برانکو:بدون رضاییان سه بازی را بردیم/وقت زیای برای خوشحالی کردن نداریم

برانکو پیروزی مقابل استقلال خوزستان را به هواداران تقدیم کرد.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان گفت:«خیلی خوشحالم که آخرین بازی امسال را با برد تمام کردیم و یک رضایت‌مندی بزرگ را به هواداران تقدیم کردیم.»

 
برانکو این را گفت و ادامه داد:«من به هواداران تبریک می گویم.آنها قدم بزرگی برای قهرمانی برداشتند.ما می دانستیم بازی مان با استقلال خوزستان سخت است.آنها به دنبال سهمیه آسیایی هستند.ما در این بازی استحقاق پیروزی داشتیم.شاید اگر زودتر گل می‌زدیم، نتیجه بهتری به دست می‌آوردیم. به هر حال بازی تحت کنترل ما بود و با استحقاق به برتری رسیدیم. حریف شانسی روی دروازه ایجاد نکرد و تنها از روی ضربات ایستگاهی موقعیت ایجاد می‌کرد. یک بار دیگر تبریک ویژه به بازیکنان و هواداران می‌گویم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که در مصاف با استقلال خوزستان نتیجه خوبی کسب کردند. از طرف خودم و کادر فنی باز هم از آنها تشکر می‌کنم که به شکل زیبایی بازی آخر سال را تمام کردند.»
 
او با بیان اینکه زیاد وقت خوشحالی کردن ندارند ادامه داد:«یک بازی آسیایی خیلی مهم اریم.الریان چهار روز پیش بازی داشته و تا دیدار با ما 10 روز فرصت ریکاوری دارند. باز هم از هواداران خودمان تشکر می‌کنم و برای همه ایرانی‌ها در سال جدید بهترین آرزوها را دارم.»
 
خبرنگاری از او پرسید چرا به جوانان تیم تان خصوصا نیمکت نشینان سخت اعتماد می‌کنید، این واکنش را نشان داد:«من دوست دارم با مدرک این حرف را بزنید. محرمی، علیپور و طارمی بازی می کنند. مهدی طارمی مسن است؟ او هم جوان است. اگر بازیکن 24 ساله مسن است، ببخشید!
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره رامین رضاییان و اینکه آیا نبود او تاثیری بر تیمش نمی گذارد، گفت:« من می توانم بگویم به شما که عید نوروز مبارک! تا الان هم بدون ایشان بازی کردیم و الوحده، نقت تهران و استقلال خوزستان را بردیم. هرکس که نباشد هم ما مجبوریم کار بکنیم.»
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.