ترانه علیدوستی در گفتگو با نیویورک تایمز: آمریکا در این سالها از ایرانی ها منتفع شده

ترانه علیدوستی در گفت‌وگویی کوتاه با نیویورک‌تایمز از دلایل تصمیمش برای تحریم مراسم اسکار ۲۰۱۷ گفت.
 

به گزارش «انتخاب»، علیدوستی در مصاحبه‌ای که از طریق ایمیل با این نشریه انجام داده، گفته است: حتی اگر بتوانم در مراسم اسکار شرکت کنم نیز این کار را نخواهم کرد چون از این‌که می‌بینم مردم عادی کشورم از حق قانونی‌شان برای ملاقات با فرزندانشان در خارج از کشور محروم می‌شوند، عمیقاً آزرده شدم.

 
بر اساس این گزارش، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده که این هفته دستوری اجرایی برای تعلیق حداقل ۳۰ روزه مهاجرت اتباع ۳۰ کشور از جمله ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن را به آمریکا صادر خواهد کرد.
 
ترانه علیدوستی نیز در واکنش به اظهارات «ترامپ» امروز در صفحه توئیتر خود نوشت ممنوعیت صدور ویزا برای ایرانیان نژادپرستانه است، چه این ممنوعیت رویدادهای فرهنگی را شامل شود یا نشود، من به نشانه اعتراض در مراسم اسکار ۲۰۱۷ شرکت نخواهم کرد.
 
بازیگر فیلم «فروشنده» در ادامه مصاحبه با نیویورک تایمز عنوان کرد درباره تصمیمش با اصغر فرهادی صحبت نکرده و نمی‌داند چه کسی به نمایندگی از فیلم «فروشنده» در مراسم اسکار حضور خواهد یافت. وی همچنین گفت فرهادی معمولا بازیگران اصلی فیلم‌هایش را در مراسم خارجی با خود همراه می‌کند.
 
وی ادامه داد: آمریکا در ایران سفارت ندارد و ایرانی‌ها معمولا برای دریافت ویزا به کشورهای همسایه سفر می‌کنند. بسیاری از این مردم موارد پزشکی اورژانسی دارند و من مطمئنم همه مردم ایران تنها برای تعطیلات به آمریکا سفر نمی‌کنند و ممکن است موارد جدی‌تری داشته باشند.
 
علیدوستی و شهاب حسینی در جشنواره کن سال ۲۰۱۶ نیز اصغر فرهادی را همراهی می‌کردند و این فیلم در نهایت جایزه بهتری بازیگر مرد و فیلمنامه را از این رویداد سینمایی کسب کرد.
 
سخنگوی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فعلا در این رابطه اظهارنظری نکرده است.
 
«فروشنده» به نمایندگی از سینمای ایران به جمع نامزدهای نهایی شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان راه یافته و باید با آثاری از کشورهای آلمان، دانمارک، سوئد و استرالیا در این بخش رقابت کند.
 
علیدوستی همچنین گفت: آمریکا در این سالها از ایرانی ها منتفع شده و م نمی توانم به دولتی احترام بگذارم که برای مردم کشورم احترام قایل نیست.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

اره بهترین کار همین دست پیش گرفتنه نه اینکه برن و اقدام بکنن اونوقت بهشون ویزا ندن
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا

خانم می‌گوید!!نمی توانم به دولتی احترام بگذارم که برای مردم کشورم احترام قایل نیست.!! تو گویی ایران بلا زده ی اسلامی سوئیس است!!! و احترام به حقوق شهروندی در حد تکامل!!!
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

خانم علیدوستی عزیز چرا به این مو ضوع فکر نمیکنی که چرا این اتفاق افتاده چرا ایران در کنار سومالی عراق یمن لیبی سوریه باید قرار بگیرد چرا به رژیم اسلامی اخوندی که باعث و بانی این کار است اعتراض نمیکنی که نزدیک به چهل سال است ایران و ایرانی را بی ارزش کردندکه در فرودگاه های کشورهایی مثل ترکیه امارات هند به ایرانیها بی احترامی میکنند در حالی که قبل از امدن خمینی ایرانیها اینجور خوار نبودند و عشق رفتن به این کشورها را نداشتند
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران

با درود بهتر بود بجای "در این سال ها" میگفتید "سالیان سال". اعتراض شما "ترانه" حس انسان دوستی است. بسیاری خود شیفتگان بیرون از گود نشسته شما را نکوهش کردند که چرا صدای اعتراض تان را متوجه دولتمردان ایران نمی‌کنید در صورتیکه خودشان در خارج از کشور در فضایی کاملاً آزاد با ضریب امنیتی بالا شهامت آن‌ را ندارند که در یک حرکت اعتراضی چند صد نفره شرکت کنند..!!؟؟ شهامت آمدن به ایران را ندارند اگر هم پیدا کنند از همان فرودگاه دم‌ها را لای پا گذاشته مبادا کوچکترین ظنی دال بر مخالف بودن در چهره‌شان پیدا شود، بعد از شما میخواهند در این فضای بگیر ببند اعتراض کنید. به زودی شاهد انعکاس وسیع اعتراض شما در رسانه‌های بین المللی خواهیم بود چرا که یک مو از خرسی همچون ترامپ کندن غنیمت است. درود بر شما که شرافت انسانی را با اسکار طاقچه نزدید.
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
۳۴
behzad2010 - رتردام، هلند
در زمان مرک بر أمریکا گفتن ها هم پس سکوت نکن ترانه خانم جوگیر!
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
۳۴
behzad2010 - رتردام، هلند
دو کلمه حرف حساب با ترانه علیدوستی!. خبر اومد که: ترانه علیدوستی شرکت در مراسم اسکار رو بخاطر تحریم های آمریکا بر علیه دولت ایران و دستور احتمالی آمریکا برای ندادن ویزا به ایرانیان تحریم کرده. حالا چند تا سوال دارم:. ۱) ترانه جان شما چند بار به اعدام ده ها هزار از هموطنانت در همون ایران اعتراض کردی؟. ۲) ترانه خانم شما چند بار به تجاوزهایی که روزانه در زندان های ایران به زنان و مردان کشورت روا شده و میشه اعتراض کردی؟. ۳) ترانه عزیز شما چند بار به دخالت های سیاسی دولت ایران در امور کشورهای دیگه که باعث کشته شدن صدهاهزار نفر و آواره شدن میلیونها انسان شد اعتراض کردی؟. ۴) خانم علیدوستی زیبا شما چند بار به سیاست های خصمانه رژیم ایران نسبت به مردمش و سرکوب زنان و دختران هموطنت اعتراض کردی؟. ۵) ترانه محترم شما چند بار به ترور افراد مخالف رژیم ایران که هر روزه در داخل و خارج از کشور اتوماتیک وار انجام شده و میشه اعتراض کردی؟.
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
۳۴
behzad2010 - رتردام، هلند
۶) خانم ترانه علیدوستی هنرمند شما چند بار به موش و گربه بازی های حکومت ایران در مورد ساختن بمب اتمی و دستیابی به اسلحه کشتار جمعی برای صدور اسلام و استعمار سیاسی و نظامی کشورهای دوست و همسایه اعتراض کردی؟. ۷) ترانه راستش رو بگو. شما چند بار به فحشاء, اعتیاد, فقر, بیکاری, و خفقان اجتماعی و سیاسی هموطنانت در داخل کشور اعتراض کردی؟. ۸) علیدوستی جان شما چند بار به صدور میلیاردها دلار به لبنان و فلسطین و سوریه و عراق و دوستان تروریست و جنایتکار دیگه اعتراض کردی؟ اونم در حالیکه مردم کشور خودت برای یه لقمه نون از صبح تا شب باید سگ دو بزنند؟. ترانه جان بگم؟. میگما... یعنی چجوری به خودت اجازه دادی که چشم هات رو به روی همه کثافتکاریهای سران مملکتت ببندی و پیش خودت فکر نکنی چه کسی باعث همه این بدبختی ها و ابروریزی های کشورت بوده که امروز تصمیم گرفتند به چند نفر ویزا ندن و یا دولتی رو تحریم کنند که ۳۸ ساله خون مردم دنیارو با تروریست بازی هاش کرده تو شیشه. یه کم فکر کن ترانه. یه کم تعمق کن ترانه. میگم پیاده شو با هم بریم ترانه...شاید اینجوری بالاخره دوزاریت بیفته !
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه
چگونه میتوان از دیگران انتظار داشت که براى شما احترام قائل باشند، در حالیکه خود شما براى خودتان و دیگران احترامى قائل نیستید؟ غیر از اینست که قریب چهل سال است با حکومتى کنار آمده اید که ننگ بشریت است؟ پس یا دم فرو بندید یا سخن سنجیده گویید.
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
۴۲
آنتی خرافه - کلن، آلمان

عالی
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

من این خانم را نمیشناسم فیلمش هم ندیدم ولی میبینم که از توهینی که به مردم ایران شده ناراحت است و بهش حق میدهم من اصلا پاسپورت ایرانی ندارم ولی در طویله ای که این مرتیکه اشغال احمق هدایتش را به عهده دارد پا گذاشتن بی احترامی به انسانیت است.قبل از ان هم اش دهن سوزی نبود ولی حالا یک طویله است که این ادم و احمدی نژاد و خامنه ای و رفسنجانی را کم داشت.برای انها هم که برای امریکا دم تکان میدهند بگویم که لایق فحش هم نیستید
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

خوب گفته دیگه با این قدش
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
۳۴
ممل آمریکایی - لندن، انگلستان
بابا چرا حول کردید همتون ??اول اینکه منع دادن ویزا برای ۳۰ روز است. دوما اینها بدنبال این هستند که جلوگیری کنند از ورود خانوادهای سپاه و دولت مردان ایرانی که همه حانواده و پسر و دختر و نوه خود را به آمریکا فرستادند .
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
۵۵
مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان

آفرین بانوی هنرمند زیبا
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

خانوم محترم چرا یه طرفه حرف میزنی ؟ مگه به شما ثابت نشده که این تروریستایی که در کل اروپا و آمریکا پخش شدن هم از طرف ایران هم عربستان تغذیه میشن . پس به اونا هم حق بده که در مقابله این خشونت ها و ترورها مواظبه شهرونداشون باشن .
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
۴۷
Cocoo - ونکوور، کانادا
جالبه، ۳۸ سال اینهمه ظلم بغل گوش این خانوم تو مملکت خودش به زنها و محرومیت تحصیلی‌ و کاری اقلیت‌های مذهبی‌ و زندانیان سیاسی و حیوان کشی و نقض کوچکترین آزادی‌های اجتماعی, حجاب اجباری , اعدام تو استادیوم جلوی چشم بچه‌های کوچک این خانوم حالا همه اینها رو ندیده گرفته راجب تصمیم ترامپ واسه مملکت خودش اعتراض میکنه؟ تو اگه راست میگی‌ واسه اینهمه نقض حقوق بشر تو کشور خودت یه اعتراضی بکن همه اینکاراش واسه تبلیغات مجانی‌ (فری پابلیسیتی) هست اگه نه این خانوم یک صدم هم واسه ملت یا کسی‌ دیگه دلش نسوخته
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
۴۷
Cocoo - ونکوور، کانادا

تو و اون زنه الهام چرخنده هیچ فرقی‌ با هم ندارید چشمتون را بروی این همه ظلم تو ایران میبندید فقط دنبال معروف شدن هستید. ایکاش اون خبرنگار نیویورک تایمز راجب حجاب اجباری و گشت ارشاد عزت پرسیده بود. تو اینقد ناچیزی که طرف یه تلفن برات نکرده با ایمیل بات مصاحبه کرده. تو این عصر و زمونه که می‌شه از طریق اینترنت مصاحبه رودر رو کرد. خارج از ایران که نمیشناسنت، خود ایرانی‌‌های خارج هم کسی‌ نمیشناستت پس همون تو ایران بمون زحمت نکش بیا خارج آبروی زنهای ایرانی‌ رو تو اسکار با اون لچکت ببر.
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
۵۹
ایرانی‌ دبش - تهران، ایران

خانم علیدوستی‌ای کاش خیلی‌ها مثل شما وطن دوست بودن و برای هموطنان‌های خود ارزش قائل می‌شدند نه اینکه دست بوس اجنبی بشن و به ایران و ایرانی‌ توهین کنند
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
۶۰
Amir Sayeh - هامبورگ، آلمان
ترانه خانم, لطفا عوام دوستانه نظریه ندهید و مصاحبه نکنید!!! چه کسی توانایی درمان پزشکی از ایران در آمریکا را دارد؟ غیر از استاد شجریان, یعنی هیچ هیچ کس. ترانه خانم, از حقوق زنان و مردان و کودکان سرزمین مادری مان دفاع کنید, که سی و اندی سال است, زیر پا لگد مال میشود. به جز معدود هنرمندانی چون خود استاد شجریان, کسی دیگر نیست که دست یاری به سمت مردم داخل دراز کرده و زبان مردمان سرزمین مادری باشید.
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
۴۲
be_pa.khaste - هارلم، هلند

درد و بالت بخور توی سر هرچی‌ خان وطن فروش .کاش این مسئولین بی‌ شرافت یه جووو غیرت تورو داشتن
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا

[::iran2015 - وین، اتریش::]. گرامی‌..انتقاد من از سکوت در برابر فجایع داخل دفاع از آمریکا نیست!!!!.با آن رلی که در ۱۳۵۷ به نفع ملا بازی کرد و ایران این شد که می‌بینید!! باور کنید جایزه ی اسکار هم بوی گند گرفته...آیا برای شما ایرانی‌ میهن دوست این جای سوال نیست که چرا برای این فیلم...قطر..اسپنسور شده و کمک مادی به فرهادی کرده؟؟
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا

جهان به کجا میرود؟؟ که به جای کلینتون و کندی با هوش بالای سیاسی.گرچه دوست ایران قبل از عنقلاب شکوهمند نبودند!!! این مردک دلقک سیاسی ترامپ انتخاب شده!!!! یک عنتری نژاد آمریکایی.همین!!
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
۴۸
Victor17 - بروکس، بلژیک

باور کنید من که نمیفهمم چرا بجای این خانم که از نظر بعضیها زیاد سرشناس نیست که به جشنواره اسکار برود یا نرود,. این استاد ( اصغر فرهادی ) این تحریم رو انجام ندادن که در فیلم های مثلا اجتمای خود ژست آدمهای فرهیخته رو به خود میگیرد ؟
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا

[::شاه و شیخ - قم، ایران::]. تو یکی‌ مزدور رژیم هم..بابا جان ملایت که مرکز در آمد تو هست را ----دولتمرد!!! خطاب نکن!!! رژیمی که دهها هزار نفر را اعدام کرده و بی‌ گناهانی چون ستار و ندا را کشته!! ننگ‌ بر تو هزار روی رژیمی.!!!
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

عجب ادمهای عقب افتاده ای تو این سایت هستند.شماها که از عمل این مرتیکه اشغال دیوانه طرفداری میکنید.یعنی میگویید اگر مثلا یک ناپدری صاحب اختیار یک خانواده با بچه شد و بچه های خردسال را هر روز شکنجه کرد و کتک زد .حالا همه همسایه بیایند به این بچه ها تجاوز کنند و تا یکی از این بچه ها هم اعتراض کرد بگویند تو چرا به ناپدری ات که بزور اسلحه مادرتان را بزنی گرفته و شما را کتک میزند اعتراض نمیکنید .ای خاک عربستان بر سرتان که جز اخوند لیاقت هیچکس را ندارید.
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
۵۱
سگ سبیل - کنت، انگلستان
من تا رسیدم گفتم یکی دو خبر بخونم تا این خبرو باز کردم دیدم پروین جون باز ردیفی کامنت گذاشته بابا تو خوابو خوراک نداری مگه که بیستو چار ساعته اینجایی بتوچه که کی چی نوشته چی گفته ترانه جونم حرف خوبی زده ولی این برنامه واسه اوناست که همیشه میرفتن امریکا حالاهم میخوان برن واسه منوتوی که ادم عادی هستیم تحریمه حالا اون کیه که باید برایی درمان بره امریکا نمی دونم ولی از مابهترون باید باشه پروین جون حرص نخور ابمیوه ساندیس بخور
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
۵۰
[lll] - کپنهاگ ، دانمارک

میگن پیرمردی بوده به همراه پسرش که به همراه خری در اطراف شهری میامدن در ابتدا پیرمرد و پسر هردو سوار خر بودن و ناظری این صحنه را میبیند و می گوید عجب انسانهای بی انصافی خر بینوا دارد از حال میرود و اینها ملاحظه نمی کنند هردو سوار خر شده اند. پیرمرد از خر پیاده می شود و پسر سوار خر میماند ناظر دیگری با دیدن صحنه میگوید عجب پسر بی انصافی که پدر پیر خودرا پیاده کرده و خود سوار خر شده !. پیرمرد خود سوار خر می شود و پسر را پیاده می کند ناظر بعدی می گوید عجب پیرمرد سنگ دلی ، پسر به این ضعیفی را پیاده کرده و خود سوار خر شده است ، در انتها هردو پیاده شده و خر را بکول می گیرند ناظری از این صحنه بخنده میفتد که عجب مرد و پسر نادانی خر برای سوار شدن است نه سواری دادن!!!!
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
۵۰
[lll] - کپنهاگ ، دانمارک

عجب جماعتی یکی داخلی یکی خارجی . فقط نق بزنید فقط چرط بگید. انگار که عقل کل دنیا هستید. اصلا هم که انتقاد پذیر نیستید . مرغ یه پا داره.! چهل سال گزشت چهل سال دیگه هم بگزره هیچی عوض نمیشه با این اخلاق و طرز فکرجامعه داخلی و خارجی!! نه طرفداریمان معلومه نه مخافتمان. از دید اکثریت هم خطر کردن برای فردایی بهتر خوبه ولی خطر و مرگش برا همسایه!!!
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

[::parvin55 - مادرید، اسپانیا::] بانوی گرامی چه ربطی دارد .همه که نمیتوانند مثل من و شما با اسم مستعار در خارج پشت کامپیوتر بنشینند و مبارزه مرگ و زندگی را بکنند.تازه منظور منهم شما نبودید که با کامنت اگاهانه در خبر مربوط به ندادن ویزا به ایرانیان و اعلام موضع نسبت به احمدی نژاد امریکاییان ترامپ دیوانه درک سیاسی خود را نشان دادید ولی بانوی گرامی چطور این خانم که یک بازیگر است و ساکن ایران و شناخته شده است باید این مطالب را بیان کند.ما که در اروپا یک مسلمان ریشو میبینیم میترسیم و از نزدیک سفارت ایران رد نمیشویم چگونه از دیگران انتظار هاراگیری داریم.دوبار اتش سیگار را بدست مان نزیک کنیم و اگر غش نکردیم بعد برای دیگران نسخه بپیچیم واز انتقاد نکردنشان ازرده شویم.
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
۴۴
DAADAA - تهران، ایران
ترانه علیدوستی :چون از این‌که می‌بینم مردم عادی کشورم از حق قانونی‌شان برای ملاقات با فرزندانشان در خارج از کشور محروم می‌شوند، عمیقاً آزرده شدم. فقط جواب این یک جمله شما را میدهم٬ چرا شما عمیقاً آزرده نیستید که دربغل گوش شما درزندان اوین مردم عادی کشوراز حق قانونی‌شان برای ملاقات با فرزندانشان محرومند؟؟؟.
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
۵۱
Ariaron - دوسلدورف ، آلمان
آفرین به تو . وووو ..بزرگ شه چی میشه این ترانه خانوم:).
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران
[::سگ سبیل - کنت، انگلستان::]. گرامی‌، این پری شان حال بی‌ نوا که با 10 تا [ID] مختلف، از نقاط مختلف و با سنین مختلف بقول شما 24 ساعته اینیک میدهد یک مزدور ساواکی بیکاره و بی‌ عار و سوشال بگیری بیش نیست که هم از آخر و هم از توبره جیره خواری میکند. هر چی‌ هم به دیگران اتهام مزدور ملا می‌زند بلکه نظر دیگران را به خودش جلب کند و امتیاز مثبت بگیرد به خودش هم چندین و چندین بار مثبت بدهد باز هم با تو دهنی دیگران روبرو میشود و از رو هم نمیرود. پس بهتر آن‌ است که در برابر یاوه گویی‌های وی خاموش باشید.آخه کسی‌ که تفاوت بین 2 [ID] "شاه و شیخ" و "شیخ وشاه" را نمیفهمد انتظار داری از متن کامنت چیزی بفهمد؟؟؟!! پس بقول معروف "جواب ابلهان خاموشی است"
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
۴۴
Eckankar - ریجاینا، کانادا

III کپنهاگ دانمارک ، دیکته چند میشدی عمو جان با این غلط های املایی که داری ؟ . اصلا اول بگو ببینم عمو جان کلاس چندی ؟؟؟ :)
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
۵۶
wasp763 - استکهلم، سوئد
توجه داشته باشید که ایشون برای در کنا مردم بودن این کارو کرده ، در جایگاهی که الان صحبت میکنند ، اعتراض بزرگیه . این خانوم هم مثل ما با مشکلات آشناست ، ولی کجا باید کاری رو کرد و کجا باید نکرد ؟؟
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا

[::iran2015 - وین، اتریش::]. گرامی‌ منهم فکر نکردم که مقصود شما من بودم!ولی‌ آگاه باشید که گاهی‌ از تضاد اندیشه نیز آگاهی‌ به وجود می‌‌آید راه خود را ادامه دهید حتی اگر در حد یک کامنت باشد،،به اندازه ی کافی‌ باخته ایم من شما و کسانی‌ چون ما..پیروز باشید.
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
۶۱
شیخ و شآه - قُم، ایران
هی وایِ من. البت این هارتمیس یا همین پعروین عادتشه که بیاد دکمه کت آمیرزتقیخان امیرکبیر رو به انجین موشک قاره پیما ربط بده بره. یه سه چارتا لیچارم به کل ممکلت به جز خودش بگه که روزش شو بشه. اینجاس که میگن شنونده باس عاقل باشه. بهش توجه نکنین خودش خشک میشه میفته. نمی دونم چرا من از دست اینطور ادما نمی افتم بمیرم راحت شم. اینا که مث ما نیستن که.مث غلاغ سیصد سال عمر میکنن.
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
۵۰
[lll] - کپنهاگ ، دانمارک

[::Eckankar - ریجاینا، کانادا::]. مهم نیست چه مدرکى دارید. مهم این است که چه درکى دارید. از درد های کوچک است که آدم می نالد. وقتی ضربه سهمگین باشد ، لال می شوی. اگر باطل را نمی توان ساقط کرد می توان رسوا ساخت. و اگر حق را نمی توان استقرار بخشید می توان اثبات کرد. طرح کرد و به زمان شناساند و زنده نگه داشت! حالا عمو جان تو چرا دردت امده!!
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا
[::شیخ و شآه - قم، ایران::]. ....رژیمی که تنها هنرت منفی‌ دادن است مرگ بر خدایی که شما قاتلان را آفرید برای رژیمی قاتل!!! بعد هم مگر آیده ی تو با مجاهدین تفاوتی‌ دارد که شاه و شیخ---با شیخ و شاه-----تفاوت داشته باشد!!! می‌‌دانم تو رژیمی را خیلی‌ سوزانده ام...که با چند آی‌ دی به من حمله میکنی‌!!!! روزی امثال تو مزدور ملا در بالای .....خواهی‌ رقصید!!! همانگونه که تماشاگر رقص---مرگ----مبارزان بوده‌ای
شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
۴۰
سکوت سرد - بندرعباس، ایران
[::iran2015 - وین، اتریش::]. درود بر شما هموطن عزیز.
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
۴۱
خداناباور - هامبورگ، آلمان
کاملا قانع کننده و منطقیست که وظیفه هر رئیس جمهور درابتدا حفظ امنیت ومنافع ملت خودش میباشد.قابل درک نیست که میلیون ها ایرانی به محدودیتهای خودشان برای بازگشت به ایران ٬ سرزمین مادریشان هیچ اعتراضی نمیکنند اما همینکه ویزای ورود به امریکای جهان خواربرای مدتی کوتاه به حالت تعلیق میفتد شاخ و شونه میکشند و اعتراض میکنند !!! کشور خودشان هست و نمیخواهند کسانی از خاورمیانه و افریقا را به آن راه بدهند. جای گله هم نیست چون اختیارش را دارند. شما هم اگر از کسی خوشتان نیاد به خانه خودتان دعوت نمیکنید و راه نمیدید .جمهوری اسلامی ایران بارها رسما جهان اروپا و اسرائیل و امریکا را به انجام عملیات تروریستی و جنگ و نابودی با حملات موشکی تحدید کرده و با حضور و دخالت در امورکشورهای دیگر و دادن صلاح و تجهیزات نظامی وصرف پول وهزینه های هنگفت به کشورها و گروه های تروریستی که با امریکا مشکل دارند٬به حمایت از تروریسم جهانی پرداخته و در پرونده خود اعمالی مثل حمله و تسخیر سفارتخانه و گروگان گیری٬ و زندانی٬اعدام وشکنجه بدون محاکمه دارد.
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
۴۱
خداناباور - هامبورگ، آلمان
اعمالی که در هیچ جای دنیا مرسوم وقابل توجیه نمیباشد وطبیعیست که ایران وایرانی باید تابان این سیاست غلط حکومت آخوندی را بدهد.آیا تا کنون کشوری رسما شعار مرگ بر ایران واهانت و بی حرمتی به ایران سر داده است یا پرچم ایران را آتش زده و ایران را به نابودی٬بمبگزاری و عملیات انتحاری تحدید کرده است ?در این که در پاکستان وعربستان تروریسم وجود دارد شکی نیست اما دولت این کشورها همیشه و درهمه حال مخالفت و مبارزه با تروریسم را حدعقل به صورت ظاهری اعلام کرده و هیچگاه کشوری را تحدید به نابودی نکردند وبا امریکا وسازمان ملل همکاری لازم را داشته اند.ازجمله اجازه ورود نظامی دولت امریکا به پاکستان وعربستان ودستگیری و محاکمه صدام حسین و اسامه بن لادن. امریکا بیش از۴۰سال بخاطر انسان دوستی و حمایت از دمکراسی به بسیاری از ایرانیان پناه داده است و نه بخاطر وظیفه.البته نباید فراموش کرد که به گفته آقای زیبا کلام ٬ایرانی همیشه و درهمه حال حق دارد و دیگرانند که همیشه بدند و ظالم و زورگو.
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
۴۴
Amir nl - امستردام، هلند
زنده باد
‌پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
۴۸
SHAHRYAR KHAN - نیویورک ، ایالات متحده امریکا
این دستمال کش به امید اینکه بتونه تایید بیشتری از اخوندا بگیره واسه کارهای اینده اش در سینماوفیلم خودشیرینی کرده ٬درد هموطن ویا ازادی ٬کیلویی چنده واسش ؟؟ خخخخخخ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.