بازخوانی پرونده بنیتای هشت ماهه از ربوده شدن تا مرگ جانسوز

سرانجام پس از گذشت شش روز از ربوده شدن دختر هشت ماهه در محله مشیریه، با دستگیری دو عامل سرقت خودرو و اعتراف آنها، جسد بی جان دختر هشت ماهه کشف شد.
 شروع ماجرا

 ساعت یازده و سی دقیقه صبح پنج شنبه ۲۹ تیر ماه مرد جوان به همراه دختر هشت ماهه اش قصد خروج از داخل پارکینگ خانه شان در منطقه مشیریه را داشتند و زمانی که پدر این دختر قصد بستن در پارکینگ را داشت ، سارق خودرو را به همراه کودک ۸ ماهه ربود. با اعلام شکایت پدر بنیتا در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، تحقیقات برای یافتن ردی از دختر ۸ ماهه آغاز شد. در همین حال خانواده و اقوام او با انتشار خبر گم شدن کودک هشت ماهه در فضای مجازی از مردم برای یافتن او تقاضای کمک کردند.

 
در حالیکه مردم و پلیس به دنبال یافتن کودک هشت ماهه بودند، صبح امروز بالاخره دو مظنون که از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده بودند، لب به اعتراف گشوده و پرده از مرگ بنیتا گشودند تا پس از ۶ روز قصه گم شدن این کودک مانند قصه یوسف شیرین تمام نشود.
 پلیس در مورد پرونده ربودن بنتیا چه می گوید؟
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بدنبال سرقت خودرو فردی در روز پنج شنبه در منطقه مشیریه تهران که پس از خروج از پارکینگ منزلش به منظور بستن درب پارکینگ خودرو را بصورت روشن ر‌ها کرده و منجر به سرقت خودرو و نوزاد هشت ماهه اش شد، بلافاصله یک تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیری سارق یا سارقان و یافتن کودک ربوده شده را در دستور کار خود قرار دادند.
 
این مرکز در ادامه افزود: علیرغم نبود هیچ گونه سرنخ و اثری از مجرم یا مجرمان، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند دو نفر را شناسایی که نفر اول در محل سکونت خود واقع در شهرستان پاکدشت دستگیر و در اظهارات خود به سرقت خودرو و ربایش کودک توسط یکی از دوستانش اعتراف و اعلام کرد در همان ساعات اولیه پس از سرقت وی به همراه همدستش خودرو و کودک را به شهرستان پاکدشت منتقل کرده و سپس از همدیگر جدا شدند.
 
بلافاصله ماموران به محل اختفای سارق اصلی مراجعه و وی را دستگیر کردند. این فرد که دارای سوابق متعدد کیفری است و به تازگی از زندان آزادشده است در اعترافات اولیه اعلام کرد که ساعاتی پس از سرقت و انتقال خودرو به خارج از تهران، خودرو و نوزاد هشت ماهه را در یکی از خیابان‌های شهرستان پاکدشت ر‌ها کرده و در حال حاضر هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت کودک ربوده شده ندارد.
 
سرانجام کارآگاهان به نشانی اعلامی مراجعه و متاسفانه با پیکر بی جان کودک ربوده شده مواجه شدند.
 
پلیس در پایان باتوجه به تلاش‌های صورت گرفته برای کشف این جنایت و ضمن ابراز همدردی با خانواده این کودک، از والدین خواست در نگهداری از فرزندان خود دقت بیشتری داشته باشند تا دیگر شاهد وقوع اینگونه فجایع نباشیم.
 اعترافات کامل عامل اصلی ربودن بنیتا
یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در مورد نحوه شناسایی عامل ربودن دختر ۸ ماهه و دستگیری او و همدستش گفت: پس از اعلام موضوع به پلیس و در جریان تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران متوجه رد پای دو سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو شدند. همچنین مشخص شد که یکی از این دو سارق به تازگی از زندان آزاد شده است.
 
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه یکی از این سارقان، او اعتراف کرد که خودرو و بچه در اختیار همدستش است. با دستگیری سارق دوم او در بازجویی ها منکر هرگونه سرقت شد تا اینکه پس از روبرو شدن با همدستش لب به اعتراف گشود.
 
این منبع آگاه تاکید کرد :سارق در بازجویی ها اعتراف کرد پس از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز در یکی از خیابان های پاکدشت آورده و پس از بالا کشیدن شیشه ها آن را رها کرده است.
 
وی افزود: ماموران بلافاصله به محل رها کردن خودرو در محله ای خلوت رفته و مشاهده کردند خودرو زیر آفتاب شدید قرار دارد. شدت گرما به حدی بود که جسد کودک ۸ ماهه دچار جمود نعشی شده بود.
 
به گفته این منبع آگاه با توجه به شرایط محل قرار گیری خودرو و بالا بودن شیشه های خودرو به احتمال زیاد دختر ۸ ماهه به علت گرما و گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست داده است. در حال حاضر با دستور قضایی جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.
 
وی تاکید کرد: قاتل مدعی است وقتی خودرو را رها کرده است، هنوز بنیتا زنده بود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

به کجا رسیده ایم که دزدمان هم از اختلاسگرمان بدتر است
‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
۵۴
دانیال شیرازی - شیراز، ایران

ای تف به روح و وجدانتون جلادان کثیف . شما دیگه کی هستید که دست داعشیها رو از پشت بستید؟.
‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
۴۷
دهقان خلافکار - لیما، پرو

اگه دنبال ماشین میگشتن سریعتر پیدا می شدن اینا مثل عصرحجر رفتن دنبال سارق بعدشم عجیبه که قاتل یا سارق بچه روتوماشین ول کرده به امان خدا
‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
۶۸
Azadi199 - پاریس، فرانسه

این بی‌ وجدانها نمتونستند که این بچه رو ۲ تا چهار راه اونطرفتر یا مکانی که توسط مردم دیده بشه قرار بدن و بعد با ماشین فرار کنند ؟ پلیس ادعا میکنه که بدون هیچ سر نخی اقدام به پیدا کردن ماشین و این طفل معصوم کرده، چه سر نخی بالاتر از مشخصات و شماره ماشین که توسط پدر بیمنتا در اختیار پلیس قرار گرفته بود ؟ نظام اسلامی در تبدیل انسان به حیوان کولاک کرده... خدایا خودت تسلی روح این پدر و مادر داغدیده باش، گر چه که اونها دیگه هیچ وقت زندگی‌ نرمالی نخواهند داشت...
‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران

یعنی از مشیریه تا پاکدشت این دوربین های تو خیابون چیکاره بودن پس؟این پلیسهای زبده و خبره نمی تونستن ردیابی کنن ماشینو؟؟اگه یه مقام مسئول یا تول های حرومزادشون گمشده بودن سریع پیداش نمیکردن؟؟جون مردم مهم نیست که ,اقا سلامت باشه
‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

[::دانیال شیرازی - شیراز، ایران::]. حکومت که داعشی باشد مجرمانش هم داعشی میشوند یک اصل غیر قابل انکار است
‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
۴۴
ارش یک دوست - تبریز، ایران

خاک توسر این پلیسهای زبده و زرنگ نکنن که بعد از ۶ روز تازه جسد این طفل معصوم رو پیدا کردن....
‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
۳۷
Imod.barbekan - منامه، بحرین

خدا این نظام تروریستی آخوندها را لعنت کنه که باعث و بانی کشتار مردم بیگناه در همه جای دنیا و حتی در ایران شده اند هیچ موجودی ازگزند این کفتارها دور نیست ،در سوریه مسئولیت قتل و عام و کشتار مردم بیگناه حتی کودکان خردسال به عهده ایران هست ،کشوری که فساد در اون حرف اول رو میزنه،اگه امروز دستگاههای قضایی به فکر مردم بودند ،هیچ وقت سرنوشتی مانند شبیه آتنا و بنیتا شاهد نمی بودیم
‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

پس زندان رفتن این سارقان چه دردی از جامعه رو دوا میکنه؟ یارو تازه از زندان اومده بیرون ولی باز هم مرتکب جرم شده این یعنی اینکه زندانهای اخوندی قدرت بازدارندگی و اصلاح خلافکاران رو نداره پس چرا اینا رو زندانی میکنن؟ جرم دزدی هم مشخصه سارقی که بعد از چندبار دزدی و زندان رفتن اصلاح نشد باید دستش رو قطع کرد بدون هیچ اغماضی ولی مهمتر از این دزدان باید دست دولتمردان رو زد که اینگونه جامعه رو به طرف سوء اخلاق مدیریت کردن ، در مورد این گونه موارد باید اینچنین حکم کرد که اگر شخص دزد با وجود فراوانی نعمت و کار و روزی حلال از طریق دزدی امرار معاش میکنه حتماً باید دستش رو قطع کرد اما اگر به خاطر نبود کار و فقر لجام گسیخته و مدیریت نادرست کشور توسط دولتمردان که موجب بیکاری مردم و فقر میشه قطعاً باید با دولتمرد و مسئول ان جامعه برخورد کرد و دست او را قطع کرد که به خاطر سوء مدیریت جامعه ، مردم به انحطاط اخلاقی رسیده اند
‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
۴۰
kamal833 - کلن، آلمان

آشغالهای کثافت بی وجدانهای کثیف چطوری تونستید چنین کاری را انجام بدین اعدام هم واسه چنین افرادی کمه حداقل مجازات این دو خائن بیشرف بی وجدان باید با غلتک مثل کاغذ اینا را صاف کرد حالا بعضی افراد که مخالف اعدام هستن اگه دختر خودتون بود باز هم مخالف اعدام میشدین خدا فقط به پدر مادر بنیتا صبر بده خیلی متاسف شدم
‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
[::kamal833 - کلن، آلمان::]. کمال عزیز , رهبران حاکم بر ایران اشغال وکثیف هستند که این سرنوشت را برای این معتادان ساخته اند
‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.