پایانی خوش بر نقل و انتقالات پرسپولیس؛ رسن آمد، طارمی ماند، احمد می آید

تیم فوتبال پرسپولیس که با حفظ اسکلت تیم موفق فصل گذشته خود، کمتر از سایر تیم ها نیاز به جذب بازیکنان جدید و تقویت ترکیب خود داشت، با جذب شجاع خلیل زاده، گادوین منشا، سیامک نعمتی، شایان مصلح، بشار رسن و بازگشت احمد نوراللهی، به فعالیت نقل و انتقالاتی خود پایان بخشید.
 

در حالی که فاصله زمانی طولانی مدتی از آخرین خرید رسمی پرسپولیس در بازار تابستانی سپری می شد، سرخپوشان امروز با انتشار ۳ خبر بسیار خوب برای هواداران خود، نویدبخش اتفاقات خوب برای فصل آینده شدند.

 
در ابتدا محمد علی ترکاشوند در یک صحبت رادیویی، از پایان یافتن مهلت مهدی طارمی و باقی ماندن این بازیکن در جمع سرخپوشان خبر داد. طارمی که ۲ فصل گذشته به ترتیب با ۱۶ و ۱۸ گل زده، عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کرده بود، نقشی انکار ناپذیر در موفقیت های تیم داشت.
 
سپس صمد ابراهیمی، وکیل نام آشنای احمد نوراللهی و مهدی طارمی، از پذیرش کسری خدمت نوراللهی خبر داد و عنوان کرد این بازیکن نهایتا تا اواخر شهریور ماه به اردوی پرسپولیس ملحق خواهد شد.
 
و در آخر، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خبر از توافق ۲ ساله این تیم با بشار رسن، ستاره ۲۰ ساله و ملی پوش عراقی داد. بازیکنی که می تواند خلا سروش رفیعی را برای سرخپوشان پر کرده و به عنوان سهمیه بازیکنان جوان تیم، جایگزین مطمئنی برای محسن مسلمان در ترکیب پرسپولیس باشد.
 
با بروز این ۳ اتفاق، پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس در تابستان ۹۶ بسته شده و مسئولان تیم، تنها به دنبال نقل و انتقال بازیکنان جوان و زیر ۲۱ سال خواهند بود. تکلیف محمد امین آرام طبع، شهاب کرمی و سامان نریمان جهان، ۳ بازیکن مازاد سرخپوشان نیز تا روز های دیگر روشن خواهد شد. همچنین رضا کرملاچعب نیز روز گذشته با قراردادی قرضی راهی استقلال خوزستان شده بود.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.