احتمال قتلهای سریالی در پرونده قاتل آتنا
رأی دهید
روز گذشته پیکر آتنا کوچولو با حضور صدها نفر از مردم شهرستان پارسآباد در استان اردبیل تشییع و در خانه ابدیاش به خاک سپرده شد. آتنا 24روز قبلتر توسط مرد رنگرزی که در نزدیکی بساط دستفروشی پدر وی مغازه داشت ربوده شد و همان روز به قتل رسید. مرد جنایتکار پس از آن جسد دختربچه را به پارکینگ ماشینش برد و آن را داخل بشکه پلاستیکی گذاشت و رویش را با خاک پوشاند تا اینکه پلیس دست او را رو کرد و با پیدا شدن جسد دختربچه هفت ساله در پارکینگ، مرد جنایتکار سرانجام به قتل او اعتراف کرد.
اما حالا بررسیها نشان میدهد که این مرد که اسماعیل نام دارد احتمال دارد قتلهای دیگری هم رقم زده باشد. روز گذشته خبرگزاریها به نقل از دادستان شهرستان پارسآباد گزارش کردند که قاتل آتنا به قتل یک زن دیگر هم اعتراف کرد. در این گزارش آمده بود که جسد زنی که 2سال پیش در کنار روستای مجیدآباد پیدا شده بود توسط همین شخص به قتل رسیده بوده که در بازجویی به آن اعتراف کرد.
اما سیدعبدالله طباطبایی، دادستان پارسآباد در گفتوگوی اختصاصی با همشهری تأکید کرد که چنین خبری را اعلام نکرده و هماکنون تحقیقات پلیسی- قضایی درخصوص این پرونده ادامه دارد که به محض روشن شدن حقایق اطلاعرسانی خواهد شد. براساس این گزارش، 29فروردین سال گذشته جسد یک زن جوان در نزدیکی شهرستان پارسآباد کشف شد. جسد این زن در داخل چاه فاضلاب افتاده بود که با حضور مأموران از داخل چاه بیرون کشیده و به پزشکی قانونی منتقل شد. حالا سرنخهایی بهدست آمده که احتمال دست داشتن قاتل آتنا در این جنایت را قوت بخشیده و با این حال تحقیقات برای کشف این راز ادامه دارد.
در همین حال دادستان پارسآباد در یک نشست خبری گفت که پرونده آتنا اصلانی یک ابر پرونده محسوب میشود و به این نتیجه رسیدهایم در کنار پرونده آتنا که پرونده اصلی ماست، همزمان پروندههای مرتبط دیگری با این پرونده نیز بررسی و رمزگشایی شود. همان اوایل به این نتیجه رسیدیم که پرونده آتنا میتواند پروندههای قبلی را که در گذشته رخ داده و سربه مهر مانده حل کند. شم قضایی، ما را با این مواجه کرد که شاید ما با قتلهای سریالی مواجه هستیم که در این زمینه سرنخهایی بهدست آمده و اقداماتی انجام شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.
قاتل آتنا کوچولو، پیش از این 5سابقه کیفری در پروندهاش داشت که یکی از آنها مربوط به کشاندن دختربچهای نهساله به خانهاش و اعمال منافی عفت با او بود که به همین دلیل با خانواده دختربچه نیز درگیر شده بود. آدمربایی، تجاوز به عنف، ایجاد مزاحمت برای بانوان، زنای غیرمحصنه و سوءنظر به همسر یکی از اقوامش که باعث درگیری و مجروح شدن او توسط اقوامش شده بود نیز دیگر سوابقی هستند که در پرونده وی به چشم میخورد. با توجه به این سوابق احتمال میرود که وی در ماجرای چند قتل که هنوز پرونده آنها مفتوح است و با گذشت سالها سربهمهر باقی مانده بود نقش داشته باشد.این مرد که پس از شکست در ازدواج اولش، دوباره ازدواج کرده و همسر و فرزند دارد هماکنون در بازداشت به سر میبرد و تحقیقات برای کشف زوایای پنهان پرونده او ادامه دارد.
دیدگاه خوانندگان
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
حالا هی بگید اعدام چیز بد وغیر ضروریه.
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
۵۲
pull.over123 - تهران، ایران
لطفا هر چه زودتر اعدامش کنید.
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. واقعا متاسفم براتون برای این طرز فکرتون . از شما که اروپا نشین هستین میپرسم ، آیا توی ایران ، مجازات ، متناسب با جرمیه که اتفاق میفته ؟ اگه اینطوره ، جوابتون در مورد 40 سال آدم ربایی ، قتل ، تجاوز ، دزدی ، ارتشا ، اختلاس ، و . ج . ا چیه ؟ یه مورد اخیر رو بهتون یادآوری میکنم که دچار آلزایمر تاریخی نشین ، عدالتخونه ج . ا ، با سعید طوسی با 16 فقره تجاوز و حد اقل 11ه فقره شکایت شکات ، سرانجامش چی شد ؟ آیا اونا بچه نبودن ؟ آیا فعلی که انجام گرفت ، کمتر از کاری بود که این حیوون صفت کرده ؟ اصولا چرا یه همچین حیوان خطرناکی که 5 فقره سابقه کیفری داره ، باید آزادانه بچرخه و به نوامیس مردم دست درازی کنه و آخرشم یه همچین فاجعه ای رقم بخوره ؟هموطن عزیز ، آیا اعدام ، حل کردن مسئله اس ؟ آیا شما ، همین چند روز پیش ، توی همین وبسایت ، خبر ربایش و قطع و فروش اعضای کودکان کار رو نخوندین ؟ منم مث شما با اعدام موافقم ، به شرطی که از بالا تا پایین ج . ا هرکسی که مرتکب آدم ربایی ، قتل ، تجاوز ، دزدی ، ارتشا ، اختلاس ، و ...شده ، دستگیر و اعدام بشه
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
گودرزت رو به شقایق ربط نده.چرند چرا در میکنی؟سعید طوسی چهل سال تجاوز.داریم بالا در مورد یک قاتل بلفطره دارای جنون رفتاری بحث میکنیم یک اد باندی یک مجید سالک محمودی یک اصغر قاتل جدید.تو فلسفه میبافی وسیاست تعیین میکنی؟بعله اعدام هیچ جای دنیا جلوی قتل های دوباره رو نگرفته و نمی گیره.نه توو آمریکا نه ژاپن نه ایران.مثل عمل جراحی که نتوونسته جلوی امراض بعدی رو بگیره.اعدام نباشه چی؟اونم در موردی مثل مورد قاتل آتنا وستایش؟.آلترناتیو چیه؟ای طوسی شناس.ای آویزان به علم وعمل طوسی شناسی.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. بازم متاسفم بخاطر تربیت و شعورت که نه بزرگتر حالیته نه معرفت . خواننده ها قضاوت میکنن که تا حد ممکن ، درنهایت ادب باهات صحبت کردم . بقول شاملو ، سخت ترین کارها فهموندن چیزی به کسی هست که تصمیم گرفته نفهمه . من نگفتم با اعدام مخالفم ، خصوصا با اعدام یه همچین جونورایی . چون خودم پدرم و عمیقا حس پدر این طفل معصوم رو میفهمم . من میگم چرا اعدام ، شکنجه و شلاق و قطع انگشت و چشم در آوردن و سنگسار و ... این قوانین وحشیانه فقط و فقط برای خرده پاها باید باشه ؟ من میگم اگه قرار به اعدام باشه و بخاطر این جرایم باید کسی رو اعدام کنن ، پس چرا اون سیستم کثیف و ناکار آمد و متناقض و ....اینهمه جانی ها رو که به دختر و پسر مردم توی زندونا تجاوز کردن ، روشنفکرا و نویسنده ها و هنرمندا و سیاستمدرا رو توی داخل و خارج دزدیدن و کشتن ، آزاد گذاشته که راست راست بگردن ؟ بعد تو میری از یه همچین سیستمی میخوای که اعدام رو برای مجازات چندتا خرده پا بذاره . که چی بشه ؟ تخمشو ملخ میخوره یا ریشه فساد و جنایت کم میشه از مملکت . اگه توی آلمان و ژاپن و آمریکا و ..
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
اعدام هست ، عوضش روان شناسها ، جامعه شناسها ، جرم شناسها ، وکلا ، فعالین اجتماعی و . آزاد هستن و ریشه یابی میکنن و کمک میکنن که این جور جرایم کم بشه توی جامعه . نه اینکه گله گله مردم رو اعدام کنن و فردا روز از نو ، روزی از نو . آیا توی ایرانم روان شناسها ، جامعه شناسها ، جرم شناسها ، وکلا ، فعالین اجتماعی و . آزاد هستن تا نقد و مطالعه و ....علمی و کارشناسانه کنن ؟ آیا پلیس ، سیستم قضایی، دولت و ....ایران هم به اندازه جوامعی که من و شما داریم توش زندگی میکنمیم سالمه ؟ تو مملکتی که از بالا تا پایینش ، مامورش ، دکتر پزشکی قانونیش ، قاضیش ، و.. دزد و رشوه بگیر و . هستن تو انتظار داری که چوبه های اعدام رو بذارن که چطور بشه ؟ بقول خودت توی تمام حکومت دوتا پهلوی یه اصغر قاتل بود که ضرب المثل شد ، تو این 40 ساله کثافتخونه ج. ا چند تا باند و چند صد نفر رو که به تنهایی ده تا ده تا قتل ودزدی و تجاوز کرده بودن ، گرفتن و اعدام کردن؟ درست شد؟ کشوری که که نه اقتصاد سالم داره ، نه سیاست ، نه آتیه برای مردمش درست کرده نه .. ، هرروز صد نفر رو هم اعدام کنه ، درست میشه ؟ التماس تفکر
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
آلترناتیو ، سرنگونی این رژیم آدمخوار و جایگزین کردن یه سیستم دموکراتیک هست که درکنار اقتصاد و آزادیهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و . اجازه بده تا تمام کارشناسها، با اعمال نظر کارشناسانه و آزادانه اشون ، در صدد رفع این معضلات بر بیان . تو فکر میکنی اگه من یا تو داخل ایران و توی اون سیستم بودیم ، و عرصه اقتصادی بهمون تنگ میشد ، همش دزدی و اختلاس و جرم و جنایت و خیانت و ...میدیدیم ، سالم میموندیم ؟ ای بسا از این آدم بدتر میشدیم. حکومتی که از وقتی سر کار اومده همه ارزشها رو ضد ارزش کرده ، بیشرافتی ، وقاحت ، خیانت ، دزدی ، ... رو نهادینه کرده ، اعتماد عمومی و اجتماعی رو از بین برده ، مخ جوون رو پر کرده توی دانشگاهها و جیبش رو خالی ، بله البته که تنها گزینه ای که جار میزنه و تبلیغ میکنه و کسایی مث شمام ناخواسته و غیر عمد حرف اونارو میزنین و خواسته اونارو انجام میدین ، چیزی بجز اعدام ، شلاق ، سنگسار ، قطع دست و ....میتونه مگه آلترناتیوش باشه ؟ سعید طوسی یه نمونه از هزاران نمونه ای بود که میتونستم برات مثال بیارم . کمی فکر کن جوون . اون مردم از صبح که چشم باز میکنن آرزوی مرگ میکنن
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
بازهم شان نزول کامنتت ودلیل اعتراضت به کامنت اولم رو نفهمیدم.اگر منظورت چون کله گنده ها مجازات نمیشن پس از مجازات خورده پاها هم باید صرفنظر کرد خب منطقی نیست.اگر هم منظورت اینه که برای مجازات کردن در ایران معیارهای دوگانه وجود داره باید بگم این فقط خاص ایران نیست.آلمانم همینه.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
بازهم شان نزول کامنتت ودلیل اعتراضت به کامنت اولم رو نفهمیدم.اگر منظورت چون کله گنده ها مجازات نمیشن پس از مجازات خورده پاها هم باید صرفنظر کرد خب منطقی نیست.اگر هم منظورت اینه که برای مجازات کردن در ایران معیارهای دوگانه وجود داره باید بگم این فقط خاص ایران نیست.آلمانم همینه.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
آلترناتیو ، سرنگونی این رژیم آدمخوار و جایگزین کردن یه سیستم دموکراتیک هست که درکنار اقتصاد و آزادیهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و . اجازه بده تا تمام کارشناسها، با اعمال نظر کارشناسانه و آزادانه اشون ، در صدد رفع این معضلات بر بیان . تو فکر میکنی اگه من یا تو داخل ایران و توی اون سیستم بودیم ، و عرصه اقتصادی بهمون تنگ میشد ، همش دزدی و اختلاس و جرم و جنایت و خیانت و ...میدیدیم ، سالم میموندیم ؟ ای بسا از این آدم بدتر میشدیم. حکومتی که از وقتی سر کار اومده همه ارزشها رو ضد ارزش کرده ، بیشرافتی ، وقاحت ، خیانت ، دزدی ، ... رو نهادینه کرده ، اعتماد عمومی و اجتماعی رو از بین برده ، مخ جوون رو پر کرده توی دانشگاهها و جیبش رو خالی ، بله البته که تنها گزینه ای که جار میزنه و تبلیغ میکنه و کسایی مث شمام ناخواسته و غیر عمد حرف اونارو میزنین و خواسته اونارو انجام میدین ، چیزی بجز اعدام ، شلاق ، سنگسار ، قطع دست و ....میتونه مگه آلترناتیوش باشه ؟ سعید طوسی یه نمونه از هزاران نمونه ای بود که میتونستم برات مثال بیارم . کمی فکر کن جوون . اون مردم از صبح که چشم باز میکنن آرزوی مرگ میکنن
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
اعدام هست ، عوضش روان شناسها ، جامعه شناسها ، جرم شناسها ، وکلا ، فعالین اجتماعی و . آزاد هستن و ریشه یابی میکنن و کمک میکنن که این جور جرایم کم بشه توی جامعه . نه اینکه گله گله مردم رو اعدام کنن و فردا روز از نو ، روزی از نو . آیا توی ایرانم روان شناسها ، جامعه شناسها ، جرم شناسها ، وکلا ، فعالین اجتماعی و . آزاد هستن تا نقد و مطالعه و ....علمی و کارشناسانه کنن ؟ آیا پلیس ، سیستم قضایی، دولت و ....ایران هم به اندازه جوامعی که من و شما داریم توش زندگی میکنمیم سالمه ؟ تو مملکتی که از بالا تا پایینش ، مامورش ، دکتر پزشکی قانونیش ، قاضیش ، و.. دزد و رشوه بگیر و . هستن تو انتظار داری که چوبه های اعدام رو بذارن که چطور بشه ؟ بقول خودت توی تمام حکومت دوتا پهلوی یه اصغر قاتل بود که ضرب المثل شد ، تو این 40 ساله کثافتخونه ج. ا چند تا باند و چند صد نفر رو که به تنهایی ده تا ده تا قتل ودزدی و تجاوز کرده بودن ، گرفتن و اعدام کردن؟ درست شد؟ کشوری که که نه اقتصاد سالم داره ، نه سیاست ، نه آتیه برای مردمش درست کرده نه .. ، هرروز صد نفر رو هم اعدام کنه ، درست میشه ؟ التماس تفکر
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. بازم متاسفم بخاطر تربیت و شعورت که نه بزرگتر حالیته نه معرفت . خواننده ها قضاوت میکنن که تا حد ممکن ، درنهایت ادب باهات صحبت کردم . بقول شاملو ، سخت ترین کارها فهموندن چیزی به کسی هست که تصمیم گرفته نفهمه . من نگفتم با اعدام مخالفم ، خصوصا با اعدام یه همچین جونورایی . چون خودم پدرم و عمیقا حس پدر این طفل معصوم رو میفهمم . من میگم چرا اعدام ، شکنجه و شلاق و قطع انگشت و چشم در آوردن و سنگسار و ... این قوانین وحشیانه فقط و فقط برای خرده پاها باید باشه ؟ من میگم اگه قرار به اعدام باشه و بخاطر این جرایم باید کسی رو اعدام کنن ، پس چرا اون سیستم کثیف و ناکار آمد و متناقض و ....اینهمه جانی ها رو که به دختر و پسر مردم توی زندونا تجاوز کردن ، روشنفکرا و نویسنده ها و هنرمندا و سیاستمدرا رو توی داخل و خارج دزدیدن و کشتن ، آزاد گذاشته که راست راست بگردن ؟ بعد تو میری از یه همچین سیستمی میخوای که اعدام رو برای مجازات چندتا خرده پا بذاره . که چی بشه ؟ تخمشو ملخ میخوره یا ریشه فساد و جنایت کم میشه از مملکت . اگه توی آلمان و ژاپن و آمریکا و ..
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
گودرزت رو به شقایق ربط نده.چرند چرا در میکنی؟سعید طوسی چهل سال تجاوز.داریم بالا در مورد یک قاتل بلفطره دارای جنون رفتاری بحث میکنیم یک اد باندی یک مجید سالک محمودی یک اصغر قاتل جدید.تو فلسفه میبافی وسیاست تعیین میکنی؟بعله اعدام هیچ جای دنیا جلوی قتل های دوباره رو نگرفته و نمی گیره.نه توو آمریکا نه ژاپن نه ایران.مثل عمل جراحی که نتوونسته جلوی امراض بعدی رو بگیره.اعدام نباشه چی؟اونم در موردی مثل مورد قاتل آتنا وستایش؟.آلترناتیو چیه؟ای طوسی شناس.ای آویزان به علم وعمل طوسی شناسی.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. واقعا متاسفم براتون برای این طرز فکرتون . از شما که اروپا نشین هستین میپرسم ، آیا توی ایران ، مجازات ، متناسب با جرمیه که اتفاق میفته ؟ اگه اینطوره ، جوابتون در مورد 40 سال آدم ربایی ، قتل ، تجاوز ، دزدی ، ارتشا ، اختلاس ، و . ج . ا چیه ؟ یه مورد اخیر رو بهتون یادآوری میکنم که دچار آلزایمر تاریخی نشین ، عدالتخونه ج . ا ، با سعید طوسی با 16 فقره تجاوز و حد اقل 11ه فقره شکایت شکات ، سرانجامش چی شد ؟ آیا اونا بچه نبودن ؟ آیا فعلی که انجام گرفت ، کمتر از کاری بود که این حیوون صفت کرده ؟ اصولا چرا یه همچین حیوان خطرناکی که 5 فقره سابقه کیفری داره ، باید آزادانه بچرخه و به نوامیس مردم دست درازی کنه و آخرشم یه همچین فاجعه ای رقم بخوره ؟هموطن عزیز ، آیا اعدام ، حل کردن مسئله اس ؟ آیا شما ، همین چند روز پیش ، توی همین وبسایت ، خبر ربایش و قطع و فروش اعضای کودکان کار رو نخوندین ؟ منم مث شما با اعدام موافقم ، به شرطی که از بالا تا پایین ج . ا هرکسی که مرتکب آدم ربایی ، قتل ، تجاوز ، دزدی ، ارتشا ، اختلاس ، و ...شده ، دستگیر و اعدام بشه
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
۵۲
pull.over123 - تهران، ایران
لطفا هر چه زودتر اعدامش کنید.
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
حالا هی بگید اعدام چیز بد وغیر ضروریه.
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
حالا هی بگید اعدام چیز بد وغیر ضروریه.
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
۵۲
pull.over123 - تهران، ایران
لطفا هر چه زودتر اعدامش کنید.
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. واقعا متاسفم براتون برای این طرز فکرتون . از شما که اروپا نشین هستین میپرسم ، آیا توی ایران ، مجازات ، متناسب با جرمیه که اتفاق میفته ؟ اگه اینطوره ، جوابتون در مورد 40 سال آدم ربایی ، قتل ، تجاوز ، دزدی ، ارتشا ، اختلاس ، و . ج . ا چیه ؟ یه مورد اخیر رو بهتون یادآوری میکنم که دچار آلزایمر تاریخی نشین ، عدالتخونه ج . ا ، با سعید طوسی با 16 فقره تجاوز و حد اقل 11ه فقره شکایت شکات ، سرانجامش چی شد ؟ آیا اونا بچه نبودن ؟ آیا فعلی که انجام گرفت ، کمتر از کاری بود که این حیوون صفت کرده ؟ اصولا چرا یه همچین حیوان خطرناکی که 5 فقره سابقه کیفری داره ، باید آزادانه بچرخه و به نوامیس مردم دست درازی کنه و آخرشم یه همچین فاجعه ای رقم بخوره ؟هموطن عزیز ، آیا اعدام ، حل کردن مسئله اس ؟ آیا شما ، همین چند روز پیش ، توی همین وبسایت ، خبر ربایش و قطع و فروش اعضای کودکان کار رو نخوندین ؟ منم مث شما با اعدام موافقم ، به شرطی که از بالا تا پایین ج . ا هرکسی که مرتکب آدم ربایی ، قتل ، تجاوز ، دزدی ، ارتشا ، اختلاس ، و ...شده ، دستگیر و اعدام بشه
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
گودرزت رو به شقایق ربط نده.چرند چرا در میکنی؟سعید طوسی چهل سال تجاوز.داریم بالا در مورد یک قاتل بلفطره دارای جنون رفتاری بحث میکنیم یک اد باندی یک مجید سالک محمودی یک اصغر قاتل جدید.تو فلسفه میبافی وسیاست تعیین میکنی؟بعله اعدام هیچ جای دنیا جلوی قتل های دوباره رو نگرفته و نمی گیره.نه توو آمریکا نه ژاپن نه ایران.مثل عمل جراحی که نتوونسته جلوی امراض بعدی رو بگیره.اعدام نباشه چی؟اونم در موردی مثل مورد قاتل آتنا وستایش؟.آلترناتیو چیه؟ای طوسی شناس.ای آویزان به علم وعمل طوسی شناسی.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. بازم متاسفم بخاطر تربیت و شعورت که نه بزرگتر حالیته نه معرفت . خواننده ها قضاوت میکنن که تا حد ممکن ، درنهایت ادب باهات صحبت کردم . بقول شاملو ، سخت ترین کارها فهموندن چیزی به کسی هست که تصمیم گرفته نفهمه . من نگفتم با اعدام مخالفم ، خصوصا با اعدام یه همچین جونورایی . چون خودم پدرم و عمیقا حس پدر این طفل معصوم رو میفهمم . من میگم چرا اعدام ، شکنجه و شلاق و قطع انگشت و چشم در آوردن و سنگسار و ... این قوانین وحشیانه فقط و فقط برای خرده پاها باید باشه ؟ من میگم اگه قرار به اعدام باشه و بخاطر این جرایم باید کسی رو اعدام کنن ، پس چرا اون سیستم کثیف و ناکار آمد و متناقض و ....اینهمه جانی ها رو که به دختر و پسر مردم توی زندونا تجاوز کردن ، روشنفکرا و نویسنده ها و هنرمندا و سیاستمدرا رو توی داخل و خارج دزدیدن و کشتن ، آزاد گذاشته که راست راست بگردن ؟ بعد تو میری از یه همچین سیستمی میخوای که اعدام رو برای مجازات چندتا خرده پا بذاره . که چی بشه ؟ تخمشو ملخ میخوره یا ریشه فساد و جنایت کم میشه از مملکت . اگه توی آلمان و ژاپن و آمریکا و ..
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
اعدام هست ، عوضش روان شناسها ، جامعه شناسها ، جرم شناسها ، وکلا ، فعالین اجتماعی و . آزاد هستن و ریشه یابی میکنن و کمک میکنن که این جور جرایم کم بشه توی جامعه . نه اینکه گله گله مردم رو اعدام کنن و فردا روز از نو ، روزی از نو . آیا توی ایرانم روان شناسها ، جامعه شناسها ، جرم شناسها ، وکلا ، فعالین اجتماعی و . آزاد هستن تا نقد و مطالعه و ....علمی و کارشناسانه کنن ؟ آیا پلیس ، سیستم قضایی، دولت و ....ایران هم به اندازه جوامعی که من و شما داریم توش زندگی میکنمیم سالمه ؟ تو مملکتی که از بالا تا پایینش ، مامورش ، دکتر پزشکی قانونیش ، قاضیش ، و.. دزد و رشوه بگیر و . هستن تو انتظار داری که چوبه های اعدام رو بذارن که چطور بشه ؟ بقول خودت توی تمام حکومت دوتا پهلوی یه اصغر قاتل بود که ضرب المثل شد ، تو این 40 ساله کثافتخونه ج. ا چند تا باند و چند صد نفر رو که به تنهایی ده تا ده تا قتل ودزدی و تجاوز کرده بودن ، گرفتن و اعدام کردن؟ درست شد؟ کشوری که که نه اقتصاد سالم داره ، نه سیاست ، نه آتیه برای مردمش درست کرده نه .. ، هرروز صد نفر رو هم اعدام کنه ، درست میشه ؟ التماس تفکر
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
آلترناتیو ، سرنگونی این رژیم آدمخوار و جایگزین کردن یه سیستم دموکراتیک هست که درکنار اقتصاد و آزادیهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و . اجازه بده تا تمام کارشناسها، با اعمال نظر کارشناسانه و آزادانه اشون ، در صدد رفع این معضلات بر بیان . تو فکر میکنی اگه من یا تو داخل ایران و توی اون سیستم بودیم ، و عرصه اقتصادی بهمون تنگ میشد ، همش دزدی و اختلاس و جرم و جنایت و خیانت و ...میدیدیم ، سالم میموندیم ؟ ای بسا از این آدم بدتر میشدیم. حکومتی که از وقتی سر کار اومده همه ارزشها رو ضد ارزش کرده ، بیشرافتی ، وقاحت ، خیانت ، دزدی ، ... رو نهادینه کرده ، اعتماد عمومی و اجتماعی رو از بین برده ، مخ جوون رو پر کرده توی دانشگاهها و جیبش رو خالی ، بله البته که تنها گزینه ای که جار میزنه و تبلیغ میکنه و کسایی مث شمام ناخواسته و غیر عمد حرف اونارو میزنین و خواسته اونارو انجام میدین ، چیزی بجز اعدام ، شلاق ، سنگسار ، قطع دست و ....میتونه مگه آلترناتیوش باشه ؟ سعید طوسی یه نمونه از هزاران نمونه ای بود که میتونستم برات مثال بیارم . کمی فکر کن جوون . اون مردم از صبح که چشم باز میکنن آرزوی مرگ میکنن
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
بازهم شان نزول کامنتت ودلیل اعتراضت به کامنت اولم رو نفهمیدم.اگر منظورت چون کله گنده ها مجازات نمیشن پس از مجازات خورده پاها هم باید صرفنظر کرد خب منطقی نیست.اگر هم منظورت اینه که برای مجازات کردن در ایران معیارهای دوگانه وجود داره باید بگم این فقط خاص ایران نیست.آلمانم همینه.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
۵۲
pull.over123 - تهران، ایران
لطفا هر چه زودتر اعدامش کنید.
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
حالا هی بگید اعدام چیز بد وغیر ضروریه.
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. واقعا متاسفم براتون برای این طرز فکرتون . از شما که اروپا نشین هستین میپرسم ، آیا توی ایران ، مجازات ، متناسب با جرمیه که اتفاق میفته ؟ اگه اینطوره ، جوابتون در مورد 40 سال آدم ربایی ، قتل ، تجاوز ، دزدی ، ارتشا ، اختلاس ، و . ج . ا چیه ؟ یه مورد اخیر رو بهتون یادآوری میکنم که دچار آلزایمر تاریخی نشین ، عدالتخونه ج . ا ، با سعید طوسی با 16 فقره تجاوز و حد اقل 11ه فقره شکایت شکات ، سرانجامش چی شد ؟ آیا اونا بچه نبودن ؟ آیا فعلی که انجام گرفت ، کمتر از کاری بود که این حیوون صفت کرده ؟ اصولا چرا یه همچین حیوان خطرناکی که 5 فقره سابقه کیفری داره ، باید آزادانه بچرخه و به نوامیس مردم دست درازی کنه و آخرشم یه همچین فاجعه ای رقم بخوره ؟هموطن عزیز ، آیا اعدام ، حل کردن مسئله اس ؟ آیا شما ، همین چند روز پیش ، توی همین وبسایت ، خبر ربایش و قطع و فروش اعضای کودکان کار رو نخوندین ؟ منم مث شما با اعدام موافقم ، به شرطی که از بالا تا پایین ج . ا هرکسی که مرتکب آدم ربایی ، قتل ، تجاوز ، دزدی ، ارتشا ، اختلاس ، و ...شده ، دستگیر و اعدام بشه
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
اعدام هست ، عوضش روان شناسها ، جامعه شناسها ، جرم شناسها ، وکلا ، فعالین اجتماعی و . آزاد هستن و ریشه یابی میکنن و کمک میکنن که این جور جرایم کم بشه توی جامعه . نه اینکه گله گله مردم رو اعدام کنن و فردا روز از نو ، روزی از نو . آیا توی ایرانم روان شناسها ، جامعه شناسها ، جرم شناسها ، وکلا ، فعالین اجتماعی و . آزاد هستن تا نقد و مطالعه و ....علمی و کارشناسانه کنن ؟ آیا پلیس ، سیستم قضایی، دولت و ....ایران هم به اندازه جوامعی که من و شما داریم توش زندگی میکنمیم سالمه ؟ تو مملکتی که از بالا تا پایینش ، مامورش ، دکتر پزشکی قانونیش ، قاضیش ، و.. دزد و رشوه بگیر و . هستن تو انتظار داری که چوبه های اعدام رو بذارن که چطور بشه ؟ بقول خودت توی تمام حکومت دوتا پهلوی یه اصغر قاتل بود که ضرب المثل شد ، تو این 40 ساله کثافتخونه ج. ا چند تا باند و چند صد نفر رو که به تنهایی ده تا ده تا قتل ودزدی و تجاوز کرده بودن ، گرفتن و اعدام کردن؟ درست شد؟ کشوری که که نه اقتصاد سالم داره ، نه سیاست ، نه آتیه برای مردمش درست کرده نه .. ، هرروز صد نفر رو هم اعدام کنه ، درست میشه ؟ التماس تفکر
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. بازم متاسفم بخاطر تربیت و شعورت که نه بزرگتر حالیته نه معرفت . خواننده ها قضاوت میکنن که تا حد ممکن ، درنهایت ادب باهات صحبت کردم . بقول شاملو ، سخت ترین کارها فهموندن چیزی به کسی هست که تصمیم گرفته نفهمه . من نگفتم با اعدام مخالفم ، خصوصا با اعدام یه همچین جونورایی . چون خودم پدرم و عمیقا حس پدر این طفل معصوم رو میفهمم . من میگم چرا اعدام ، شکنجه و شلاق و قطع انگشت و چشم در آوردن و سنگسار و ... این قوانین وحشیانه فقط و فقط برای خرده پاها باید باشه ؟ من میگم اگه قرار به اعدام باشه و بخاطر این جرایم باید کسی رو اعدام کنن ، پس چرا اون سیستم کثیف و ناکار آمد و متناقض و ....اینهمه جانی ها رو که به دختر و پسر مردم توی زندونا تجاوز کردن ، روشنفکرا و نویسنده ها و هنرمندا و سیاستمدرا رو توی داخل و خارج دزدیدن و کشتن ، آزاد گذاشته که راست راست بگردن ؟ بعد تو میری از یه همچین سیستمی میخوای که اعدام رو برای مجازات چندتا خرده پا بذاره . که چی بشه ؟ تخمشو ملخ میخوره یا ریشه فساد و جنایت کم میشه از مملکت . اگه توی آلمان و ژاپن و آمریکا و ..
