مرگ یک کارتن خواب در تهران - عکس

تسنیم - صبح امروز اهالی منطقه یافت‌آباد و دختربچه‌های دبستان آزادی قدس، روزشان را با دیدن جسد مردی حدودا ۵۰ ساله کارتن خواب آغاز کردند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۰
سهیل ایرانی - برلین، آلمان

من یه سوال دارم مرگ یه انسان هم وطن مهمتره یا یه سگ؟؟؟؟ هم وطنان ما یا دچار حماقت شدن یا خودشون را به احمقی میزنن. چرا از اون کامنت های سوزناک پای ماجرای سگ اینجا خبری نیست؟؟؟ چون حتما اون سگ نازیه و این انسان پست کریه و زشتیه و حتما حقشه. واقعا عکس العمل ها در ایران مرغ پخته را به خنده میندازه. دیروز با یه دختر صحبت میکردم میگفت اگه بخوای با من زندگی کنی سگمم هست. منم گفتم یا منو انتخاب کن یا سگت را. خداییش آدم عاقل سگ را میاره تو رختخواب؟؟؟
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
۵۰
Vejdan bidar - امستردام ، هلند

حالا برید به مردم لبنان نفری ۷۰۰۰ دلار کمک کنید ؟!، همیشه امیدوارم روزی بیاد که جسدهای کثیف شما آخوندهای بوو گندو رو توی خیابون‌ها ببینیم.
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
۴۳
Elita - تورین، ایتالیا

مگه مهمه؟ مردم فلسطین مهم تر هستن ...فقط میتونم بگم متاسفم که مردم ما دارن با چه بدبختی تو ایران زندگی میکنند و پول و امکاناتی که سهم و حق اونا هست به راحتی بذل و بخشش میشه
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
۴۴
ایرانی در غربت - دوحه، قطر

وای اشکم در امد واقعا دلم یک جوری شد حالم بد شد خدا کمک مردم کشورم باشه
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
۳۵
Shahin.Orel - تهران، ایران

[::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::]. 1-به یک موجودی که قدرت دفاع از خودش نداره به اسم سگ تعرض شده , این تعرض قسمتی از فرهنگ و مذهب خیلی از ایرانی هاست , چه خوشمون بیاد , چه خیلی از شنیدنش بهمون بر بخوره ! برای همین , که این رفتار قسمتی از یک فرهنگ اشتباهه , و قربانی قدرت دفاع یا تشخیص اتفاق رو نداره , به این اتفاق اعتراض میشه ! همونجوری که اگه شما بچه ای رو کتک بزنی ۱۰۰% مسولیت جرم با شماست , ولی اگه همسرت رو کتک زدی , اولین سوال دادگاه از همسرت اینه که چرا در موقعیت قربانی بودن قرار گرفتی , چرا اطلاع ندادی ! بعد هم اون دادگاه آلمانی باور های شما رو که بررسی میکنه , میبینه این قسمتی از باور های شماست و مفهوم جرم دگرگون میشه . این کارتن خواب هم مرگش بسیار تاسف باره , ولی قسمتی از مسوولیت این مرگ با خودشه , و قسمتی با نهاد های حمایت از این افراد . اون قسمتی که با خودشه , به کسی غیر از خودش ربط نداره که دیگران اعتراض کن ! اون قسمت از اعتراض هم که به نهاد های حمایت از این افراد مربوطه اگه به قول خودتون دچار حماقت نشدی یا خودتو به احمقی نزدی , میتونی در ارتباط با کمک مالی به فلسطین , بخونی !
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
۳۵
Shahin.Orel - تهران، ایران

[::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::]. 2-شما توی آلمان نگران سگ اون خانم نباشین , حتما سگ رو به افکاربدوی شما ترجیح میده , دقت کردی توی آلمان حیوانات ولگرد از آدم ها نمیترسن , ولی توی ایران یک گربه , سگ , حتی کبوتر , آدم که میبینه با هراس فرار میکنه ! سگ های ولگرد ایران و آلمان فرقی با هم ندران , ولی آدم هاش خیلی فرق داشتن , که حیوانات هم از تجربه برخورد با اونها هراس رو جایگزین اعتماد کردن
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
۵۰
agha-javad - تهران، ایران

