قتل و سوزاندن مرد دماوندی به خاطر سرقت ۶۰ هزار تومان

سه تبعه بیگانه که به خاطر سرقت 60 هزار تومان مرد دماوندی را به قتل رسانده و جسدش را سوزانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
 

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، رئیس پلیس شرق استان تهران گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف یک جسد سوخته در روستای سربندان منطقه جابان دماوند بلافاصله اکیپی از ماموران تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

 
وی تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و پس از بررسی صحنه و تحقیقات مشخص شد قاتل یا قاتلان پس از مجروح کردن مقتول با ضربات چاقو اقدام به سوزاندن جسد کرده و خودروی مقتول دماوندی را در محل جنایت ر‌ها کردند.
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: مأموران پس از جمع آوری اطلاعات جامع متهمان را شناسایی و محل اختفای آنها را کشف که پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند.
 
سردار عبدالرضا ناظری خاطرنشان کرد: در این رابطه مأموران موفق شدند سه نفر از متهمان که قصد فرار به سمت مرزهای شرقی کشور را داشتند دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کنند.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان که از اتباع کشور افغانستان بودند در مواجهه با ادله و مستندات به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود از قتل، را سرقت وجوه مقتول که در مجموع ۶۰۰ هزار ریال بود، عنوان کردند.
 
وی با اشاره به انگیزه متهمان در سوزاندن مقتول برای ناشناس ماندن و گمراه کردن ماموران عنوان کردند و افزود: متهمان با قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس دادسرای عمومی دماوند روانه زندان شدند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

بقول خودشون قومی نانجیب تر از خودشون نیست که نیست
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷
۳۶
sara-de - برلین، آلمان

همین دیروز یه خبر بود راجع به این کثافت‌ها حیوونها که فرار می‌کنن میان آلمان اروپا و وقتی‌ منفی‌ میگیرن آخر اطراف می‌کنن به گندی که زدن و میگن ما قتل کردیم،حالا این حیوونها شایسته چی‌ هستن یکی‌ بیاد جواب بده
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
۳۹
ماریو - بیرمنگهام، انگلستان

از این قوم نمک نشناس تر و بی چشم و رو تر ندیدم،حتی اگه پنج تا انگشتم بکنی تو عسل بذاری دهنشون گاز می گیرن ، از بس گربه کورن
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
۳۴
غریبه_021 - تهران، ایران

تف به ذاتتون حـ... های ادمکش ...!!!
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
سروران خوب: این قبیل ناهنجاریهای روزمره مختص به یک قوم و ملییت نیستن بلکه در همه جا کم وبیش دیده میشه.یک لحظه با خودمون صادق باشیم ظرفیت و مرام غربیها رو مد نظر قرار بدهیم و ببینیم انها چگونه با اینگونه مسایل برخورد میکنند٬ و ما ایرانیها هم چهره های قاتل٫اوباش٫دزد٫باندهای ادمکش و مواد مخدر در بیرون و درون کشور داریم ونباید این نابسامانیها رو به حساب کل گذاشت. بنده سالیان درازیست که بادوستان افغان دوستی دیرینه ای دارم و انهاهم از اینگونه تلخی ها متاثرن و همه جا خوب و نابکار وجود داره.باید گفت اوارگی ٫جنگ ٫ بیکاری و بیسوادی عاملی اساسی در رشد اینگونه فجایع هست . توهین وناسزاامری پسندیده نیست و اگر با این منوال پیش برویم هر روز ما کله سیاه ها یه دسته گلی به اب میدهیم پس این غربیها خودمون رو باید فلک کنند.شاد و کامروا باشین
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
۲۶
SADEGH2017 - مونیخ، آلمان

[::sara-de - برلین، آلمان::]. موندم چطور آلمان تورو و امثال تورو با این طرز تفکر فاسدِت داخل خودش جای داده!. اونا هم انسان هستن مثل تمام قاتلین دیگر از تمام ممالک دیگر!
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند
چرا میگویید تبعه بیگانه معلومه افغانی هستند...یک عده شون دردفاع ازحرم میجنگند ..وعده دیگر کثافت ها اسم اون دلاورهارا هم خراب میکنند
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

[::sara-de - برلین، آلمان::]. طالبان!!!!طالبان تنها نیرویی بودند که این قوم را انطور که هست شناختند!
‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد