آخرین آرزوی مادر ایرانی مقیم امریکا

 زن ایرانی ساکن امریکا که 25 سال از دخترش جدا افتاده است؛ با ارسال نامه‌ای به بخش جویندگان عاطفه روزنامه ایران، برای یافتن فرزند گم شده‌اش در ایران درخواست کمک کرد. این بانوی سالخورده در نامه‌ای که توسط پرستارش نوشته شده، آورده است: «من مادر دردمند و تنهایی هستم که  25 سال در هجران و دوری یوسف گم شده‌ام بوده‌ام و تنها آرزویم در غربت دیدن تنها یادگار عمرم در این روزگار تنهایی است.»بانو «مزین شبستری» درنامه‌اش نوشته: «بیست و پنج سال پیش و پس از فوت شوهرم در ایران، برای پیدا کردن پسرم راهی امریکا شدم و از آن زمان هیچ اثر و نشانی از تنها دخترم ندارم. در این غربت و تنهایی بود که پسرم چند سال پیش بر اثر بیماری سرطان جانش را از دست داد و با مرگش تنها ماندم و تنها امیدم دیدن دخترم است که با همه پی جویی‌ها تاکنون نتوانستم نشانی از او در ایران پیدا کنم. حالا در این سرگشتگی و تنهایی در غربت، امیدم به روزی است که بتوانم نشانی از دخترم در ایران به‌دست بیاورم تا تسکین غم‌ها و درد هایم باشد. ضمن اینکه اکنون با بیماری دست وپنجه نرم می‌کنم.حالاهم چشم انتظاردیدن دختر- نادیا یوسف خانی- و دو نوه‌ام هستم که می‌دانم در تهران زندگی می‌کنند.امیدوارم قبل ازمرگم به تنها آرزویم که پیدا کردن آنهاست برسم. به همین خاطر منتظر تماس و خبری از عزیزانم هستم.ازآنجا که می‌دانم روزنامه ایران طی سالهای متمادی همواره در این راه به مردم کمک‌های زیادی کرده است ودهها گمشده را پس از سال‌ها و درکمال ناباوری به هم رسانده، حالا پس ازخداوند مهربان، چشم امیدم به این روزنامه ومردم عزیز و مسئولان است که به مادری دل شکسته درغربت کمک کنند تا ناامید از دنیا نرود.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۹
tehran ziba - آمستردام، هلند

این خانم چرا بچه هاشو هی گم می کرده تا چشمم به آمریکا افتاده دختره رو ول کرده گفته مثل پسرم اونم پیداش میکنم حالا که پیرو مریض شده دنبال دختره می گرده منکه اگه جای دختره بودم اصلا صدامم در نمی اومد برای یه همچین مادری.!!!.
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
۴۴
Finland 1 - هلسینکى، فنلاند

خیلى عجیب اول پسرش گم میشه بعد دخترش!. این تو جوانیاش بى خیال دختر بیچارش شده!دنبال پسرش راه افتاده!متاسفانه این عادت بد که پسر را از دختر سرتر میدونند و همین باعث چه بدیهایى که نمیشود!. اسم نوه هاش را هم میدونه !این چه برادر و مادرى هستند !؟نوش دارو بعد از مرگ سیاوش.
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
۶۲
فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین

امیدوارم که به آرزوشون برسن این خانوم و دختر و نوه هایشان را در این ایام تنهایی و بیکسی به امید خدا و با یاری مردم ،پیدا کنند.
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
۵۶
Urasawa - توکیو، ژاپن

یوسف گم گشته باز اید به کنعان غم مخور ،کلبه احزان شود روزى گلستان غم مخور.مادرم به امید خدا دختر تان را پیدا میکنید ! با سپاس از ایرانیان یوکى که این خبررو درج کرد شاید توسط همینجا دخترشون متوجه بشن و با مادر سالخوردشون تماس بگیرند !
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +557شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +430پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +335یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +252سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +236‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +235نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +231وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +229ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +190حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله