دختر خردسال در دام شیطانی نانوا

مرد نانوا که در دسیسه‌ای شیطانی، دختر 11 ساله را به داخل نانوایی کشانده و نقشه جنایت شوم‌اش را اجرا کرده بود پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد.
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 12 ظهریکی از روزهای هفته گذشته مرد جوانی، هراسان خود را به مأموران پلیس جنوب تهران رساند و از جنایت سیاهی خبر داد.

به دنبال این شکایت، پرونده‌ای در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت تشکیل شد. دختر 11 ساله به بازپرس آرش سیفی گفت: ساعت 11 و نیم بود که برای خرید نان به نانوایی نزدیک خانه رفتم. اما در نانوایی بسته بود. خواستم برگردم که یکدفعه مرد جوانی که داخل نانوایی بود، به من گفت که داخل نانوایی نان هست و مرا به داخل برد. بعد هم با زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.ولی چند دقیقه بعد، مرد وارد شد و با فریاد نجاتم داد.من هم با گریه خودم را به خانه رساندم و موضوع را برای مادرم تعریف کردم.

به دنبال این شکایت، کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی وارد عمل شده و به دستور بازپرس جنایی مرد نانوا را بازداشت کردند.این شیطان صفت پس ازانتقال به دادسرا لب به سخن گشود و گفت: مدتی است که همسرم قهر کرده و به همراه بچه‌ام ازخانه رفته است. روز حادثه، زمانی که دختربچه را دیدم وسوسه شدم و... با اعتراف متهم، او با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
فارسان - مرکزی، ایران

این حاصل تربیت انقلابی می باشد .انقلابیون به خودشون نگیرن یه وقتی !اگر از این . ....بپرسی می فرمایند در زمان شاه فراوان از این موارد اتفاق می افتاد!!!! اگر نمونه بخواهی بی برو بر گرد مثال خود را بیان می کنند!!!!؟؟؟؟
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
اقایون علما که خودتون از همه مردم در مسائل سکس و جنسی کثیفترید از روی خریت محض شهرنو ها رو بستید همین کار باعث شد تجاوزات بی شمار از اول انقلاب تا حالا به همراه قتل های مختلف جنسی صورت بگیره حداقل روان جامعه از این لحاظ زمان شاه خدا بیامرز (قدس ا...) پاک بود دانش اموزان بخصوص پسرها چه در دوران دبیرستان و چه در زمان دانشگاه با رفتن به این مراکز مزاحم ناموس مردم نمی شدند و فکر و افکارشون و روانشون سالم تر و معطوف به درس و کتاب بود نه حالا که ذکرشون بی پولی فکرشون زن و مسائل جنسی و روانشون اشفته و بهم ریخته هست اقایون و علما از عقب همه که امکانات خانه های عفاف و پستوی خونه خالی های شما را که ندارند خداوند لعنتون کنه مردم اگه اخبار تجازوات و قتل ها را از ابتدای ان قلاب اسلامی تا حالا بشمارند سر به فلک میزنه. ما رکورد زدیم . ای شاه کجایی ای شاه کجایی و ای شاه کجایی خدا بیامرزتت هم خودت و هم پرد مرد واقعیت را
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
اقایون علما که خودتون از همه مردم در مسائل سکس و جنسی کثیفترید از روی خریت محض شهرنو ها رو بستید همین کار باعث شد تجاوزات بی شمار از اول انقلاب تا حالا به همراه قتل های مختلف جنسی صورت بگیره حداقل روان جامعه از این لحاظ زمان شاه خدا بیامرز (قدس ا...) پاک بود دانش اموزان بخصوص پسرها چه در دوران دبیرستان و چه در زمان دانشگاه با رفتن به این مراکز مزاحم ناموس مردم نمی شدند و فکر و افکارشون و روانشون سالم تر و معطوف به درس و کتاب بود نه حالا که ذکرشون بی پولی فکرشون زن و مسائل جنسی و روانشون اشفته و بهم ریخته هست اقایون و علما از عقب همه که امکانات خانه های عفاف و پستوی خونه خالی های شما را که ندارند خداوند لعنتون کنه مردم اگه اخبار تجازوات و قتل ها را از ابتدای ان قلاب اسلامی تا حالا بشمارند سر به فلک میزنه. ما رکورد زدیم . ای شاه کجایی ای شاه کجایی و ای شاه کجایی خدا بیامرزتت هم خودت و هم پدر مرد واقعیت را رضا شاه بزرگ
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +561شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +445پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +343یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +243نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +239ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +236وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +168نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند