حضور یک عضو خانواده سلطنتی عربستان در لیورپول

میزان هزینه جان هنری و کمپانی FSG برای لیورپول و بوستون ردساکس تفاوت های بسیاری را نشان می دهد. در سال های اخیر، قرمزها بازیکنان زیادی را به خاطر پیشنهادهایی کمتر یا عدم قول جام از دست داده اند. یک دهه از زمانی که هیکس و ژیلت لیورپول را خریدند و بعد تا مرز ورشکستگی بردند، می گذرد. باشگاه در یک دهه اخیر، در یکی از بدترین دوره های خود از نظر کسب جام قرار داشته و تنها یک لیگ کاپ در سال ۲۰۱۲ ماحصل دو گروه آمریکایی در راس هرم لیورپول بوده است. آن ها دو بار تا آستانه قهرمانی لیگ برتر رفتند اما در انتهای کار کم آوردند و البته دو بار در فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا شکست خوردند. هنوز اعتراض های به هنری و تیمش، به اندازه ای غیر قابل کنترل نرسیده (در روزهای پایانی هیکس و ژیلت در لیورپول، پرچم آمریکا مقابل آنفیلد سوزانده شد) اما بعید به نظر نمی رسد به زودی و با حضور یک گروه سعودی، اوضاع متفاوت پیش برود.
 

به گزارش لیورپول اکو، فردا شاهد یک نفر از خانواده سلطنتی عربستان در استادیوم آنفیلد خواهیم بود. فیصل بن تورکی، در راس هیئتی به لیورپول آمده و در یک کنفرانس خبری در آنفیلد حاضر خواهد بود. این موضوع به تائید باشگاه النصر (که فیصل مالک آن است) نیز در آمده است. فیصل ۴۳ ساله نوه دختری سلطان بن عبد العزیز آل سعود (پادشاه عربستان بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱) است. مادر او نورا بنت سلطان یکی از ۱۵ دختر پادشاه سابق و یکی از معروف ترین های آن ها بود. فیصل مدتی در ایالات متحده آمریکا، سفیر عربستان به شمار می رفت.

 
منابع اکو گزارش داده اند که تاکنون، به نظر نیامده که خانواده سعودی در پی خرید باشگاه باشد و احتمالا در کوتاه مدت به دنبال یک سرمایه گذاری در باشگاه و گرفتن ارتباط با New Balance کمپانی تولید پیراهن لیورپول (که آمریکایی است و رابطه خوبی با هنری دارد) است. جان هنری و تام ورنر اخیرا تائید کرده بودند که از سرمایه گذاری های کوچک در باشگاه استقبال می کنند.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.