رفتار زشت فروشنده ایرانی با دختر دورگه ایرانی ژاپنی که بازتاب زیادی در رسانه های ژاپن داشت!

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
paksan - ایران، ایران
دیگه هر مملکتی یه آدابی داره این دخترمون هم درسته دورگه هستش و روچشم ایرانی ها جا داره ولی کاش یکی بهش میگفت که این حرکت شصت تو ایران برخلاف بقیه دنیا معنای بدی داره .با اینکه الان خیلی ها متوجه میشوند ولی این برادر مثل اینکه حسابی سنتی بوده و تو باغ نبود. در هرصورت شما هم بیایید بیرون از ایران اگر انگشت وسط به کسی نشون بدی مفهومش متفاوته. تو این ماجرا نه اون مرد ایرانی سنتی و از همه جا بی خبر مقصر بود نه این دخترمون که مطلع نبود.
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
۴۷
بردبار - بندر ماه شهر، ایران

از جامعه ای که درصد زیادی از مردم بی اعصاب و بیمار روحی هستند از این بیشتر توقع نمیشه داشت . ما کجا و ژاپن کجا!
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
۶۸
Azadi199 - پاریس، فرانسه

این دختر طفل معصوم که چیز بدی نگفت ؟ این آقای به اصطلاح فروشنده خیلی‌ حرکتش زشت بود، و به معنای واقعی‌ ازگل !
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا

راست میگه خوب این ادا اطفارا چیه. فروشنده هیچ عملِ زشتی انجام ندأد. هرکی‌ پاش به ایران باز میشه به خودش اجازه هرچی‌ رو میده. مگه ما در خارج از این اداها در میاریم
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
۴۹
sarbaz007 - المان، آلمان

توف توی ذات کثیف بی‌ معرفت ، خوک صفت هیچی‌ ندار ، توف توی اون کاسبیت
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند

اون مردک بادمعده را باید با آداب و رسوم خودشون رفتار کرد..بجای تشکر باید .یه باد معده در میکردی به خیر اموات آشغالش ..من واقعا اعصابم خرد شد ..کثافت ها آدم ندیدند ..غلط میکنید فارسی زرزر میکنید بعنوان ایرانی..
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
۳۴
tiger.man - لوبومو، کنگو

این بیچاره توریسته مرد حسابی. اکثر ژاپنی هایی که اینو خواهند دید و قصد دیدار از یران داشتندکلا منصرف شدند .مردم ما هرگز درک و فهم تفاوتها را نمیفهمند.همه باید شبیه خودشان باشندو عمل کنند و صحبت کنند و الا یا وطن فروشه یا احمق یا نفهم یا بی فرهنگ یا خلاصه یه صفتی برای شخص متفاوت پیدا میکنند. مشکل اینجاست که این شیوه رفتار و دید تحقیر امیزبه متفاوتان فرهنگ کلی و عمومی و روزمره جامعه ما شده و دلیل ریشه ای ان را در سیاستهای شووینستی رضا الدنگ جست که با زور اسلحه سعی در یکسان سازی فرهنگی ملتی چندصد فرهنگی چند ده زبانی و چند هزار لهجه ای و تحمیل یک فرهنگ خاص و زبان خاص کرده و شروعی بود برای این شیوه غلط. شیوه ای که تا الان به نحوی مختلف ولی به شکلی کوچه بازاری تر در حال پیاده شدنه. هر وقت یاد گرفتیم به این تفاوتهای بین خودمان احترام بگذاریم ان زمان امید خواهیم داشت گه به بقیه ملتها احترام بگذریم.
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

اکثر فروشنده ها توی ایران انگار إرث باباشون رو از آدم میخوان. وقتی هم میری توی مغازه انگار تقصیر مشتریه که طرف از شغلش ناراضیه!
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
۴۸
محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

البته تفاوت فرهنگی هست ولی این آقای فروشنده هم یه ۱۰ سالی از آخرین نفر قافله هم عقب تر بود
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
۵۳
akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا

مرتیکه از خودش هم طلبکاره چه برسه به مردم
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

