مرد آبادانی توهم زد و نیمه شب یک مرد را در رختخواب زنش دید و ...

مرد جوان که در توهم شیشه ای فرزندانش را معشوقه همسرش می دید دست به انتقامجویی هولناکی زد.
 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، ساعت 10 صبح پنج شنبه 25 فروردین ماه امسال بود که مردی در تماس با پلیس آبادان از سناریوی سیاهی خبر داد.

 این مرد عصبانی ادعا کرد که همسرش شب گذشته با مرد غریبه ای رابطه شیطانی داشته و صبح امروز وقتی پا به خانه گذاشته با صحنه هولناکی روبرو شده و آنها را در یکی از اتاق های داخل خانه زندانی کرده است.
بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آبادان در منطقه سلیچ شرقی حاضر شدند و وقتی پای در خانه مرد عصبانی گذاشتند با صحنه عجیبی روبرو شدند.
مرد جوان با 2 چاقوی خونین در جلوی در خانه در انتظار ماموران نشسته بود و ماموران در این مرحله احتمال دادند که این مرد دست به جنایت خونینی زده است.
در این مرحله ماموران چاقوهای خونین را از دست مرد پریشان گرفتند و به آرامی پای درخانه گذاشتند.
ماموران زمانیکه وارد خانه قدیمی شدند به سمت اتاق خواب رفتند و زمانیکه در اتاق باز شد صحنه هولناکی پیش روی ماموران قرار گرفت که در این صحنه 2 کودک خردسال در کنار مادرشان که غرق خون روی زمین افتاده بود اشک می ریختند.
زن جوان از ناحیه شکم و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به خاطر خونریزی زیاد بیهوش شده روی زمین خوابیده بود که خیلی زود امدادگران اورژانس برای نجات جان این زن در محل حاضر شدند و وی رابه بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردند.
تیم پلیسی در تحقیق از همسایه های این خانه قدیمی شنیدند که مرد عصبانی که "هنتوش" نام دارد اعتیاد به شیشه دارد و از 2 روز قبل به خاطر توهم شیشه با همسرش درگیر شده است.
ماموران در این شاخه از تحقیقات پی بردند که "هنتوش" روز حادثه به خاطر توهم شیشه ای زمانیکه وارد خانه شده فرزندانش را به شکل مرد غریبه ای می بیند و فرضیه خیانت زنانه را پیش روی خودش تداعی می کند که در این سکانس با برداشتن چاقو از آشپزخانه به سمت همسرش حمله می کند و ضرباتی به وی می زند و در ادامه زمانیکه قصد حمله به فرزندانش که آنها را در نقش مرد غریبه می دید ، همسرش برای نجات جان فرزندانش خود را به جلوی ضربات چاقو هنتوش پرت کرده است.
این مرد شیشه ای پس از 2 روز و در حالیکه همسر و فرزندانش را داخل اتاق زندانی کرده بود با پلیس تماس گرفته و ماجرای خیانت را گزارش کرده است.
بنا به این گزارش، زن جوان که در وضعیت سختی قرار دارد در بیمارستان تحت نظر قرار دارد و مرد شیشه ای با دستور بازپرس پرونده با قرار وثیقه روانه زندان شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده هولناک ادامه دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۰
شنبلیله - اسلو، نروژ

خاک بر سرت هنتوش، .... بیشتر بهت میآد
یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

بارهای بار در خبرها خواندیم کسی که مواد مخدر شیشه مصرق میکند دست به جنایت هولناک زده است . واقعا" جامعه ایران نه دولت جنایتکار جمهوری اسلامی باید راهکاری برای کسانیکه شیشه مصرف میکنن بیابن و اگر هم نمی توانن راهکار خوبی برایشان پیدا کنن نگذارن ازدواج کنن یا در بین مردم نتوانن حتی زندگی کنن و مثل حیوانات وحشی خارج از ابادانی و شهرها زندگیشان را بکنن.
یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +560شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +434پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +338یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +253سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +237نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +232ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +231وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +190حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +163نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند