاک شده!
‌پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::kawir - فرانکفورت، آلمان::]. دوست عزیز.دقیقا همینطوره که گفتی.قذافی وقتی قدرت رو دست گرفت از یک کشور کویری نیمه ویران با اتکا به در آمد نفتی کشوری مدرن وپیشرفته ساخت.دانشجوهائی که خارج از لیبی تحصیل می کردن ماهیانه دو تا دوهزار پانصد دلار حقوق می گرفتن.الان لیبی در چه حالیه.دیکتاتوری ودیکتاتور همیشه بد نیست.دولت هرجامعه ای باید متناسب با روحیات جامعه اش باشه.خدا می دونه من از روزی که توو کشور ما این سیستم بسته دولتی نباشه می ترسم.دیسکو ها ومحافل ایرانی تشریف بردی ودیدی چه خبره.من از آزادی الکل ومینی ژوپ . ودر کل آزادی عقیده وبیان واتدیشه ودادگاهی های سرخود توو جامعه ایران وایرانی خوف دارم.ما ظرفیت آزادی رو نداریم.تو خارج از ال ای تا دبی بارها ثابت کردی..در هر حال اشاره خوب وبه جائی داشتی .
‌پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. رفیق اینها را که نوشتم حقیقت محض است، کمتر کشور عربی است که ندیده باشم از مصر عصر مبارک تا اردن عصر شاهحسین و پسرش و لیبی عصر قذافی!،واقعا لیبی تنها کشور عربی بود که یز سیستم قبیله ای وارد سیستم حکومتی و نیمه دمکرات شده بود البته دمکرات که عربها ظرفیت ان را داشته باشند!(یادمون نرفته که اخوان المسلمین چه نام بزرگی در مصر داشت و چه گند بزرگی زد وقتی دوره کوتاهی قدرت را به دست گرفت.در زمان به دست گرفتن قدرت توسط این گروه زن جرات خارج شدن از خانه را تنها ،حتی به هراه بچه هاش را نداشت،در روز روسن در خیابان به انها تجاوز میشد و این واقعیته)در هر حال کشور های مذهبی ظرفیت ازادی را ندارند چون ازادی به عقیده انها این است که ملت مثل مرغ خروس از سر و کول هم بالا برن و کسی چیزی نگه در یک کلام در سرزمینهای اسلامی ازادی یعنی عرق و ورق، دیسکو و فاحشه خانه،هیکس حتی قشر به اصطلاح روشنفکرش هم برنامه ای برای یک جامعه ازاد نداره!صدام ۳۵ سال عراق کنونی را زیر یک پرچم جمع کرده بود، ملت ازادی نسبی داشتند(ازادی باب طبع یک مسلمان)حالا وضعییت را ببینید و قضاوت کنید!
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • عکس روز: گاف ملی‌پوشان با انتشار نقشه ایران بدون دریاها و خوزستان و بخشی از فارس
  • شبکه اسرائیلی «کان ۱۱ نیوز»: ایران یک‌سوم موشک‌های پیشرفته خود را در حمله به اسرائیل مصرف کرده
  • داریوش اقبالی در کنسرت وین: در کوله مهمات سربازان خارجی، آزادی برای سرزمینی دیگر وجود ندارد
  • هشدار درباره تلاش ایران برای ترور و خرابکاری در بریتانیا،تهران اتهام MI۵ را رد کرد
  • ترس و نگرانی جمهوری اسلامی از همکاری نظامی کشورهای عربی با اسرائیل و «افزایش تولید نفت»
  • مقایسه تکان‌دهنده قیمت‌ها در سال ۱۳۸۲ و ۱۴۰۳: با پول سکه طلا در سال ۸۲ الان میشه ۴ کیلو پیاز خرید
  • جنجال پرواز هواپیمای مسافربری فرانسه همزمان با حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • (تصاویر) کیف‌های لاکچری سحر دولتشاهی با قیمت‌های باور نکردنی
  • گزارش رویترز از استخدام تبهکاران در جهان توسط جمهوری اسلامی برای عملیات
  • گربه کمیاب پالاس توسط اداره محیط زیست خراسان زنده گیری شد ولی در قفس کوچک پرندگان مُرد
  • +541شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +408پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +331یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +249سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +234‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +230نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +216وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +211کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +201ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +187حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله