انتظار ۳ ساعته کی‌روش برای آمدن عابدینی؛ همچنان بی‌نتیجه!/ کی‌روش:منتظرم بیایی و اخراجم کنی آقای عابدینی!

 تسنیم نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان در فدراسیون فوتبال در انتظار سرپرست سازمان اقتصادی این فدراسیون است.
 

کارلوس کی‌روش که پس از صحبت‌های امیر عابدینی علیه او مبنی بر اینکه سرمربی تیم ملی باید استعفا بدهد و پس از بازی با سوریه در خصوصش تصمیم‌گیری خواهد شد، دیروز پنجشنبه راهی فدراسیون فوتبال شد.

کی‌روش حدود ساعت 18 با خبرنگاران گفت‌وگویی انجام داد و اعلام کرد که منتظر امیر عابدینی در فدراسیون فوتبال می‌نشیند تا او به فدراسیون بیاید و در خصوص صحبت‌هایی که انجام داده، توضیح بدهد. سرمربی تیم ملی که بارها در صحبت‌هایش اعلام کرد منتظر حضور عابدینی در فدراسیون فوتبال است، پس از پایان مصاحبه دوباره به ساختمان فدراسیون برگشت تا منتظر رئیس سازمان اقتصادی این فدراسیون باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که همچنان در فدراسیون حضور دارد و ساعت از 21 هم عبور کرده، با وجود نیامدن عابدینی به فدراسیون فوتبال حاضر نشده است این محل را ترک کند و این انتظار تا این لحظه بی‌نتیجه بوده است. کی‌روش اعلام کرده تا هر زمانی که نیاز باشد در فدراسیون می‌ماند تا بالاخره عابدینی راهی فدراسیون شود.
 کی‌روش:منتظرم بیایی و اخراجم کنی آقای عابدینی!
کارلوس کی‌روش در نشستی خبری‌ که در فدراسیون فوتبال برای عابدینی خط و نشان کشید.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کی روش که از عصر امروز در فدراسیون فوتبال نشسته بود تا تکلیفش را با امیر عابدینی یکسره کند، وقتی دید عابدینی نمی اید با خبرنگاران نشست و حرف زد. او در حرفهایش از این گفت که 5 ماه است که حقوق نگرفته و البته تاکید کرد منتظر می ماند تا عابدینی بیاید اخراجش کند.
کارلوس کی روش در این نشست خبری گفت: خیلی همه چیز شفاف است، در چند روز گذشته در صفحه خودم حرف‌هایی را مطرح کردم.وظیفه من این است که به خاطر تعهدات حرفه‌ایم همه اتفاقات درون و بیرون زمین را آنالیز کنم.اگر دقت کنید ما فرصت داشتیم تا یک بازی دوستانه را برگزار کنیم و سعی کنیم تا هماهنگی لازم را داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی ادامه داد: ما در آخر برای هماهنگ کردن این بازی دوستانه که تنها فرصت ما تا انتهای سال جاری است، نتوانستیم کاری بکنیم و در این بعد شکست خوردیم.اردو و بازی تدارکاتی دوستانه صفر بود و این واقعیتی است که نمی‌توانیم آن را پنهان کنیم. شما فرصت انجام یک بازی تدارکاتی را از دست دادید.این فرصت می‌توانست برای آماده‌سازی بازیکنان جوان مثل ترابی، کریمی و چند نفر دیگر باشد و اینها می‌توانستند تجربه یک بازی خوب بین‌المللی را داشته باشند، اما این فرصت از دست رفت.مطلبی که عرض کردم، اگر دقت کنید، گفتم ما شکست خوردیم در راستای هماهنگی بازی تدارکاتی و اشاره‌ای به هیچ‌کس نداشتم.خودم هم جزیی از همین ما هستم. ما در این زمینه شکست خوردیم، در زمینه داشتن یک بازی تدارکاتی و اردوی مناسب.
سرمربی ایران گفت: برانکو وقتی پرسپولیس می‌برد حرفی نمی‌زند، زمان باخت تیم ملی را مقصر می‌داند.همیشه هیچکس مقصر نیست و دوباره تقصیر همه است!متأسفانه افرادی صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که نه تنها صلاحیتش را ندارند بلکه آقایان عابدینی و شیعی حرف‌هایی زدند که در حیطه وظایف‌شان نیست. کی روش در پایان صحبت هایش تاکید کرد: منتظر هستم عابدینی مثل یک مرد به فدراسیون بیاید و درست رأس ساعت 18 و 20 دقیقه روز پنج‌شنبه این حرف را اعلام می‌کنم که از جایم تکان نمی‌خورم تا او بیاید و مسائل را حل کند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۲
فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین
این ننه مرده رو آخر یا میکشن یا سر از دیوونه خونه در میاره!آ
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
این هم شد دشمن جدید! هربار یک دشمن فرضی
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.