خلبان زن جنگنده A-۱۰ مجهز به کلاه خلبانی مدرن

تصویری از خلبان زن جنگنده تهاجمی A-10 مجهز به کلاه خلبانی مدرن اسکورپین .
کلاه خلبانی اسکورپین از جدیدترین بروزرسانی های جنگنده A-10 است . اسکورپین علاوه بر نمایش اطلاعات پرواز در جلوی چشمان خلبان به خلبان کمک می کند تا با نگاه سمت هدف حسگر موشک را نیز به سمت هدف چرخانده و موشک را بر روی هدف قفل کند . اسکورپین گزینه مد نظر برای بروزرسانی جنگنده اف 22 رپتور نیز هست .
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
حرف‌هام تلخ هست - تهران، ایران

فاطی کماندهای پشمالو ایران هم به جای کلاه خلبانی‌ پیشرفته از لچک‌های خیلی‌ خیلی پیشرفته که باعث کچلی و بوی تعفن سر میشه استفاده می‌کنن .البته به جای اینکه سوار جنگنده بشن سوار الاغ میشن و به جنگ دشمن فرضی‌ که همیشه رهبر ناتوان و همیشه خمار افلیجشون عر عر می‌کنن میرن.
شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
۴۰
karaji - کرج ، ایران

چقدر شبیه عمامه است مگه نه‌ حرف‌هام تلخ هست - تهرانی شیرین زبان !!
شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
۵۸
احد-بزرگ آقا - برلین، آلمان
حالا مال کدوم کشور هست.
شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا

ما هم مجهز به کلاغ سیاه و عمامه‌‌های پیشرفته میباشیم که منتظر امام ناپدید شده هم هستیم .
شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس

داشتن ارتش خوبه اما نه برای حمله بلکه برای دفاع کاش به جای این همه هزینه برای ساخت سلاح و بمب و موشک برای رفاه و آسایش و دسترسی به انرژی های مجانی مثل الکترو مگنتیک فیلد و کشفی که پرفسور مهران توکلی کش انجام داده هزینه میشد تا نیازی به این همه سلاح نباشه و مردم در رفاه و اسایش زنگی کنن . متاسفانه نفت و گاز و انرزی شده بالی جون کشورهای خاور میانه و آفریقا که سیاستمدارها و سرمایه دارها با به جون هم انداختن مردم با جنگ مذهبی مفت این منابع رو به دست میارن و یک مشت آشغال خود فروخته کثیف رو در این کشورهابه قدرت میرسونن . خدا رحمت کنه مصدق رو نفت رو که ملی کرد آمریکا و انگلیس و فرانسه خمینی کثافت رو گذاشتن تو دامن مردم بدبخت ایران . امان از بی سوادی و ناآگاهی مردم ما امان .
شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
۳۰
DAADAA - تهران، ایران
سپاه یک مدل پیشرفته تر ساخته که تا چند هفته دیگه رونمایی میکنه..فقط همین بس که درمدل ساخت جان برکفان سپاه مونیتورجلوی چشم بیانات مقام عظمی ولایت پخش میکنه
شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.