علی کریمی: آقای تاج! به جای بیانیه، مناظره تلویزیونی بگذارید

پس از آن که علی کریمی در شبکه ورزش انتقاداتی از جمله عدم انتشار فیش های حقوقی مهدی تاج و مسائل مربوط به بدهی بازیکنان را به فدراسیون فوتبال وارد دانست، فدراسیون فوتبال با انتشار جوابیه ای به این اظهارات واکنش نشان داد.
 

به گزارش طرفداری، علی کریمی پس از بیانیه فدراسیون فوتبال سکوت نکرد و حرف هایی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که به شرح زیر است:

 
اقاى تاج و یاران با وفایش، عارضم خدمتتون که من نیازى به اطلاعات بیشتر ندارم که وقتى پاى شما و یاران با وفاتون وسط باشه ، من بیسواد حداقل از این فوتبال یه تجاربى دارم که امثال تو و همدستات توى خواب هم نمیتونید تجربه کنید، چند مورد بود که باید در جریان بزارمتون هر چند میدونم این اطلاعیه کار شما نیست !!!!!!!!!
 
١. افتخار کنید که بعد ٣ سال تونستین به لطف afc با من و بقیه بازیکنان تسویه کنید، این همون کاره ماندگارى بود که کردین و ما نمیدونستیم.( دوستان عزیز به تاریخ حکم من توجه کنید لطفاً)
 
٢. گفتین که حقوق نمیگیرین ، خیلى خوبه، ولى اگه منافع تو و همکاراتون در چیز دیگه اى نیست چرا ول نمیکنید شانس رو به نفر دیگه اى بدین!!!؟؟؟؟.
 
٣. بى زحمت لطف کنید قرار دادهایى که در زمان دارو دسته شما بسته شده رو براى شفاف سازى منتشر کنید کما اینکه زودتر این کارو باید میکردین از قبیل قرارداد سرمربى تیم ملى،قرارداد توپهاى ال اشپرت، قرارداد لباسهاى ال اشپرت، قرارداد تبلیغهاى محیطى، قرار داد توپ جدید دربى استار، لیست مسئولینى که بابت جام جهانى ٢٠١۴ پاداش گرفتن و مبلغشون ،و و و!!؟؟؟. حرفهایى که زدم نکات پیش پا افتاده این فوتبال بى درو پیکر بود،اگه قرار باشد همه حقایق گفته شود ، یاد شعرى میفتم که همیشه ورد زبان همایون خان بهزادى ( روحش شاد) بود چون پرده بر افتد نه تو مانى و نه من.
 
زحمت کشیدین بیانیه دادین واخرش اینجورى نتیجه گیرى کردین که این حرفها ( حرفهاى من وامثالهم) کمکى به این فوتبال نمیکند !!!؟. چون نرود میخ اهنى در سنگ!!!
 
در ضمن شما به جاى بیانیه دادن ، بهتره یه مناظره تلویزیونى بزارین ، شما که فى سبیل الله کار میکنید کار خطایى هم که نکردین پس از چى واهمه دارین، لحظه شمارى میکنم براى اون لحظه! منتظر بیانیه بعدى هستم و مطمئن باش دفعه بعد اینطور حرف نمیزنم.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
rahjoo - بابل، ایران
بعید میدونم اون ساکت و تاج و کفاشیان که هر سه متعلق به اصفهان هم هستن و یه باند درست کردن بتونن حریف این علی کریمی بشن!!علی کریمی یه دونه س
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد