نادر قاضی‌پور: ۴۰ داعشی در آذربایجان غربی دستگیر شدند

نادر قاضی پور از دستگیری ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.
 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقدار فراوانی تسلیحات و مهمات از عناصر داعش در چندین عملیات کشف شده است، افزود:سرتیم های این عناصر تروریستی قصد انجام عملیات در شب های قدر را داشتند، که با هوشیاری اطلاعات آذربایجان غربی به موقع در نطفه خفه شدند.

 
قاضی پور ادامه داد:ارتباطات این عناصر تروریستی با خارج از ایران پیگیری می شود و وزارت ارتباطات در ادامه به فعالیت های هوشیارانه خود ادامه می دهد، تا سرشاخه های آنها را در خارج از کشور دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان برساند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در پایان به نمایندگی از مردم آذربایجان غربی از فعالیت های وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات استان برای دستگیری عناصر داعش و سرکرده های آنها تقدیر و تشکر کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۶
*بی همتا* - برلین، آلمان
عجب ....انهم 40 داعشی.. دروغ شاخ ودم ندارد..مثل حمله به قبر خمینی و مجلس .....
‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
۷۰
جوابگو - مالمو، سوئد
وقتی‌ وزارت اطلاعات دروغ میگه اینقدر بزرگ نمائی میکنند ،که دروغشو را هم یک بچه ۵ ساله هم میفهمه اما خودشون نمیفهمند،چون زیادی،میخواهند قدرت نمائی کنند ظرف یک ماه جمع ببندی باندازه سه سال مبارزه دنیا با داعش دستگیری داشتند،خواهشمند است ننویسید ایران می‌خواد اما آنها نمیخواهند
‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران

اگر سپاه واقعا افراد داعشی را در اذربایجان غربی دستگیر کرده استD: پس چرا آقای قاضی پور را نگرفته است ؟؟؟!!! . ایشان در یک ویدیو به کشتن 200 تا 300 اسرای جنگی ایران و عراق به دست خود افتخار می کند . تازه با نژادپرستی و فاشیسم به نماینده مردم قزوین و مردم فارس هم توهین می کند !جالب اینجاست پان ترک ها همواره مظلوم نمایی می کنند که فارس ها و تهرانی ها به ما توهین می کنند اما خودشان در توهین و تمسخر اداب , رسوم , فرهنگ و زبان اقوام ایران دست پایتخت نشین ها را هم از پشت بستند .چیزی که برای خودت نمی پسندی برای دیگران هم نپسند .
‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
۶۷
msforugh - تهران، ایران
من نمیدونم این همه داعشی کجا بودند که تو این یکی‌ دو هفته قول قول میزنند بیرون؟
‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
این بابا خودش عضو و رهبر داعش است . این همان کسی است که در نطق های مجلس رسما اعلام کرد که سر 12 نفر از افراد نظامی عراقی را بریده.این مطلب را همه ما بیاد داریم . اما چرا این فرد از دستگیری در غرب کشور با اتهام زدن داعش خبر میدهد بسیار واضع و روشن است .چون هر کسی که این روز ها از مسائل کلاهبرداری بانکها یا عدم پرداخت حقوق توسط کارفرما و یا سایر مشکلات حرف بزند انرا بنام ارتباط با داعش روانه زندانهای مخوف میکنند. و الا نماینده مجلس و انهم عضو کمیسیون صنعت و معدن مگر مقام امنیتی است که این خبر ها را میدهد. هر چند مملکت بی درب و دروازه است ولی نه اینکه این فرد داعشی خبر های امنیتی کشور را بدهد. این فرد خودش رهبر داعش است و داعش شاخ و دم ندارد
‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
تا وقتی امثال نادرقاضی پور در استان اذربایجان غربی وجود دارد که کرد ستیزی و سنی ستیزی می کند داعش و پژاک از انجا عضو می گیرد . بیخود نیست تمام پیشمرگ های پژاک از استان اذربایجان غربی است . وقت آن رسیده است به جای اینکه انگشت به طرف مقابل بگیریم و بگوییم تروریست با خود بپرسیم چه کرده ایم که یکی از اصیل ترین اقوام ایران که در زمان جنگ به جای خیانت مانند مجاهدین خلق طرف ایران را گرفتند . این چنین ایران ستیز شدند که هموطن خود را می کشند . از میان کشته شدگان حمله به مجلس شورای اسلامی یکی از مردم کرد ایلام نیز حضور داشتند .
‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد
چرا شکسته نفسی می کنین، من که شمردم 43 تا بودند ! :o
‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +444شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +280رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +263یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +259پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +221‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +177نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +162«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد