فرار استاندار اصفهان از دست مردم خشمگین: شما قبلا هیچی نداشتید ولی الان دارید.!!!

درد دل کشاورزان غرب اصفهان - درب اداره آب استان اصفهان
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۷
بردبار - بندر ماه شهر، ایران

و این است مقام انسانیتی که خمینی دجال بهمون قول رسیدن به اونو داد ، تو روحت . خمینی
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

این بنده هاى خدا هم مثل اینکه از مرحله پرتن!!. تو این سى و هشت سال کدوم مسئول جواب قانع کننده به در خواستها و سئوالات و مشکلات مردم داده که این مردیکه دومیش بوده باشه!. حقش بود همونجا خفه اش میکردن ، پدرسوخته رو!
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

قیام ملت بایست از اصفهان شروع بشه چون آخوند از آنجا بوجود آمد
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
۵۴
بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک

فواره چون بلند شود ، سرنگون شود .
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
۳۶
*بی همتا* - برلین، آلمان

برن 5 هواپیما بارمواد خوراک وارزاق به مردم قطربدهند . خاک برسرتان .بمردم کشور خود برسید
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

مثل گوسفند رای بدین درست میشه!!!! همین شما امت نادان با حمایت تتان از رژیم، عمله‌ها و مزدوران حکومت را هار کردید. این رژیم فاسد آخوندی نه‌ تنها کرامتی به شماها نخواهد داد بلکه عزت نفس شما را نیز از بین خواهد برد.
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
تحریمها برداشته شود تا مشکل آب خوردن مردم نیز حل شود . دولت همچنان مشغول آوار برداری است . حسن آقا با کلیدش همچنان مشغول یافتن سوراخ مشکلات است . با ورود تعدادی از بانوان نینجاکار به سالن والیبال، مشکل شما کشاورزان نیز حل خواهد شد .
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
تحریم و هر چه بر سر ایران و ملت آمد، از نجاستی چون خامنه ایی بود و قبل از آن‌ خمینی که آلت دست استعمار شرق و غرب بوده و هستند. این مردک افیونی جانی عقده ایی تمام اعتبار و سرمایه ملت را خرج تروریست هأیی چون خود کرد یا خرج سیستم اتمی‌ برای ساخت بمب اتم به روسیه یا به جیبِ نوچه‌های خود و اطرافیانش . سعید امامی‌ها را ساخت و پس از آن‌ وقت گیر افتادنش ، او را قربانی کرد که مجری بود با آمریتِ خودش و باز سعیدِ مرتضوی را ساخت که قتل و تجاوز به زهرا کاظمی و تجاوزاتِ و کشتار کهریزک را به عهده داشت و باز با آمریت این روانی‌ جاه طلب و باز سعید طوسی، و یک عده لباس شخصی‌ جانی چماقدار و نوحه خوانِ هفت تیر کش مداح و بادمجان دورِ قاب چین. ذات این بیمارِ پریش فتنه و جنگ افروزی و قدرت طلبی است آنهم از سوریه و عراق و یمن و بحرین. ما ایرانیان از حمله عمر به ایران شاکی‌ بودیم. این قاتل دست صد تا عمر را از پشت بسته است و نه تنها به ایران که با حمایتِ استعمار و غارتِ ایران به دنیا چنگ انداخته. احمدی‌ نژاد هم محصول دیگرش بود که مدام دیگران را تهدید و کشور را در معرض خطر و تحریم قرار داد.
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
۴۱
raha.com - آمستردام ، هلند
درسته الان بد بختی دارن گشنگی دارن
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.