پایان خونین اختلاف خانوادگی

در جریان درگیری دسته جمعی خانوادگی مهاجران افغان که در بوستان ابوذر واقع در منطقه تهرانپارس اتفاق افتاد، مرد 35 ساله‌ای با ضربه چاقو زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد. به دنبال این قتل، مأموران کلانتری جوادیه تهرانپارس شبانه به شناسایی افراد حاضر در نزاع پرداخته و 8 نفر از جمله 5 برادر مقتول و 3 خواهرزاده آنها را دستگیر کردند.
با ارجاع پرونده نزاع خونین به اداره دهم آگاهی، دستگیر شدگان به پلیس آگاهی انتقال یافتند و بازجویی از آنان آغاز شد.

5 برادر مقتول در اظهاراتی مشابه گفتند که درگیری بین این 6 برادر از یک سو و 3 خواهرزاده آنها از سوی دیگر صورت گرفته که طی آن یکی از برادران به نام حسین توسط یکی از خواهرزاده های‌شان به نام «ویس» به قتل رسیده است.متهم بیست ساله در بازجویی لب به اعتراف گشود و با صراحت به قتل دایی‌اش اعتراف کرد.وی گفت: برای آنکه مانع کشته شدن خودم توسط دایی حسین شوم در یک لحظه توانستم چاقو را از دستش بگیرم و ضربه‌ای به او بزنم که چاقو به سینه‌اش خورد، بلافاصله به همراه دو برادرم محل را ترک کردیم اما پس از دقایقی توسط مأموران دستگیر شدیم.

«ویس» درخصوص چگونگی درگیری به کارآگاهان گفت: «به همراه برادرانم در خانه بودیم که دایی حسین (مقتول) با مادرم تماس گرفت و از من خواست به پارک بروم تا درباره برخی اختلافات قبلی صحبت کنیم و موضوع را برای همیشه حل و فصل کنیم. مادرم از من خواست تا به پارک بروم و با برادرش آشتی کنم من هم به همین نیت به سمت پارک حرکت کردم و دو برادر من هم به دنبالم آمدند اما داخل پارک ناگهان متوجه شدیم هر 6 دایی‌مان آنجا هستند و در واقع قصد و نیت دیگری برای کشاندن ما به آنجا داشته‌اند. آنها بلافاصله ما را به باد کتک گرفتند در حالی که بشدت از آنها کتک می‌خوردیم در یک لحظه توانستم چاقو را از دست دایی‌ام دربیاورم و ضربه‌‌ای به سینه‌اش وارد کنم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ درباره این درگیری خونین گفت:‌ با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت او از سوی بازرس ارشد و پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
قتل و قاچاق توی خون برادران .....ما هست.
‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند
اعدام.فقط اعدام
‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
افغانیها پناهنده در ایران مشکل کم دارن برای همین است بعضی وقتها همدیگر را می درند.انقدر افغانی در تهران سکونت میکنن که عاقبت شهر تهران به تصرف افاغنه در می اید و تفکر اسلامی دانمارک انگاه از وحشت کف می کند.
‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان
"5 برادر مقتول"."6 دایی" ؟؟؟ اینا کلا خانوادگی یک ارتش تشکیل میدن. من فکر کنم ایران باید همون زمان تنظیم خانواده رو در افغانستان هم شروع می کرد. تو اون پارک جای خیلی از خانواده های ایرانی با 1یا 2 بچه از طرف خانواده های افغان 7-8 نفره تنگ شده.من به هیچ وجه نژادپرست نیستم اما باید روی فرهنگ افغانستان کار بشه حتی از طرف ایران.چرا باید به خاطر نادانی یک ملت دیگه ایرانی ها اینطور در عذاب باشن؟اون هم در کنار همه این بدبختی هایی که دارن.
‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
۵۴
Anisa - ونکوور، کانادا
جالبه که افعانی های دیار غرب ، بیشتر از همه پشتِ سرِ ایرانی ها وِر میزنند . یادشون میره که چقدر جُرم و جنایت تو کشورمون رقم زده اند و هنوز هم همچنان ادامه داره . درصد بسیار بسیار کمی از افغانی ها هستند که واقعأ انسان هستند و حسابشون از اون 99% جداست
‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد