عاقبت معلوم شد که چرا همسر مکرون عاشق او شد!

 دانشگاه محل تحصیل امانوئل مکرون رئیس جمهور جدید فرانسه 2 تصویر قدیمی وی را منتشر کرد.
 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، دانشگاه پاری نانتِر در صفحه فیسبوک خود 2 تصویر قدیمی از امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه منتشر کرد. این تصاویر در 20 سالگی مکرون و هنگام تحصیل وی در رشته فلسفه دانشگاه پاری نانتر گرفته شده است.

 
دانشگاه پاری نانتر در ذیل تصاویر قدیمی مکرون نوشت که به پیروزی یکی از فارغ التحصیلان خود در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه افتخار می کند.
 
در زیر تصاویر قدیمی مکرون نوشته شده است " آیا می دانید؟ امانوئل مکرون دومین رئیس جمهور فرانسه است که در دانشگاه پاری نانتر تحصیل می کرد."
 
تصاویر قدیمی مکرون با سرعت بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی خصوصاً فیسبوک منتشر شده است.
 
برخی از کاربران در زیر تصاویر قدیمی مکرون پیام هایی مانند این نوشته اند:" هم اکنون فهمیدیم که چرا بریژیت عاشق مکرون شد"، " اگر من همکلاسی مکرون بودم ، بی شک عاشقش می شدم" ، "مکرون جوان بسیار زیبایی است" و " من معتقدم که اگر همکلاسی ام بود، با او دوست می شدم."
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

علتش این بوده که در این دنیای نامرد یک مرد پیدا کرده است. مردانگی به سن و سال نیست به صفت و ذات فرد است.
‌سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
۴۴
SydneyWater - سیدنی، استرالیا

یعنی اگه مکرون بقول شما خوشگل نمیبود همسرش عاشقش نمیشد؟ !! سوال واقعی اینه چرا مکرون عاشق زنش شده بود؟؟؟
‌سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
۴۴
SydneyWater - سیدنی، استرالیا

[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. لایک به کامنت شما
‌سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
۴۲
piki82 - تورین، ایتالیا
عجب دنیایی شده ...خیانت و کثافت کاری رو مردانگی تعبیر میکنن . متاسفم برای امثال شما !
‌سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
شما ابتدا بروید رسم صیغه و چند همسری در ایران را مورد تحقیق و توجه قرار دهید و با سکوت و بی تفاوتی خود مهر تایید بر ان نزنید انگاه از خیانت کردن خرده بگیرید. منظور من تایید بر کار اینها نبود و در جواب سوال و جواب مطرح شده در تاپیک اینرا گفتم. منظورم از مردانگی ایشان هم این است که یک پسر ۱۵ ساله پای خواسته و حرفش در راستای عشق ایستاده و تا ته خط همراهی کرده است. اشکال از خانوم مقابل ایشان بوده اگر با داشتن همسر و فرزند به این عشق جواب داده. اما ما باز هم حقیقت را نمی دانیم که چه عاملی باعث این ارتباط شده است. شاید این خانوم سالها طلاق عاطفی از همسر قبلیش گرفته بوده. خداوند عالم است. داوود پیامبر ۹۹ زن داشت عاشق زن یک سردار جنگ شد و او را برای تصاحب زنش به جنگ فرستاد و هنوز در جنگ کشته نشده بود زنش را به همسری خود برگزید و مابقی ماجرا. انسان موجود عجیبی است و قضاوت با خداست.
‌چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
۴۲
Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. هر چی فکر میکنم منظور و ارتباط نظر شمارو نمیفهمم
‌چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹
۴۲
piki82 - تورین، ایتالیا
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. عجب حرف بی ربطی میزنید شما ! یکی از مشکلات ما ایرانی ها همین هست که همه چیز رو بهم ربط میدیم ! ما در مورد رابطه این 2 نفر حرف میزنیم..شما میگی در مورد صیغه تو ایران سکوت کردید !!! چه داستان رمانتیکی هم جور کردین . پسر 15 ساله پای عشقش ایستاددد...زن طلاق عاطفی گرفته بود و و و :) راستی شما زیاد ناراحت صیغه و اینا تو ایران نباش چون دیگه گذشت اون دوران ..الان دیگه دوره همین عشق ها و خیانتها و طلاق عاطفی ها و هرشب با یکی بودن هاست . صیغه کی میکنه .
‌چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::piki82 - تورین، ایتالیا::]. خانوم شیرکاکاوی ایرانی قاطی کرده! به این میگن غرب شیفتگی تمام عیار. حالا اگر طرف ایرانی بود پسره میشد کثافت بی فرهنگ و اون زن هم میشد روانی هرزه که شوهر و بچه خودش را بخاطر دوست پسرش ول کرده. چون فرانسوی هستند این نهایت فرهنگ محسوب میشود! ضمنا حضرت داوود و سلیمان و کیک و کیک همه اینکار رو میکردند چه عیبی داره؟ کلا در این موارد انسان موجود حیرت انگیزی است و خیلی کارهاش جالب و نازنازی هست. البته اگر ایرانی بود انسان اصلا هم جالب نبود و بی شعور بود!
‌چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
۴۷
mehrdaduk - لندن، انگلستان
نظام اخلاقى که در ان عملى واحد براى مردان مذموم و غیر قانونى و براى زنان پذیرفته شده است. تصور کنید مرد معلمى ٤٠ ساله با ٣ تا بچش رو رهازمیکنه تا با یکى از شاگردان نو جوانش (دختر ١٥ ساله) رابطهاى شروع کنه. بدتون امد درسته ؟ حالا جنسیت دانش اموز و معلمو عوض کنید ، ماجرا " رومانتیک " به نظر میاد !
‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۷
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
موضوع پیچیده ای ست . در اینکه خیانت در هیچ امانتی جایز نیست جای بحث و چانه زنی نیست. اما چون مقوله عشق تنها به اختیار انسانها محدود نمیشود نمیتوان آن را چون مسائل دیگر مورد بررسی قرار داد . نمونه اش عشق زلیخا به یوسف , عشق مولانا به شمس ,عشق شیخ صنعان به دختر ترسا و عشق مکرون به برژیت است. اگر زلیخا عاشق یوسف نمیشد هیچگاه داستان عاشقانه قرآنی پیش نمیامد. اگر مولانا عاشق شمس نمیشد هیچگاه مولانا از یک فقیه به یک عارف عاشق که برای تمام فصول است در نمی آمد و شیخ صنعان پی به بت پرستی نفس نمی برد تا هشداری شود برای درجه خلوص عشق و مکرون جوانترین ریاست جمهور نمی شد. اینها از تبعات عشقو نفس عشق است که خط قرمزها را می شکند. یقینا عشق بین دو جنس مخالف خواه ناخواه کشش جنسی در بر داد که بر گفته از عشق است نه از هوس که در ساحت مقدس عشق هوس را جایی نیست. یگانگی عاشق و معشوق است اما الزامی نیست و اگر الزامی شود محکی میشود برای حقیقت عشق که در رابطه با این دو نفر واقعی بودن عشقشان به ظهور رسیده.
‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
piki82 - تورین، ایتالیا . ایراد من هم به همین روند است که چراغی که به خانه رواست در مسجد حرام است. در ایران هر لحظه خیانت به همه چیز در جریان است و از همه بیشتر به مقام انسانیت . حال جیغ تان از روابط این دو به هوا رفته است.
‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
کم هوش جان این مسائل برای شما سنگین است. هر زمان تست تان از مرحله ساندیس پیش رفت شاید به شکوفایی هوش ات امیدی باشد. فقط مانده تو مد افع ایرانی شوی ! البته این مد جدید ساندیس خورها و رهبر مافنگی تان است.
‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +379پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +158نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند