حکایت ازدواج مرد عربستانی با یک جن

یک شهروند سعودی به نام “هانی باخشوین”، با تشریح ادعای ازدواج خود با زنی از طایفه جنیان به نام “میمونه” گفت: ۲۳ سال از این ازدواج که با هدف کسب ثروت صورت گرفته، می گذرد و یک جادوگر نیجریه ای بانی این کار بوده است.
 

به گزارش “دنیا الوطن”، باخشوین گفت ۲۳ سال پیش با یک جادوگر نیجریه ای دیدار و به وی پیشنهاد کرده که کاری کند که میلیونر شود، بنابراین جادوگر از وی خواسته است که خانه ای بخرد و به تنهایی در آن مستقر شود و بعد بخوابد، آنگاه برای او تعریف کند که در خواب چه دیده است.شبکه ماهواره ای “ام.بی.سی” که با باخشوین در این خصوص مصاحبه کرده است اعلام کرد که به این ترتیب باخشوین خواسته ساحر نیجریه ای را برآورده کرد و زنی را به همراه مادرش در خواب دید که یک فنجان آبمیوه به او داد. جادوگر نیز در تفسیر این خواب به باخشوین گفت: یک زن از طایفه جن عاشق تو شده است.

 
وی افزود: جادوگر نیجریه ای روزی نزد وی آمد و گفت: این جن که میمونه نام دارد مهریه، لباس، طلا و لوازم دیگر نیز می خواهد.
 
وی فاش کرد که ۳۰ هزار ریال سعودی برای برآورده کردن خواسته های این جن به جادوگر داده است و بعد جادوگر الفاظ عجیب و غریبی برای او زمزمه کرده و از او خواسته است وارد یکی از اتاق های خانه اش شود تا عروسش را ببیند و وقتی وارد اتاق شده، زن زیبایی دیده است که لباس آبی به تن داشته است!
 
وی با اشاره به این که مرد نیجریه ای به او کمک کرده است که به این زن برسد و زن نیز از وی خواسته که دستورات شیخ نیجریه ای را اجرا کند، تصریح کرد که تا قبل از مرگ جادوگر نیجریه ای، ۲۵۰ هزار ریال سعودی پول به وی پرداخت کرده است.
 
باخشوین تاکید کرد ۲۳ سال است که وجود این زن جنی را احساس می‌کند، با او زیر لب و نه ظاهری پچ پچ می کند و همواره از او انتظار دارد که همانطور که جادوگر نیجریه ای وعده داده بود، وی را ثروتمند کند.!
 
این درحالی است که نهایت فاش شده که باخشوین مورد کلاه‌برداری قرار گرفته، زیرا دام های اینچنینی برای اخاذی از سعودی ها افزایش یافته است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

در نهایت فاش شده که باخشوین مورد کلاه‌برداری قرار گرفته ! پس باید به خریت باخشوین خندید ;) ;)
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا

کی بود که میگفت سنی ها خرافات ندارن؟ اما بطور کلی ورود خرافات بسته به معلومات و شعور افراده نه دین. پس هم شیعه ها هم سنی ها هم مسیحی هم بودائی و غیره حتا خدا ناباوران خرافات هم دارن
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ

دوستان: داستان جالبی‌ بود ولی‌ ما ایرونی‌ها بر خلاف شهروندان عرب گول رمال و جادوگر رو نمی‌‌خوریم و پول مفتی هم به کسی‌ پرداخت نمیکنیم. مال ما همه چیز به شرط چاقو هستش تا خودمون نبینیم باور نمیکنیم که نمونه آن حدود ۴۰ سال پیش بود که ناجی خودمون رو تو ماه دیدیم پسندیدیم و قبولش کردیم، و بزنیم به تخته و گوش رمال نیجر ایی و شیطان هم کر وضعمون حالا خوب خوبه.اکنون فقط منتظر چند راس دیگه هستیم که از چاها یی چون چمکران و امامزاده قئل قلکی و امامزاده بیژن بیان بیرون و تشریف فرما بشن.(و توی همین انتصابات به نیابت از قأیمین چاه چمکران یه راس دیگه برای چهار سال آینده انتخاب میشه) .شب و روز همگی‌ شما خوش
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
کُلاً مسلمونها بیشتر از دیگران درگیر اینجور خرافات هستند و بالطبع ، بیشتر هم مورد کلاهبردارى قرار میگیرن! در اصل ترویج خرافات هم نوعى از بیزینس و مرتبط به دین هست! اینجا هم ،البته خیلى کم از ژاپنیها خُرافیند ، ولى اگر صحبت پرداخت پول پیش بیاد ، اون مورد خرافات رو سریع فراموش میکنند و بیشتر به فکر حفظ پولشون میوفتن!
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
۴۱
shahinsgd - اسن، آلمان
جناب اقای اسب آتش با جمله آخرتون به شدت موافقم.
‌سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
باز حالا خوبه که اسم همسرش گوریله نبوده و میمونه بوده!
‌سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
۷۰
senator x - تهران، ایران

مردک عرب خواسته یه شب حالی بکنه این نیجریه ائی نه اینکه با جنها سر و کار داشته باشد,بلکه با اون(ج)سرو کار داشته و ترتیب عیش عربه را فراهم داده ولی نامرد خیلی گرون حساب کرده.این نیجریه ها در دنیا ختم خلافند
‌سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +531شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +395پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +327یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +299رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +249سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +233‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +228نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +210کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +186حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +183وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود