انتقاد فرانسوی‌ها از هزینه بالای آرایش آقای رئیس جمهور

امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه - آرشیو دفتر «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه روز جمعه گزارشی را که اخیرا در مورد هزینه آرایش او در طول سه ماه اول دوره ریاست جمهوری اش منتشر شده است تایید کرد.
 

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مجله لوپوئن در گزارشی از هزینه ۲۶ هزار یورویی (۳۰ هزار و ۶۹۵ دلاری) ماکرون در سه ماه برای آرایش سر و صورت خود خبر داده است.

 
انتشار این گزارش، از جمله استخدام یک آرایشگر قراردادی برای همراهی رئیس جمهوری در برنامه‌های تلویزیونی و سفرهای خارجی او، انتقاد فرانسوی‌ها را بر انگیخته است.
 
دفتر ریاست جمهوری فرانسه مبلغ ذکر شده در گزارش لوپوئن را تایید کرده است.
 
با این حال به گفته لوپوئن، هزینه آرایش ماکرون از فرانسوا اولاند رئیس جمهوری پیشین که یک آرایشگر تمام‌وقت را به ازای ۱۰ هزار یورو در ماه استخدام کرده بود، کمتر است.
 
به نوشته آسوشیتدپرس، انتشار این گزارش در زمان بدی صورت گرفت، چرا که طبق نظرسنجی‌ها محبوبیت آقای ماکرون در هفته‌های اخیر رو به کاهش گذاشته است.
 
دلیل عمده افت محبوبیت جوان‌ترین رئیس جمهوری تاریخ فرانسه، اعلام برنامه دولت او برای کاهش میزان بودجه‌ دولت و همچنین اصلاح قوانین کار عنوان شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
حالا میگن بچه های تهران زیاد آرایش میکنند
شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
یکبار ژنرال دوگل گفت: فرانسه کشوری غیر قابل حکومت کردن است. فرانسویها کلا کمی مثل شما و دیگران نمیدانند چکار کنند و به چه سیاستی روی بیاورند. کمتر و کمتر پای صندوق رای میروند و جوانان بیشتر و بیشتر درک میکنند که سیاستمدار یعنی دروغگو، دزد و شارلاتان. درست مثل مذهبیها.
شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
خوب حق بدید در سن 30 سالگی زنش 10 سال پیش که این 20 سالش بوده یائسه شده. سرشو با آرایش گرم میکنه خوب. قربون اون رای دادناتون که روی ملت ایران رو در حماقت سفید کردید. همه که مثل آمریکاییها با شعور نیستن یک مرد پاکسرشت و توانمند مثل ترامپ رو انتخاب کنن. البته بعد از تجربه بدی که از اون اوبامای شانپانزه ماله کش حکومت ایران داشتن.
شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
۵۳
Majid reza - ملبورن، استرالیا
اگر از عهده ام بر می امد تموم سیاسیون و مذهبیون رو می انداختم تو دریا . هر چی شر و بدبختی مردم کل دنیا دارن از این دو دسته اس. باور کنید بدون این دو تا چقدر دنیا می تونه آرام وقشنگ باشه.
شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.