برد و باخت در دنیا و آخرت با محاسبه ریاضی توسط حاج آقا قرائتی
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
چیزی که این شیخ دلقک فراموش کرد این است که جهنم هم در عالمِ اخرت است، چهل سال این نظام اعمالش اهریمنی ست و یقیناً نتیجه آن را در آخرت و در جهنم خواهد دید. گمان دارند با این لباس کریه المنظر و نطاقی کردن تا ملکوت اعلا عروج کرده اند. مردمِ بینوا به اخرت فکر میکنند که به خاطرِ خدا و رضایتِ او از تمامِ حقوقِ خود گذشته اند، در حالیکه شما دست اندرکارانِ این نظام و حامیانتان از کمترین تعلقات این دنیا نگذشته و تا گردن در اختیار هوایِ نفس خود هستید. یک فرد معمولی به اندازه خود و نیازش از دنیا بهره میبرد که لازمه وجود و زندگی است. اما وقتی دیگر فرد معمولی نیست دو حال دارد ، یا مانندِ شما زالوها مصداق نظر امام علی است که خطاب به به معاویه میگوید ؛ خدای سبحان دنیا را برای آخرت ما که پس از آن می آید، آفریده است و مردمش را می آزماید تا معلوم شود کدامیک به عمل نیکوترند. ما برای دنیا آفریده نشده ایم و ما را به کوشش در کار دنیا امر نفرموده اند. ما را به دنیا آورده اند تا بیازمایندمان. خداوند مرا به تو آزموده است و تو را به من و یکی از ما را حجت دیگری قرار داده.....
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2- و یکی از ما را حجت دیگری قرار داده. پس تو در پی دنیا تاختی و به تاویل قرآن پرداختی و مرا به جنایتی متهم ساختی، که دست و زبان من در آن دخالتی نداشتند. عالم شما جاهلتان را برانگیخت و ایستادگانتان، نشستگانتان را. پس درباره خود از خدای بترس و روی به آخرت نه، که راه آخرت راه ما و راه توست. و بترس که به زودی تو را حادثه ای رسد که ریشه ات را برکند و نسلت را براندازد. برای تو سوگند می خورم، که اگر دست تقدیر مرا و تو را به هم رساند همچنان در برابر تو خواهم بود. «تا خداوند میان ما داوری کند که او بهترین داوران است.» . و نوع دیگر که فرد از معمولی بودن در میاید ، از جنسِ خود امام علی است که میگوید ؛ . « چه بگویم درباره سرایی، که آغازش رنج است و پایانش زوال وفنا. حلا لش را حساب است و حرامش را عقاب. هرکه برای به چنگ آوردنش تلا ش کند، بدان دست نیابد و آنکه از تلا ش باز ایستد، دنیا خود به اوروی نهد» . یعنی مرگ هر چیز دنیأیی را از او باز ستاند و بر عکس کسی که از آن گذر کند، در عالمِ اخرت دنیا خود را به او بنماید. مگر در دنیا انسانها به دنبال قدرت، لذت ، رفاه و آرامش نیستند ؟!
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
این قرائتی هنوز زنده هست ؟؟؟؟
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
این قرائتی هنوز زنده هست ؟؟؟؟
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2- و یکی از ما را حجت دیگری قرار داده. پس تو در پی دنیا تاختی و به تاویل قرآن پرداختی و مرا به جنایتی متهم ساختی، که دست و زبان من در آن دخالتی نداشتند. عالم شما جاهلتان را برانگیخت و ایستادگانتان، نشستگانتان را. پس درباره خود از خدای بترس و روی به آخرت نه، که راه آخرت راه ما و راه توست. و بترس که به زودی تو را حادثه ای رسد که ریشه ات را برکند و نسلت را براندازد. برای تو سوگند می خورم، که اگر دست تقدیر مرا و تو را به هم رساند همچنان در برابر تو خواهم بود. «تا خداوند میان ما داوری کند که او بهترین داوران است.» . و نوع دیگر که فرد از معمولی بودن در میاید ، از جنسِ خود امام علی است که میگوید ؛ . « چه بگویم درباره سرایی، که آغازش رنج است و پایانش زوال وفنا. حلا لش را حساب است و حرامش را عقاب. هرکه برای به چنگ آوردنش تلا ش کند، بدان دست نیابد و آنکه از تلا ش باز ایستد، دنیا خود به اوروی نهد» . یعنی مرگ هر چیز دنیأیی را از او باز ستاند و بر عکس کسی که از آن گذر کند، در عالمِ اخرت دنیا خود را به او بنماید. مگر در دنیا انسانها به دنبال قدرت، لذت ، رفاه و آرامش نیستند ؟!
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
چیزی که این شیخ دلقک فراموش کرد این است که جهنم هم در عالمِ اخرت است، چهل سال این نظام اعمالش اهریمنی ست و یقیناً نتیجه آن را در آخرت و در جهنم خواهد دید. گمان دارند با این لباس کریه المنظر و نطاقی کردن تا ملکوت اعلا عروج کرده اند. مردمِ بینوا به اخرت فکر میکنند که به خاطرِ خدا و رضایتِ او از تمامِ حقوقِ خود گذشته اند، در حالیکه شما دست اندرکارانِ این نظام و حامیانتان از کمترین تعلقات این دنیا نگذشته و تا گردن در اختیار هوایِ نفس خود هستید. یک فرد معمولی به اندازه خود و نیازش از دنیا بهره میبرد که لازمه وجود و زندگی است. اما وقتی دیگر فرد معمولی نیست دو حال دارد ، یا مانندِ شما زالوها مصداق نظر امام علی است که خطاب به به معاویه میگوید ؛ خدای سبحان دنیا را برای آخرت ما که پس از آن می آید، آفریده است و مردمش را می آزماید تا معلوم شود کدامیک به عمل نیکوترند. ما برای دنیا آفریده نشده ایم و ما را به کوشش در کار دنیا امر نفرموده اند. ما را به دنیا آورده اند تا بیازمایندمان. خداوند مرا به تو آزموده است و تو را به من و یکی از ما را حجت دیگری قرار داده.....
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
چیزی که این شیخ دلقک فراموش کرد این است که جهنم هم در عالمِ اخرت است، چهل سال این نظام اعمالش اهریمنی ست و یقیناً نتیجه آن را در آخرت و در جهنم خواهد دید. گمان دارند با این لباس کریه المنظر و نطاقی کردن تا ملکوت اعلا عروج کرده اند. مردمِ بینوا به اخرت فکر میکنند که به خاطرِ خدا و رضایتِ او از تمامِ حقوقِ خود گذشته اند، در حالیکه شما دست اندرکارانِ این نظام و حامیانتان از کمترین تعلقات این دنیا نگذشته و تا گردن در اختیار هوایِ نفس خود هستید. یک فرد معمولی به اندازه خود و نیازش از دنیا بهره میبرد که لازمه وجود و زندگی است. اما وقتی دیگر فرد معمولی نیست دو حال دارد ، یا مانندِ شما زالوها مصداق نظر امام علی است که خطاب به به معاویه میگوید ؛ خدای سبحان دنیا را برای آخرت ما که پس از آن می آید، آفریده است و مردمش را می آزماید تا معلوم شود کدامیک به عمل نیکوترند. ما برای دنیا آفریده نشده ایم و ما را به کوشش در کار دنیا امر نفرموده اند. ما را به دنیا آورده اند تا بیازمایندمان. خداوند مرا به تو آزموده است و تو را به من و یکی از ما را حجت دیگری قرار داده.....
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2- و یکی از ما را حجت دیگری قرار داده. پس تو در پی دنیا تاختی و به تاویل قرآن پرداختی و مرا به جنایتی متهم ساختی، که دست و زبان من در آن دخالتی نداشتند. عالم شما جاهلتان را برانگیخت و ایستادگانتان، نشستگانتان را. پس درباره خود از خدای بترس و روی به آخرت نه، که راه آخرت راه ما و راه توست. و بترس که به زودی تو را حادثه ای رسد که ریشه ات را برکند و نسلت را براندازد. برای تو سوگند می خورم، که اگر دست تقدیر مرا و تو را به هم رساند همچنان در برابر تو خواهم بود. «تا خداوند میان ما داوری کند که او بهترین داوران است.» . و نوع دیگر که فرد از معمولی بودن در میاید ، از جنسِ خود امام علی است که میگوید ؛ . « چه بگویم درباره سرایی، که آغازش رنج است و پایانش زوال وفنا. حلا لش را حساب است و حرامش را عقاب. هرکه برای به چنگ آوردنش تلا ش کند، بدان دست نیابد و آنکه از تلا ش باز ایستد، دنیا خود به اوروی نهد» . یعنی مرگ هر چیز دنیأیی را از او باز ستاند و بر عکس کسی که از آن گذر کند، در عالمِ اخرت دنیا خود را به او بنماید. مگر در دنیا انسانها به دنبال قدرت، لذت ، رفاه و آرامش نیستند ؟!
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
این قرائتی هنوز زنده هست ؟؟؟؟
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
چیزی که این شیخ دلقک فراموش کرد این است که جهنم هم در عالمِ اخرت است، چهل سال این نظام اعمالش اهریمنی ست و یقیناً نتیجه آن را در آخرت و در جهنم خواهد دید. گمان دارند با این لباس کریه المنظر و نطاقی کردن تا ملکوت اعلا عروج کرده اند. مردمِ بینوا به اخرت فکر میکنند که به خاطرِ خدا و رضایتِ او از تمامِ حقوقِ خود گذشته اند، در حالیکه شما دست اندرکارانِ این نظام و حامیانتان از کمترین تعلقات این دنیا نگذشته و تا گردن در اختیار هوایِ نفس خود هستید. یک فرد معمولی به اندازه خود و نیازش از دنیا بهره میبرد که لازمه وجود و زندگی است. اما وقتی دیگر فرد معمولی نیست دو حال دارد ، یا مانندِ شما زالوها مصداق نظر امام علی است که خطاب به به معاویه میگوید ؛ خدای سبحان دنیا را برای آخرت ما که پس از آن می آید، آفریده است و مردمش را می آزماید تا معلوم شود کدامیک به عمل نیکوترند. ما برای دنیا آفریده نشده ایم و ما را به کوشش در کار دنیا امر نفرموده اند. ما را به دنیا آورده اند تا بیازمایندمان. خداوند مرا به تو آزموده است و تو را به من و یکی از ما را حجت دیگری قرار داده.....
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2- و یکی از ما را حجت دیگری قرار داده. پس تو در پی دنیا تاختی و به تاویل قرآن پرداختی و مرا به جنایتی متهم ساختی، که دست و زبان من در آن دخالتی نداشتند. عالم شما جاهلتان را برانگیخت و ایستادگانتان، نشستگانتان را. پس درباره خود از خدای بترس و روی به آخرت نه، که راه آخرت راه ما و راه توست. و بترس که به زودی تو را حادثه ای رسد که ریشه ات را برکند و نسلت را براندازد. برای تو سوگند می خورم، که اگر دست تقدیر مرا و تو را به هم رساند همچنان در برابر تو خواهم بود. «تا خداوند میان ما داوری کند که او بهترین داوران است.» . و نوع دیگر که فرد از معمولی بودن در میاید ، از جنسِ خود امام علی است که میگوید ؛ . « چه بگویم درباره سرایی، که آغازش رنج است و پایانش زوال وفنا. حلا لش را حساب است و حرامش را عقاب. هرکه برای به چنگ آوردنش تلا ش کند، بدان دست نیابد و آنکه از تلا ش باز ایستد، دنیا خود به اوروی نهد» . یعنی مرگ هر چیز دنیأیی را از او باز ستاند و بر عکس کسی که از آن گذر کند، در عالمِ اخرت دنیا خود را به او بنماید. مگر در دنیا انسانها به دنبال قدرت، لذت ، رفاه و آرامش نیستند ؟!
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
این قرائتی هنوز زنده هست ؟؟؟؟
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
این قرائتی هنوز زنده هست ؟؟؟؟
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2- و یکی از ما را حجت دیگری قرار داده. پس تو در پی دنیا تاختی و به تاویل قرآن پرداختی و مرا به جنایتی متهم ساختی، که دست و زبان من در آن دخالتی نداشتند. عالم شما جاهلتان را برانگیخت و ایستادگانتان، نشستگانتان را. پس درباره خود از خدای بترس و روی به آخرت نه، که راه آخرت راه ما و راه توست. و بترس که به زودی تو را حادثه ای رسد که ریشه ات را برکند و نسلت را براندازد. برای تو سوگند می خورم، که اگر دست تقدیر مرا و تو را به هم رساند همچنان در برابر تو خواهم بود. «تا خداوند میان ما داوری کند که او بهترین داوران است.» . و نوع دیگر که فرد از معمولی بودن در میاید ، از جنسِ خود امام علی است که میگوید ؛ . « چه بگویم درباره سرایی، که آغازش رنج است و پایانش زوال وفنا. حلا لش را حساب است و حرامش را عقاب. هرکه برای به چنگ آوردنش تلا ش کند، بدان دست نیابد و آنکه از تلا ش باز ایستد، دنیا خود به اوروی نهد» . یعنی مرگ هر چیز دنیأیی را از او باز ستاند و بر عکس کسی که از آن گذر کند، در عالمِ اخرت دنیا خود را به او بنماید. مگر در دنیا انسانها به دنبال قدرت، لذت ، رفاه و آرامش نیستند ؟!
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
چیزی که این شیخ دلقک فراموش کرد این است که جهنم هم در عالمِ اخرت است، چهل سال این نظام اعمالش اهریمنی ست و یقیناً نتیجه آن را در آخرت و در جهنم خواهد دید. گمان دارند با این لباس کریه المنظر و نطاقی کردن تا ملکوت اعلا عروج کرده اند. مردمِ بینوا به اخرت فکر میکنند که به خاطرِ خدا و رضایتِ او از تمامِ حقوقِ خود گذشته اند، در حالیکه شما دست اندرکارانِ این نظام و حامیانتان از کمترین تعلقات این دنیا نگذشته و تا گردن در اختیار هوایِ نفس خود هستید. یک فرد معمولی به اندازه خود و نیازش از دنیا بهره میبرد که لازمه وجود و زندگی است. اما وقتی دیگر فرد معمولی نیست دو حال دارد ، یا مانندِ شما زالوها مصداق نظر امام علی است که خطاب به به معاویه میگوید ؛ خدای سبحان دنیا را برای آخرت ما که پس از آن می آید، آفریده است و مردمش را می آزماید تا معلوم شود کدامیک به عمل نیکوترند. ما برای دنیا آفریده نشده ایم و ما را به کوشش در کار دنیا امر نفرموده اند. ما را به دنیا آورده اند تا بیازمایندمان. خداوند مرا به تو آزموده است و تو را به من و یکی از ما را حجت دیگری قرار داده.....
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