موسسه گالوپ: ایرانی ها عصبانی ترین مردم دنیا

موسسه گالوپ به ترتیب ایران، عراق و سودان جنوبی را عصبانی ترین کشورهای دنیا معرفی کرده است. 50 درصد جمعیت ایران عصبانی هستند.
گزارش سالانه موسسه افکار سنجی "گالوپ" در آمریکا حاکی است ایرانیان عصبانی ترین مردم دنیا هستند.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت گالوپ، در گزارش سالانه 2017 این موسسه از احساسات جهانی، مردم ایران به عنوان عصبانی ترین مردم جهان معرفی شده اند.
 
این گزارش با مطالعه از وضعیت 142 کشور جهان تنظیم شده است.
 
در این گزارش مردم ایران با 50 درصد جمعیت عصبانی و عراق با 49 درصد و سودان جنوبی با 47 درصد عصبانی ترین کشورهای دنیا معرفی شده اند.
 
در این گزارش یونان نیز با 67 درصد  پراسترس ترین کشور دنیا معرفی شده است.
 
در این گزارش همچنین 70 درصد از مردم جهان گفته اند که لذت زیادی می برند و لبخند زده و احساس آرامش و احساس احترام می کنند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
روانشناس مشاور - تهران، ایران

یکی از این اشخاص. یکی از این افراد عصبانی کاربری است به نامlolitaa.البته ایشان مبتلا به نوعی پیشرفته و خطرناک بیماری پارانویا هستند.شدت کینه و نفرت ایشان از افرادی که با وی هم عقیده نیستند به حدی است که حاضر است آنها را با سلاح و بمب بیولوژیک از بین ببرد! چرا و به چه دلیلی هنوز مشخص نشده؟!من دقیقا نمی‌دانم این فرد چه گذشته ای داشته ودر چه محیطی پرورش یافته؟آیا عضو یک سازمان تروریستی می باشد یا از اختلالات حاد و مزمن روانی رنج می برد؟دقیقا چه اهدافی را دنبال می‌کند؟واز همه مهمتر آنکه تا چه حد در عملی کردن تهدیداتش جدی است؟!بطور حتم زمانی که فردی به این درجه از تنگنا و استیصال می رسد که برای انجام یک عملیات انتحاری آنهم از نوع بیولوژیک! اعلام آمادگی می کند(نقل از کامنت نامبرده) نشانگر آن است که او را باید هر چه سریعتر از جامعه جدا کرده و تحت نظر پلیس و نیروهای امنیتی و یک تیم حاذق ومجرب روانپزشکی قرار دادتا مانع آسیب و صدمات جدی نامبرده به خود و اجتماع شود.
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

شما برید ۳۹ سال زیر حکومت دولت امام زمان. عصبانیت که چه عرض کنم. چوب به ماتحت همیگر فرو می‌‌کنید. ما که فقط عصبانی هستیم.
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

اگر این گالوپیها فقط شش ماه شرایط زندگى در ایران رو تجربه میکردند به عصبانیت نرسیده خودکشى میکردند!
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند

کی گفته من عصبانی هستم ؟؟!! اصلا من تا حالا عصبانی بودم که این دفعه دومش باشه ؟؟ها ؟من عصبانی ام ؟؟ به هیچ وجه ! تو که عددی نیستی که منو عصبانی کنی! ایا تو هدفی از نوشتن کامنتهای بیهدف دنبال میکنی که فقط دنبال منی؟ایا تو در دامن غربیها بزرگ شدی؟بله !گذشته خودت اصلا معلومه که به زندگی گذشته بقیه بیل میزنی؟ایا من باغچه تورو بیل زدم که داری هذیون میبافی؟
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند

حالا ما یه چیزی نوشتیم تو ول کن نیستی ! معلومه خیلی پارانویا داری ! اولا من روانشناسی رو قبول ندارم که تو واسه ما روانشناس شدی!تازه ! بیشتر روانشناسها خودشون از اختلالات روانی رنج میبرند!دلیل؟ دقیقا مثل پزشکی که ممکنه بیماری رو از بیمارش بگیره!ادمیزاد مثل پیازه که هزاران لایه داره وخیلی زمان میبره تا به هسته اش برسی!واسه همین نباید قضاوت کرد و فقط باید شنید و دید و به شوخی و مسخره بازی گذروند!
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند

مچ از تو گنده ترش هم خوابوندیم! واسه منی که کلاغ سیاهم نمیتونی سیاه بازی دربیاری!خیلی مونده تا بفهمی خیلی چیزهارو! داداچ!در حال حاضر و فعلا تنها کار درستی که میتونی بکنی اینه که محل زندگی فعلی تو درست بنویسی!هرکسی میتوننه تو فضای مجازی خودشو پروفسوربالتازار ! و چنگیزخان یاهیتلر یا موسولینی یا پُل پت یا چایکوفسکی و بهتوون و غیره و غیرجا بزنه!
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند

بیل کلینتون به قربونت بره! من جای تو بودم اول میرفتم دانسته هامو از زبان فارسی بیشتر میکردم که اینقدر در ده خط تپق نزنم !بعد میرفتم کلاسهای فنگ شویی! کمی تمرین تمرکز و آرامش میکردم بعد سر در گریبان خودم فرو می بردم که آدمی که اینقدر ضعیف النفس است چرا باید در مورد دیگران اینقدر نادرست قضاوت کند؟دفعه بعد سعی کن قضاوت نکنی! فقط بخون ومنفی بزن که دلت خنک بشه!عزیززز دل طوسی!!خخخ!
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
۳۵
ColaCoca - هندیجان، ایران

اگه اینافقط ششماه زندگی مارو تو گردو خاک وغبارخوزستان و اب کثیفی که از تو شیر اب درمیاد و قطعی چند ساعته برق و سروصدای کارخونه های کم بازده داشتن تا الان مرده بودن اینا یه مقیاس دارن باهاش همه چیزو میسنجن واسه ما این مقیاسها کاربردنداره جالبه غربیا میخوان دنیارو با مقیاس خودشون بسنجن وبرابرکنن که کار غلطیه
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
۵۴
فارسان - مرکزی، ایران

ملتی که 38 سال پیش کور کورانه تن به احمقانه ترین انقلاب قرن بیستم داد می بایست هم عصبانی ترین مردمان را بعد از این مدت داشته باشد غیر از این بود جای شگفتی داشت!!!جا دارد به روشنفکران و انقلابیون نادان ان دوران سلامی عرض کنیم!!!
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
۴۲
paksan - ایران، ایران
به نظر من عصبانی ترین مردم دنیا مردم آمریکا هستند . فقط یه نگاه بکنید کسی جرات نداره به یکی بگه بالا چشمت ابرو . سریع میره توی حالت نزاع و درگیری مسلحانه . این گزارشها نمیگم اشتباه هستش ولی به نظرم رشد فقر و فشار و ظلم پلیس در کشتن مردم آمریکا و بخصوص آمدن یک دروغگو به نام ترامپ سرکار مردم آمریکا رو بسیار بسیار عصبی کرده دادگاهها با پلیسها زدوبند میکنند و این خودش عصبانیت بسیار بالایی به وجود آورده
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
۴۴
Tepino - لندن، انگلستان
میخواین باور کنین یا نه ولی باید بگم مصرف تریاک، مشروب با در صد بالا اخوند با أمامه سیاه و سفید افتاب ٤٠ درجه بی ابی .. خودت و بزار جای اونا دیگه سیستم عصبی کار میکنه؟؟ نه وإلا شما بگین
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
۴۴
CanIR1393 - کانادا، کانادا
آره جون خودت . تو اسرائیل بچه ها رو می کشن اونوقت ایران رتبه اول رو داره. تو آمریکا هر روز مردم دعوا می کنند.
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
خود خواسته را تدبیر نیست.
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +442شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +278رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +260یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +245پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد