نقش‌آفرینی بانوی اول سوریه در یک فیلم سینمایی

منابع اطلاع رسانی وابسته به نظام سوریه از حضور أسماء اسد در فیلمی سینمایی خبر دادند.
به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، این منابع اعلام کردند که أسماء اسد، همسر بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در فیلمی سینمایی با رویکرد ترغیب جوانان سوریه که تلاش می‌کند به مساله پیامدهای جنگ در سوریه بپردازد، ظاهر خواهد شد.

 

در صفحه رسمی ریاست جمهوری سوریه در فیس‌بوک آمده است، أسماء اسد برای صدها کادر موسسه امانت سوریه در زمینه توسعه سخنرانی کرده است که قرار است در فیلمی با عنوان “سوریه…سرزمینی که قدرتش را از ملت می‌گیرد” جزئیات این سخنرانی نمایش داده شود.
 
این نخستین باری است که بانوی اول سوریه روی پرده‌های سینما در قالب یک کار هنری ظاهر می‌شود. اما حضور وی در این فیلم یک فعالیت هنری و بازیگری به شمار نمی‌آید بلکه این فیلم شامل جزئیات دیدارهای أسماء اسد خواهد بود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
کپی ناشیانه از گریس کلی که در اوج بحران بولوکاده فرانسه علیه موناکو در سال ۱۹۶۴ برای جلب توجه دنیا به مشکلات بین پرینس رنه و دوگل اول با پیشنهاد آلفرد هیچکاک برای بازی در فیلم مارلی موافقت و بعدا منصرف شد، با این تفاوت که خانواده سلطنتی موناکو مشروعیت خود را از مردم داشت و سر انجام گریس کلی با تسخیر قلب ‌اروپایی‌ها در آن‌ زمان باعث جلوگیری جنگ بین فرانسه و موناکو شد اما امل اسد می‌خواد قیافه کریه خودش رو پنهان کنه.
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
من قبل از جنگه ب سوریه رفتم نسبت به کشورهای عربی که الان صدور تروریست به ان کشور میکنند به مراتب ازادتر و مدرن تر بودند. متاسفانه ملاک در جهن پول و زور است . پول که باشد از لیست قاتل کودکان سازمان ملل بیرون می ایی و زور هم که باشد به تروریستهای یک کشور کمک تسلیحاتی میکنی و در انا پایگاه نظامی میزنی و فرودگاهش را مشک باران میکنی و هواپیمای مسافربریش را میزنی و بعد هم میشوی سر دمدار نظام ازاد
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
این حتی بدرد فیلم سوپر هم نمیخوره چرا که برای بازی در این فیلمها هم یا باید بره حوزره علمیه قم یا پیش علم الهدا و این کا براش با توجه به شرایت جنگ<ی در سوریه فعلا مهیا نیست!
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
۳۴
یه ایرونی - تهران، ایران
[::kawir - فرانکفورت، آلمان::]. ولی حتما خودت به درد فیلم سوپر میخوری! همونطور که حتما واسه داعشیا جهاد نکاح میکردی :)
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
[::یه ایرونی - تهران، ایران::. من بجای kawir جوابت را میدم.میتونم پارتیت بشم،حتی اخوند هم برات دارم اگر نزدیک درجه یکت باشه براش سیخه بخونه!در صمن نمیدونستم که به قول پسر عارف ای ژن اسد هم در خونت داری!
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::یه ایرونی - تهران، ایران::]. اره دبنال یک مونث برای تهیه فیلم سوپرم،...حق حسابت فراموش نمیشه!کی بهت مدارک ایرونی دادن؟مملکت کی ب صاحب بی حساب و کتاب باشه همینه،هر.... که میرسه مدرک ایرانی میگیره ،چون ..... صیغه یکی از اخوندهای درجه سوم و چهارم بوده بعد هم میگه ایرانیم!
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.