توقف پرسپولیس و شکست استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا

بازی پرسپولیس و لخویا با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بدون حضور تماشاگران به انجام رسید از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و لخویا از قطر در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند. استقلال خوزستان هم مغلوب الهلال عربستان شد.
 

بازی پرسپولیس و لخویا با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بدون حضور تماشاگران به انجام رسید.

 
مهم‌ترین موقعیت این مسابقه، ضربه پنالتی به سود پرسپولیس بود که مهدی طارمی به دست آورد و خودش هم از دست داد. قاسم برهان سنگربان لخویا با تشخیص مسیر توپ، مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.
 
طارمی پیشتر در بازی با الریان قطر هم در ورزشگاه آزادی، ضربه پنالتی را از دست داد. آن مسابقه نیز مانند دیدار با لخویا گلی در بر نداشت.
 
بازی بدون تماشاگر مقابل لخویا و سکوت سکوها باعث شد این بار بر خلاف مسابقه پرحاشیه در برابر الریان، کسی علیه طارمی شعار ندهد.
 
در ترکیب پرسپولیس علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان (علی علیپور) فرشاد احمدزاه، سروش رفیعی (احسان الوان‌زاده) وحید امیری و مهدی طارمی به میدان رفتند.
 
کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی پرسپولیس به خاطر انجام عمل جراحی، غایب بزرگ تیمش بود.
 
برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی گفت: شانس ما کمتر از لخویا نخواهد بود. این نتیجه برای ما خیلی بهتر از تساوی یک بر یک بود. در بازی برگشت هم فرصت‌های بیشتری خواهیم داشت.
 
سرمربی پرسپولیس درباره از دست رفتن مکرر پنالتی‌ها توسط طارمی گفت: «پنالتی‌ها را طارمی می‌زند و نفر دوم هم سیدجلال است. آنها تصمیم می‌گیرند که هرکس از لحاظ روحی آماده‌تر است، پنالتی بزند.»
 
جمال بلماضی سرمربی لخویا هم گفت: «هدف اصلی ما مساوی نبود ولی در بازی خارج از خانه یک امتیاز هم خوب است. می‌دانیم بازی برگشت آسان نیست ولی برای صعود، نیاز به پیروزی داریم.»
 
در دیگر دیدار برگزار شده، استقلال خوزستان در عمان میزبان الهلال عربستان بود. این بازی با نتیجه دو بر یک به سود الهلال به پایان رسید.
 
وحید شیخ‌ویسی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، محمد طیبی، دانیال ماهینی، سلمان بحرانی (آلویس نانگ) فرشاد سالاروند، نوید عاشوری، حسن بیت سعید، مهدی مومنی و پیمان شیرزادی (زبیدی) بازیکنان استقلال خوزستان در این مسابقه بودند.
 
استقلال خوزستان با سخت‌ترین شرایط عازم عمان شد. تمرینات این تیم به خاطر اعتصاب بازیکنانش لغو شده بود. این تیم حتی پرواز از پیش تعیین شده‌اش برای سفر به عمان را هم به خاطر تمرد بازیکنان از دست داد.
 
بازی برگشت نیز مانند دیدار رفت در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود اما با توجه به میزبانی الهلال، حتی پیروزی یک بر صفر هم منجر به حذف استقلال خوزستان خواهد شد.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +508شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +369پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +316یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +245سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +219نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +168حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله