پیام شهبانو فرح پهلوی برای نوروز ۹۶: نوروز هویت تاریخ ما می‌ماند

شهبانو فرح پهلوی در کنار شاهزاده رضا پهلوی و سایر اعضای خانواده در کنار سفره هفت سین- عکس از سایت رسمی فرح پهلوی صدای آمریکا : شهبانو فرح پهلوی، همسر آخرین شاه ایران در آستانه نوروز پیام تبریک صادر کرد.
 

در پیام شهبانو فرح پهلوی که نسخه ای در اختیار صدای آمریکا قرار گرفته، وی به نوروز به عنوان «بخشی مهم از هویت و تاریخ فرهنگی» ایرانیان اشاره کرد که «بیگانگان» هرگز نتوانسته اند ایرانیان را از برگزاری آن «بازدارند».

 متن کامل این پیام به شرح زیر است:
 
فرا رسیدن نوروز را به شما هم میهنان عزیزم شادباش می گویم و برای شما در سال نو تندرستی و شادکامی آرزو می کنم. چنانکه می دانید نوروز همراه با دیگر جشن های شادی آور دوران باستان، به راستی بخشی مهم از هویت و تاریخ فرهنگی ماست که سابقه آن به قرن ها پیش و به دوران پادشاهی جمشید می رسد.
 
بیگانگانی که از قرنهای پیش بارها ایران عزیز ما را مورد هجوم قرار دادند، هرگز نتوانستند هم میهنان ما را از برگزاری مراسم نوروزی باز دارند. همچنان که حکومت فعلی ایران نیز در مبارزه با نوروز و جشن های شادی بخش، مطلقأ توفیقی بدست نیاورده است.
 
برای هم میهنان عزیزم سالی سرشار از امید و آینده ای درخشان آرزو دارم.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
بابا گناه دارد. واقعا من دلم برای این خانواده میسوزد و بعضی وقتها گریه میکنم. چرا ما ایرانیها اینقدر سنگدل میباشیم که اینها باید تا آخر عمر کشور خودشان را نبینند. من عوض این آقارضا باشم میروم گذرنامه ایرانیم را میگیرم اهل و عیال را برمیدارم بلیط هواپیما میگیرم میروم ایران هرچه شد علی الله . فوقش آخوندها او را زندانی بکنند ولی در کشور خودش میمیرد. واقعا شاید هم خودش شجاعت ندارد و اینرا من نمیدانم.
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا

بله همینطوره ولی بجای پیام دادن به پسرت بگو اهل عمل کردن باشه
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

فرح پهلوی خواهش میکنم قبل از اینکه از قبل پیش خود چیزی ببافید نظر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم را در باره عید نوروز جویا شوید! «هرچند نص معتبرى مبنى بر اینکه عید نوروز از اعیاد دینى یا ایام مبارک شرعى‏ باشد، وارد نشده است، ولى جشن گرفتن و دید و بازدید در آن روز، اشکال ندارد، بلکه از این جهت که صله رحم مى‏باشد مستحسن است.» اسلام، عید نوروز را گرفت؛ محتوای انسانی و اسلامی و معنوی به آن داد و به مردم برگرداند. اول تحویل سال، شما به دستور اسلام با خدا رابطه برقرار می کنید و می گویید: «یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال»؛ ای کسی که گردش زمین و آسمان، گردش دل ها و چشم ها و گردش روزگاران به دست توست، این گردش قراردادی سال را هم برای ما با برکت و مبارک قرار بده.
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
۵۱
سگ سبیل - کنت، انگلستان
من برایه شهبانو به عنوان اخرین ملکه کشور احترام قاعلم ولی باید قبول کرد که دیگه دوران شاه شاهبازی وشاهنشاهی بسر اومده
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
درود بر خاندان پهلوی و ملکه ایران،که باعث افتخارایران وایرانی شدند،پهلوی می رزمد،خامنه ای می لرزد
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
۴۶
صحرا ش - تهران، ایران
دیگه حناتون رنگی نداره! احمقانه است فکر کنیم قراره برگردید ایران و روی تخت پادشاهی جلوس کنید و مردم هم ازتون استقبال بکنند! خاندان شما ظلم زیادی در حق ایران و ایرانی کردند. تاج به سر یا عمامه به سر همه تون در حال چپاول بودید و هستید!!!
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
۴۶
صحرا ش - تهران، ایران
فکر کنم این شهبانوی خیالی توهم زده! حکومت فعلی کی به مبارزه با سنت نوروز اقدام کرده؟ خداییش مردم ایران آزادانه نوروز رو جشن می گیرند.
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
۶۲
شاه و شیخ - قم، ایران
بزک نمیر بهار میاد!! از قدیم گفته اند: توبه گرگ مرگ است!
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران

من که خیلی دوستشان دارم لااقل واسه مملکت سالی یک بار یک کاری میکنند و سال نو را تبریک میگویند نه که تبریک گفتن در ایام عید نوروز خیلی وقت است ممنوع شده و مردم کلا یادشان نیست دیگر چگونه باید تبریکات نوروزی بگویند! دمشون گرم و زنده باشند، حاجی فیروزه سالی یه روزه :)
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. پهلوی می رزمد؟ بعد دقیقا کجا می رزمد مثل شما زیر لحاف؟ هاها از جوکهایی که همیشه تعریف میکنی و خنده روی لبان کاربران میاری ممنون، اجرت با ابا عبدالرضا ;)
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
۳۹
HELLBOY0049 - برلین، آلمان

تفکر اسلامی کپنهاک اینطور که معلوم ساندیس خوری عمو می‌خوای یه باکس تیتاب هم بدم سیر شی‌‌ دائی
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
۳۷
parsa 0049 - کلن، آلمان

فکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک. تو ایرانی هستی باقالی اصلان فرهنگ ایرانی با عربی جور درنمیاد
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. کلک، اگه اون اوئل سبزه رو درست گره زده بودى، امروز به این حال و روز دچار نبودى!
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. سبک عقلک تو که سبزه را درست گره زده بودی چرا به این حال و روز افتادی و از اون بدتری؟ اون هر چی هست لااقل ادب داره و به کسی توهین نمیکنه تو همون هم نداری! حتما جای سبزه ......گره زده بودی :)
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران
[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::] عزیزم أهل عمل بودن باید براى مردمى با لیاقت و با شعور باشه. وقتى خود مردم خودشون نخواهند کى باید اهل عمل باسه براى کى براى چى!؟ اگه بخواهد کارى بکند از طرف رژیم سریع ترور میشه ، کارى نداره رژیم به باج هنگفت به آمریکا میده و دولت آمریکا چراغ سبز ترور فرح و پسرش را میده به رژیم. این خاندان از طرف ما حمایت نمى شوند متاسفانه. در انگلستان مردم میتوانند بر علیه دولت اعتراض کنند و حتى نخست وزیر را وادار به استعفا کنند ولى به هیچ وجه نمى توانند سخنى علیه خاندان سلطنتى إبراز کنند ، معترضان را به چهار قسمت مساوى تقسیم میکنند و به چهار گوشه مملکت میفرستند که درس عبرتى باشه براى همه، ولى ما مردم چه کار کردیم با خاندان سلطنتى خودمان، با خاندانى که ایرانى را از قعر ذلت به اوج قدرت و اعتبار رساند ولى غربیها با دست خود مردم نمک نشناس و راحت طلب و احمق ایران خاندان سلطنتیمون را ساقط کرد. ننگ و شرم بر این مردم احمق و نمک به حرام.
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
این عوامل رژیم به این حسادت میکنند که خانواده پهلوى با وجود ضربه هایى که ناجوانمردانه خورده اند، هنوز قدرتمند و با اقتدار روحیه را نباخته و از آبروى ایران وایرانى دفاع میکنند. حرص خورن این ها از این است که اگر همسر رهبرشان ..... همچون شکرى بخواهد بخورد، از پشت چاقچور مشخص نخواهد بود که آیا اوست؟ زن است یا مرد؟ انسان است یا بوزینه؟!
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::شاه و شیخ - قم، ایران::]. مواظب باشید که از فرط خشم و حسادت با سر نروید داخل تنگ ماهى هفت سین همسایه!
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. قول قول جان، سر هفت سینتون ( سوهان) هم بزارید که لا اقل نصفش! اون خاطره قدیمى رو تداعى کنه!
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. اگر جلوى آینه ایستادید، به پاچه خوار همایونى سلام و تبریک ما را هم برسانید. از صمیم قلب وفات آیدى دیگرتان را تسلیت عرض میکنم.
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸
۶۴
fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا

واقعاً فکر میکنین چی میشه اگه رضا پهلوی فردا بلند شه بره ایران (البته بدون شهبانو فرح)، فکر میکنید عکس العمل مردم و عکس العمل رژیم چی باشه؟
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۶
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. تو دوباره پیدات شد؟ تو که کودتای 28 مرداد یادت هست. دوست دختر جنتی نبودی؟
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
اتفاقا بنده این مسئله رفتن رضا پهلوی به ایران را خیلی سال پیش مطرح کردم که طبق معمول توسط سبک عقلان همایونی مورد فحاشی و توهین قرار گرفتم البته فقط در حد یک نظریه بود ولی خیلی ناراحت شدند! برایشان هم استدلال کردم اولا جمهوری اسلامی شخص معروفی مثل رضا پهلوی پسر شاه را هیچوقت اعدام نمیکند چون خودش گناهی مرتکب نشده و بخاطر کارهای پدر هم هیچوقت قرار نیست محاکمه بشود. مگر این طرفدارانش شبانه روز اینجا ادعا نمیکنند در ایران خیلی طرفدار دارد و اکثریت هستند؟ خب تشریف بیاورد و طرفدارنش نشان بدهند واقعی است! مگر فکر میکنید خمینی چکار کرد با اینکه گارد شاهنشاهی تهدید به زدن هواپیما کرد بلند شد آمد و دیدید مردم چگونه رفتند فرودگاه و چه جمعیتی بود که راهبندان شد! بنده درست و غلطی این را تایید نمیکنم ولی یک رهبر باید شهامت و از جان گذشتگی از خودش نشان بدهد ایشان که خودش حتی در یک محیط سر باز هم میترسند یک سخنرانی بکنند و طرفدارنش مثل این سبک عقل هم که اینجا تنها هنرشان از تو سوارخ موش منفی دادن و توهین کردن است دیگه این همه رجزخوانی و هارت و پورتتان چیست براداران و خواهران سبک عقل شاه الهی!
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
وانگهی اگر هم کشته شد یا اعدام شد به درک لااقل آبروی نداشته پدر ترسویش را که با صدای شنیدن ترقه مملکت را همیشه رها میکرد و فلنگ را میبست، میخرد و بالاخره یک نفر در این خاندان یک جربازه ای از خود نشان داده و به تاریخ شجاعان ایران زمین خواهد بست! بد میگم بگو بد میگی سبک جان
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. البته که بد میگى. رضا پهلوى منتظره ببینه اگر تو مزدور آخوند نیستى و به دروغ خودت رو ناراضى نشون نمیدى، چقدر جربزه دارى و براى آزادى میهنت فداکارى میکنى.
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. شما .. که انقلاب کردى و خواستى که شاه بِرِه. دوست داشتى که بمونه و گردنت رو بزنه؟ چرا به هذیان گویى مبتلا شدى این روز عیدى؟
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. سلام ما را بهش برسان بگو با حلوا حلوا دهن شماها شیرین نمیشه بگو قولو و برو بچ با فرش قرمز میریم فرودگاه پیشوازش اون داشته باشه بیاد! بگو پوشاک کنه بیاد که خبرنگاران هم با خودمان می آوریم حله؟ تو هم فقط جای توهین و تهمت زدن به کاربران اینجا و شبانه روز منفی دادن آخر عمری باهاش بیا آفتابه ات هم با خودت بیار که در رکابش به کار قبلیت مشغول بشی راضی شدی حالا؟ مشکلی دیگه نیست؟ پوشاک و آفتابه یادت نره سبک جان :)
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. البته سبک جان یک کار دیگه هم میتواند بکند بهش بگو یک 40 سال دیگه هم صبر بکند ببیند چه میشود و شاید نوه یا نتیجه اش روزی واسه دست بوسی آمد که البته اون روز دیگه تو نیستی یا اگر هم باشی آفتابه را دیگر نمیتوانی آب بکنی ;) بد میگم بگو بد میگی؟
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. یک مورد دیگر هم اینکه شما طرفدارنش دارید اینجا خودتان را واسش می درانید موقع فداکاری ما باید شهامت از خودمان نشان بدهیم؟ یعنی هارت و پورت و رجزخوانیش مال شما باشد فداکاریش از بقیه؟ بابا گُلی به گوشه جمال سبکت تو یکی معلومه شهامت و فداکاری و غیرت را یک جا غورت دادی! میخوای رو تخت سلطنت هم بشونیمش و شما فقط همان آفتابه را بدست بگیری و به کار همیشگیت برسی که خسته نشی؟ :)
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. شما فعلا فرق پوشاک و پوشک رو سرچ کن تا بعد با هم حرف بزنیم. یه وخ پوشک سر هفت سین نزاری ها, آبرو ریزی میشه, گرچه, نداری که بریزه!
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. آذری بی‌ هوش،``بی هوشی‌ جان تو دوباره پیدات شد ،جیره خور بسیجی جدائی طلب ،....، نظر خودت تو بده به نظر دیگران کار نداشته باش ، تو همون آذربایجان را نجات بدهی بس برای ما ،نمیخواد از نجات ایران صحبت بکنی‌ دفعه دیگه یک چیز بهت میگم که بری حال بکنی‌.
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. گولو ،گولو ، خیلی خوشحالم که کاری کردم که تو هنوز فراموش نکردی ،این را ثبت بکن در خاطرات گولو ی جیره خور بسیجی ،،وقتی‌ فرق بین سمنو و حنا را نمی دانی‌ بهتر است از واجبیل استفاده بکنی‌
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. دوباره سرچ کن سبک عقل شاید نظرت عوض شد یا شاید سرچ کردن بلد نیستی یا شاید آفتابه جای پوشاک بچه سرچ کردی هاها آدم دلش به حالت میسوزه چیز دیگه واسه گفتن نداشتی نه هاها
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
دیگه موش و گربه بازی بسه سبک عقل همه فهمیدند دارید چکار میکنید!!! در کتاب مقدس آمده آن زمان که حضرت موسی رحلت فرمود عصایش را داد به قولو که بکنه تو آستین دغلبازان منفی ده همایونی! حالا ما هم این عصا را میندازیم اینجا تا تبدیل به مار بشه و بره اونجا که باید بره ولی انگار اژدها هم بشه این جماعت حالیش نمیشه!
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
۶۴
fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. [::smart292 - ونکوور، کانادا::]. [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. ...«نظرات ارسالی در شرایط زیر تایید نخواهند شد:» ! «نظراتی که در متن آن به دیگر کاربران سایت ایرانیان انگلستان توهین شده باشد.»!! «نظراتی که یک کاربر با چند نام کاربری ارسال میکند.»! واقعاً؟
‌سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۸
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
دوستانی که مشتاق آزادی هستند میتوانند در "یوو توب "......"را تماشا بکنند.
‌سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲
۵۸
Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد

[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. ایشان بروند ایران؟ شوخی میکنی؟ ای بابا داداش توهم دلت خوشه ! نزدیک ترین جایی که ایشان جرات کردند و رفتند اسراییل بود! چند ماه بعد از انقلاب کشورهای عربی و سازمان سیا حاضر شده بودند به ایشان امکانات بدهند تا با جمهوری ملاها درگیر شود . اولین سوال ایشان این بود "اگر مشکل پیش آمد من چطور باید فرار کنم؟" اینها حرف من نیست بلکه دوستان خود ایشان اینهارا فاش کردند. برای اطلاع دوستد سلطنتی بگویم که من نه مجاهد هستم نه کمونیست و نه مامور جمهوری اسلامی!
‌سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا::]. متوجه منظورتان نشدم عزیزم کدام قسمتش؟ فکر کنم اسم بنده را اشتباهی .. قرار دادی! من بعنوان قدیمی ترین کاربر این سایت اگر اهل سوء استفاده از چند نام کاربری بودم که اسم کاربریم مثل همینها دیگر وجود نداشت! ببینید این اسم های کاربری چند وقت وجود دارند و نام بنده چند وقت! از همین سبکبال بپرس چند وقت است این آی دی را داری و قبل از این چه آی دی هایی داشتی و چرا همه مسدود شدند! اسم خاطره می آورد خب دوستان کنجکاو میشوند بهش بگو تعریف کن کدام خاطره و چرا آی دی هات با خاطراتت محو شدند و حالا اسم بنده را که میبینید خونتان به جوش می آید! هاها خودش خوب میداند! در مورد قسمت توهین کردن بنده فقط جواب میدهم و به یاد ندارم کسی توهین نکرده باشد بهش توهین کرده باشم!
‌سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد::]. بله احمد جان همینطوره عزیزم ولی واسه یک شاه اللهی و یک نوکر درباری و یا ساواکی فرق نمیکند شما اگر چاپلوسی و تملق و پاچه خواری خاندان پهلوی را نکنی بطور خودکار به جایی وابسته هستی یا توده ای یا مجاهد یا رژیمی یا مزدور و از اینجور اضافات سبک! بنده بیش از هزار بار در این سایت اعلام کردم به هیچ کجا وابستگی ندارم و اصلا سن و سالم به انقلاب نمیخورد و خودم سالها کامنتهای ضد همین حکومت دارم و سابقه ام برای همه مشخص است ولی این سبک عقل و چند تا طرفدار شعبون بی مخ یا همون سبک مخ اصرار شدیدی دارند که ما را انقلابی و رزیمی به خورد ملت بدهد هاها دقیقا مثل همون بسیجی دهن گشاد که مرتب مشت گره کرده و مرگ بر این و اون میگه و پاچه خواری رهبرش را میکند و دیگران را وابسته استکبار و صهیونیسم یا فتنه گر و جاسوس و اینجور چیزها میداند! بله دوست من، از کرامات پاچه خواران استبداد این است / که پاچه خواری میکنند و این برایشان شیرین است ;)
‌سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
درود دوباره به خاندان پهلوی ،که ایران را نجات دادند و افتخار برای ایرانی آفریدند
‌سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
۶۲
شاه و شیخ - قم، ایران
[::Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد::]. [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. دوستان اصلا نیازی نیست که برای دلخوشی یک مشت متوهم ساواکی از خود عدم وابستگی‌ به یک جریان یا تفکر را ثابت کنید، اصلا فرض را بر این بگذارید که هوادار یک جریان خاصی‌ مثل کمو نیست یا مجاهد، ملی‌ مذهبی‌، نهضتی یا و و و بوده اید، مگر آن‌ جریان‌ها واپسگرا تر از معلمان دینی در دبستان شاه بلانسبت متمدن بودند، مگر آن‌‌ها خاین تر از یک مشت ساواکی که کمر همت به نابودی آنان بسته بودند ,بودند، اکثر آنان جوانان برومند و تحصیل کرده و با سواد و آگاهی‌ بودند که نه شاه معدوم تحمل آنان را داشت و نه شیخ ملعون. آنان قربانیان حکومت‌های جهل و خرافتی شاه و شیخ بوده و هستند. اتفاقا شاه و شیخ هیچ مشکلی‌ با شعبان‌ها و پری بلنده‌ها و سعید طوسی‌ها و و و و ندارند بلکه مشکلشان همچون مشکل ساواکی‌های این سایت آگاهی‌ و افشا گری‌های افراد دانا و با سواد بوده و هست. ساواکی‌های این سایت با امثال "تفکر اسلامی" و "سلطنت طلب" هیچ مشکلی‌ ندارند چون چیزی در خصوص حکومت شاه در چنته ندارند!!
‌سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. امیدوارم در این سال نو شاه الهی ها بروند زیر تریلی
‌سه شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
۵۸
Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد

[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. دوست محترم, با با کامنت شما موافقم. مشکل اینجاست که با دوستان سلطنتی نمیشود حرف زد. یا شعار میدهند یا دشنام. تا این لحظه من حتا یک من منبع هم در مورده خاندان پهلوی مطاله نکردم که مخالفان سلطنت نوشته باشند. تمام زندگینامهه ها را خوده سلطنت طلب ها نوشتند. (کتابهای جمهوری ملاها را حساب نمیکنم چون فقط چرندیات است) شاه اشتباهات وحشتناکی کرد و خودش یکی از قربانیان ان بود. شاید راه درست یاد گرفتن از تاریخ است و نه فحاشی به دگر اندیشان.
‌چهارشنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. میگم باهوش جان سبکبال گربونت بره با اون لهجه شیرنت! گزوینی هستی نمیتونی قولو رو تلفظ کنی؟ پس تو هم همشهری سبکبال هستی! هاها آفرین مادر بزرگ جان برو چادرتو ببند کمرت اون گوری رو بردار یک چایی واسه ما درست کن بیار گربون اون شکل نحست بره سبکبال برو بعد هم با اون ملاگه بزن تو ملاجش ;)
‌چهارشنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد::]. [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. بله دوستان وقتی هموطنان خارج دیده که در کشورهای متمدن و آزاد زندگی میکنند و دسترسی به همه امکاناتی دارند فرهنگشان این باشد و بعد از این همه سال چماق دیکتاتورها را با هم مقایسه میکنند و هنوز فرهنگ تملق و چاپلوسی و مرده پرستی و توهین و تهمت زدن به دیگران برای شخص مورد علاقه شان، بینشان رایج است از مردم داخل ایران چه انتظاری میرود! وقتی خارج نشینها در دنیای مدرن غرب چنین دنیای سیاه و سفیدی دارند که یا باید شاه دوست باشی یا حتما بسیجی و رژیمی و از این چرندیات،از مردم داخل با این همه بدبختی و جو حاکم چه انتظار میرود، به خدا خیلی منطقی تر هستند! در ایران هنوز مردم برای رسیدن به آزادی و یک حکومت مردم سالار مبارزه میکنند، اینها چه میکنند؟ همیشه گفتم مشکل ما افراطی گری است و دوست داریم در هر کاری افراط کنیم! به امید پیروزی مبارزات مردم ایران برای رسیدن به آزادی و ریشه کن شدن فرهنگ بت پرستی و مُرده پرستی
‌چهارشنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
۶۱
cobalt3 - کرج، ایران
اطلاعیه ، بیانیه ، تبریک ، ..یه چندتا عکس . آقا همین فرمون پیش بری سال 97 پادشاهی برقراره ،،، مگه نه قولو ؟ عیدت مبارک کبلایی
‌پنجشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
۵۲
natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
اینقدرکامنت ها سخیف هست و طولانی که من با دیدن دو کلمه اولشون اصلأ نخواندمشون . فقط می خواهم بگویم :شهبانوی عزیز ایران٬ سال نو بر شما وشاهزاه رضا و خاندان پر افتخارپهلوی مبارک باد و امیدوارم همیشه سلامت و پیروز باشید. وجود شما خار چشم دشمنان ایران است و همین شناختی هم که از تاریخ کشورمان داریم مدیون دوران پر شکوه پهلوی هستیم. روز ایران نو و فرزندان ایران از این نظام پوسیده آخوندی آزاد خواهند شد و نظام سلطنتی مدرن ایران را نجات خواهد داد به پادشاهی رضا شاه دوم . چشم آخوند ها ی روسی کورخواهدشدو جمهوری پوسیده از نوع بنگلادشی در ایران فرو خواهد ریخت. زنده باد خاندان پر افتخار پهلوی .
‌پنجشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
ها والا کبلایی سال 97 منظورت سال 1497 هجری شمسی بود یا هجری قمری؟ کم پیدایی برادر؟ عید تو هم مبارک باشه عزیز و امیدوارم سال خیلی خوبی واسه خودت و همه کسانی که دوستشون داری باشه و دلت شاد و لبت خندان و همیشه رو فرم و سرحال باشی و کامنتهای زیبات برقرار و ما باز ازش فیض ببریم. بله همینطور به مبارزاتشون ادامه بدهند و تبریک عید بگویند حتما نظام پادشاهی برقرار میشه به نظر من باید جای یک بار در سال، سالی چند بار عید نوروز را تبریک بگویند تاثیرش بیشتره ;-))
جمعه ۰۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +567شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +477پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +353یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +266ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +245وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +199حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +195عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم