نقشه عجیب زن ایرانی برای ربودن فرزندش در سفر به اروپا

روزنامه ایران نوشت: مرد جوان ایرانی وقتی همراه همسر و فرزند خردسالش برای سفر تفریحی راهی اروپا شد، نمی‌دانست همسرش نقشه‌ای کشیده تا بین راه با پسر خردسالش فرار کند.

 این زن وقتی به اروپا رسید طبق سناریوی از پیش طراحی شده، با کمک همدستانش وهمراه فرزند خردسالش در فرصتی مناسب از مقابل هتل محل اقامت‌شان در شهر«براتیسلاوا»ی اسلوواکی گریخت.اما مرد جوان پس از 17 ماه جست و جو سرانجام با کمک وکیل دانمارکی‌اش توانست همسر فراری و فرزندش را در شهر«کپنهاگ» دانمارک پیدا کند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، بیست و دوم خرداد سال 93 مرد جوان ایرانی با حضور دراداره پلیس شهر«براتیسلاوا» در اسلوواکی ازناپدید شدن مرموزهمسر و پسر خردسالش خبر داد. وی درشکایتش گفت: «من و خانواده‌ام چندروزقبل برای تفریح راهی اروپا شدیم وقرار بود امشب به سمت برلین برویم. به نظر می‌رسد همسرم، فرزند خردسال‌مان را با نقشه‌ای از قبل طراحی شده برداشته و فرار کرده است.» علیرضا در ادامه به پلیس گفت: «همسرم اکرم و پسرم را برای سفری تفریحی به اروپا آورده بودم و حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردم همسرم چنین نقشه‌ای داشته باشد. تا امروز صبح نیز همه چیزعادی بود اما ناگهان متوجه شدم آنها به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند.

ابتدا فکر کردم شاید گم شده باشند اما زمانی که به اتاق هتل برگشتم دیدم گذرنامه و تمام پول هایمان واسناد هویتی همسر و پسرم نیز نیست، بنابراین فهمیدم همسرم با سناریوی قبلی به این سفر آمده و قصد داشته پسرمان را بردارد و فرار کند.»
 کشف ردی در سوئد
با تشکیل پرونده این ماجرا، تحقیقات پلیس اسلوواکی آغاز شد و پلیس این کشور در جریان عملیات اطلاعاتی محل اقامت این زن را در «مالمو»ی سوئد به دست آورد. با این سرنخ، مشخص شد اکرم همراه پسر خردسالش و با همدستی افراد ناشناس از طریق قطار خود را به کشور چک، سپس آلمان و پس از آن به سوئد رسانده و سه روز را در خانه یک قاچاقچی در شهر مالمو گذرانده است.
 حالا دیگر مشخص شده بود اکرم برای فرار و اقامت در اروپا چند ماه پیش از سفر، تحقیقات و رایزنی‌های بسیاری انجام داده بود. او برای از بین بردن مدارک هویتی خود نیز در تماس با دوست نزدیک همسرش قرار ملاقاتی در کپنهاگ گذاشته بود. اما این رابط که گمان می‌کرد زن تنها سفر می‌کند ناخواسته اطلاعات لازم را به شوهر او داد. بدین ترتیب مرد جوان هم شبانه به همراه مدیر تور راهی کپنهاگ شد. علیرضا در نخستین گام شکایتی علیه زن خود نزد پلیس کپنهاگ به اتهام فرار و کودک ربایی تنظیم کرد اما با توجه به اینکه اکرم پیش از آن در مرکز پلیس کپنهاگ درخواست پناهندگی داده بود و در حمایت دولت دانمارک قرار داشت، مشخصات محل اقامت او محرمانه ماند و آخرین بند ارتباطی علیرضا با همسر و فرزندش به بن‌بست اطلاعاتی رسید.
 درخواست خرید یک آپارتمان در ازای دیدار فرزند
 در حالی که پیگیری‌های مرد جوان برای یافتن پسر خردسالش ادامه داشت و از منابع مختلف پیگیر دیدار با فرزندش امیرعباس _یک سال و نیمه_بود، اکرم با او تماس گرفت و پیشنهاد معامله‌ای داد. مرد جوان در اظهارات خود به پلیس گفت که همسرش در ازای اجازه ملاقات او با پسرش، آپارتمانی در اصفهان را طلب کرده اما هیچ نشانی از خودش نداده است. این کشمکش‌ها تا اواخر فروردین 94 ادامه داشت و علیرضا که در این مدت از پناهندگی همسر و اقامت او در دانمارک مطمئن شده بود در سفر به شهر کپنهاگ دانمارک به سفارت ایران رفت و با همکاری مسئولان سفارت با مترجم ایرانی آشنا و از طریق او با وکیل خبره‌ای در دانمارک وارد مذاکره شد و ادامه تحقیقات را به او سپرد. به این ترتیب با توجه به اختیارات گسترده وکلا در دانمارک، رد پسربچه را در مؤسسه حمایت از کودکان -تحت نظر شهرداری- به دست آورد. با تحقیقات وکیل دانمارکی مشخص شد امیرعباس را در اردوگاه پناهجویان از مادرش گرفته‌اند واکنون تحت سرپرستی خانواده‌ای در دانمارک قرار دارد.به این ترتیب با درخواست پدر، مقدمات ملاقات او و فرزندش در حضور نمایندگان این مؤسسه فراهم شد. دیدار پس از 17 ماه بی‌خبری
 امیرعباس خردسال که با زبان فارسی نیز بیگانه شده و زبان خانواده دومش را به عنوان زبان مادری پذیرفته بود، برای دیدار پدر به مؤسسه حمایت از کودکان منتقل شد. پسرک ابتدا با مرد جوان غریبگی می‌کرد اما کم کم به او انس گرفت و در مدت سه هفته حضور علیرضا در دانمارک، او توانست 6 بار و تحت نظر کارشناسان مؤسسه حمایت از کودکان با پسرش ملاقات کند. این در حالی بود که مادر نیز تنها یک بار در هفته اجازه ملاقات با فرزندش را دارد و از طرفی دولت دانمارک با درخواست تغییر مذهب مادر موافقت وپناهندگی سیاسی به وی اعطا می‌کند.

 بدین ترتیب رسیدگی به پرونده حضانت امیرعباس خردسال در دانمارک پیگیری شد و پدر که خواهان نگهداری از فرزندش و بازگرداندن او به ایران بود به دادگاه شکایت کرد. این پدر که برای ملاقات با فرزندش، یک بار با مادر و بار دیگر با پدرش به دانمارک سفر کرده بود در حالی که رأی موافق دادگاه بدوی برای حضانت فرزندش و تأییدیه روانشناس کودک را نیز در دست داشت، با اعتراض مادر به رأی دادگاه بدوی قرار است در مهرماه برای دریافت رأی نهایی و بازگرداندن فرزندش به ایران راهی دانمارک شود.

علیرضا که 27 ماه به تنهایی و با هزینه‌ای گزاف برای گرفتن تنها فرزندش تلاش کرده به «ایران» گفت: «من در این مدت هیچ‌گونه حمایتی نشدم و با تلاش و کوشش و سختی بسیار درغربت و صرف هزینه‌های گزاف وکیل، هتل و مخارج دیگر در راه رسیدن به فرزند خردسالم فقط یک جمله می‌توانم بگویم که با خواست خدای بزرگ و دعای پدر و مادرو خانواده‌ام توانستم به عشق و هستی زندگی‌ام دست پیدا کنم و مطمئنم با همین دعاها می‌توانم بزودی پسرم را به ایران بیاورم.»

پرونده این ماجرای خانوادگی هم‌اکنون در دادگاه بین‌الملل تهران نیز تحت بررسی قرار دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۶
hassan5 - تهران، ایران

مادر بی وجدان وبی احساس که برای پول دست بهر کاری میزند....
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۹
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران

یا خداااااااا .. آدم چیزهایی میشنوه که مخش سوت میکشه . درود بر تو مرد . موفق باشی .
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۰
۴۳
nima13591111 - تهران، ایران

عجب زن نمک به حرومی. این جور آدما به خاطر پناهندگی حاضرن عزیزترین کساشونو فدا کنن. اف بر تو
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۵
۳۷
shana - خوزستان، ایران

با این همه مشقت بچه رو برده تا سوید چرا دست آخر سرپرستیش رو برعهده نگرفته ؟عجب پدری بوده افرین به پشتکارش.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۷
۴۲
Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک

متاسفانه خبر دروغه. من مادر این پسرکوچولو هستم. و فرار کردیم.از زن ستیزی.از وحشیگری این مرد. و دولت دانمارک هم به همین علت جواب مثبت به پناهندگیم داد.نه تغییر مذهب . چطور خبر به این دروغی را منتشر میکنید? کدوم مادری بچشو میفروشه? دنیاهم به من بدهند، پسرمو از دست نمیدم و به دست پدر وحشی دیکتاتورش نمیدم. متاسفم که یک طرفه هرچی خواستید نوشتید.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴
۴۲
Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک

این خبر اشتراک فیسبوکی داشته. و چون کاملا کذب هست، متاسفانه تاجاییکه بتونم از حیثیت خودم بعنوان مادر دفاع میکنم و از این وبلاگ شکایت خواهم کرد.متاسفم که براحتی دروغ میگی.شرم بر شما
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
۴۶
abia7532 - تهران، ایران

تو یک مردی دمت گرم
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
۴۶
koros_nl - امستردام، هلند

[::shana - خوزستان، ایران::]. حتما خلافی کرده که بچه را ازش گرفتن , یا شیاد جایی رفته شب نیومده و بچه تنها مونده یا . , پلیس فهمیده و بچه را گرفته ازش !!
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
۴۶
koros_nl - امستردام، هلند

عایشه , تو دقیقا مثل عایشه هستی !!
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

Hanieh 1982 کپنهاک تو تنها زنی نیستی که معنی حرمت زندگی و حرمت خانوادگی را نمیدانی. تو تنها زن ایرانی نیستی که با حیله و کلک و جلب اعتماد مرد با غیرت و با شرف و بمنظور مهاجرت در جهت پیشرفت ترقی فرزندان مغز شوهر را کار میگیرند و شوهر بیچاره بدون هیچ اطلاع از رابطه غیر مشروع با قاچاقچی بمحض ورود به اروپا نهایت بی شرمی و نهایت دروغ و حقه بازی را با شوهر و افراد خانواده پیاده میکنند.و شوهر بیچاره عمر و پول ان باید در جهت پیدا کردن کودک سرگردان صرف شود . تو تنها زن نا مرد و دروغگو نیستی که حرمتی برای خانواده و فرزند خودت قائل نبودی بلکه ان مرد بیچاره غیرتی مدتها بایدبا صرف هزینه های زیاد بتواند کودک دلبند خود را پیدا کند.تو تنها زن دروغگو و شارلاتان نیستی که تمام هم و غم تو ارتباط با دیگران و خراب کردن کانون خانواده است. تو تنها زن بی لیاقت ایرانی نیستی که قابلیت نگهداری بچه خود را نداری و سازمانهای اجتماعی باید کودک را از تو. از شخص تو. از فرد بی وجودی مثل تو که متاسفانه نام مادر را هم یدک می کشی بگیرد و بخانه کودکان بی سرپرست بفرستد. تو تنها زن بی شخصیت ایرانی نیستی که مردباوجود را
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

دیکتاور میدانی. تو تنها زن بی وجدان و بی اصالت ایرانی نیستی که هدف تو از ازدواج صرفا رسیدن بمقاصد شوم غیر انسانی خود میباشد.تو تنها زن ایرانی نیستی که نام هر چه زن ایرانی با پدر مادر را الوده نمودی. تو تنها زن ایرانی نیستی که قابلیت نگهداری کودک خودت را نداری.تو تنها زن ایرانی نیستی که دروغ بی شرمی.سرگردانی الودگی. بیچارگی از اهداف خانواده بی ریشه ای مثل تو میباشد.تو تنها زن ایرانی نیستی که عزیز ترین فرد زندگی تو یعنی کودکت از تونفرت دارد. تو تنها زن ایرانی نیستی که به بیماری روحی و روانی مبتلا میباشی. تو تنها زن ایرانی نیستی که ....بر تو شرف دارد. تو تنها زن ایرانی نیستی که هیچگونه ارزش و اعتبار نداری.تو بیچاره تر. عقب مانده تر. بیرحم تر. وبی احساس ترین موجودی هستی که نام انسان را یدک میکشی.تو از هر .....درنده بی رحم تری.حیف از ان مرد انسان که خیال کرد تو یک انسانی. حیف از ان مرد که خیال کرد تولیاقت مادر بودن را داری. حیف از ان مرد که بر اساس شعور و درک مردانگی خود بتو اعتماد کرد و کودک دلبند خود را بتو سپرد. ای ....بر شرف نداشته تو
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
۵۰
Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا

[::Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک::]. اگر دیکتاتور بود همون موقع ایران جدا میشدی خانم شارلاتان. من هم یکی مثل خود حروم لقمت رو داشتم و دقیقاً دقیقاً همین سناریو که انگ تجاوز هم بهش اضافه کردند. الان بچه اینجا پیش بابایی و اون حروم لقمه پشت شیشه در المان کار میکنه. این هست اخر عاقبت امثال شما
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
۴۶
koros_nl - امستردام، هلند

[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. دوست عزیز ,اصولا من جزو منتقدان شما هستم ,ولی در این ۱ مورد کاملا با شما هم عقیده هستم .
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
۳۰
leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
لطفا به منبع خبر (روزنامه ایران)توجه کنید دوما من و شما بدون اطلاع دقیق از ماجرا چطور می تونیم به یک انسان با توهین و الفاظ زشت نظیر شیاد و غیره حمله کنیم.چرا فوری جو گیر می شید و دهن به دشنام باز می کنید یعنی شما چشم بسته تموم مطالب روزنامه رژیم و حرف های این مرد رو در مورد این خانم باور می کنید هیچ وقت یک طرفه و صرفا استناد به حرف های إثبات نشده ، دیگران رو قضاوت نکنید
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
۳۰
leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
در ادامه باید بگم ما نمی دونیم چه بر سر اون مادر و بچه اومده که مادر چنین تصمیمی گرفته و از این فرصت استفاده کرده ما توی زندگی این آدم ها نبودیم و نمی تونیم درست قضاوت کنیم.به هر حال امیدوارم بهترین و درست ترین اتفاق برای این بچه پیش بیاد
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
۳۰
leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. عزیزم خیلی داری تند میری شما انگ رابطه نامشروع هم به این خانم زدید عجب حتی روزنامه رژیم هم چنین انگی به این خانم نزده بود .به شما پیشنهاد می کنم مراقب حرف ها و رفتارهای خود در محیط مجازی باشید افراد می تونن از شما شکایت و اعاده حیثیت کنن.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

چرا دولت دانمارک باید به خاطر عوض کردن دین اقامت سیاسی به این زنیکه بچه دزد بدهد. ؟ شاید دولت دانمارک دولتیست مذهبی و هرکس مذهب خودش را با مذهب دانمارکی عوض کند اقامت میگیرد انهم سیاسی , چه جالب ! خیلی ها دوست داران به خاطر گرفتن اقامتشان ازدین و مذهب شان صرفه نظر کنند.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
۳۰
leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

[::Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده . عزیزم چرا مسائل و مشکلات زندگی گذشته خودت رو با این ماجرا قاطی می کنی هر کسی داستان خودشو داره به اعصابت مسلط باش و مسائل خصوصی زندگیت رو توی اینترنت مطرح نکن
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
۳۰
leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

[::Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا::]. به منظور حفظ احترام و حرمت فرزندت مادرشو با الفاظ زشت خطاب نکن وقتی زندگی مشترک یک زوج از هم می پاشه دو طرف مقصر بودن نه یک طرف
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند

[::Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک::]. اینهمه جفنگ نوشتی خودت خنده ات نمیگیره ؟؟؟ والا مثل تو آدم درپیتی و هیچی نفهم زیاد دیدم ولی تو دیگه نوبرشی !چی فکر کردی پیش خودت ه بچه رو به یه خونواده دیگه داده بودن؟؟ نه راستشو بگو یعنی کج بشین و راستشو بگو !شوهری که واسه ات خرج کرده و برای سفر اورده اروپا ایا این بود حقش ؟ ضمن تایید بخش زیادی از دوستون واقع بین از آلمان تو لایق هیچی نیستی !حالا گیریم به قول خودتون رژیم اینطوریه شماها که دست حکومت و دولت رو در شارلاتان بازی و دودره بازی از پشت بستین که !انقدر از این خبر عصبانیم که نمی دونم چی بنویسم که سانسور نشه و منظورمو بفهمی !خدا ....و به جاش دونه گل و گیاه بکاره که بیشتر سود دهی دارن !
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
[::leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. اون بابا کم بود تو هم اینجا اتیش بیار معرکه شدی و داری از اب کره میگیری ؟؟ قضاوت نکنیم اوکی !ولی اخه مادری که بچه شو نتونه یا نخواد نگرداره و اونو بدن به یه خونواده دیگه سرپرستی کنن ایا جای دفاع داره به نظرت ؟؟
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند

هر داستانی هم باشه و بگی اون از این فرصت استفاده کرده و فرار کرده قبول !ولی دیگه بچه شو نتونسته یا نخواسته نگرداره این چه معنی میده ؟؟ ها ؟؟یعنی انقدر شوهرش بد بوده که نخواسته حتی بچه اونو نگرداره؟ اگه بد بوده چرا باهاش زندگی کرده والا جدیدا طلاق مد شده و به امار ها از هر ده ازدواج هفت تاش طلاق میشه (امار دولتی)خوب میرفته یه بهونه میاورده طلاق و خلاص !نمی تونستی بهونه خوب بیاری واسه طلاق؟میرفتی مشاوره ها بهت مشاوره واسه طلاق میدادن !الان که قربونش برم از این مشاوره ها تو ایران پر شده!
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند

[::Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک::]. بعدش من نفهمیدم تو اسمت اکرم بوده گذاشتی هانیه یا چی ؟ نکنه میخوای اسمتو هم عوض کنی بذاری کتی یا ایزابلا یا سوزی ؟؟
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
۵۰
Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا

[::leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. خانم کوچولو ما با تجربه و علم بروز و اتفاقاتی که در دور و اطرافمون هست و بر اساس این متن قضاوت میکنیم ، چون فکر میکنیم متن قابل تایید هست . شما جوانی و سعی کن این رویه برای شما پیش نیاید
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
۴۲
Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک

[::leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. سپاس از اینکه درک کردید. کتکهایی که این نامرد به من میزد، حتی یک نفر از این قاضیانی که در کامنتهاشون من را قضاوت کردند، نخوردند. درد سختی غربت روحیه شکسته ، همه و همه برای چی? آزادی? آپارتمان? کاش یک کم فکر میکردیم
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

از نامی که مردک زن ستیز برای فرزندش انتخاب کرده معلوم است که از چه طویله و آخوری میخورد.این از وابستگان و ایادی رژیم است والا چطور توانسته هزینه سنگین چنین سفری را تامین کند.خجالت آور است که بعضی خفت زندگی خودشان را به این زن بیچاره پیوند میزنند و از یک ازگل اسلامی حمایت میکنند.حالا به فرض هم که تو منتقد شوهر برگزیده خداوند و بهترین مرد کهکشان راه شیری و پلنگی و زن تو هم مستقیما از شیطان آموزش دیده که تو را خراب کند و تو کاملا بی گناه ؟؟؟. از کجا از زندگی این زن بیچاره خبر داری که اینگونه فحاشی میکنی.؟همین که نشناخته به زنی غریبه تهمت میزنی نشان میدهد که موجود...و رذلی هستی .این خانم مسئول زندگی خودش است و کسی حق ندارد در آن دخالت کند
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

من جدا از مطالب کامنت ها و مثبت و منفی ها شوکه شدم .من به عنوان یک مرد ایرانی خجالت میکشم که شما را با این افکار زن ستیز هم میهن خود بدانم .شما تخم و ترکه های عرب هستید و افکار پلید و مشمئز کننده اسلام در وجودتان رخت کرده .چطور یک زن بیچاره در ایران میتواند طلاق بگیرد و فرزندش را داشته باشد و حق و حقوقش به رسمیت شناخته شود.چطور یک زن جوان میتواند در ایران کار کند بدون آنکه به کارفرما و رئیس فلان بخش لبخند نزد و سرویس ندهد.شما در کدام ....بزرگ شدید که این رنج زن شرافتمند ایرانی را نمیبیند .اشکهای دختر زیبارویی که در تلویزیون به فشار کاری اشاره کرد .شما اگر کره مریخ هم بروید تخم و ترکه عرب هستید که زن را کالا حساب میکنید وهی حقی برایش قایل نیستند و ... آنها که مثبت و منفی میدهند .خجالت بشما باد
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

اولین بار شرمنده شدم که در این سایت هستم و نظریات شما را خواندم ننگ بریک یک شما باد.شما شایسته خاک پاک ایران نیستند ....شما باد زن ستیز آن و ....های عرب
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
۵۰
Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا

[::iran2015 - وین، اتریش::]. معلوم هست که زیر شکنجه حاج خانم داری مینویسی یا فعلاً در حال موس موس کردنی ... یا قاچاقچی همون بچه دزدی. زیاد رگ گردن سفت نکن که این روز برای تو هم هست مگر اینکه بدست عرعربها اخته شده باشی.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند

[::iran2015 - وین، اتریش::]. بالفرض که تو درست میگی و اسم بچه شد ملاک درستی خانم و نادرستی اقا ولی اسم خانم خودش اکرم یا هانیه است !در ضمن وقتی زنی بچه خودشو رها میکنه به امید خدا یا احتمالا قضیه ای بوده که بچه شو ازش گرفتن و دادن به یه خونواده دانمارکی پس معلومه مشکل از طرف خانم بوده !میگی نه ؟باشه !ولی اگه داستان این زن و چیزی که نوشته رو قبول کنیم باز یک جای کار میلنگه ولی اگه روزنامه و حرفهای مرد رو قبول کنیم همه جای پازل درست از اب درمیاد !ضمن اینکه همین بالاداستان اقای elfar رو بخونی میفهمی مورد یکی دو تا نیست !
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
۴۲
Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک

[::iran2015 - وین، اتریش::]. سپاس فراوان. خندم گرفت که بعضیها چقدر فحاشی کردند. دانمارک دربین کشورهای اروپایی سخت ترین شرایط برای پناهندگی را داره. تغییر مذهب کیس من نبوده. بلکه وحشیگری و زن ستیزی ایشون بوده که بامدارک معتبر، منجر به اقامت سیاسی شد. ولی شما درک بالایی داری.سپاس
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
۳۷
eydad - مونترال، کانادا

[::Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا::]. نوشتید " اگه دیکتاتور بود همون موقع جدا میشدی"؟؟؟؟ واقعا شما ایرانی هستی؟ و قوانین زن ستیز ایران رو میدونی یا خودتو به . زدی؟!! تا حالا کی شنیدی که یه نفر به این اتهامات بتونه طلاق بگیره...
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
۴۴
Pir00z - آخن، آلمان
[::Lolitaa - دلفت، هلند::]. مگه اسم واقعى شما لولیتاست که از یه خانم انتظار دارى با اسم واقعیش میومد؟. چقدر قاضى اینجا بود و ما خبر نداشتیم.خلایق هر چه لایق.لیاقت ما همین حکومت خونخواره
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
۴۸
tgnegin - تهران، ایران
یک نفره به قاضی رفتن کار درستی نیست. من واقعا تعجب کردم از این همه حمله و فحاشی و سعی در ساکت کردن کسی که مدعی است مادر این بچه است. کاش این احتمال را هم می دادیم که خبر چاپ شده کامل نباشه و یا یک سویه و مغرضانه باشه که کم هم در رسانه های دولتی دیده نمی شه . چقدر جالب است که به راحتی این خبر را قبول کردین اما اگر همین روزنامه خبر دیگه ای را که به مزاقتان شیرین نیاد را منتصب به رژیم می کنین. نمیگم این خانم بی گناه است یا مقصر...میگم این همه فحاشی بر اساس یک گزارش از یک روزنامه؟؟؟.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
۴۷
Akhgarbehaiin - کلن، آلمان

با درود خدمت دوستان عزیز، با کسب اجازه از زنان پاک آریایی من هم میخواستم بگویم که اگر این مرد زن ستیز بود که توی بی ارزش را با خود به اروپا نمی آورد که چشم و گوشت باز شود، من هم در همین آلمان زنی نامرد و بی ارزش مثل تو را داشتم که من را در همین آلمان با همین بهانه ها رها کرد و با کس دیگری رفت ، من نابینا هستم و حقوق دان، به دلیل مشکلات سیاسی به این کشور آمدم و پناهنده شدم و همانطور که گفتم زن بی ارزشم به همین بهانه فرزندم را گرفت و برد و من پس از چهارسال تلاش توانستم با زحمت فراوان این زن بی ارزش را از حضانت محروم کنم و به این ترتیب فرزندم را از او گرفتم، البته خیلی سختیها هم برایم به وجود آمد اما پیروزی نصیبم شد و امید پیروزی برای این پدر عزیز و با پشتکار را هم دارم و همه ما اینچنین زنان بی ارزش و بی لیاقت ایرانی را میشناسیم.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
۵۱
هومن1 - آلست، بلژیک

یه جایی خوندم که مردان برای چیزهایی که از دست داده اند ناله میکنند زنان برای چیزهایی که به دست نیاورده اند:o
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
۶۳
Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

من سبکبیل هستم درست اما سبکمغز نیستم که کسی رو کتک بزنم بعدش ببرمش سفر اروپایی سبکبال جان بیا این داستان رو واسه من به انگلیسی ترجمه کن فارسیم نمدار شده جان مولا یا من نمی فهمم یا اینا یا این داستان اشتباهه
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
۵۰
Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا

[::eydad - مونترال، کانادا::]. جو گیر نشو قبل از تو یکی دیگه مخشو زده، تو به.. خودت بمان و موس موس کن. برای تو هم اون روز میرسه و لامپ هات روشن میشه، ٨٩٪‏ خانمهای پناهنده اروپا که بقول خودشون پناهنده سیاسی و اجتمایی هستند، تابستان و عید را بغل دوست پسرهای جدید در ایران بسر میکنند. شعر تحویل نده برو کمی مطالعه کن و کبک نباش
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
[::Pir00z - آخن، آلمان::]. اولا ایشون مدعی شدند که این داستان متعلق به خودشونه نه من !پس برای شفاف سازی بهتر ایشون میبایست از نامی که در داستان آمده اسفاده میکرد و نه من!!در ضمن هریاردانقلی ای تو هر ماجرایی میتونه بنویسه من نواده ناپلئون بناپارتم ولی محمدشونم !!یا پسر شاهزاده موناکو هستم ولی اکبرشونم!پس در اینگونه موضوعات توصیه من اینه به موضوع توجه کن و روی اون متمرکز شو و قبل از نوشتن چیزی در مورد اسم یا نشونی کسی در مورد اون چیز کمی بخون(سه بار توضیح در مورد اسم لولیتا نوشتم که اسم کتابیه ) !لیاقت خودت هم اون زنیکه آنگلا مرکل نادونه که هر شده سوژه هر روز روزنامه های المان!(راستی المانی بلدی کمی روزنامه بخونی؟)
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند

[::eydad - مونترال، کانادا::]. معلومه شما خیلی ساله که ایران نبودین و نمی دونین الان تو مشاوره های خانواده تو شهرهای بزرگی مثل تهران و اصفهان و شیراز طوری رفتار می کنن و باهات حرف میزنن که طلاق بگیری!اتفاقا تنها چیزی که میگن اینه که اگه تفاهم ندارید طلاق بگیرین و خلاص !یعنی انقدر مشاوره های درپیتی میدن که ترجیح میدی به روش صد سال پیش قومی قبیله ای عمل کنی ولی به حرفاشون گوش نکنی!میدونی چرا اینکارو میکنن؟ واسه اینکه میگن احتمال داره یارو بره اونو بکشه یا بره انتقام بگیره (مخصوصا در برخی استانها که اسم نمیبرم)کلا الان ایران به مدد ماهواره ها و سایر وسایل ارتباط جمعی اینطوری شده !باور نمیکنی؟ پاشو یه سر برو ایران البته اگه کسی واسه ات اونجا مونده که دلت براش تنگ شده باشه !
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس

واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان میشه بگید چرا اینقدر کلمه ایرانی رو در نوشه خودت تکرار کردی ؟ همه جا از این مسایل هست . شما که به احتمال بسیار زیاد افغانی هستی از نوع نوشتنت میشه تنفر و عقده ات رو نسبت به ایران و ایرانی متوجه شد چون اگر افغانی نبودی اینقدر ایرانی ایرانی نمیکردی عقدهای . در ضمن با یک خبر که معلوم نیست درسته یا غلط نمیشه قضاوت کرد . تو هم همیشه در نوشته هات به ایرانی ها توهین میکنی افغانی نمک خوردی نمکدان شکستی برید دعا کنید ایران کنار افغانستان بود وگرنه امثال تو با کدوم پول میتونستن بیان اروپا .
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
Koros .هلند.بسیار خوشحالم که لا اقل در یک مورد با من هم عقیده بودی. و اما در سایر موارد ایا بهتر نبود مسائل و مواردی که با عقیده تو و یا با اصل واقعیات هماهنگی نداشت بصورت کامنت اعلام میکردی تا من و سایر کاربران با خواندن ان باصل واقعیات میرسیدند. امیدوارم در اینده با عقیده من هماهنگ باشی و چنانچه مطلبی با واقعیات همراه نبود اعلام تا بتوانیم بیشتر بحث کنیم. البته یادتان نرود اظهار نظر باید خارج از هر گونه تعصب وشعار های متداول باشد.موفق باشی
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
در اینکه کفتاران دولت اسلامی در اینجا زوزه سر می‌‌دهند ملالی نیست . حیران از اینم از دوستانی که در اینجا خنجر به دست همراه خانم لولیتا فریاد یا حسین می‌‌دهند. هلو کجاهید ؟. تیتر را نگاه کنید .مگر خبری که از روزنامه دولتی ایران می‌‌آید خبری است. از که تا حالا شریهتمداری و بزغاله روزنامه کیهان شده الگو ما ؟ من نمی‌‌دانم چرا این خانم این کار را کرد. ولی‌ این روزنامه مکار با این تیتر به سراغ این خانم رفت و پرسش کرد .چرا این کار را کردی ؟ همه با هم بی‌ غیرت .نامرد کثیف فاحشه. من هم زن اینطوری داشتم ، ولم کرد. خوب کاری کرد. ۴۰۰۰ کیلومتر فرار کردی و آمدید اینجا. چه انتظاری داری. که خانم بچه داری کند. بپزد . کار کند. و شما در کنار تلویزیون آبجو نوشید و فوتبال نگاه کنید . ؟ . مگر دروغ است که ایران یکی‌ از زنستیز‌ترین دولتهای دنیا است . یکی‌ از شماها از خود پرسش کردید .بگذاریم این خانم هم در یک روزنامه آزاد از خود دفاع کند. و همراه با لولیتا ،کوروس نمی‌‌دانم چه زر ماری از لانه جاسوسی دولت اسلامی یا حسین‌ها گوهیم. تمامی‌ بیچارگی زنان ما از این یا حسین است
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

leona لس انجلس. عزیز دل برادر مسلم اصل خبر را درست نخوانده ای. زیرا اگر متوجه شده باشی. این فرد که نام مادر را هم یدک میکشد بر اساس یک ارتباط با قاچاقچی این فاجعه را برای ان کودک بیچاره و ان مرد سرگردان بوجود اورد. اینگونه زنان تنها با راتباط و بر اساس اینکه سرمایه زن همراه خودش میباشد دست باینگونه جنایات میزنند. این زن عاری از هر گونه احساس مادری و یا احساس انسانی تنها بر اساس ان داشته های طبیعی خود اقدام باینگونه جنایات می کنند. این زن تنها با داشتن ارتباط داشتن با قاچاقچی و با کمک ان نامرد های زن ندیده اقدام باین جنایت نموده تا جائی که اول یک کودک را از پدر و در ثانی بدلیل رفتار های ناشایست خود انرا از دامن مادری جدا نموده.بهر حال من فکر می کنم بهتر است شما یکبار دیگر متن خبر را بخوانید و در ثانی در همین جا خواهید دید بسیاری از مردان ایرانی در خارج از کشور اسیر دست چنین زنهای بی احساس و بی عاطفه هستند.و چنین مشکلات مشابه ای هم دارند بهر حال شما سعی کنید که به حریم دیگران بصورت غیر قانونی وارد نشوید تا موجب تعقیب قانونی شما نشوند. موفق باشی جوان
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

Leona لس انجلس.من فکر می کنم تو با این زن بی احساس هم فکری..میدانی چرا؟؟؟ برای اینکه تو اصلا اولا معنی مادر را نمیدانی وفقط بر اساس فکر خودت از گفتار زنی صحبت می کنی که دادگاه یک کشور خارجی رای به زندگی کردن ان کودک در خانه کودکان بی سرپرست داده. پس این زن دارای عاطفه و احساس نیست. اگر گفتار سراسر دروغ این زن شارلاتان را در رابطه با شوهرش بپدیریم .پس چرا دادگاه سرپرستی کودک را از این گرفت؟؟ پس این زن نه تنها لیاقت زندگی با شوهر و داشتن خانواده را ندارد.بلکه لیاقت مادر بودن را هم ندارد. لطفا شما از افرادی که هیچگونه لیاقت خانوادگی ویا لیاقت مادر بودن را ندارددفاع نکنید. جز اینکه بگوئیم شما هم همانند این زن هستی و مثل ایشان فکر وزندگی می کنی
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
۴۸
alvares - زوریخ، سوییس

گذشته از نادانی این زن و شوهر، من موندم ایرانیها نام فرزندشان را بدون هیچ آگاهی‌ از معنی‌ آن روی بچه هاشان می‌گذراند، امیر یعنی‌ شاه عباس هم یعنی‌ عبوس یا اخمو، شاه اخمو، باقر یعنی‌ گاو، و .. واقعا که ما ایرانیها بیسوادیم.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

و آنکه که می‌گوید . این مرد اگر زن ستیز بود که شما را به خارج نمی‌‌آورد . دم از آریا هم می‌‌زند . خودت خری یا ما را کودن می‌‌دانی. از کی‌ تا حالا در ایران یک زن می‌‌تواند بدون اجازه شوهر ایران را ترک کند. آن هم زن بچه دار. بله خانم می‌‌رود پیش شوهر و می‌‌گوید . شما زن ستیز هستید و بچه آزار . دادگاه اسلامی هم گوید .دستست درد نکند خوب کردی بیا این هم پاسپورت شما و تشریف برید با بچها هر کجا دوست دارید . زکی
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
۵۰
[lll] - کپنهاگ ، دانمارک

[::shana - خوزستان، ایران::]. در دانمار ک هروقت حس کنند که مشکلات بین پدر و مادر روی بچه اثر منفی دارد یا بچه مورد آزار قرار گرفته بچه راشهرداری گرفته و به خانواده ای دانمارکی میسپارد. البته بچه خارجیها را بیشتر.قابل ذکره که جامعه پیر و تولید مثل پایینی دارن و اکثرا تنهاهستن پس دولت بدش نمیاد به هر دلیلی بچه تهت نظر و فرهنگ خودشان بزرگ شود.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
۵۰
[lll] - کپنهاگ ، دانمارک

[::Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک::]. درست که پناهندگی گرفتن سخته ولی بعضی ادما درغ میگن از راست بهتر که اینجا هم زیادن مخصوصا تو خانمها که اکثرا کیس خیانت و یاشوهرم ال بود شوهرم بل بود. از هفته بعد هم می روند کلیسا که البته اگه اعتقاد داشتن باز مشکلی نبودولی باز دروغ.همجا سؤاستفاده از شوهر از قوانین از خانواده از جامعه. البته بلا نسبت مادران پاک و شیر زنان .
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
۵۰
[lll] - کپنهاگ ، دانمارک

[::Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک::]. امیدوارم که راست بگی که کمی بعیده . اگر راست میگی که خوب خلاص شدی ولی اگر دروغ گفته باشی حتما بقیه عمر را در افسردگی و عذاب خواهی بود.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
۳۷
shana - خوزستان، ایران
در قوانین ایران مهریه و حق سرپرستی بچه با طلاق در دو کفه ترازو قرار داره .ب خاطر همین مسیله خیلی از زنها با بچه فرار می کنند .این اولین مورد نیست .این مادر کاملن مقصر نیست بلکه ضعف قوانین مدنی باعث فرارش شده
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
۳۹
سهیل ایرانی - برلین، آلمان

[::Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک::]. اقامت سیاسی به خاطر زن ستیزی!؟ این دو تا چه ربطی به هم داره؟؟؟ احتمالا پاسپورتت را انداختی دور و پناهندگی اجتماعی گرفتی. چون پاسپورت پسرت هم نبوده بچه را دادن به یه خانواده دانمارکی تا تکلیف نهایی بچه مشخص بشه.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
۶۹
Motalleb - ایران، ایران
با توجه به شنیده ها و گفتارهای طرفین زوج بالا این تراژدی ناگوار به توسط آندو بوقوع پیوسته و متاسفانه هیچکدامشان در فکر سعادت و آینده این کودک که به خواست آنها متولد شده نبوده اند و به نظر من آین خانم و آقا هر دو مقصر میباشند. در ضمن چه بهتر که سعی کنیم از کلمات رکیک و توهین آمیز خودداری نماییم .امیدوارم که این زوج انسانوار به توانند با یک توافق منطقی دو طرفه به زندگی مشترک و یا غیر مشترک دوستانه برای سعادت خانواده اقدام نمایند.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
۴۷
Cocoo - ونکوور، کانادا
[::Lolitaa - دلفت، هلند::]. شما روز اول هست که تو اینترنت آمدید؟ کسی‌ با اسم خودش میاد تو یه سایت اینترنتی کامنت بذاره حالا ایشون اکرم هست زده هانیه مثلا چی‌ شده؟ مگه اسم خود لولیتا هست؟ پس ... درشو ببند
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
۶۳
Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
من سبکبیل سالها توایران زندگی کردم و چیزای عجیب زیاد دیدم و الان گفته همه رو خوندم اما حالا نمیدونم به اساس مثبت منفی ها حرف راستو باید شنید وفهمید یا چی خیلی عجیبه که در سه چار ساعت کل نتیجه مثبت منفیها به نفع یه عده برمیگرده چرا وقتی با کسی ضد میشید به حرف درستشم منفی میدین مگه با هم پدرکشته گی دارین والا به مولا
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
۴۲
Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک

ما فقط قضاوت کردن و خوب یاد گرفتیم. همین. برام مهم نیست به شما اثبات کنم که چی به سرم اومده. ولی همینقدر کافیه که از کشورم، خانوادم، زندگیم، همه چیزم گذشتم که دولت زن ستیز ایران را متحمل نشم. سفر تفریحی، چه شوخی مضحکی، وای خدا از این همه دروغ. وااااای
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
۴۲
Haniye1982 - کپنهاگ، دانمارک

[::دوستدار - استهکلم، سوئد::] زنیکه خودتی و ..... کیس منو میدونی و حرف میزنی?????? مطمعنی کیس من مذهبی بوده??? اونم دولت دانمارک. به این سختگیری.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
۴۸
هدیه من - ساسکاتون، کانادا

یاد روزی افتادم که از ایران مجبور شدم بیام بیرون چه قدر گریه کردم چه اشکهایی که نریختم . چه بارونی میومد اونروز . قطره قطره مثل ابر بهاری گریه میکردم و ذهر ذره اب می شدم و بارون هم روی صورتم میریخت . تا دو سال بعد از اومدن هر شب کارم گریه شده بود و بس . هانیه جون تو هم سخت نگیر نمی دونم حق با تویه یا نه ولی فکر میکنم نباید اینجا مینوشتی اگه حق با تو بود یا هست نباید اینجا هیچ چیزی مینوشتی نه به خاطر اینکه همه بد قضاوت میکنن میدونم با خیلیها نباید حرفی زد و فقط ساکت بمون و لبخند بزن حتی لبخند مصنوعی به حرف کسی هم توجه نکن هر کاری کنی بدتر میکنن اینا اینطورین همیشه قضاوت میکنن همیشه محکوم میکنن شرایط من مثل تو نبود و نیستم ولی از مادرم دور شدم و الان هم هفته ای دو بار زنگ می زنم تا صداشو بشنوم همین و مجرد موندم اینطوری بهتره عزیزم . بهتره همه شونو فراموش کنی هانیه عزیز حتی پسرتو ...
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
۵۴
persiangulf573 - لندن، انگلستان

دورود . این زنها فقط دنبال هوس است زن ستیزی و ازادی فقط بهانه هست . نمونه دو ازداوج من است . ولن همسرم بعد از ۵ سال زندکی در ایران و ۲ در انکلستان یک شب که امدم خانه نبود با پلیس تماس کرفتم اعلام کرم نا پدید شد بعد از سه روز پلیس ماشینش را پیدا میکند و بعد معلوم میشود با کس دیکر زندکی میکند . بعد هم در دادکاه انکلیس و هم ایران محکوم شد ﴿من چون متولد انکلیس بودم اتوماتیک ایشان ویزای دایم برایش صادر شده بود ﴾ ولی بعداز ۶ماه پشیمان برکشت که ک تف نصیبش شد حلاصه هوس اخرش شد تنهای و هملسی وافسردهکی . دوباره توسط خانواده با دختری ( که با نقشه وارد خانواده من شده بود ) ازدواج کردم که از بعداز یک روز فقط یک روز کفت برم خانه دختر خاله ام کفتم برو ،دختر خاله امد بردش بعد از 2روز که هروز تلفنی در تماس بودیم خوش خندان روز 3 سوم در حال صحبت بودم باهاش که پلیس امد درب خانه من و به دلیل شکایت خانم بازداش شدم که به پلیس کفتم ایشان الان پشت خط هست دارم صحبت میکنم باهاش و ما مشکل نداریم تا فهمید که پلیس امد کوشی را قط کرد و دیکر جواب نداد، در اداره پلیس به تهفیم اتهام شد
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶
۵۴
persiangulf573 - لندن، انگلستان

به جرم تهدید به قتل و خانه در محل بد(قیمت خانه 3 خواب من نزدیک یکمیلیون پوند است ) وعتیات به مواد مخدر ودروغ های دیکر که وکیلم همان روز بعد از 4 :5 ساعت ازادم کرد وپعدا در دادکاه ایشان به جرم دروغ و افتراح محکوم شد ( ایشان نمیدانست که خانه مال خودم هست وکفته بود در کل فروشی که مال خودم هست کارکر هستم ) حالا 2 سال هست با یک خانم اروپای ازدواج کردم ایشان میکوید اگر شوهرم 10درصد خوبی تو را داشت ستایش میکردم ، من هم خدا شکر میکنم که همسری دارم وفادار نجیب که حتا نیاز ندارد با 200پوند در هفته هزینه لوازم ارایش خود نمای کند اگر 25 سال پیش با این خانم ازدواج کرده بودم الان بانک داشتم 😆😆
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷
۵۴
persiangulf573 - لندن، انگلستان

مانند داستان من بسیار دیدم اکثر مردهای زن ترک کرد خوشبخت تر شدن ولی ندیم زنی را که در اینجا خوشبخت شده باشند ( زنهای که شوهر خوب داشتن ترک کردن) در اخر تجربه من این است زنی اگر واقعا شوهر خوبی دار و مردی اگر همسر خوبی دار قدر یک دیکر بدانند الاخصوص خانمها کول حرف مردان نا مرد را نخورن که اولش برایت هر کاری میکند که شما را از خانواده جدا و به هوس خودش برسد و بعد از اولین سو استفاد وسیر شدن مثل اشغال رها میکند و میکوید تو اکر خوب بودی به خانوادات خیانت نمیکردی این خلاصه داستان واقعی من بود
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷
۵۰
kshamillan - مونترال ، کانادا
کامنت ها را که میخونم ..آقایون چه دل پوری دارن ...جالبه ...هم آقایون در خارج کشور هم داخل کشور تا یک خبری تو اینجا منتشر میشه در مورد زنها صفحه را پر میکنن از کامنت ...حالا اگر بگن یک پدری بچه اش را کشت یا زنش را کشت یا از این دسته مطالب سکوت سنگینی ...ایجاد میشه ..سالهاست تو این سایت ایرانیان یووکی هستم ...این ماجرا سالهاست در ارتباط با سوژه زنان تکرار میشه ..
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
۵۰
Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا
[::kshamillan - مونترال ، کانادا::]. حتماً شما رو هم کشتن!؟!؟!.
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.