واقعا دردآور هست. تًف بر کل سیاستمداران نظام
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
۴۴
اریان در غربت - هایدلبرگ، آلمان

سهیل از برلین عزیزم بکار بردن واژه <<یا>> سطح درکت رو واقعا نشون میده ...ولی میگم که شاید بدردت خورد مثل مرغ پخته که یجا شنیدی و برات جالب بوده.. ...هر جانداری رو جان شیرین خوش است...مسلمه که جون دادن یه انسان بدون درنظر گرفتن ملیت و مرز در تنهایی و کنار خیابان در تنگدستی و فقر هر انسانی رو متاثر و و هر دل روشنی رو محزون . جایی برای مقایسه نیست و هردو نامطلوب>>> امیدوارم برای هیچ انسانی پیش نیاد اینطوری مردن.. شما هم با سگ مشکل داری نگه ندار ..امیدوارم یکی تو این سایت پیدا شه راه حلی برای شما و دوست دخترت و سگشون بهت پیشنهاد کنه.
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
۵۵
oghab - هلسینکی، فنلاند

حکومت دزد بیشرف ..ح..زاده به هر خانواده فلسطینی حداقل هفت هزار دلار میده از جیب این بدبخت ......ملت گوسفند برید جچچچچچچچ.برید سفر کررررربلا.برید زیارت رضا انگور خور......خریت هم مرزی داره بیدار شید
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
۵۶
ایران عزیز - هیوستون، ایالات متحده امریکا

برلین آلمان . دوست عزیز از دیدگاه شما صحیح می فرمایید اما این خانه از بنیاد وریشه خرابه وگرنه نه از لحاظ جایگاه و مرتبه بلکه از این نظر که هر موجود زنده اند تفاوتی در ان نیست همانقدر که سگ إزاری عمل زشت و قبیحی است دیدن این صحنه ها هم بسیار ازاردهنده و تاسف باره هر روز شاهد مرگ عزیزان یکی پس از دیگری این مسائل رو افرادی مثل من وشما درک میکنیم و حداقل کاری که میکنیم یا میتونیم بکنیم عضه خوردنه یا اینکه در حد وسعمون کمک همین اون چیزی که بیشتر عذاب اوره خرج شدن ثروتهای عظیم ملی برای دیگ ممالکه . یادمه دولت بدون اجازه هرزگاهی یه مبلغی مثلا ده هزار تومان از حقوق کارمندان خصوصا معلمین کم میکرد برای کمک به فلسطین که اکثر کارمندان هم ناراضی بودن ولی اگه همین پول صرف درماندگان و محتاجان ایران میشد بازم کارمندان عزیز ناراضی بودن أصلا هدف اصلی توی مملکت ما گم شده و هر کس متاسفانه به فکر اینده ی اقا زاده های خودشه نه این مردم شریف که ایاقت بیش از این رو دارن
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
۵۹
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

خاک بر سر این ملت که در یه خواب خرگوشی فرو رفتن! :o
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
۵۰
شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران

لعنت تو روحت خمینى لعنت تو روحت خامنه ایى.
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
۴۵
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

حتما خیلی از کاندیداها ناراحت شدند. بنده خدا عمرش به رای دادن نرسید.
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
۵۱
kshamillan - مونترال ، کانادا
خیلی مسخره هست که طرف تو اروپا زندگی میکنه و از این که مردم هم وطنش به سگ آزار ی اعتراض کردن ناراحته ..................بعد این چه ربطی به مردم بدبخت داره .چه کار کنن چند ساله دارن اعتراض میکنن ...مردم کم بچه هاشون کشته شدن کم کشیدن .!!!!!..همین خوراکی که کنار این مرد معتاد فوت شده هست مال این که مردم بهش رسیدن نه دولت ....در همه کشور های دنیا زمستان آدم های کارتون خواب حالا الکلی یا مواد ی را بهشون جای گرم و خوراکی میدن که تو سرما نمیرن ....ایران با داشتن این همه ثروت نمیتونه این جمعیت عظیم معتاد و بی خانمان را پناه بده حداقل در زمستان...این تقصیر مردم بدبخت نیست این تقصیر دولته ....پخش مواد مخدر دست کیه...؟ چرا نمیتونن جلوش را بگیرن....چون برای یک دولت جوان ها معتاد و گردی و خمار خطر کم تری دارن تا جوان سالم و آگاه ...این سیاست پست و کثیف ایرانه....ما ایرانی ها از یک طرف به خاطر نفت باید زجر بکشیم و از یک طرف برای مواد مخدر افغانستان که برای رفتن به اروپا از ایران باید بگذاره ....ارزونی و دم دست بودن و کنترل نکردن نتیجش این میشه از خواب بیدار بشید. و به جای متهم کردن مردم مملکت
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
۴۱
raha1984 - هامبورگ، آلمان
الهی عزیزاتون جلوی چشمتون توی خون پرپر بزنن که حق این مردم رو به عربهای پابرهنه میدید یا واسه مرده های زنباره شون ضریح و گلدسته طلا درست میکنید
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
۴۰
سهیل ایرانی - برلین، آلمان
[::Shahin.Orel - تهران، ایران::]. خیلی برام جالب شد. شما با گفتن این جمله : " قسمتی از مسوولیت این مرگ با خودشه" خیلی راحت مسوولیت انسانی خودت را فراموش میکنی و برای خودت حکم صادر میکنی. من واقعا برام جالبه که ما بدون هیچ اطلاعی از زندگی این فرد خیلی راحت تقصیر را گردن خودش میندازیم و مرگ خفت بار را حق مسلم اون میدونیم. بزار خیلی راحت باهات باشم بخشی از مردم دنیا سگ پرست شدن عین لات لوت های قدیم که کفتر باز بودن و هر کی به کفترهاشون چپ نگاه میکرد کارش با کراما کاتبین بود. الانم یه عده از انسان ها بریدن و پناه بردن به وفاداری سگ. آیا هم نشینی با انسان اینقدر حقیر شده که ما خودمون را دمساز سگ کنیم؟؟؟
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
۴۰
سهیل ایرانی - برلین، آلمان
[::اریان در غربت - هایدلبرگ، آلمان::]. آخه شما که خبر نداری طرف چه عشق و علاقه ای به سگش نشون میده اینگار بچه خودشه؟؟؟؟؟ اگه همین اول جدی جلوی طرف نایستی همیشه باید وجود یه سگ و حتما توله هاش را تو خونه تحمل کرد. خود سگ و بزاق اون منبع انواع بیماری هاست. کلا من با نگهداری هر حیوونی مخالفم. باغ وحشم ساختن برای لذت جویی انسان ها. باورت میشه من تو این چند وقتی که اینجام پام را باغ وحش برلین که اتفاقا تو دنیا معروفه نگذاشتم.
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
۲۶
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Shahin.Orel - تهران، ایران::] در مورد تفکیک تعرض به سگ با تعرض به انسان تا حدودی با شما موافقم ولی در مورد این جمله که: -بعد هم اون دادگاه آلمانی باورهای شما رو که بررسی میکنه میبینه این قسمتی از باورهای شماست و مفهوم جرم دگرگون میشه-!!. چنین چیزی نیست. دادگاههای قانونی چه ایالتی چه فدرال باورهای شما رو در حیطه استعمال فردی بعنوان آزادی حفظ مذهب و نیز فعالیت کامیونیتی شما در حوضه فرهنگی و نیز حق حفظ هویت گروهی- identity -بعنوان آزادی حفظ اصول فرهنگی،به رسمیت میشناسه اما اگه جرمی مرتکب بشید اهرم تعریف جرم و مجازات مربوطه با قوانین کشور میزبانه لذا مفهوم جرم اونطور که شما مدعی اش هستی ، دگرگون نمیشه. در ضمن سهیل ایرانی از آلمان نظرشو در قالب طنز تلخ بیان کرد(گرچه منم با وی موافق نیستم) ولی شما با بی ادبی بهش حمله کردی. ارائه توضیح در یک گفتمان دو طرفه در چهار چوب روح مدنیت میبایست بر مبنای احترام متقابل انجام بگیره که شما با اسم بردن مستقیم اسم این کاربر و استهزاء وی، چهره عصبی،کم تحمل،کم دانش مغلطه کار و بی ایمان به باورهای مدنی که همیشه دم از آنها میزنی،رو مجددا آشکار ساختی
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
۳۳
Vahid.Persian - لوکزامبورگ، لوکزامبورگ
حالا فردا برید رای بدید...
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
۳۵
Shahin.Orel - تهران، ایران

[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. ۱- تو هیچ وقت با من موافق نباش , چون من از تایید خودم توسط یکی لنگه تو احساس شرم و خفت میکنم ! ۲- وقتی معنی جملات رو نمیفهمی , من مسوولش نیستم , اسکیزو افکتیو عزیز ! تکرار میکنم , مفهوم جرم دگرگون میشه ! کسی نگفت قانون تغییر میکنه که روضه میخونی ! یعنی اگه یکی مثل تو زنش رو خفه کرد با اون سوئدیه که زنش رو خفه کرد , مفهوم جدا گونه ای داره , بزهکاری اون شخصیه ولی تو براش آموزش دیدی ! مجازاتش ممکنه یکی باشه . این رو حتما خودت هم میدونی که معنی جملاتی که میخونی رو اصلا نمیفهمی , فانتزی ذهنی تو یک داستان دری وری سر هم میکنه ! مثلا توی یک تاپیک دیگه میخونی معلم خانه داری ! و ذهن بیمار تو فکر میکنه الان تعدادی دختر رو نشوندن کهنه شوری یادشون میدن ! نه بیمار ! کلاس خانه داری در آلمان کلاسی هست مشترک برای دختران و پسران , هماهنگ و به دور از سکسیزم ! این ذهن تربیت شده تو توسط یک کهنه شوره لچک به سره که از یک جمله ساده این فانتزی های سر و وا توهم رو سر هم میکنه !
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
۳۵
Shahin.Orel - تهران، ایران

[::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::]. [::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::]. انسانیت یک فضیلته , مسوولیت کسی نیست .
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
۵۷
همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان
[::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::]. شما چند ساله در آلمان زندگی میکنی؟ هنوز معتقدی سگ تو قرن ۲۱ بیمار و بیماری میاره!؟برات متأسفم!!!با کسی که در مورد سگ یک چنین اعتقادی هنوز داره ، نمیشه بحث کرد!!!
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
۵۰
negeen - کلن، آلمان
[::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::] من موندم شما با این فرهنگ،، در آلمان چیکار میکنی‌،،، برگرد همون خراب شده که ازش اومدی،،،لطفا اسم سگ رو هم خراب نکن،،، شرف 1 سگ می‌‌آرز به خیلی‌ از ادمها که البته فقط سنگینی آدمیت روی دوششون هست..
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
۴۵
دژمن الله - روسیه، روسیه
من لازم دونستم برخی از کامنت های دوستان رو از لینک دیگه اینجا باز تکرار کنم:. اگر حقوق عده ای انسان ها در جامعه ضایع میشه , هیچ توجیهی برای ضایع شدن حقوق حیوانات و کتک زدن و کشتن اون ها و دفاع نکردن از این بی زبون های بی دفاع نیست ! اینکه در ایران حقوق انسانها هم رعایت نمیشه دلیل نیست که نباید از حقوق حیوانات دفاع کرد. این ساختار فکری که شما برتر از حیوانات هستین و همه چیز به وجود آمده که شما در دنیا جولان بدید , همون ساختاری هست که چنین رفتار هایی رو تولید میکنه , وقتی شما به درجه ای از آدم بودن رسیدید , که به باور هایی بدوی که سگ یا خوک رو نجس میدونه , باور نداشتید و از رفتارهای خشونت آمیز علیه جانداران لذت نبردید و اون رو روا ندونستید یا بی تفاوت نبودید اون وقت این آدم ها حقوقی خواهند دشت به اسم حقوق انسانی که شما ازش نام بردید و تنها چنین افرادی در عمل درک واقعی و توانایی اون رو دارند که از این حقوق انسان ها دفاع کنند! .
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
۴۵
دژمن الله - روسیه، روسیه
بله یک انسان واقعی در برابر ظلم به هر موجودی اعتراض می کنه و به مظلوم یاری می کنه اما تفاوتی قایل نمی شه که ظلم به این رواست ظلم به اون نارواست! همین مردمی که مثل تو سگ ها و گربه ها رو با سنگ و چوب می زنند (جون سگ نجسه و موی گربه اگر به لباس بچسبه نماز باطله) و از کشتار حیوانات و تخریب طبیعت و قطع درخت و ریختن آشغال و ته سیگار از پنجره ی ماشین به بیرون لذت می برند همین ها این آدم رو نبردند حمومش کنند، لباس نو براش بخرند، خوابگاه براش درست کنند، کار بهش بدند! دولت هم از همین مردمه انتخاب همین مردم پای صندوقه از کره ی مریخ نیومده!
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
۳۵
Shahin.Orel - تهران، ایران
[::همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان::]. عزیز ,آخه آب دهن سگ , خیلی بده ! خدا قسمت کنه شاش شتربین دو نماز ! نه نماز و وضو رو باطل میکنه , نه نجسه , هم کلی خاصیت داره !
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
۴۳
Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
یعنی فقط یک نفر ؟
یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
۲۶
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Shahin.Orel - تهران، ایران::] کمی کار معوقه داشتم، خبر بیات شد.جای دیگه بحث رو بصورت تفصیل ادامه میدیم تا حقیقت روشن شه.فقط بطور خلاصه: خودم با مفاهیم حقوقی بواسطه اختلافات ملکی و استراتا آشنائی دارم. علل انگیزشی جرم در مبحث جرم شناسیه که متغیره نه مفهوم ثابت جرم که با اجماع در یک موضوع خاص با حدود و ثغور آن تبیین میشه. در مورد درس خانه داری این ذهن علیل توئه که کهنه شوری رو میبینه اگه بچه دبیرستانی داشتی میفهمیدی که درس آموزش مهارت های زندگی(نام درس متفاوته) در بدو ورود به اجتماع غیر از ترم اول که عمومیه در باقی ترمها براساس سلیقه و جنسیت متفاوته حتا در کشورهای انگلیسی زبان .یه چیزو نمیدونی به همه چیز بسط نده یکهو با ارائه مصداق توش گیر میکنی و مثل الان برای فرار توپ رو میندازی زمین حریف، ای مغلطه کار معروف .
یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
۲۶
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
پس حدسم در مورد اینکه از روسیه کامنت میزاری درست بود.یه روح ناتوان تو دوتا بدن قناس.دو تا کتلت تو یه ماهی تابه ای که زیرش شعله اسب- آتش-داره میسوزونه شون. خیلی تابلو بود.سوسیالیسم هم به بن بست رسیده
یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
۴۰
Alireza.mahdavi - هرات، افغانستان
خدایا کمکش کن
‌سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +311مصطفی مهرآئین به سیم آخر زد: نهاد ولایت فقیه بزرگترین مشکل این مملکته
  • +168حمله نظامی به ایران از رگ گردن به خامنه‌ای نزدیک‌تر است؛ ارتش اسرائیل در تدارک حمله نظامی با چراغ سبز ترامپ
  • +140واکنش رضا پهلوی به تصمیم بریتانیا برای مقابله با نفوذ جمهوری اسلامی
  • +124حمایت یکپارچه رهبران اروپایی از زلنسکی؛ فن درلاین: شرافت تو شجاعت مردم اوکراین را ارج می‌نهد
  • +106سعید قاسمی چماقدار حکومت: در دانشگاه عورتین به رهبری حواله دادند!
  • +104بازداشت و بازجویی مجری پیشین پرس‌تی‌وی در فرودگاه هیترو لندن پس از شرکت در مراسم تشییع حسن نصرالله
  • +95کنایه رئیس جمهور لبنان به جمهوری اسلامی: کسی نمی‌تواند ادعا کند این اقدامات در حمایت فلسطین است
  • +92حمله اسرائیل به مواضع حکومت سوریه؛ وزیر دفاع اسرائیل: به احمد الشرع اعتماد نمی‌کنیم
  • +92تظاهرات علیه سفر اسکی «جی دی ونس» پس از درگیری او با زلنسکی در کاخ سفید (ویدیو)
  • +90ترامپ خطاب به حماس: شالوم حماس یعنی سلام و خداحافظی، این آخرین هشدار شماست!