بی شرف آشغال گیر من اینطور فروشنده ها بیوفتن. همیشه کاری کردم افسردگی حاد بگیرن. آخه لجن معتاد آبمیوه فروش تو سگ کی هستی با یک دختر نوجوون اینطوری برخورد میکنی. ....! به قران اونجا بودم آبمیوه رو میکوبیدم صورتش چلغوز. دختر جون لین چان رو بیار شمشیر سامورایی رو بکنه ماتحتش. والا
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

اینو بهش میگن فرهنگ اسلامی آخوندی وقتی‌ چهل سال به مردم بگن برو بابا برو گمشو این جزئی از فرهنگشان میشود همینطور تجاوز کردن و دزدی و چاپلوسی
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
لطفا زیاد جدی نگیرید! این یک فیلم نیمه مستند است، (سمی ریالیتی شو) فیلمی که اشخاص در نقش واقعی خود بازی میکنند، ولی داستان فیلم نیمه واقعی است و جزئیات آن ساختگی است و طبق سناریو ساخته میشود! . امروزه به لطف شبکه های اجتماعی دیگر همه حتی در روستا ها میدانند که این علامت معنی سابق خود را ندارد، و البته هیچکس در مقابل دوربین فیلم برداری همچین عکس العمل ساختگی از خود نشان نمیدهد!
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

نژلد برتر آریا همین است. هنر نزد ایرانیان است و بس!
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
۴۵
انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن

باید درزندگی ات بسیار عقده ایی، متکبرو هم کم معلومات باشی تا آن معصومیت وصداقت را در صورت ،چشمان و حرکات این دختر نبینی و درک نکنی. تصور کن با دختر خودت مردی با خشونت رفتار کند و او را به گریه بیندازد چی احساسی برایت پیدا میشود؟
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
۸۸
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

حالا چون طرف دختر و نوجوون خوش سیما هست همه شدن زورو و آیوانهو. حالا اگر یه پسر سیاه با موهای اسکاچ برایتی بود همه طرفداری از آب میوه گیره میکردین. من در هر گزینش طرف فروشنده رو میگیرم.
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
۴۰
Tantan Milo - دوبلین، ایرلند

آخه خداییش بنده خدا حرکت زننده ای نکرد. باید در نظر داشته باشید اون فروشنده بنده خدا فقط معنی بد این رو میدونه. شما برو اروپا انگشت وسط نشون بده یارو ۵۰ تا فحش حوالت میکنه حالا کاری نداره که تو‌ مملکت دیگه معنی خوبه یا نه. تو همون ژاپن هم کلی قانون و آداب رسوم خودشون رو دارن. شما یکم خارج از اون رفتار کنید رفتارشان با شما عوض میشه
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
۵۷
RAHSHENAS - برلین، آلمان

من از طرف خودم و کسانیکه متوجه شدیم از این خانم نو جوان معذرت میخواهیم و خیلی متاسفیم . اون فروشنده به احتمال زیاد علامت لایک شما را بیلاخ فهمیده !
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

چهل ساله که حکومت ایشون رو سنبه کرده ولى جربزه اعتراض نداشته، اما به این دختر نوجوون که رسیده حق طلبیش گل کرده.
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
۶۲
گل پام چال - هاسلت، بلژیک
این فروشنده را باید ۲طرف دهانش را گرفت ومثل گونی وارونش بکنی .دیگه ادمهای امازون هم میدوند حرکت بدی نیست بخصوص از طرف یه خارجی.اگه بجای کربلا که به کمرتون بزنه یه یه مسافرت میرفتی .این مشکلات نبود.
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
۲۳
پرشین اسپایدر - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

