بقایی: خیالتون راحت، نون حروم قوه قضاییه رو نخوردم. می‌دونیم بزودی سرنگون می‌شین!

مشایی خطاب به بقایی:چلوکباب خوردی؟ بقایی: خیالتون راحت، نون حروم قوه قضاییه رو نخوردم! تو انتخابات شرکت کردیم می‌دونیم کجاهاتون می‌سوزه و می‌دونیم که به زودی سرنگون می‌شین.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۸
liberté - مونترال، کانادا

دارن با این زندانی کردن ها برای رژیم بعدی آلترناتیو سازی میکنن درست مثل اواخر سلطنت شاه که همین آقایون راس کار چند ماهی به صورت فرمالیته رفتن زندان و قهرمان شدن تا استعمار بیارتشون راس کار!
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
۷۶
hassan5 - تهران، ایران

بقائی قیافه عقب افتاده ها را دارد.
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

جالبه که حرومخور میگه نُون حرومخور رو نخوردم! این بقایى و اربابش شموتى ، تو پرو رو گیرى ، از آخوندا کم نمیارن فقط عمامه و قبا و لباده ندارن!
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

عجب مردی خیلی مردی فقط عقل نداری خداییش
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

به ابوالفضل پور عرب سوگند که اگر این سه هالو بدنام رحیم فشاری محموت نکبت بقایی دو جنسه در دست راستشون سر خامنه و احمد خاتمی و لاریجانی باشه و در سمت چپ سر شریعتنداری , جنتی , سردارسپاه باشه و کلن جمبولی اس.هالی را زیرو رو کنن بازهم منففور،پفیوز و .....بوده و هستن و زیر دست و پای مردم لگد کش و خوک کش میشن،،اگر آخوندها لاشی هستن دارو دسته محمود نکبت تفاله لاشی هستن
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان

واقعیت وقتی از زبان یکی از خودشون با این آب و تاب بیان میشه قطعا گربه های دزد مثل لاریجانی ها و اژه ای و خامنه ای ترس وجودشون رو میگیره !!
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

مستراح شور هاى زمان شاه، امروز شدن رجل و سیاستمدار این کشور!
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

کشور ما چقدر بدبخت شده که دنیا در حال ترقی و پیشرفت های فوق العاده است اما یک مشت عقب مانده نعلبند خبر ساز های کشور ما شدند. شما را بانسانیت خودتان قسم .ایا قبول دارید که اینها ما را به بیچارگی و درماندگی و عقب ماندگی سوق داده اند.ایا قبول دارید که ما از مردم پاکستان و یا بسیاری از کشور های عقب مانده دنیا عقب مانده تر شده ایم.نتیجه 38 سال حکومت کردن اینها و میلیارد ها دلار ثروت و سرمایه کشور را بباد فنا دادن و میلیونها نفر از انسانهای سازنده که در واقع سرمایه های اصلی کشور ما بودند . از وطن خود فراری دادند که البته نتیجه حکومت 38 ساله امام زمان باین کشور مظلوم ماست. ایا قبول دارید که اینها بدبخت ترین و بیچاره ترین و عقب مانده ترین قومی هستند که بر ما حکومت میکنند؟؟ ایا قبول دارید
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران

پس چی خوردی این چند روزه؟.. خوردی دیگه.
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران

چه نوشابه ای واسه هم وا میکنن خخخخخخخخخخ
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
۳۸
مرد حساب از مونیخ - مونیخ، آلمان

بنالم به این ا دبیادت اگر ان بغل دستی دکتر و رئیس جمهور بود چه انتظاری از شماست امیدوارم تیشه به ریشه همدیگر بزنید که سر همه شما ها تو یک اخور است.
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

یعنی‌ باید از همین الان به بقایی امید بست که رژیم را سرنگون کند?
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.