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
آلترناتیو ، سرنگونی این رژیم آدمخوار و جایگزین کردن یه سیستم دموکراتیک هست که درکنار اقتصاد و آزادیهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و . اجازه بده تا تمام کارشناسها، با اعمال نظر کارشناسانه و آزادانه اشون ، در صدد رفع این معضلات بر بیان . تو فکر میکنی اگه من یا تو داخل ایران و توی اون سیستم بودیم ، و عرصه اقتصادی بهمون تنگ میشد ، همش دزدی و اختلاس و جرم و جنایت و خیانت و ...میدیدیم ، سالم میموندیم ؟ ای بسا از این آدم بدتر میشدیم. حکومتی که از وقتی سر کار اومده همه ارزشها رو ضد ارزش کرده ، بیشرافتی ، وقاحت ، خیانت ، دزدی ، ... رو نهادینه کرده ، اعتماد عمومی و اجتماعی رو از بین برده ، مخ جوون رو پر کرده توی دانشگاهها و جیبش رو خالی ، بله البته که تنها گزینه ای که جار میزنه و تبلیغ میکنه و کسایی مث شمام ناخواسته و غیر عمد حرف اونارو میزنین و خواسته اونارو انجام میدین ، چیزی بجز اعدام ، شلاق ، سنگسار ، قطع دست و ....میتونه مگه آلترناتیوش باشه ؟ سعید طوسی یه نمونه از هزاران نمونه ای بود که میتونستم برات مثال بیارم . کمی فکر کن جوون . اون مردم از صبح که چشم باز میکنن آرزوی مرگ میکنن
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
بازهم شان نزول کامنتت ودلیل اعتراضت به کامنت اولم رو نفهمیدم.اگر منظورت چون کله گنده ها مجازات نمیشن پس از مجازات خورده پاها هم باید صرفنظر کرد خب منطقی نیست.اگر هم منظورت اینه که برای مجازات کردن در ایران معیارهای دوگانه وجود داره باید بگم این فقط خاص ایران نیست.آلمانم همینه.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
گودرزت رو به شقایق ربط نده.چرند چرا در میکنی؟سعید طوسی چهل سال تجاوز.داریم بالا در مورد یک قاتل بلفطره دارای جنون رفتاری بحث میکنیم یک اد باندی یک مجید سالک محمودی یک اصغر قاتل جدید.تو فلسفه میبافی وسیاست تعیین میکنی؟بعله اعدام هیچ جای دنیا جلوی قتل های دوباره رو نگرفته و نمی گیره.نه توو آمریکا نه ژاپن نه ایران.مثل عمل جراحی که نتوونسته جلوی امراض بعدی رو بگیره.اعدام نباشه چی؟اونم در موردی مثل مورد قاتل آتنا وستایش؟.آلترناتیو چیه؟ای طوسی شناس.ای آویزان به علم وعمل طوسی شناسی.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
گودرزت رو به شقایق ربط نده.چرند چرا در میکنی؟سعید طوسی چهل سال تجاوز.داریم بالا در مورد یک قاتل بلفطره دارای جنون رفتاری بحث میکنیم یک اد باندی یک مجید سالک محمودی یک اصغر قاتل جدید.تو فلسفه میبافی وسیاست تعیین میکنی؟بعله اعدام هیچ جای دنیا جلوی قتل های دوباره رو نگرفته و نمی گیره.نه توو آمریکا نه ژاپن نه ایران.مثل عمل جراحی که نتوونسته جلوی امراض بعدی رو بگیره.اعدام نباشه چی؟اونم در موردی مثل مورد قاتل آتنا وستایش؟.آلترناتیو چیه؟ای طوسی شناس.ای آویزان به علم وعمل طوسی شناسی.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
بازهم شان نزول کامنتت ودلیل اعتراضت به کامنت اولم رو نفهمیدم.اگر منظورت چون کله گنده ها مجازات نمیشن پس از مجازات خورده پاها هم باید صرفنظر کرد خب منطقی نیست.اگر هم منظورت اینه که برای مجازات کردن در ایران معیارهای دوگانه وجود داره باید بگم این فقط خاص ایران نیست.آلمانم همینه.
