پرسپولیس یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌ شد

پرسپولیس با پیروزی 2 بر صفر مقابل پیکان یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف پیکان رفت و حریف را با 2 گل علی علیپور و مهدی طارمی شکست داد. با این برد پرسپولیسی ها یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شدند و حالا تنها چهار امتیاز دیگر برای قهرمانی می‌خواهند.
نیمه اول:
دقیقه ۵: ضربه ایستگاهی از سمت راست بر روی دروازه پیکان ارسال شد که شوت محکم مهدی طارمی به بدن امیرحسین صادقی برخورد کرد و برگشت داده شد.
دقیقه ۸: ارسال بازیکنان پیکان در تیر دو به سیامک نعمتی رسید که ضربه سر این بازیکن از دهانه دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۱۷: اشتباه بازیکنان پیکان در پشت محوطه جریمه‌شان باعثد شد توپ به طارمی برسد و شماره ۹ پرسپولیس پس از چرخشی زیبا توپ را به سمت دروازه شوت کرد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۵: فرار وحید امیری به زیبایی با پاس این بازیکن به طارمی همراه شد که مهاجم پرسپولیس دروازه خالی را به بدن امیرحسین صادقی زد و ضربه برگشتی این مهاجم را نیز صادقی از روی خط دروازه برگشت داد.
دقیقه ۴۳: ضربه آزاد بازیکنان پیکان به صورت اتفاقی به منشا رسید که ضربه این بازیکن با برخورد به صادق محرمی برگشت داده شد.
نیمه دوم:
دقیقه ۵۶: پاس بازیکنان پرسپولیس با فرار علیپور همراه شد و این بازیکن پس از حرکت در عرض و عبور از یک مدافع، شوتی با کات بیرون پا و محکم را به سمت دروازه رحمان احمدی شلیک کرد که توپ پس از برخورد با تیر دوازه، تبدیل به گل شد تا نخستین گل سرخپوشان پایتخت به ثمر برسد.
دقیقه ۷۵: سانتر بازیکنان پیکان از سمت راست در محوطه جریمه به گادوین منشا رسید و شوت سر ضرب بازیکن آفریقایی پیکان از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
دقیقه ۷۷: ضدحمله بازیکنان پرسپولیس از سمت راست با حرکت وحید امیر آغاز شد و این بازیکن بعد از ورود به محوطه جریمه توپ را به طارمی سپرد. بهترین گلزن سرخپوشان توپ را به کامیابی‌نیا پاس داد و ضربه هافبک پرسپولیس به تیر دروازه رحمان احمدی برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه ۹۲: پاس زیبای نریمان‌جهان به طارمی رسید و مهاجم پرسپولیس توپ را از بالای سر دروازه‌بان پیکان عبور داد تا گل دوم پرسپولیس به ثمر برسد.
پرسپولیس با این پیروزی ۵۹ امتیازی شد و خود را به جام نزدیک‌تر کرد. پیکان نیز با این شکست در رده ششم باقی ماند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
morvarid abi - تهران، ژاپن
اگه پرسپولیسیا فکر می‌کنن با قهرمانی جای سوزش و زخم اونجاشون که تو دربی بوجود امده درست می‌شه سخت در اشتباهن ضمنا سرورشون استقلال از این قهرمانیا زیاد دیده لنگیا اگه می‌تونن برن آسیا جام بیارن چرا تو آسیا فقط باید استقلال و پاس و تیمهای دیگه جام بیارن ؟؟؟ خدایا خسته شدیم از این بزرگ بودن
‌پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
رقیب جوانمردم را آرزوست،،مارو باش رو دیوار سوراخ سوراخ کیا یادگاری نوشتیم..بسوزید که بد میسوزید یعنی‌ ذلیل بیچاره کرده این بازیها و این قهرمانی این شادی پرسپولیسیها ;) حقتون همینه با تر‌تر‌ رو کورس دومی‌ باشید چن سال اون زیر زیر‌ها دارید حال می‌کنید و گلهای قالی را میشمارید،،همون زیر بمونید که جای حقتون همین زیر زیر هاست ،،سوزش تاول‌ها کم بود فشار از بالا و صدر به زیر افتاده‌ها کم بود حالا آرتروز گردن و درد بی‌ امان سوزش‌ها از بالا و پایین بیچاره کرده این کیسه‌های همیشه سوراخ و بچه پررو‌های عشق توسری و تیپا شیش در چار زده‌های فلاکت زده مصیبت زده زیر افتاده هارو :) ;)
‌پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
۵۳
چاپید شاه! - لوزان، سوییس
یکی از کثیفترین قهرمانیهای لیگ در راه است!! توسط تیم جام ندیده !!البته جام ولایت همچنان تو دستشونه!! تو مشتشونه!!دوستان یه چیز میگم نخندید:ارتش سرخ اسیا!!!! هههه
‌پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
۵۲
pull.over123 - تهران، ایران
ای سوختن کیسه ها ای سوختن! ای حال داد !! خخخخ اینا هنوز امید به قهرمانی دارن،،، اینجوری: پرسپولیس همه بازیاشو ببازه. تراکتورم ببازه..ما قهرمانیم دیگه نه!؟خخخ. خخخخخ
‌پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
۴۲
Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
این نشون میده مربیهای ایرانی ۲ زار بدرد نمیخورن
جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +564شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +452پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +245ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +169نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند