نادر بروسلی در بیمارستان روانی بستری شد

نادر آبگون درزی که با حرکات و فنون خاص و منحصر به فردش به یکی از پدیده های اینستاگرامی تبدیل شده بود، اکنون در بیمارستان اعصاب و روان ساری بستری است.
 

به گزارش  فارس نادر آبگون درزی که چندماهی است با آن حرکات و فنون خاصش به یکی از پدیده های اینستاگرامی تبدیل شده بود، اکنون در بیمارستان اعصاب و روان ساری بستری است.

 
اکنون که این پدیده اینستاگرام در شرایط نامساعد قرار دارد شاید وقت آن است که بسیاری از سلبریتی ها که روزگاری با وی عکس و فیلم یادگاری می گرفتند، به ملاقاتش بیایند و کمک کند وی به شرایط عادی زندگی اش برگردد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
Unkn0wn - اصفهان، ایران

میفرستادن سوریه بهتر بودا
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳
۷۴
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
متاسفانه از خواندن بعضی از کامنتها این گمان و حدس به ذهن خطور میکند که بعضی از کاربرهای محترم استعداد بستری شدن و از بعضی دیگر کامنتها گویا بستری هستند. در اکثر این قبیل مراکز روانی (تیمارستان) wifi در اختیار مریض ها قرار میدهند.
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
۴۱
خورشیدخانم - وین، اتریش
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. موافقم باشما دقیقا ازخواندن کامنهای شما همین حی به بنده دست داد که جای شما درتیمارستان است کسی که ازحکومت آدمخوران دفاع می کنه یا مزدوراست یا روانی
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
۳۴
یه ایرونی - تهران، ایران
مردم ما خیلیاشون همینن دیگه.یکی رو سوژه کنن و اصلنم کار نداشته باشند حال و روز طرف چه جوره.مشکلش چیه.انگار خودشون چه تحفه ای هستن! اون مرتیکه احمق هم که داشت فیلم میگرفت و این بدبخت رو مسخره میکرد اونم باید ببرنش بستریش کنن.
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.