مجازات شکنجه گر برلین

 عامل شکنجه‌های زن جوان ایرانی در برلین، پس از دو بار محاکمه به 8 سال و 5 ماه زندان محکوم شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، نهم آبان‌ سال ٩١ در محله «شونه برگ» برلین پلیس در جریان شکنجه زن جوانی به نام بنفشه قرار گرفت. این زن که نوک انگشتان، بینی و سایر اعضای بدنش بریده شده بود در وضعیتی بحرانی به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت و به کارآگاهان جنایی برلین گفت: پس از جداشدن از همسرم، همراه دخترم به آلمان مهاجرت کردم. مدتی بعد در شبکه‌های اجتماعی با مردی به نام امین آشنا شدم و به یکدیگر علاقه‌مند شدیم و قصد ازدواج داشتیم، اما روز حادثه او به خانه‌ام آمد و پس از زندانی کردن دخترم در اتاقش، با چاقو مرا شکنجه داد و در حالی که خونریزی شدیدی داشتم رهایم کرد.با اظهارات این زن، تصویر امین منتشر شد و کارآگاهان دریافتند این مرد ایرانی- عراقی پس از جنایت از آلمان به ترکیه رفته و از مرز وارد ارومیه شده و به تهران آمده است.
به این ترتیب متهم ٢٦ آبان‌ماه دستگیر ودر بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. او همچنین انگیزه‌اش را اختلاف با زن جوان و درخواست او برای پایان رابطه‌شان عنوان کرد.در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم چند سال قبل به اتهام انتشار تصاویر دختری در فضای مجازی به صورت غیابی به 5 سال زندان محکوم شده بود.با تکمیل تحقیقات در پرونده جنایت برلین، کیفرخواست علیه امین صادر شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. در این جلسه که شاکی حضور نداشت، وکیل او با شکایت از امین درخواست دیه کرد. در پایان این جلسه، قضات ،امین را به ٢٥ سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند، اما این رأی در دیوان عالی رد و پرونده برای رسیدگی بیشتر به شعبه یازدهم ارسال شد. در این جلسه وکیل شاکی  گفت: دختر موکلم که در زمان حادثه 10 سال داشته و فریادهای مادرش را از داخل اتاق شنیده است از نظر روحی شرایط بدی دارد. متهم نیز این بار با پذیرش شکنجه‌ این زن از شاکی خواست او را به خاطر فرزندانش ببخشند.با این اظهارات، قضات شعبه یازدهم دادگاه کیفری پس از مطالعه مدارک پزشکی قانونی، متهم را به اتهام اقدام به قتل، کودک آزاری و توهین به زن جوان به هشت سال و پنج ماه حبس محکوم کردند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

همش 8 سال با این روش دادگاههای آلمان آدم هوس میکنه چند نفر را لتو پار بکنه 8 سال میری تو پزیرایی میشی میایی بیرون خیلی خوبه
‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::حسین سلطانزاده - برلین، آلمان::]. اگر فقط یک بار پات به زندان المان افتاده بود به کهریزک میگفتی هتل لاله!!!!،من اینو میگم چرا که چند سالی مدد کار اجتماعی بودم برای زندانیها،من زندان اطلاعات در ایران تجربه کردم،ولی در مقایسه به انچه که میدیدم،زندان اطلاحات برام هتل بود،این برای من به عنوان مددکار اجتماعی که بعد از ۸ ساعت به خونه زندگیش برمیگشت اینجور بود وای به حال زندانیها!در کمتر اخر هفته بود که یک یا دو نفر خودشونو حلق اویز نکنند،(این مسئله در زندان نوجوانان وحشتناکتر بود!)خیلیها جمشان هم زیاد نبود ولی فشار روانی و روحی به حدی است که امار خودکشی وحشتناکه اینجا!
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
در ضمن این مردک در ایران رفته دادگاه و اونجا حکم خورده نه المان!،در مورد خانم هم که چه عرض کنم اول ادعا داشت که این مرد مثل برادرش بوده و اون دوست داشته مثل برادر سرپرستی بچشو به عهده بگیره،البته این برادری چند ساعت بعد از اولین ملاقات تبدیل به برا "پنجره ای" براتختی و بر همه چیز شد!بگذریم به تمام نفرتی که از عراقیها دارم بعضی وقتها انصافا ادم میگه ،طرف حقش بدتر از اینها بوده!اینجا یک تعداد خانواده هستند که همه خانمها ادعا دارند مردشون معتاد بوده به این خاطر جدا شدن،هر کدوم ۴ یا 5 بچه دارند ،خلاصه کلام زیر یک سقف به بچه مامان هر روز یک عمو را با خود به خانه میاره،دختر بزرگترها هم که از اشناهای دوست عمو را با خودشون میارن خونه و همیشه هم مقصر مردها هستند!اینجا این موارد بدبختانه کم نیستند، وقتی اینجور زنها و این خصوصیات را میبینم،واقعا به این اصل که هیچ مسلکی مثل اسلام زن را نشناخته،و طبق همین شناخت هم براش قانون در حد اونو گذاشته!
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.