واکنش تند محسن فروزان به محرومیتش!

محسن فروزان گلر پیشین استقلال به حکم صادره برای محرومیتش که تعلیق شده ، واکنش تندی داشته است.
درحالی که فشار افکار عمومی و وزارت ورزش برای نقض حقوق شهروندی در صدور حکم ناعادلانه علیه محسن فروزان سبب شد تا مهدی تاج شخصا حکم را تعلیق کند ، فروزان در پیامی اینستاگرامی واکنشی تند به صدور چنین حکمی داشته است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
bozurgmehr - لندن، انگلستان

محرومیت محسن فروزان به دلیل انتشار تصاویر نیمه برهنه همسرش کاریست غیرحرفه ای و اما این خانوم که ادعای مدل بودن میکنه اول اینکه مدل تجاری یا هنری نیست و برای هیچ برندی کار نکرده حتی مدل آدامس خرسی هم نبوده که بگیم کارشه شغلشه!!! این خانوم پول میده عکاس تا چند شات ازش بگیره تا بتونه بزاره اینستا . محرومیت محسن فروزان که کار اشتباهی هست فقط میخوام بدونم محسن فروزان چجوری با این مسئله کنار میاد که همسرش عکس نیمه برهنه بزاره و پسرها قربان صدقش برن و حتی پیشنهاد سکس بدهند.!!! والا این خانوم تنش میخواره و هدفش جذب پسرها به خودشه و شورهرشم زده به مود بیخیالی..
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
۴۹
tom28 - تهران، ایران
اینم از فواید زن گرفتن
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
۵۰
آتیشپاره - گنت، بلژیک
[::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]. تو ایران مامان بزرگت با یه پتو روی سر هم بیاد بیرون باز بهش پیشنهاد سکس میدن .پس همون بهتر که این جنس شیطانی رو توی صندوق خونه حبس کنیم و فقط شبها از صندوق خونه مستقیم بیاریمشون توی تختخواب و صبح دوباره بزاریمشون تو صندوق .
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
۴۹
tom28 - تهران، ایران
[::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]. دوست عزیز یک سر دقیق به تهران بزنین متوجه میشین که دخترها و زنها همه شبیه همند و با دماغهای عمل شده و پوشیدن ساپورت و خریدن لیسانس یا با پول یا با روابط دوستانه صمیمی ( !! ؟؟ )با استادهای ۶۰ - ۵۰ ساله دانشگاه هر کدام برای خودشان بیزنس وومن شدن و همگی در بیزنس فشن هستن و زمان دقیق توالت رفتن و عاروق زدن کیم کارداشیانم میدونن اما دریغ از کوچکترین اطلاعات در مورد رشته تحصیلیه خودشون یا زنهایی که افتخارات علمی کسب کردن ندارن مثل خانم مریم میرزا خانی که اولین زن برنده معتبرترین جایزه ریاضیات تاریخ شد . اما تا دلت بخواد ادعا و سر و صدا و صد البته دردسر درست کردن که همیشه یقه پدر و برادر و شوهراشون گیر میکنه و باید برن یا چوبشو بخورن یا کثافتکاریهارو جم و جور کنن که حیثیتشون از بین نره. نمونه همین حضرت آقا که حالا اون سیخهای کباب که خانومش هدیه کرده به عضو شریفش بکشه بیرون.
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
۵۴
داد از این بیداد - ایران، ایران
[::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]. شما واقعا مطمئنی که در لندن انگلیس زندگی میکنی ،این مدل حرف زدن و اعتقاد مال زمان پدر بزرگهامون ،بر أمده از روستای چلقوز اباد سفلی هست،،نه جناب فقط شما و عده ایی از همفکران شما به همسر مردم به صرف یک لباس تنگ پیشنهاد سکس میدن،،خودت جرأت داری در لندن اینکارو با یک خانم شلوارک پوش انجام بدی ؟فکرتو عوض کن و اونموقع دنیا رو سیاه نمی بینی ،
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +503شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +361پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +314یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +164حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله