تلفات زیاد نیروهای ایرانی در حومه شهر حلب.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۵
*پسر شجاع* - تهران، ایران

بزرگترین اشتباه ایران و روسیه این بود که به این عربای تروریست فرصت نفس کشیدن داد تا وقتی که حملات ایران و روسیه ادامه داشت اینا هر روز مظلوم نمایی و گریه و زاری میکردن که چرا تو حلب آتش بس نیست ولی به محض اینکه آتش بس اعلام شد اینا باز اون روحیه عربیشون رو نشون دادن و باز ثابت کردن که به عرب جماعت نمیشه اعتماد کرد اتفاقا با اینکار قبرشون رو کندن چون دیگه فکر نکنم آتش بسی در کار باشه و این باره حمله به اینا تا وقتیکه کلکشون کنده بشه ادامه داره
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
۵۸
صد سال تنهایی - تهران، ایران

اسمشون رو گذاشتن مدافعین حرم اما رفتن تو عمق خاک سوریه و بجای ارتش سوریه دارن میجنگند میکشند البته کشته میشوند!!! عجب معامله خوبی برای بشار اسد خونخوار!!! پول ایرانی ، کشته های ایرانی ، سلاح ایرانی ، ننگ بدنامی ایرانی ...که چی؟ محور مقاومت !!!! وای از اینهمه حماقت و کوته اندیشی وای از اینهمه سستی و اهمال ملت ایران که اجازه داده اند این ملاهای کثیف بر مال و جان و خاک و حیثیت این تاریخ عظیم سیطره پیدا کنند.....وای بر ما
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا

ما الان ۸۳ نفر توی اتاق هستیم، منتظر پشتیبانی توپخونه هستیم تا عقب بکشیم، انشالله که شهید بشیم نه اسیر.»
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
۳۷
Imod.barbekan - منامه، بحرین

وقتی عکساهای متجاوزین به خاک سوریه که دست مردم سوریه اسیر شده اند میبینم حال میکنم
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
۳۷
Imod.barbekan - منامه، بحرین

تمام این خون ها در سوریه ریخته میشه که یک دیکتاتور رفیق رژیم ایران مثل خامنه ای مادام العمر در قدرت بماند و گرنه این کشته های سپاه هیچ ربطی به امنیت ایران نداره،با این کلک که این سپاهیا دارن اونجا میجنگن که شما اینجا در امان باشید میخوان مردم ایران رو فریب بدهند، در صورتیکه مردم خوب میدونند این کشته های ایران فقط یک دلیل داره و اون بخاطر جنون قدرت و ترس از سقوط نظام پس از سوریه است
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
۲۵
romano - تهران، ایران
یک نکته یادتون نره من طرفدار رژیم نیستم ولی اگه یادتون بیاد ۲ هفته پیش اوباما رفت پابوس ملک سلمان که به فرودگاه هم نیومد و پس از اون هم در هفته دیگه نیروهای شناسایی آمریکا وارد سوریه شدند. خوب ما جنگ رو دیدیم و درش بودیم مهمترین چیز لو نرفتن آرایش و محل نیروهاست. این تیم ۸۲ نفره در یک جا بودن آماده عملیات بودن و بی شک پهپاد ایرانی یا نیروی شناسایی پیشتر پاک بودن محل رو اعلام کردن (در اخبار اومده کمین و این کمین نیست محاصره شدن) داستان اینه که آمریکاییهای بیشرف مانند جنگ ایران و عراق شروع کردن به گزارش محل نیروهایی ایرانی (کاری حق بودن ماجرا ندارم). برخلاف تصور دوستان که سعی دارن بخاطر دق دلی از رژیم کار نیروها رو کم نشون بدن باید بدونید که نیروهای آمریکا (صرف نظر از اعتلاف) ۷۰۰۰در کمتر از دو سال کشته دادند ولی ایران حدود ۲۸۰ و چهارساله که طرف رو روپا نگه داشتن. قاسم سلیمانی هم سگیه که بد به پاچه عربها افتاده (یکی ازکشته‌های آینده همین باباست). داستان چیه آمریکا میخواد عربها رو خشنود کنه همین هیچ هدفی هم نداره وگرنه مستقیم نیرو میفرستاد و همینه زوره منو در میاره.
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
۴۸
zagros56 - آتن، یونان
زمان جنگ ایران باعراق بعضی از مزدوران فلسطینی و اردنی و مصری داشتند به عراق کمک میکردند دلیلشون این بود که میگفتند ما از عراق عربی دفاع میکنیم در برابر ایران مجوسی ،آلان شماهای که از این جنایتکاران که میرن سوریه و قتل عام میکنند دقیقا همون حرف مزدوران میزنید البته بدتر از اونها...خجالت بکشید.
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
۴۴
behran - کردستان، ایران

یک حفره بزرگ اطلاعاتی امنیتی بسیار مشکوک تقریباً پس از توافق به اصطلاح هسته ای در سوریه جهت بلعیدن نیروهای نظامی ایران ایجاد شده، که اگر نهادهای نظامی مرتبط با آن از بالاترین تا پایین ترین رسته, نیروهای خود را دوباره از فیلترهای مخصوص امنیتی عبور ندهند، دوباره تکرار خواهد شد. شاخصه های عامل چنین شکستهایی هم میتواند داخلی و هم میتواند خارجی باشد، هم توسط نیروهای خودی و هم نیروهای مقابل باشد، و بسیاری عوامل دیگر که هم بصورت مستقیم و هم غیر مستقیم در جنگ ها دخیلند. و در پایان باید گفت که شخصاً با کل ساختار فکری این نیروها مشکل دارم ولی در مقابل هم با کشته شدنشان نتیجه مثبتی حاصل نمیشود. چون دزدان و گردنکشان جای دیگرند و اینها مهره های پیاده نظام و قربانی و بعضاً گرسنه و محتاجند!
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
۴۶
bineshaan - لندن، انگلستان

وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا (یه مشت دانشجوی پسر و دختر و آدم معمولی بیگناه و دست خالی توی خیابونا) نتواند که جوابم دهد. این سپاه چند صد هزار نفری با تمام امکانات هوایی و توپخانه و پهپاد شناسایی مقابل ۳۲ هزار جنگجو با اسلحه سبک مثل موش تو سوراخ کشته میشه. امروز به شادی این خبر برای ۱۴ تا از دوستان تو پارک بستنی خریدم. همه فکر میکردن چند صد هزارپوندی برنده بلیط بخت آزمایی شدم.
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
۵۷
سعید یوسفی - کیف، اوکراین
[::Imod.barbekan - منامه، بحرین::]. هر کی گفت نون و پنیر ، تو .. سرت رو بذار و بمیر ، چندش آورتر از این که تو بخوای از این اظهارنظرها بکنی چیز دیگه ای وجود نداره ، بحرین چه خبره؟ دو کلمه از اونجا بگو. لازم نکرده برای ملت و پول ایران دلسوزی کنی ، اگه جلوی موجوداتی مثل تو در سوریه نجنگیم حتما به ایران هم میرسین ولی کور خوندین ، گنده لات شما صدام گور به گور شده بود و دیدی که همتون جمع شدین رو هم و هیچ .. ...... یه کم از کشفیات جدید فامیلات در عربستان بگو ، الان دقیقا زنان عرب با چه موجوداتی مقایسه میشن؟ .
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
۵۷
سعید یوسفی - کیف، اوکراین
[::*پسر شجاع* - تهران، ایران::]. کاملا موافقم و تاسف میخورم برای کسانی که این واقعیت رو نادیده میگیرن و فقط برای این که یه اظهار نظر ضد حکومت ایران بدن ، یه کامنت مینویسن ، خواننده گرامی ینی واقعا فکر میکنی بعد از عراق و سوریه نمیان سراغ ایران و خاک و ناموس اون مملکت رو به توبره نمیکشن؟؟؟ در این موجودات هیچ نشانه ای از انسانیت میبینی؟ شمایی که مخالف جنگیدن با داعش در سوریه و عراق هستی ، خواهش میکنم یه پیشنهاد بده که چطور و در کجا باید اینارو متوقف کرد؟ .
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

من در عجب هستم که این روافض بت پرست و قبر پرست اسمشون روگذاشتن مدافعان حرم،خوب شما که میگید حرم و امام زاده حاجت میده و میرید نیازتون رو از اونا میخوایین بس چرا خودشون نمیتونن از چنگال وهابیت نجات پیدا کنن ، چرا برای خودشون نمیتونن کاری بکنن .
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
۱۰۷
DenaOslo - اسلو ، نروژ
پ نه پ عرب ها میزارن خل ملنگ های ایرانی آسون سوریه رو از چنگ شون در بیارن و تبدیل به زینبیه اش کنند و اش حضرت عباس نذر بکنند !! خوب حالا این داماد عزیز جمهوری اسلامی (روسیه ) تا حالا چند تا کشته داده و جمهوریه اسلامی چند تا !!؟ روسیه تمام بمب های قدیمی و اضافی خودش رو ریخت تو سوریه طوری که حتی به خودش هم زحمت نمیده نظامی و غیر نظامی رو از هم جدا کنه و تند رو ها و اصول گراها در ایران هم پیاده نظام جو گرفته ایرانی و افغان رو میفرستن تا به دست داعش وحشی نشخار بشن !! اصلا چرا باید این همه فارسی زبون کشته بشه ؟!
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
۷۴
Austra - مورلی، استرالیا
به قولی . مزدوری که حاضر میشه بره سوریه و مردم سوریه رو بکشه احتمالا اگر زنده میموند و در ایران بود و بهش دستور میدادن به مخالفان در ایران حمله کنه,هیچ دریغ نمی کرد و مردم مخالف در ایران رو میکشت. پس همون بهتر که همشون در سوریه به درک واصل بشن
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
۴۶
Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا
اساسا ایران نباید با عرب‌ها بجنگد . ما ایرانی‌‌ها وحشی گری در ذاتمان نیست برای همین هم حتا در جنگِ با عراق سعی‌ میشد از " مین " استفاده نشود که اینجا هم در خبر گفته شده از دلائلِ نفوذِ تروریست‌های وحشیِ عرب نبودنِ میدانِ مین بوده است .البته اخیرا دیده شده تعدادی عرب با استعداد شده اند و فارسی را به خوبی‌ آموخته اند تا جایی‌ که حتا در اینجا نیز کامنت میگذارند . :)
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
۵۶
از هیبت به نکبت - تهران، ایران
گور بابای داعش و عرعرستان ،ولی‌ این به اصطلاح مستشاران جمهوری آخوندی چرا از پس ۴ تا داعشی نمی‌تونن بر بیان ؟؟؟!!! و اینکه اراذل اوباش (برادران قاچاقچی) برای دنیا خط و نشون میکشن و میگن که اسرائیل رو ظرف ۸ ساعت نابود می‌کنیم ، آمریکا هم در به داغون !!!!می‌خواهند تو کاخ سفید حسینیه بزنن ،اینجوری و با این نیروهاشون ؟؟؟؟در ضمن همیشه جمهوری دروغ آخوندی آمار تلفاتشون رو درست اعلام نمیکنه ،به جای ۸۰ نفر چند صد نفر نفله شدن ،یک مدت که بگذره خبرش رو اعلام می‌کنن .این رژیم عمرش به سر اومده و می‌خواهد مثل اون جنگی که به پا کرد یک جنگ جدیدی رو شروع کنه و ادامه حیاط بده ،ولی‌ کور خونده اگر اون جنگ هم ایران تونست مقاومت کنه ،به خاطر تجربه و آموزش نظامی ارتش و دلاور مردان زمان شاهنشاه آریامهر بود .روح و روان تمام ارتشیان و دلاور مردان ارتش شاهنشاهی که به خاطر میهن جان خود را از دست دادن شاد باد .
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
۴۳
fdsa60 - تهران، ایران
نام ایران و ایرانی لرزه به اندام دشمان این مرز و بوم می اندازه.ایران در طول 4 سال جنگ سوریه ایران 280 شهید داد اما همین امریکا خائن که باعث ماجرای خان طومان شد(ارائه دقیق اطلاعات ماهواره ای به داعش) در طول 4 سال اشغال عراق 7000 کشته داد.از شب قبل 100 فروند موشک ایرانی به مقر داعشی ها اصابت کرده و 80 فروند هواپیمای بدون سرنشین به خان طومان حمله کردند.مقر داعشی ها در حال شخم زدن هست.تکاورهای کلاه سبز هم آماده ورود به خان طومان هستن.ترکیه هم نتیجه این خیانتش به ایران رو توی همین هفته میبینه.فقط میخوام به این خائنین وطن فروش بگم که اگه پای این داعشی ها به ایران برسه اول ناموس خود شمارو در بازارهای برده فروشی میفروشند.توی همین سایت هم میبینید که این.... وهابی شمارو رافضی صدا میکنند.اینها اگه جرات داشتند از عراق به سوریه حمله میکردن ولی بعد از تهدید ایران که گفت اگر پای سربازهای عرعرستان به بصره برسه ایران تمام مراکز نظامی عرعرستان رو با خاک یکسان میکنه.به شکر خوری افتادن
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹
۳۷
Imod.barbekan - منامه، بحرین
[::سعید یوسفی - کیف، اوکراین::]. ‎این حنای دفاع از خاک وطن دیگه رنگی نداره جناب یوسفی بهتره یه ...دیگه سرهم کنین.ببین شماها ساختینش ونقشه تون همین بوده که عربها تامین تسلیحاتیش کنن واون احمقها هم همون کاری روکه میخواستین کردن.ولی به فکرجواب این سوال مهم باشین که چرا داعش همه جا عملیات انجام داده غیرازایران؟ قضیه کم کم لو میره ها وتمام پخمه های طرفدارتون هم میفهمنا.
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰
۳۷
Imod.barbekan - منامه، بحرین
صدام رو اگه امریکا گور به گور نمیکرد صد سال سیاه شما قبرپرستان نمی تونستید حتی به صندلیش چپ نگاه کنید
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
۳۸
هویدن بن جبر الکعبی - محمره، ایران
کجاست چشم بینا و کجاست چشم شنوا درود بر مردم سوریه
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
۳۵
*پسر شجاع* - تهران، ایران
[::Imod.barbekan - منامه، بحرین::]. این رو تو تعیین نمی کنی که این مثلا حنا رنگ داره یا نه ..با یه نگاه به عراق و ترکیه و سوریه و حتی لبنان و یمن بحرین و جنوب عربستان کاملا مشخصه که این حنا خیلی هم رنگ داره و هرجا این وهابیهای وحشی اجازه نفس کشیدن پیدا کردن به جان و ناموس مردم رحم نکردن باید این جنگ تا خشک شدن ریشه وهابیت ادامه پیدا کنه و غرب هم بیشتر از همه حتی ایران به این نتیجه رسیده کشور بعدی اربابان تو عربستانه.
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۲
۴۴
amirir - تهران، ایران
جمعیت کمتر زندگی بهتر برید بمیرید. عیبی هم نداره که خانوادهاتون بدون کنکور برن دانشگاه . حداقل وجود مزدور و قاتل خودتون از زمین برداشته میشه.
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۵
۳۸
هویدن بن جبر الکعبی - محمره، ایران
درسته اخرش شکست میخورند و خودشون هم خوب میدونند این وسط بعضی ها باید از بین برن و بعضی ها جدید رو جایگزین کنند قدیم ها باید کشته شوند یعند اسد و امثالش و افراد جدید نیز باید طبق مرداد باشند که کمی طول میکشد و خون ریخته میشود و ایران هم فقط مأموریت دارد این کار را برای اربابانش انجام دهد تو این بازی شطرنج ایران خیلی عدد کوچکی هست چندتا یهودی دنیا رو به بازی دادند وای بر حوال روزی که بین این چند تا اختلاف بیفتد
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
۳۴
tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
بدرک این اتیشی که ایران بپا کرد و این خونهایی که بی جهت فقط بخاطر زیاده خواهی ایران ریخته شد بالاخره خواه نا خواه دامان ایرانو میگیره این منطق ازلی و ابدی عدالت طبیعت باید درباره ایران اجرا شود . در عجبم از قومی که از کشتار دیگران در سوریه به بهانه امنیت ملی لذت میبرند گو اینکه خودشان پدر و مادر و ناموس و شرف ندارند. شاید هم واقعا ندارن
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.