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
آلترناتیو ، سرنگونی این رژیم آدمخوار و جایگزین کردن یه سیستم دموکراتیک هست که درکنار اقتصاد و آزادیهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و . اجازه بده تا تمام کارشناسها، با اعمال نظر کارشناسانه و آزادانه اشون ، در صدد رفع این معضلات بر بیان . تو فکر میکنی اگه من یا تو داخل ایران و توی اون سیستم بودیم ، و عرصه اقتصادی بهمون تنگ میشد ، همش دزدی و اختلاس و جرم و جنایت و خیانت و ...میدیدیم ، سالم میموندیم ؟ ای بسا از این آدم بدتر میشدیم. حکومتی که از وقتی سر کار اومده همه ارزشها رو ضد ارزش کرده ، بیشرافتی ، وقاحت ، خیانت ، دزدی ، ... رو نهادینه کرده ، اعتماد عمومی و اجتماعی رو از بین برده ، مخ جوون رو پر کرده توی دانشگاهها و جیبش رو خالی ، بله البته که تنها گزینه ای که جار میزنه و تبلیغ میکنه و کسایی مث شمام ناخواسته و غیر عمد حرف اونارو میزنین و خواسته اونارو انجام میدین ، چیزی بجز اعدام ، شلاق ، سنگسار ، قطع دست و ....میتونه مگه آلترناتیوش باشه ؟ سعید طوسی یه نمونه از هزاران نمونه ای بود که میتونستم برات مثال بیارم . کمی فکر کن جوون . اون مردم از صبح که چشم باز میکنن آرزوی مرگ میکنن
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. بازم متاسفم بخاطر تربیت و شعورت که نه بزرگتر حالیته نه معرفت . خواننده ها قضاوت میکنن که تا حد ممکن ، درنهایت ادب باهات صحبت کردم . بقول شاملو ، سخت ترین کارها فهموندن چیزی به کسی هست که تصمیم گرفته نفهمه . من نگفتم با اعدام مخالفم ، خصوصا با اعدام یه همچین جونورایی . چون خودم پدرم و عمیقا حس پدر این طفل معصوم رو میفهمم . من میگم چرا اعدام ، شکنجه و شلاق و قطع انگشت و چشم در آوردن و سنگسار و ... این قوانین وحشیانه فقط و فقط برای خرده پاها باید باشه ؟ من میگم اگه قرار به اعدام باشه و بخاطر این جرایم باید کسی رو اعدام کنن ، پس چرا اون سیستم کثیف و ناکار آمد و متناقض و ....اینهمه جانی ها رو که به دختر و پسر مردم توی زندونا تجاوز کردن ، روشنفکرا و نویسنده ها و هنرمندا و سیاستمدرا رو توی داخل و خارج دزدیدن و کشتن ، آزاد گذاشته که راست راست بگردن ؟ بعد تو میری از یه همچین سیستمی میخوای که اعدام رو برای مجازات چندتا خرده پا بذاره . که چی بشه ؟ تخمشو ملخ میخوره یا ریشه فساد و جنایت کم میشه از مملکت . اگه توی آلمان و ژاپن و آمریکا و ..
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
اعدام هست ، عوضش روان شناسها ، جامعه شناسها ، جرم شناسها ، وکلا ، فعالین اجتماعی و . آزاد هستن و ریشه یابی میکنن و کمک میکنن که این جور جرایم کم بشه توی جامعه . نه اینکه گله گله مردم رو اعدام کنن و فردا روز از نو ، روزی از نو . آیا توی ایرانم روان شناسها ، جامعه شناسها ، جرم شناسها ، وکلا ، فعالین اجتماعی و . آزاد هستن تا نقد و مطالعه و ....علمی و کارشناسانه کنن ؟ آیا پلیس ، سیستم قضایی، دولت و ....ایران هم به اندازه جوامعی که من و شما داریم توش زندگی میکنمیم سالمه ؟ تو مملکتی که از بالا تا پایینش ، مامورش ، دکتر پزشکی قانونیش ، قاضیش ، و.. دزد و رشوه بگیر و . هستن تو انتظار داری که چوبه های اعدام رو بذارن که چطور بشه ؟ بقول خودت توی تمام حکومت دوتا پهلوی یه اصغر قاتل بود که ضرب المثل شد ، تو این 40 ساله کثافتخونه ج. ا چند تا باند و چند صد نفر رو که به تنهایی ده تا ده تا قتل ودزدی و تجاوز کرده بودن ، گرفتن و اعدام کردن؟ درست شد؟ کشوری که که نه اقتصاد سالم داره ، نه سیاست ، نه آتیه برای مردمش درست کرده نه .. ، هرروز صد نفر رو هم اعدام کنه ، درست میشه ؟ التماس تفکر
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. واقعا متاسفم براتون برای این طرز فکرتون . از شما که اروپا نشین هستین میپرسم ، آیا توی ایران ، مجازات ، متناسب با جرمیه که اتفاق میفته ؟ اگه اینطوره ، جوابتون در مورد 40 سال آدم ربایی ، قتل ، تجاوز ، دزدی ، ارتشا ، اختلاس ، و . ج . ا چیه ؟ یه مورد اخیر رو بهتون یادآوری میکنم که دچار آلزایمر تاریخی نشین ، عدالتخونه ج . ا ، با سعید طوسی با 16 فقره تجاوز و حد اقل 11ه فقره شکایت شکات ، سرانجامش چی شد ؟ آیا اونا بچه نبودن ؟ آیا فعلی که انجام گرفت ، کمتر از کاری بود که این حیوون صفت کرده ؟ اصولا چرا یه همچین حیوان خطرناکی که 5 فقره سابقه کیفری داره ، باید آزادانه بچرخه و به نوامیس مردم دست درازی کنه و آخرشم یه همچین فاجعه ای رقم بخوره ؟هموطن عزیز ، آیا اعدام ، حل کردن مسئله اس ؟ آیا شما ، همین چند روز پیش ، توی همین وبسایت ، خبر ربایش و قطع و فروش اعضای کودکان کار رو نخوندین ؟ منم مث شما با اعدام موافقم ، به شرطی که از بالا تا پایین ج . ا هرکسی که مرتکب آدم ربایی ، قتل ، تجاوز ، دزدی ، ارتشا ، اختلاس ، و ...شده ، دستگیر و اعدام بشه
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
حالا هی بگید اعدام چیز بد وغیر ضروریه.
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
۵۲
pull.over123 - تهران، ایران
لطفا هر چه زودتر اعدامش کنید.
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