عکس بدون پوشش قاتل آتنا اصلانی / اسماعیل چگونه شیطان پارس آباد شد؟

 رکنا: اسماعیل، قاتل آتنا اصلانی که به یک جنایت دیگر در پارس آباد اعتراف کرده بود کاراگاهان جنایی را با یک قاتل حرفه ای مواجه ساخته است.
 

اسماعیل، قاتل  آتنا که خون آتنا گریبان او را گرفت و به یک جنایت  دیگر خود که چند سال پیش مرتکب شده بود اعتراف کرد.

احتمال زنجیره ای بودن قتل های این مرد شیطان صفت وجود دارد و اکنون تحقیقات جنایی پیرامون وی ادامه دارد.
دادستان پارس آباد احتمال می دهد که وی در سه جنایت دیگر نقش داشته باشد که اثبات آن به تحقیقات جنایی محول شده است.
شمار قربانیان قاتل آتنا به 3 نفر رسید / شیطان پارس آباد از محل سر مقتول پرده برداری کرد قاتل آتنا اصلانی از راز جسد سوخته زن 30 ساله پرده برداری کرد.
هم اکنون حفاری جهت پیدا کردن سر جسد زن 30 ساله که در سال93 در محله باوفا سوخته بود در نزدیکی همان محل در حال انجام است.
گفته می شود قاتل  آتنا اصلانی به این قتل  هولناک نیز اعتراف کرده است، با این حساب شمار قتل های اسماعیل رنگرز به سه فقره می رسد.
حال باید منتظر ماند تا مشخص شود مرگ دختر 17 ساله که در روستای گوشلو به سمت پارس آباد ارتباطی به اسماعیل رنگرز دارد یا خیر
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

این قاتل ممکن است در ظاهر انسان نرمالی باشه ولی قطعا آدم نرمالی نیست .اینها اگر اعدام هم نشوند ،نباید وارد جامعه شوند ،زندان ابد با کار اجباری
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

نه این قتل اولیست و نه اخری خواهد بود، تبریک به جامعه ی متمدن ٢٥٠٠ ساله اریایی
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
۳۵
Williams - کلیولند، ایالات متحده امریکا

نگرانی شدید من این است که چند میلیون بیمار در این جامعه آفت زده آخوندی زندگی می کنند و هر روز بایستی شاهد شکفتن یک غنچه جدید باشیم. آتناهای عزیز صبر کنید عمو لاریجانی از دعوای با دولتی ها برگردد؛ اونوقت فرصت کافی برای قضا خواهد داشت. در ضمن ای رهبر آزاده که سند ۲۰۳۰ و شبیه خون فرهنگی را تشخیص می دهی؛ بعد از ۳۸ سال دست مریزاد.
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
۱۰۷
منوچهری - کرمان، ایران

امیدوارم اینقدر بزننش, به سقف آویزان کنن که رب و روبش بیاد جلوی چشمش!! بی وجدان!
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
۵۸
liberté - مونترال، کانادا

جالل اینجا بوده که موقع گم شدن دختر بچه این اهریمن بیشرف به پدرش دلداری هم میداده! یعنی اوج کثیفی و رزالت! دقیقا عینه کارای آخوندا.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. دوست عزیز این آقا جز ترک های اذربایجان هستند !!! همانها که تمدن و تاریخ اریائیان در ایران را انکار و تخریب می کنند ! هر چند من مخالف هستم که جنایت را به نژاد , زبان و فرهنگ نسبت بدهم ! اما عجبا که پان ترک ها هر چیز بد در منطقه اذربایجان را به فارس ها و هر چیز خوب در منطقه اذربایجان را به خود ترک ها نسبت می دهند .
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱
۶۲
mitra55 - تورنتو، کانادا
متاسفانه پدرو مادر این بچه مسول اصلی‌ این حادثه دردناک هستند، پدری که دست فروشی می‌کنه که النگوی طلا بندازه دست دختر ۷ سالش ، بعد هم بدون نظارت و سرپرستی او را تنها به خانه میفرسته، این پدرو مادر از اوضاع و احوال جامعه که در اون زندگی‌ می‌کنن بیخبر نبودند، آیا هنوز درس عبرت برای آدم‌های آبله نشده به فرزندشون طلا آویزان نکنند؟ در هر صورت خدا بهشون صبر بده آمین :(
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::مرغ آمین - تهران، ایران::] من جای شما باشم در بکار بردن *کلمه دوست عزیز* (برای یک عمر پرست وهابی که شرافت را با نوکری سعودی طاق زده ) احتیاط میکنم.کامنتهای شما را همیشه جالب و ژرف میبینم و دیدن کلمه دوست عزیز برای این .... برآیم بسیار عجیب بود.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
روانشناسان همیشه میگن قاتل همیشه در محل قتل حضور مییابد تا رد گم کند وحتی با خانواده مقتول هم دردی هم میکند
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
۴۴
CanIR1393 - کانادا، کانادا
من از قیافش کاملا می تونم بگن آدم روانی هستش. ادارجات ایران هم از این نوع افراد خیلی داره. باید تو اداره جات ایران تست های روانشناسی برای استخدام شدن بزارن.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
۴۴
CanIR1393 - کانادا، کانادا

[::مرغ آمین - تهران، ایران::]. ترک ها ی آذربایجان تاریخ ایران رو تخریب نمی کنند. افراد بیکار و کم سواد این حرف ها رو می زنند ولی خودت ببین فارس های بی سواد چقدر به ایران خیانت کردند و هر روز با دشمنان ایران برای حمله به ایران همکاری می کنند. کانال تلویزیونی می زنند و فیلم سنگسار رو به دنیا نشون میدن و خواستار تحریم بیشتر ایران هستند. (این انگلیسی ها بیشتر از مغول ها جنایت کردند ولی خودشون رو واسه دنیا خوش نام کردند)فارس ها تو اطراف ایران هم آبروی ایران رو بردند از دبی گفته تا تمام کشو ها . درحالی که اگه یه ترک آبروی ایران رو ببره اونیک ترک ها جلوش ایستادگی می کنند.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
قیافه مثل لحظه ایست که مادرش که بزور صیغه آخوند شده بعد هم صیغه کسان دیگر
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.