پلیس لندن انفجار مترو را 'حادثه تروریستی' خواند

انفجار در متروی لندن باعث زخمی شدن و سوختن ۲۲ تن از مسافران شده و پلیس لندن حادثه را "تروریستی" توصیف کرده است.
 

مسافران این ایستگاه مترو در جنوب غربی لندن گفته‌اند که ابتدا صدای انفجاری را شنیدند، بعد شعله‌های آتش را دیدند و دود واگن مترو را پر کرد.

 
پلیس می‌گوید که شعله‌های آتش ناشی از انفجار یک شیء دست ساز انفجاری بوده است.
 
قرار است نخست‌وزیر بریتانیا برای بررسی این انفجار نشست اضطراری امنیتی برگزار کند.
 
خبرنگار امنیتی بی‌بی‌سی می‌گوید که وسیله پیدا شده بمب ساعتی بوده است. عکس از سطلی سفیدرنگ در حال آتش گرفتن در واگن قطار متروتصاویر داخل واگن، سطلی سفید را نشان می‌دهد که داخل کیسه سوپرمارکت قرار داشته و بخشی از آن سوخته، اما ظاهرا انفجار و آتش‌سوزی به واگن خسارت چندانی وارد نیاورده است.
 
گزارش شده که این شیء انفجاری به طور کامل عمل نکرده است.
پیتر یکی از مسافرانی است که بخشی از پیشانی و موهایش سوخته است حادثه در ساعت پررفت‌وآمد روز و در ایستگاه پارسونزگرین اتفاق افتاده است. مسافران در پی حادثه سراسیمه و هراسان واگن و ایستگاه را ترک کردند.
 
پیترکرولی، یکی از مسافران که هنگام حادثه با تلفن صحبت می‌کرده، به بی‌بی‌سی گفت که اول صدای بلند انفجار را شنیده و سپس یک گلوله آتش به آن طرف صورتش برخورد کرده که گوشی تلفن را گرفته بوده است.
 
او می‌گوید که بیشتر آدم‌ها صورتشان سوخته بود اما مردی را هم دیده بود که پشت کتش جزغاله شده بود.
یکی از مسافرانی که صورتش زخمی و سرپایی درمان شده است  اداره امداد و نجات لندن گفته که ۱۸ نفر در این حادثه مجروح شده‌ اند، اما جراحت هیچ کدام از آنها خطرناک یا جدی نبوده است.
 
پلیس لندن از مردم خواسته که از ایستگاه محل وقوع انفجار فاصله بگیرند.
 
ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا، با زخمی‌ها ابراز همدردی کرده و صادق خان، شهردار لندن گفته است که "ما هیچ گاه تسلیم تروریسم نخواهیم شد."
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

لعنت به اون شخصی که کتاب خشنی را درست کرد و رهنمونهای این کتاب نتیجه اش چیزی است که میبینیم و قبلا هم بوده و در آینده هم خواهد بود
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

درصد آموزش عالی درمیان پیروان مذاهب در جهان. یهودیان: ۶۱% مسیحیان: ۲۰%. بی‌دین‌ها: ۱۶% متوسط جهانی: ۱۴%. بوداییان: ۱۲% هندوها: ۱۰%. مسلمانان: ۸% . منبع: Pew Research
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

همه جنگهای قومی و مذهبی و تقسیمات ارضی در جهان ریشه در نقشه های استعمارگری روباه پیر انگلیس دارد. حتی خمینی دال نیز ساخته دست این استعمار گر میباشد که نظم جهان را به هم زد و غول تروریسم اسلامی را بیدار نمود
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Iranemaa - قم، ایران::] پس تو هم بعنوان یک مسلمان زاده و یک مسلمان بیسواد(تا همین چند ماه پیش قبل از پدید آمدن خاطره ناخوش از یه آخوند پدوفیل) اعتراف میکنی که جزو همون 8% هستی و حالا با پنهان کردن عقیده مضحک جدیدت داری درصد(%) کم مطالعه بودن .. ات رو استتار میکنی.
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Iranemaa - قم، ایران::] مبارزین ایرلند شمالی با مذهب کاتولیک، رهبرشون جری آدامس و گروه شین فین،بابی سندز که در زندانهای انگلیس با اعتصاب غذا شهید شد،سالها بمب گذاری شین فین در انگلیس و جنگ داخلی مسلحانه و چریکی با اشغالگران بریتانیای کبیر در خیابانهای بلفاست همشون به آمیزه های مذهب کاتولیک استناد میکردن. از عقاید مبارزین باسک اسپانیا و اعلان جنگ داخلی کاتولونیا بر علیه پادشاهی مادرید خبر داری؟ میدونی پایه عقیده شان انجیل یوحناست؟. یادت نره کتاب پلید اخلاقی فرامین ماکیاولی بیشتر از قرآن در غرب چاپ و تکثیر شده پس یک کتاب خاص نمیتونه باعث تمامی جنگها باشه مگه اینکه تنشهای زیر پوستی در جامعه آماده طغیان باشه و این چیزیه که استعمارگرا فهمیدن ولی ابله هائی مثل تو هنوز اندر خم یک کوچه ان با دو تا جمله کلیشه ای که یادشون دادن.
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
حتا این حادثه که معلوم نیست بمبه یا ترقه کارناوال(بدون کشتار) انگشت اتهام طرف مسلمونها بره باز برهمه روشنه که کار هیچ فرقه ای نیست غیر از وهابیون که دو درصد بیشتر جمعیت بین مسلمین ندارن ولی بخاطر اتحاد مرموز با پادشاهی سعودی و تسلط سوء استفاده گرایانه از قبله مقدس این دین در مکه و از همه مهمتر حمایت بی قید و شرط آمریکا و انگلیس از اینا ، تونسته اند خودشون رو بعنوان جعلی رهبریت اسلام!! معرفی کنن که تا حالا یه شلیک طرف اسرائیل نکرده ان و هر کاری که میکنن به نفع این کشورهاست.مگه حادثه مشکوک 11 سپتامبر نفعش این نبود که بر دومین مخزن نفت دنیا یعنی عراق مسلط بشن و بتونن یورو رو تحت کنترل خودشون داشته باشن و در خلیج فارس(تنها جائی که بعد از جنگ دوم جهانی درش پایگاه نداشت) پایگاه فعال بزنن. افکار فوق افراطی و طرد شده از سوی شیعه و سنی شخصی بنام ابن تمیمه بعنوان ریشه فکری تفکفیری ها و نقش انگلیس در حمایت از محمد بن عبدالوهاب بعنوان شاگرد و بازسازی کننده افکار متحجر ابن تمیمه برای داغون کردن امپراطوری عثمانی که اون زمان مسلط به مکه قبله مسلمین بود نقشی بزرگ در بوجود آوردن این ستون
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
این ستون پنجم استعمارگرا داره و نتیجه این ترقه درکردنهای داعش ترس مردم غرب و حمایت از دست راستی ها در گسترش ناتو به سمت شرق و نهایتا کل دنیا بخصوص مرکز انرژی دنیا یعنی خاورمیانه ست،چیزی که داعش درکش به نتیجه کارش نیست. تا انشعاب وهابیت هست انگلیس غمی نداره
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
خدا ریشه این تروریست های خونخوار رو بسوزنه
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.