امان از دست این عکسهای رنگی - مهاجرت

"داستان آقایی که گول ظاهر فریبنده کشور های غربی را می خورد وبه این کشورها مهاجرت می کنه وبعد دچار مشگلات زیادی می شود و..."

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

مهاجرت هم مثل هر کار دیگه ای برای همه ادما نیست. اگه با فکر همراه نباشه به جائی نمی رسه. اگه با فکر و البته کمی شانس همراه بشه چیز بدی نیست و کلی ادم ابدیده میشه و چیزای جدید یاد می گیره. این مطلب در کل همه چیز مهاجرت رو با زرنگی زیر سوال برده. دلیل نداره اگه 1000 نفر در مهاجرت شکست خوردن یا برا ظاهر اومدن اینور برا همه اینطوری باشه. در کل همه دنیا ایران نیست و باید در نظر داشت نه ایران جهنمه و نه دنیا بهشت مطلق. در هر زمانی هر کدوم می تونه بهشت یا جهنم باشه.
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
۵۶
chemistry - سیدنی، استرالیا

ایران نه بهشت ونه جهنم هست، این ما هستیم که بهشت و جهنم رو میسازیم اینجا یا اونجا، البته این هم واقعیت هست که اکثر ایرانیها در کارهای غیر مرتبط کار میکنند. :(
‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
۴۴
SydneyWater - سیدنی، استرالیا
لایک برای‌‌ کامنت منطقی شما...
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹
۷۰
senator x - تهران، ایران

آنور آب داشتن ثروت رل زیادی ندارد,تنها چیزئیکه ترا موفق خواهدکرداین چند چیز است و من تجربه چندساله دارم.1-دانستن حدودا کامل زبان آن کشور2-تخصص در امور فنی ,حالا هررشته ائی 3-گاهی و کارکردن خوب با کامپیوتر4-شخص یا فامیل واقعا دلسوز که راهنمای اولیه شماباشد5-درصورت شروع بکارعلاقمندی بکار,صداقت و پشتکار6-اگر با خانواده هستی کمی از نظر مالی فرق میکند,اگر شرایط بالا را داشته باشی حداقل پول همراهت با یک خانواده سه نفره(بچه 7تا10سال),آمریکا,کانادا60تا70هزاردلار واروپا50هزار یورو.ممکن بگی این مبالغ خیلی زیاده.فراموش نکن بیک کشور بیگانه وارد میشی,اگر زیاد آمد,چه بهتر ولی اگر خدانکرده کم بیاد کمک کننده ائی آنجا نیست و هرکس سرش تولاک خودش است.ولی اگر کشور خودمان این وضع را نداشت و مانند قبل ازانقلاب بود,باورکن هیچ کجا ایران نمیشه.
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱
۵۵
ایران عزیز - هیوستون، ایالات متحده امریکا
اما خداییش شروعش تا میایی جا بیفتی بسیار بسیار سخته البته برا بعضی ها ممکنه راحت باشه ولی بدون پشتوانه مالی قوی و اشنای دلسوز یه صبر أیوب میخواد به نظر من توی این شرایطه که میشه واقعا خدا رو حس کرد برای من که اینطور بود ما اگه به عنوان یه راهنمای خوب به تازه واردین کمک کنیم که در ابتدا مسیر درست رو زودتر پیدا کنن لطف بزرگی کردیم
‌سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.