توو دو تا شهر خیلی دعوا می‌کنم و میخ مشهد رو میکوبم یکی‌ مازندران و یکی‌ تهران . آدمای بیمار روحی‌ و لات . یه بار یه تهرونی رو تو مغازه خودش مثل سگ زدم هیچکی جیگر نمیکرد بیاد جلو چون می‌دونستن کنترلمو از دست دادم و امکان داره خنجر رو تو گلوشون فرو کنم. تو مشهدم کرجی زیاد به چهار میخ کشیدم. مازندرانیها و ساروی ها هم که خوراک خودمن
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
۲۹
Lavashak22 - کپنهاک ، دانمارک
یه چشم ابی بلوند اگه میبود عمرا اینطوری ردش می‌کرد، یعنی مردک فیلمبردار و عوامل پشت صحنه را ندید و نفهمید نباید اینکارو کنه؟در ضمن دختره از بی‌احترامی مرده گریه‌اش نگرفت از این گریه‌اش گرفت کاری کرده که کسی را ناراحت و ازرده خاطر ساخته! مردم، چینی و ژاپنی و افریقایی. پایین‌تر از خود می‌دونند فقط سفید و چشم‌ابی و بلوند اگه ببینند مهمون نوازیشون گل میکنه البته همه نه ولی اکثریت!
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
۳۷
Kurdistanfreedom - اربیل، عراق
فک کنم یارو دیروز تو خونەاش 10-0 از ژاپن باخته بود تو PS4.
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند

بخدا سوگند رفتم ایران توی یه مغاز رفتم برای خرید گفتم خسته نباشید مردک نفهم انگار مثل خری که به میخ طویله اش نگاه میکنه فقط نگاه کرد ..منم اصلا هیچی نگفتم و فقط اومدم بیرون
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
۴۷
دهقان خلافکار - لیما، پرو
اقا جان خانم جان تهران و ایران خیلی عوض شده اگه شما تو این دوسه سال اخر ایران نرفتین اصلن نمی تونین اونو با همین پنج سال قبللش مقایسه کنین مردم بیشترشون عصبی شدن رفتارهای عجیب غریب حتا از فامیل و اشنا من پارسال رفتم خیلی جا خوردم چه بخواین چه نخواین همینطوری شده همه بهم بی اعتماد شدن کاسبا بی انصافتر شدن خارجی و ایرانی نمیشناسن طوری شده اگه از روی کسی رد نشی از روت رد میشن یه ابم روش میخورن حتا اگه پسر بود و چشم ابی باز یکی یه سیخونکی میزد بهش
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
۴۷
دهقان خلافکار - لیما، پرو
البته اینم بنویسم که این همون دختری بود که پدربزرگش با پدرش قهر بود و پدرش گذاشته بود رفته بود ژاپن بعد سالها دختره میاد ایران خونه پدربزرگه پدرشو باهاش اشتی میده فکر کنم ویدیوشو دیده باشین حالا چه مستند چه نامستند وضع خیلی عوض شده و اون ایران سابق نیس.ت از کسیهم از ایران توقع نداشته باشین واسه تون کاری کنه باید خودت بری دنبال کارت
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::دهقان خلافکار - لیما، پرو::]. کاملا درست میگی
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. تو طرف شیطان رو هم بگیری ما اصلا تعجب نمیکنیم. برامون عادی شده. تفکر شیطانی.
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. توی چی چی؟؟ تو .....چیکار میکنی!؟ 😀😀
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱
۸۸
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
[::Lavashak22 - کپنهاک ، دانمارک::]. عجیب زدید تو خال؛ احسنتم. خونه من شده کاروون‌سرا؛ مرتب توش از همین چیزایی که شما میگید (سفید و چشم‌ابی و بلوند). این مطلب رو زیاد بیان کردم؛ این چشم بادومیا و بقیه هر بزک و عملی هم که بکنند؛ «سفید و چشم‌ابی و بلوند» نمیشن؛ همون زشت و کریه. ناگفته نماند «سفید و چشم‌ابی و مو قرمز کمکی» هم خوبه مثل «پیپی لانگ استرومبه» سؤئدیه.
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
از توشیرو میفونه(حضرت علی ژاپنی)خجالت نکشید این فوشنده یا از حضرت اوشین معروف به ام الژاپنین !عاق اجین بگیرت مرتیکه نمیدونی که این خواهر اوشین است؟!
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +508شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +369پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +316یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +245سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +219نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +169حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله