رضا پهلوی: «رای ندادن» خود «یک رای» است
رأی دهید
خودنویس: رضا پهلوی در سالگرد انقلاب ۵۷ مینوسید: فراموش نکنیم «رای ندادن» خود «یک رای» است. با رای ندادن میتوانیم به جهانیان نشان دهیم که رای ما نه به جمهوری اسلامی در کلیت این نظام میباشد.
رضا پهلوی، رئیس شورای ملی ایران امروز در بیانیهای تحت عنوان «سی و هفتمین سالِ سوگنامه جمهوری اسلامی» به مناسبت سی و هفتمین سالگرد انقلاب، از مردم ایران خواست از مشارکت در انتخاباتی که نظام جمهوری اسلامی از آن به دنبال کسب مشروعیت میگردد، «پرهیز» کنند.
متن کامل این «سوگنامه» به شرح زیر است:
درهمان هنگام که پرچمداران اسلام سیاسی با هزینه کردن از سرمایههای ملت ایران سرگرم پایکوبی در مدارس، برپایی میهمانیهای گوناگون در سراسر جهان و تولید برنامههای تلویزیونی برای دگرگونی تاریخ هستند، تاریخ نگاران، نویسندگان و نواندیشان از تلخترین و سختترین سالهای ایران و جنایاتی که بر مردم بزرگ ایران روا شده، گواهی میدهند.
سی و هفتمین سال از استقرار حکومت جمهوری اسلامی در سرزمینمان در شرایطی گذشت که زیست بوم ایرانمان رو به نابودی رفته است، فقر و تنگدستی، اختلاس و رانتخواری، اعتیاد و فحشا، فساد سیاسی و اقتصادی بیداد میکند، جوانان و به ویژه زنان سرکوب میشوند، قهرمانان و جانبازان جنگی به دست فراموشی سپرده شدهاند، بسیاری از شهروندان ایرانی همچون متهم سیاسی، عقیدتی و یا جنسیتی محکوم و مورد توهین، دشنام، تحقیر، شکنجه و اعدام قرار گرفته اند، خانوادههای آنها مورد آزار و اذیت عوامل حکومتی میباشند، میلیونها ایرانی در داخل بیخانمان شده و میلیونها ایرانی دیگر در خارج از کشور آواره گشتهاند. در نهایت غباری سنگین از ناکارآمدی این نظام مافیایی بر چهره کشورمان نشسته است.
هم میهنانم،
بر همگان روشن است که نظام جمهوری اسلامی نزد مردم ایران از مقبولیت و مشروعیت برخوردار نمیباشد. دیروز این حکومت، به نام دین، خدا و مبارزه با امپریالیسم غرب پرچم خود را در لبنان و فلسطین و سوریه برافراشت و امروز با نام اصلاحات و اعتدال تلاش دارد تا با اعمال سیاست دروغ، تقیه و خدعه از روزهای پایانی عمر تاریک خویش دوری کند.
تاریخ بزرگترین گواه بشریت است که ملتهای ستمدیده هند، آفریقای جنوبی، صربستان، اوکراین، اتحاد جماهیر شوروی، لهستان، مجارستان و شیلی با همبستگی به دور آرمانهای ملی خود موفق شدند دیکتاتور را به پایین بکشند. بنابراین دوره حکومت توتالیتر جمهوری اسلامی نیز با ارداه ملت ایران به پایان خواهد رسید.
در شرایط کنونی کشورمان، این مهم با پرهیز از شرکت در هرگونه از انتخابات جمهوری اسلامی میتواند شروع حرکتی گروهی برای نه گفتن به جمهوری اسلامی باشد. فراموش نکنیم «رای ندادن» خود «یک رای» است. با رای ندادن میتوانیم به جهانیان نشان دهیم که رای ما نه به جمهوری اسلامی در کلیت این نظام میباشد.
ما نیز میتوانیم همانند دیگر ملتهای آزادیخواه جهان، پیرامون «آرمانهای ملی» خویش با تکیه بر «ارادهای ملی» در راستای «منافع ملی» ایران به آنچه بایسته و شایسته ملت بزرگ ایران است، دست یابیم.
پاینده ایران
رضا پهلوی
دیدگاه خوانندگان
۵۸
دوستدار - استهکلم، سوئد
واقغا رای ندادن به کاندیدهای جمهوری اسلامی بخودی خود یک رای منفی است به نظام پست اخوندی . این اخوندها 37 سال است مردم را فریب میدهند اگر مردم رایشان را در صندوقها اندازند به معنا این می باشد که خودشان هم در فریب خود با رژیم همکاری میکنند. بیاید مردم برای نجات از نظام اخوندی برای یکبار هم که شده به خواست جمهوری اسلامی نه بگویم.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
۶۹
Azadi199 - پاریس، فرانسه
این یکی رو با ایشون موافقم، و رای نخواهم داد.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
۳۳
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
ایشان درست فکر میکنند، اما باید توجه داشت که انسانها اول باید لیاقت داشتن آزادی، دموکراسی، برابری را داشته باشند، ملت ایران هنوز شایستگی آن را ندارد. ملای دجال ریاکار هم برای سر این مردم زیاده.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
۵۰
agha-javad - تهران، ایران
متاسفانه در ایران نیز عدهای زیاد چاپلوس، نوکر صفت همواره در تمام حکومتهای ایران بودهاند و حکومتهای فرومایه از اینان بعنوان مشروعیت خود ، خود را در جهان مطرح میکنند. تنها راه نجات ملتی یک نیروی پلیس جهانی الزامی است که بدون در نظر داشتن منافع شخصی خود حکومتهای ظالم را از ملتها جدا کنند و تا آنزمان هیچ راهی میسر نخواهد بود.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
۴۳
arkadash - نیکوزیا، قبرس
بله البته یک رای به کیسه جمهوری اسلامی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
۵۵
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
تنها آپوزیسیون خارج کشور که دستی در کاسه خون الود این کثافتها نداره. از شما حمایت میکنیم. تنها نقطه اتحاد مردم ایران در مقابل این کثافتها. ....البته در این وبسایت جیره بگیران فراوانی داریم.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
۴۶
karkas - اصفهان، ایران
پسر کو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش مخوانش پسر- این پسر هیچ چیزیش به پدر بزرگ و پدر بزرگوارش نفرفته!!!خودش رو کرده آلت دست یک مشت کومله, ....طلب و بقیه خائنین به وطن که در آن قلاب به ایران وایرانی خیانت کردند! پسر کو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش مخوانش پسر.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
۱۰۸
armin parsi - منچستر، انگلستان
تو یکی که بهتر از پدرت نیستی؟؟؟!!!پدرت میتونست با 1ده هزارم بدبختی و کشته در طول این 37 سال قضیه عنقلاب 57 را خفه کنه.پس خواهشا خفه خون بگیر،تو آخرین کسی هستی که درباره آینده ایران نظر می دهی.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
۵۱
forogh - اصفهان، ایران
خوب کی گوش میده.؟ وقتی موقع انتخابات میشه برای تحریک جامعه از تو آن افرادی که جدا کردند میگویند خامنهای با فلانی مخالف است حالا هر چی میخواهی به این مردم بگو بابا جان خامنهای اگر با این مخالف بود اصلا تأیید نمیشد باز میگویند اگر نرویم به روحانی بدهیم جلیلی میاد روی کار خلاصه چون میدانند اکثر مردم از خامنهای متنفر هستند و میخواهند خلاف خواست آن عمل کنند با این طرفند مردم را میکشند پای صندوق و این داستان در هر دوره ادامه داره.!!
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
۵۴
uk.ali - لیورپول، انگلستان
تو را هم تحویل نگرفتن خود تنبیه کردن هست .
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
۴۵
smart292 - ونکوور، کانادا
درود به خاندان پهلوی،رای ندادن هم خود یک رای میباشد .لعنت به هر چی آخوند مفتخور و دزد،خرافه پرست دروغگو، درود به ایران نوین به رهبری رضا پهلوی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
۱۰۸
pars40 - فرایبورگ، سوییس
[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. خانم سرت رو از برف در بیار تا ببینی همین قوم و قبیله پهلوی چقدر از ثروت ایران رو به باد دادن . دست کم دو تا فیلم فرسی نگاه کنی میبینی که دراکثر فیلم فارسی ها موضوع اصلی فقر و بدبختی مردمه . دیکتاتور دیکتاتوره چه با عمامه چه با تاج . خیلی جالبه که این سلطنت طلبها از رو نمیرن و نمی خوان قبول کنن شاه هم دیکتاتور بوده . اینهمه دانشجو و نویسنده و روشنفکر که در دوران شاه شکنجه شدن و زندانی شدن رو نادیده میگیرن .
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
۴۵
smart292 - ونکوور، کانادا
[::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. تو آن زمان به دنیا نیامده بودی از روی فیلم و کتاب که آخوند دروغگو درست کرده قضاوت میکنی ولی ما آن زمان را دیدیم شاه همه چیز به ایرانی داد ، آیا این آخوندها چیزی به مردم دادهاند، تو بهتر سرت را از برف در بییاوری بعد از ۳۷ سال ،تو از بس تو سر خوردی عادت کردی،،اجرت با خمینی ملعون و آنجای حضرت عباس که آسم کاربری دروقی از ایران درست کردی ،حتما در هر کامنت پول خوبی میدهند ،جیره خور بسیجی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
۶۵
عموعقلی - پاریس، فرانسه
رای ندادن رای محسوب نمی شود در یک جامعه مدنی نه خود را باید با رای منفی اعلام کنی هر چند در ایران اجازه نداری رای منفی بدی بلاخره باید به یکی رای بدی رای سفید هم به معنای رای ندادن نیست
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
۱۰۸
pars40 - فرایبورگ، سوییس
smart292 - ونکوور، کانادا شما گویا اثلا نخوندی من چی نوشتم سرکار خانم فیلم فارسی به فیلمهایی گفته میشه که قبل از انقلاب ساخته شده . در ضمن من کی از رژیم داعشی ایران طرفداری کردم ؟ بهتره اینم بدونی که هرگز در جمهوری داعشی یک رای هم ندادم . از قدیم گفتن حقیقت تلخ بهتر از دروغ شیرینه شما هم بالا بری پایین بیایی شاه دیکتاتور بود .
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
۲۶
Mammal - لندن، انگلستان
واقعا هم همینطور هست که رای ندان در هر زمانی برابر رای منفی به نظام ملاها هست و غیر مشروعیت کردن این نظام هست، چون رای دادن در هر زمانی در این رژیم برابر این هست که هر چیزی که سر مردم بیاید را خودشان از قبل قبول کرده اند و ملاها در دنیا جار میزنند که مردم در انتخابات خودشان هستند که ما این راه را پیش بریم.
یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
۴۹
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
با حرفهای رضا پهلوی موافقم بجز آن قسمتی که جمهوری اسلامی را توتالیتر می داند . توتاالیتر حکومتهایی هستند که یک نفر به تنهایی حکومت می کند و همه چیز تحت نظر اوست . مثل خود شاه با صدام یا قذافی و دیگران اما حکومت جمهوری اسلامی توتالیتر نیست یک نوع حکومت دیکتاتوری چند ضلعی است که رهبر فقط یک ضلع آن است و سپاه خودش مستقل ضلع دیگری است و مراجع ضلع دیگر و رفسنجانی و دار ودسته او هم ضلع دیگر . اما اینها بطور توافق خامنه ای را به عنوان رهبر قبول کردند ولی هر کدام قدرت مستقل خود را دارند
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
۴۳
Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا
واقعا رأی دادن یا ندادن فرقی داره ؟
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
۴۸
مهرتابان - تهران، ایران
منکه رای نخواهم داد ولی از همه عزیزان خواهش میکنم متحد باشیم و تحت هیچ شرایطی برای اعتراض به این سیستم فاسد رای ندهیم،حتی اگر دقیقه نود خاتمی بیاد و ما رو به دای دادن ترغیب بکنه و یا رفسنجانی ملت رو جوگیر کنه.ضمنا علت روی کار آمدن روحانی و تیمش رای مردم نبوده بلکه خواست خامنه ای بوده چه بسا اگر جلیلی نامی هم رئیس جمهور میشد اینبار باید با دنیا تعامل سازنده میکرد تا حکومت فاسد به حیات خودش ادامه بده منظورم اینه که اشخاص مجری سیاستهای آغغغغغغغا شون اینا هستن .
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳
۵۵
iran2015 - وین، اتریش
حرفهایش خیلی منطقی و خودش یک ادم قابل احترام است و واقعا شایسته نماد هماهنگی برای ایران ازاد است ولی متاسفانه طرفداران سلطنت ادمهای دگم و خائن و فرصت طلبی هستند.بزدلهایی که قبل از شاه گریختند و اصلا عرق ملی ندارند.کامنتهای این فسیل را که اسراییل و امریکا و ایران را بعنوان نام کاربری برگزیده بخوانید
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
۵۰
شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران
درود بر رضا شاه دوم .لعنت بر آخوند.
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
۵۰
شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران
درود بر رضا شاه دوم .لعنت بر آخوند.
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
۵۵
iran2015 - وین، اتریش
حرفهایش خیلی منطقی و خودش یک ادم قابل احترام است و واقعا شایسته نماد هماهنگی برای ایران ازاد است ولی متاسفانه طرفداران سلطنت ادمهای دگم و خائن و فرصت طلبی هستند.بزدلهایی که قبل از شاه گریختند و اصلا عرق ملی ندارند.کامنتهای این فسیل را که اسراییل و امریکا و ایران را بعنوان نام کاربری برگزیده بخوانید
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
۴۸
مهرتابان - تهران، ایران
منکه رای نخواهم داد ولی از همه عزیزان خواهش میکنم متحد باشیم و تحت هیچ شرایطی برای اعتراض به این سیستم فاسد رای ندهیم،حتی اگر دقیقه نود خاتمی بیاد و ما رو به دای دادن ترغیب بکنه و یا رفسنجانی ملت رو جوگیر کنه.ضمنا علت روی کار آمدن روحانی و تیمش رای مردم نبوده بلکه خواست خامنه ای بوده چه بسا اگر جلیلی نامی هم رئیس جمهور میشد اینبار باید با دنیا تعامل سازنده میکرد تا حکومت فاسد به حیات خودش ادامه بده منظورم اینه که اشخاص مجری سیاستهای آغغغغغغغا شون اینا هستن .
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳
۴۳
Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا
واقعا رأی دادن یا ندادن فرقی داره ؟
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
۴۹
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
با حرفهای رضا پهلوی موافقم بجز آن قسمتی که جمهوری اسلامی را توتالیتر می داند . توتاالیتر حکومتهایی هستند که یک نفر به تنهایی حکومت می کند و همه چیز تحت نظر اوست . مثل خود شاه با صدام یا قذافی و دیگران اما حکومت جمهوری اسلامی توتالیتر نیست یک نوع حکومت دیکتاتوری چند ضلعی است که رهبر فقط یک ضلع آن است و سپاه خودش مستقل ضلع دیگری است و مراجع ضلع دیگر و رفسنجانی و دار ودسته او هم ضلع دیگر . اما اینها بطور توافق خامنه ای را به عنوان رهبر قبول کردند ولی هر کدام قدرت مستقل خود را دارند
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
۲۶
Mammal - لندن، انگلستان
واقعا هم همینطور هست که رای ندان در هر زمانی برابر رای منفی به نظام ملاها هست و غیر مشروعیت کردن این نظام هست، چون رای دادن در هر زمانی در این رژیم برابر این هست که هر چیزی که سر مردم بیاید را خودشان از قبل قبول کرده اند و ملاها در دنیا جار میزنند که مردم در انتخابات خودشان هستند که ما این راه را پیش بریم.
یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
۱۰۸
pars40 - فرایبورگ، سوییس
smart292 - ونکوور، کانادا شما گویا اثلا نخوندی من چی نوشتم سرکار خانم فیلم فارسی به فیلمهایی گفته میشه که قبل از انقلاب ساخته شده . در ضمن من کی از رژیم داعشی ایران طرفداری کردم ؟ بهتره اینم بدونی که هرگز در جمهوری داعشی یک رای هم ندادم . از قدیم گفتن حقیقت تلخ بهتر از دروغ شیرینه شما هم بالا بری پایین بیایی شاه دیکتاتور بود .
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
۶۵
عموعقلی - پاریس، فرانسه
رای ندادن رای محسوب نمی شود در یک جامعه مدنی نه خود را باید با رای منفی اعلام کنی هر چند در ایران اجازه نداری رای منفی بدی بلاخره باید به یکی رای بدی رای سفید هم به معنای رای ندادن نیست
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
۴۵
smart292 - ونکوور، کانادا
[::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. تو آن زمان به دنیا نیامده بودی از روی فیلم و کتاب که آخوند دروغگو درست کرده قضاوت میکنی ولی ما آن زمان را دیدیم شاه همه چیز به ایرانی داد ، آیا این آخوندها چیزی به مردم دادهاند، تو بهتر سرت را از برف در بییاوری بعد از ۳۷ سال ،تو از بس تو سر خوردی عادت کردی،،اجرت با خمینی ملعون و آنجای حضرت عباس که آسم کاربری دروقی از ایران درست کردی ،حتما در هر کامنت پول خوبی میدهند ،جیره خور بسیجی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
۱۰۸
pars40 - فرایبورگ، سوییس
[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. خانم سرت رو از برف در بیار تا ببینی همین قوم و قبیله پهلوی چقدر از ثروت ایران رو به باد دادن . دست کم دو تا فیلم فرسی نگاه کنی میبینی که دراکثر فیلم فارسی ها موضوع اصلی فقر و بدبختی مردمه . دیکتاتور دیکتاتوره چه با عمامه چه با تاج . خیلی جالبه که این سلطنت طلبها از رو نمیرن و نمی خوان قبول کنن شاه هم دیکتاتور بوده . اینهمه دانشجو و نویسنده و روشنفکر که در دوران شاه شکنجه شدن و زندانی شدن رو نادیده میگیرن .
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
۴۵
smart292 - ونکوور، کانادا
درود به خاندان پهلوی،رای ندادن هم خود یک رای میباشد .لعنت به هر چی آخوند مفتخور و دزد،خرافه پرست دروغگو، درود به ایران نوین به رهبری رضا پهلوی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
۵۴
uk.ali - لیورپول، انگلستان
تو را هم تحویل نگرفتن خود تنبیه کردن هست .
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
۵۱
forogh - اصفهان، ایران
خوب کی گوش میده.؟ وقتی موقع انتخابات میشه برای تحریک جامعه از تو آن افرادی که جدا کردند میگویند خامنهای با فلانی مخالف است حالا هر چی میخواهی به این مردم بگو بابا جان خامنهای اگر با این مخالف بود اصلا تأیید نمیشد باز میگویند اگر نرویم به روحانی بدهیم جلیلی میاد روی کار خلاصه چون میدانند اکثر مردم از خامنهای متنفر هستند و میخواهند خلاف خواست آن عمل کنند با این طرفند مردم را میکشند پای صندوق و این داستان در هر دوره ادامه داره.!!
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
۱۰۸
armin parsi - منچستر، انگلستان
تو یکی که بهتر از پدرت نیستی؟؟؟!!!پدرت میتونست با 1ده هزارم بدبختی و کشته در طول این 37 سال قضیه عنقلاب 57 را خفه کنه.پس خواهشا خفه خون بگیر،تو آخرین کسی هستی که درباره آینده ایران نظر می دهی.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
۴۶
karkas - اصفهان، ایران
پسر کو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش مخوانش پسر- این پسر هیچ چیزیش به پدر بزرگ و پدر بزرگوارش نفرفته!!!خودش رو کرده آلت دست یک مشت کومله, ....طلب و بقیه خائنین به وطن که در آن قلاب به ایران وایرانی خیانت کردند! پسر کو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش مخوانش پسر.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
۵۵
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
تنها آپوزیسیون خارج کشور که دستی در کاسه خون الود این کثافتها نداره. از شما حمایت میکنیم. تنها نقطه اتحاد مردم ایران در مقابل این کثافتها. ....البته در این وبسایت جیره بگیران فراوانی داریم.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
۴۳
arkadash - نیکوزیا، قبرس
بله البته یک رای به کیسه جمهوری اسلامی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
۵۰
agha-javad - تهران، ایران
متاسفانه در ایران نیز عدهای زیاد چاپلوس، نوکر صفت همواره در تمام حکومتهای ایران بودهاند و حکومتهای فرومایه از اینان بعنوان مشروعیت خود ، خود را در جهان مطرح میکنند. تنها راه نجات ملتی یک نیروی پلیس جهانی الزامی است که بدون در نظر داشتن منافع شخصی خود حکومتهای ظالم را از ملتها جدا کنند و تا آنزمان هیچ راهی میسر نخواهد بود.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
۳۳
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
ایشان درست فکر میکنند، اما باید توجه داشت که انسانها اول باید لیاقت داشتن آزادی، دموکراسی، برابری را داشته باشند، ملت ایران هنوز شایستگی آن را ندارد. ملای دجال ریاکار هم برای سر این مردم زیاده.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
۶۹
Azadi199 - پاریس، فرانسه
این یکی رو با ایشون موافقم، و رای نخواهم داد.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
۵۸
دوستدار - استهکلم، سوئد
واقغا رای ندادن به کاندیدهای جمهوری اسلامی بخودی خود یک رای منفی است به نظام پست اخوندی . این اخوندها 37 سال است مردم را فریب میدهند اگر مردم رایشان را در صندوقها اندازند به معنا این می باشد که خودشان هم در فریب خود با رژیم همکاری میکنند. بیاید مردم برای نجات از نظام اخوندی برای یکبار هم که شده به خواست جمهوری اسلامی نه بگویم.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
۵۸
دوستدار - استهکلم، سوئد
واقغا رای ندادن به کاندیدهای جمهوری اسلامی بخودی خود یک رای منفی است به نظام پست اخوندی . این اخوندها 37 سال است مردم را فریب میدهند اگر مردم رایشان را در صندوقها اندازند به معنا این می باشد که خودشان هم در فریب خود با رژیم همکاری میکنند. بیاید مردم برای نجات از نظام اخوندی برای یکبار هم که شده به خواست جمهوری اسلامی نه بگویم.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
۶۹
Azadi199 - پاریس، فرانسه
این یکی رو با ایشون موافقم، و رای نخواهم داد.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
۳۳
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
ایشان درست فکر میکنند، اما باید توجه داشت که انسانها اول باید لیاقت داشتن آزادی، دموکراسی، برابری را داشته باشند، ملت ایران هنوز شایستگی آن را ندارد. ملای دجال ریاکار هم برای سر این مردم زیاده.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
۵۰
agha-javad - تهران، ایران
متاسفانه در ایران نیز عدهای زیاد چاپلوس، نوکر صفت همواره در تمام حکومتهای ایران بودهاند و حکومتهای فرومایه از اینان بعنوان مشروعیت خود ، خود را در جهان مطرح میکنند. تنها راه نجات ملتی یک نیروی پلیس جهانی الزامی است که بدون در نظر داشتن منافع شخصی خود حکومتهای ظالم را از ملتها جدا کنند و تا آنزمان هیچ راهی میسر نخواهد بود.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
۴۳
arkadash - نیکوزیا، قبرس
بله البته یک رای به کیسه جمهوری اسلامی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
۵۵
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
تنها آپوزیسیون خارج کشور که دستی در کاسه خون الود این کثافتها نداره. از شما حمایت میکنیم. تنها نقطه اتحاد مردم ایران در مقابل این کثافتها. ....البته در این وبسایت جیره بگیران فراوانی داریم.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
۴۶
karkas - اصفهان، ایران
پسر کو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش مخوانش پسر- این پسر هیچ چیزیش به پدر بزرگ و پدر بزرگوارش نفرفته!!!خودش رو کرده آلت دست یک مشت کومله, ....طلب و بقیه خائنین به وطن که در آن قلاب به ایران وایرانی خیانت کردند! پسر کو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش مخوانش پسر.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
۱۰۸
armin parsi - منچستر، انگلستان
تو یکی که بهتر از پدرت نیستی؟؟؟!!!پدرت میتونست با 1ده هزارم بدبختی و کشته در طول این 37 سال قضیه عنقلاب 57 را خفه کنه.پس خواهشا خفه خون بگیر،تو آخرین کسی هستی که درباره آینده ایران نظر می دهی.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
۵۱
forogh - اصفهان، ایران
خوب کی گوش میده.؟ وقتی موقع انتخابات میشه برای تحریک جامعه از تو آن افرادی که جدا کردند میگویند خامنهای با فلانی مخالف است حالا هر چی میخواهی به این مردم بگو بابا جان خامنهای اگر با این مخالف بود اصلا تأیید نمیشد باز میگویند اگر نرویم به روحانی بدهیم جلیلی میاد روی کار خلاصه چون میدانند اکثر مردم از خامنهای متنفر هستند و میخواهند خلاف خواست آن عمل کنند با این طرفند مردم را میکشند پای صندوق و این داستان در هر دوره ادامه داره.!!
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
۵۴
uk.ali - لیورپول، انگلستان
تو را هم تحویل نگرفتن خود تنبیه کردن هست .
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
۴۵
smart292 - ونکوور، کانادا
درود به خاندان پهلوی،رای ندادن هم خود یک رای میباشد .لعنت به هر چی آخوند مفتخور و دزد،خرافه پرست دروغگو، درود به ایران نوین به رهبری رضا پهلوی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
۱۰۸
pars40 - فرایبورگ، سوییس
[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. خانم سرت رو از برف در بیار تا ببینی همین قوم و قبیله پهلوی چقدر از ثروت ایران رو به باد دادن . دست کم دو تا فیلم فرسی نگاه کنی میبینی که دراکثر فیلم فارسی ها موضوع اصلی فقر و بدبختی مردمه . دیکتاتور دیکتاتوره چه با عمامه چه با تاج . خیلی جالبه که این سلطنت طلبها از رو نمیرن و نمی خوان قبول کنن شاه هم دیکتاتور بوده . اینهمه دانشجو و نویسنده و روشنفکر که در دوران شاه شکنجه شدن و زندانی شدن رو نادیده میگیرن .
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
۴۵
smart292 - ونکوور، کانادا
[::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. تو آن زمان به دنیا نیامده بودی از روی فیلم و کتاب که آخوند دروغگو درست کرده قضاوت میکنی ولی ما آن زمان را دیدیم شاه همه چیز به ایرانی داد ، آیا این آخوندها چیزی به مردم دادهاند، تو بهتر سرت را از برف در بییاوری بعد از ۳۷ سال ،تو از بس تو سر خوردی عادت کردی،،اجرت با خمینی ملعون و آنجای حضرت عباس که آسم کاربری دروقی از ایران درست کردی ،حتما در هر کامنت پول خوبی میدهند ،جیره خور بسیجی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
۶۵
عموعقلی - پاریس، فرانسه
رای ندادن رای محسوب نمی شود در یک جامعه مدنی نه خود را باید با رای منفی اعلام کنی هر چند در ایران اجازه نداری رای منفی بدی بلاخره باید به یکی رای بدی رای سفید هم به معنای رای ندادن نیست
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
۱۰۸
pars40 - فرایبورگ، سوییس
smart292 - ونکوور، کانادا شما گویا اثلا نخوندی من چی نوشتم سرکار خانم فیلم فارسی به فیلمهایی گفته میشه که قبل از انقلاب ساخته شده . در ضمن من کی از رژیم داعشی ایران طرفداری کردم ؟ بهتره اینم بدونی که هرگز در جمهوری داعشی یک رای هم ندادم . از قدیم گفتن حقیقت تلخ بهتر از دروغ شیرینه شما هم بالا بری پایین بیایی شاه دیکتاتور بود .
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
۲۶
Mammal - لندن، انگلستان
واقعا هم همینطور هست که رای ندان در هر زمانی برابر رای منفی به نظام ملاها هست و غیر مشروعیت کردن این نظام هست، چون رای دادن در هر زمانی در این رژیم برابر این هست که هر چیزی که سر مردم بیاید را خودشان از قبل قبول کرده اند و ملاها در دنیا جار میزنند که مردم در انتخابات خودشان هستند که ما این راه را پیش بریم.
یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
۴۹
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
با حرفهای رضا پهلوی موافقم بجز آن قسمتی که جمهوری اسلامی را توتالیتر می داند . توتاالیتر حکومتهایی هستند که یک نفر به تنهایی حکومت می کند و همه چیز تحت نظر اوست . مثل خود شاه با صدام یا قذافی و دیگران اما حکومت جمهوری اسلامی توتالیتر نیست یک نوع حکومت دیکتاتوری چند ضلعی است که رهبر فقط یک ضلع آن است و سپاه خودش مستقل ضلع دیگری است و مراجع ضلع دیگر و رفسنجانی و دار ودسته او هم ضلع دیگر . اما اینها بطور توافق خامنه ای را به عنوان رهبر قبول کردند ولی هر کدام قدرت مستقل خود را دارند
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
۴۳
Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا
واقعا رأی دادن یا ندادن فرقی داره ؟
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
۴۸
مهرتابان - تهران، ایران
منکه رای نخواهم داد ولی از همه عزیزان خواهش میکنم متحد باشیم و تحت هیچ شرایطی برای اعتراض به این سیستم فاسد رای ندهیم،حتی اگر دقیقه نود خاتمی بیاد و ما رو به دای دادن ترغیب بکنه و یا رفسنجانی ملت رو جوگیر کنه.ضمنا علت روی کار آمدن روحانی و تیمش رای مردم نبوده بلکه خواست خامنه ای بوده چه بسا اگر جلیلی نامی هم رئیس جمهور میشد اینبار باید با دنیا تعامل سازنده میکرد تا حکومت فاسد به حیات خودش ادامه بده منظورم اینه که اشخاص مجری سیاستهای آغغغغغغغا شون اینا هستن .
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳
۵۵
iran2015 - وین، اتریش
حرفهایش خیلی منطقی و خودش یک ادم قابل احترام است و واقعا شایسته نماد هماهنگی برای ایران ازاد است ولی متاسفانه طرفداران سلطنت ادمهای دگم و خائن و فرصت طلبی هستند.بزدلهایی که قبل از شاه گریختند و اصلا عرق ملی ندارند.کامنتهای این فسیل را که اسراییل و امریکا و ایران را بعنوان نام کاربری برگزیده بخوانید
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
۵۰
شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران
درود بر رضا شاه دوم .لعنت بر آخوند.
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
۵۸
دوستدار - استهکلم، سوئد
واقغا رای ندادن به کاندیدهای جمهوری اسلامی بخودی خود یک رای منفی است به نظام پست اخوندی . این اخوندها 37 سال است مردم را فریب میدهند اگر مردم رایشان را در صندوقها اندازند به معنا این می باشد که خودشان هم در فریب خود با رژیم همکاری میکنند. بیاید مردم برای نجات از نظام اخوندی برای یکبار هم که شده به خواست جمهوری اسلامی نه بگویم.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
۴۵
smart292 - ونکوور، کانادا
درود به خاندان پهلوی،رای ندادن هم خود یک رای میباشد .لعنت به هر چی آخوند مفتخور و دزد،خرافه پرست دروغگو، درود به ایران نوین به رهبری رضا پهلوی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
۶۹
Azadi199 - پاریس، فرانسه
این یکی رو با ایشون موافقم، و رای نخواهم داد.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
۳۳
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
ایشان درست فکر میکنند، اما باید توجه داشت که انسانها اول باید لیاقت داشتن آزادی، دموکراسی، برابری را داشته باشند، ملت ایران هنوز شایستگی آن را ندارد. ملای دجال ریاکار هم برای سر این مردم زیاده.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
۵۵
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
تنها آپوزیسیون خارج کشور که دستی در کاسه خون الود این کثافتها نداره. از شما حمایت میکنیم. تنها نقطه اتحاد مردم ایران در مقابل این کثافتها. ....البته در این وبسایت جیره بگیران فراوانی داریم.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
۵۰
agha-javad - تهران، ایران
متاسفانه در ایران نیز عدهای زیاد چاپلوس، نوکر صفت همواره در تمام حکومتهای ایران بودهاند و حکومتهای فرومایه از اینان بعنوان مشروعیت خود ، خود را در جهان مطرح میکنند. تنها راه نجات ملتی یک نیروی پلیس جهانی الزامی است که بدون در نظر داشتن منافع شخصی خود حکومتهای ظالم را از ملتها جدا کنند و تا آنزمان هیچ راهی میسر نخواهد بود.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
۵۱
forogh - اصفهان، ایران
خوب کی گوش میده.؟ وقتی موقع انتخابات میشه برای تحریک جامعه از تو آن افرادی که جدا کردند میگویند خامنهای با فلانی مخالف است حالا هر چی میخواهی به این مردم بگو بابا جان خامنهای اگر با این مخالف بود اصلا تأیید نمیشد باز میگویند اگر نرویم به روحانی بدهیم جلیلی میاد روی کار خلاصه چون میدانند اکثر مردم از خامنهای متنفر هستند و میخواهند خلاف خواست آن عمل کنند با این طرفند مردم را میکشند پای صندوق و این داستان در هر دوره ادامه داره.!!
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
۴۵
smart292 - ونکوور، کانادا
[::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. تو آن زمان به دنیا نیامده بودی از روی فیلم و کتاب که آخوند دروغگو درست کرده قضاوت میکنی ولی ما آن زمان را دیدیم شاه همه چیز به ایرانی داد ، آیا این آخوندها چیزی به مردم دادهاند، تو بهتر سرت را از برف در بییاوری بعد از ۳۷ سال ،تو از بس تو سر خوردی عادت کردی،،اجرت با خمینی ملعون و آنجای حضرت عباس که آسم کاربری دروقی از ایران درست کردی ،حتما در هر کامنت پول خوبی میدهند ،جیره خور بسیجی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
۴۳
arkadash - نیکوزیا، قبرس
بله البته یک رای به کیسه جمهوری اسلامی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
۲۶
Mammal - لندن، انگلستان
واقعا هم همینطور هست که رای ندان در هر زمانی برابر رای منفی به نظام ملاها هست و غیر مشروعیت کردن این نظام هست، چون رای دادن در هر زمانی در این رژیم برابر این هست که هر چیزی که سر مردم بیاید را خودشان از قبل قبول کرده اند و ملاها در دنیا جار میزنند که مردم در انتخابات خودشان هستند که ما این راه را پیش بریم.
یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
۴۸
مهرتابان - تهران، ایران
منکه رای نخواهم داد ولی از همه عزیزان خواهش میکنم متحد باشیم و تحت هیچ شرایطی برای اعتراض به این سیستم فاسد رای ندهیم،حتی اگر دقیقه نود خاتمی بیاد و ما رو به دای دادن ترغیب بکنه و یا رفسنجانی ملت رو جوگیر کنه.ضمنا علت روی کار آمدن روحانی و تیمش رای مردم نبوده بلکه خواست خامنه ای بوده چه بسا اگر جلیلی نامی هم رئیس جمهور میشد اینبار باید با دنیا تعامل سازنده میکرد تا حکومت فاسد به حیات خودش ادامه بده منظورم اینه که اشخاص مجری سیاستهای آغغغغغغغا شون اینا هستن .
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳
۵۵
iran2015 - وین، اتریش
حرفهایش خیلی منطقی و خودش یک ادم قابل احترام است و واقعا شایسته نماد هماهنگی برای ایران ازاد است ولی متاسفانه طرفداران سلطنت ادمهای دگم و خائن و فرصت طلبی هستند.بزدلهایی که قبل از شاه گریختند و اصلا عرق ملی ندارند.کامنتهای این فسیل را که اسراییل و امریکا و ایران را بعنوان نام کاربری برگزیده بخوانید
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
۵۰
شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران
درود بر رضا شاه دوم .لعنت بر آخوند.
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
۴۹
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
با حرفهای رضا پهلوی موافقم بجز آن قسمتی که جمهوری اسلامی را توتالیتر می داند . توتاالیتر حکومتهایی هستند که یک نفر به تنهایی حکومت می کند و همه چیز تحت نظر اوست . مثل خود شاه با صدام یا قذافی و دیگران اما حکومت جمهوری اسلامی توتالیتر نیست یک نوع حکومت دیکتاتوری چند ضلعی است که رهبر فقط یک ضلع آن است و سپاه خودش مستقل ضلع دیگری است و مراجع ضلع دیگر و رفسنجانی و دار ودسته او هم ضلع دیگر . اما اینها بطور توافق خامنه ای را به عنوان رهبر قبول کردند ولی هر کدام قدرت مستقل خود را دارند
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
۴۳
Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا
واقعا رأی دادن یا ندادن فرقی داره ؟
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
۶۵
عموعقلی - پاریس، فرانسه
رای ندادن رای محسوب نمی شود در یک جامعه مدنی نه خود را باید با رای منفی اعلام کنی هر چند در ایران اجازه نداری رای منفی بدی بلاخره باید به یکی رای بدی رای سفید هم به معنای رای ندادن نیست
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
۱۰۸
pars40 - فرایبورگ، سوییس
smart292 - ونکوور، کانادا شما گویا اثلا نخوندی من چی نوشتم سرکار خانم فیلم فارسی به فیلمهایی گفته میشه که قبل از انقلاب ساخته شده . در ضمن من کی از رژیم داعشی ایران طرفداری کردم ؟ بهتره اینم بدونی که هرگز در جمهوری داعشی یک رای هم ندادم . از قدیم گفتن حقیقت تلخ بهتر از دروغ شیرینه شما هم بالا بری پایین بیایی شاه دیکتاتور بود .
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
۱۰۸
pars40 - فرایبورگ، سوییس
[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. خانم سرت رو از برف در بیار تا ببینی همین قوم و قبیله پهلوی چقدر از ثروت ایران رو به باد دادن . دست کم دو تا فیلم فرسی نگاه کنی میبینی که دراکثر فیلم فارسی ها موضوع اصلی فقر و بدبختی مردمه . دیکتاتور دیکتاتوره چه با عمامه چه با تاج . خیلی جالبه که این سلطنت طلبها از رو نمیرن و نمی خوان قبول کنن شاه هم دیکتاتور بوده . اینهمه دانشجو و نویسنده و روشنفکر که در دوران شاه شکنجه شدن و زندانی شدن رو نادیده میگیرن .
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
۵۴
uk.ali - لیورپول، انگلستان
تو را هم تحویل نگرفتن خود تنبیه کردن هست .
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
۱۰۸
armin parsi - منچستر، انگلستان
تو یکی که بهتر از پدرت نیستی؟؟؟!!!پدرت میتونست با 1ده هزارم بدبختی و کشته در طول این 37 سال قضیه عنقلاب 57 را خفه کنه.پس خواهشا خفه خون بگیر،تو آخرین کسی هستی که درباره آینده ایران نظر می دهی.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
۴۶
karkas - اصفهان، ایران
پسر کو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش مخوانش پسر- این پسر هیچ چیزیش به پدر بزرگ و پدر بزرگوارش نفرفته!!!خودش رو کرده آلت دست یک مشت کومله, ....طلب و بقیه خائنین به وطن که در آن قلاب به ایران وایرانی خیانت کردند! پسر کو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش مخوانش پسر.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
۴۶
karkas - اصفهان، ایران
پسر کو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش مخوانش پسر- این پسر هیچ چیزیش به پدر بزرگ و پدر بزرگوارش نفرفته!!!خودش رو کرده آلت دست یک مشت کومله, ....طلب و بقیه خائنین به وطن که در آن قلاب به ایران وایرانی خیانت کردند! پسر کو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش مخوانش پسر.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
۱۰۸
armin parsi - منچستر، انگلستان
تو یکی که بهتر از پدرت نیستی؟؟؟!!!پدرت میتونست با 1ده هزارم بدبختی و کشته در طول این 37 سال قضیه عنقلاب 57 را خفه کنه.پس خواهشا خفه خون بگیر،تو آخرین کسی هستی که درباره آینده ایران نظر می دهی.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
۵۴
uk.ali - لیورپول، انگلستان
تو را هم تحویل نگرفتن خود تنبیه کردن هست .
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
۱۰۸
pars40 - فرایبورگ، سوییس
[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. خانم سرت رو از برف در بیار تا ببینی همین قوم و قبیله پهلوی چقدر از ثروت ایران رو به باد دادن . دست کم دو تا فیلم فرسی نگاه کنی میبینی که دراکثر فیلم فارسی ها موضوع اصلی فقر و بدبختی مردمه . دیکتاتور دیکتاتوره چه با عمامه چه با تاج . خیلی جالبه که این سلطنت طلبها از رو نمیرن و نمی خوان قبول کنن شاه هم دیکتاتور بوده . اینهمه دانشجو و نویسنده و روشنفکر که در دوران شاه شکنجه شدن و زندانی شدن رو نادیده میگیرن .
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
۱۰۸
pars40 - فرایبورگ، سوییس
smart292 - ونکوور، کانادا شما گویا اثلا نخوندی من چی نوشتم سرکار خانم فیلم فارسی به فیلمهایی گفته میشه که قبل از انقلاب ساخته شده . در ضمن من کی از رژیم داعشی ایران طرفداری کردم ؟ بهتره اینم بدونی که هرگز در جمهوری داعشی یک رای هم ندادم . از قدیم گفتن حقیقت تلخ بهتر از دروغ شیرینه شما هم بالا بری پایین بیایی شاه دیکتاتور بود .
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
۶۵
عموعقلی - پاریس، فرانسه
رای ندادن رای محسوب نمی شود در یک جامعه مدنی نه خود را باید با رای منفی اعلام کنی هر چند در ایران اجازه نداری رای منفی بدی بلاخره باید به یکی رای بدی رای سفید هم به معنای رای ندادن نیست
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
۴۳
Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا
واقعا رأی دادن یا ندادن فرقی داره ؟
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
۴۹
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
با حرفهای رضا پهلوی موافقم بجز آن قسمتی که جمهوری اسلامی را توتالیتر می داند . توتاالیتر حکومتهایی هستند که یک نفر به تنهایی حکومت می کند و همه چیز تحت نظر اوست . مثل خود شاه با صدام یا قذافی و دیگران اما حکومت جمهوری اسلامی توتالیتر نیست یک نوع حکومت دیکتاتوری چند ضلعی است که رهبر فقط یک ضلع آن است و سپاه خودش مستقل ضلع دیگری است و مراجع ضلع دیگر و رفسنجانی و دار ودسته او هم ضلع دیگر . اما اینها بطور توافق خامنه ای را به عنوان رهبر قبول کردند ولی هر کدام قدرت مستقل خود را دارند
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
۵۰
شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران
درود بر رضا شاه دوم .لعنت بر آخوند.
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
۵۵
iran2015 - وین، اتریش
حرفهایش خیلی منطقی و خودش یک ادم قابل احترام است و واقعا شایسته نماد هماهنگی برای ایران ازاد است ولی متاسفانه طرفداران سلطنت ادمهای دگم و خائن و فرصت طلبی هستند.بزدلهایی که قبل از شاه گریختند و اصلا عرق ملی ندارند.کامنتهای این فسیل را که اسراییل و امریکا و ایران را بعنوان نام کاربری برگزیده بخوانید
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
۴۸
مهرتابان - تهران، ایران
منکه رای نخواهم داد ولی از همه عزیزان خواهش میکنم متحد باشیم و تحت هیچ شرایطی برای اعتراض به این سیستم فاسد رای ندهیم،حتی اگر دقیقه نود خاتمی بیاد و ما رو به دای دادن ترغیب بکنه و یا رفسنجانی ملت رو جوگیر کنه.ضمنا علت روی کار آمدن روحانی و تیمش رای مردم نبوده بلکه خواست خامنه ای بوده چه بسا اگر جلیلی نامی هم رئیس جمهور میشد اینبار باید با دنیا تعامل سازنده میکرد تا حکومت فاسد به حیات خودش ادامه بده منظورم اینه که اشخاص مجری سیاستهای آغغغغغغغا شون اینا هستن .
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳
۲۶
Mammal - لندن، انگلستان
واقعا هم همینطور هست که رای ندان در هر زمانی برابر رای منفی به نظام ملاها هست و غیر مشروعیت کردن این نظام هست، چون رای دادن در هر زمانی در این رژیم برابر این هست که هر چیزی که سر مردم بیاید را خودشان از قبل قبول کرده اند و ملاها در دنیا جار میزنند که مردم در انتخابات خودشان هستند که ما این راه را پیش بریم.
یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
۴۳
arkadash - نیکوزیا، قبرس
بله البته یک رای به کیسه جمهوری اسلامی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
۴۵
smart292 - ونکوور، کانادا
[::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. تو آن زمان به دنیا نیامده بودی از روی فیلم و کتاب که آخوند دروغگو درست کرده قضاوت میکنی ولی ما آن زمان را دیدیم شاه همه چیز به ایرانی داد ، آیا این آخوندها چیزی به مردم دادهاند، تو بهتر سرت را از برف در بییاوری بعد از ۳۷ سال ،تو از بس تو سر خوردی عادت کردی،،اجرت با خمینی ملعون و آنجای حضرت عباس که آسم کاربری دروقی از ایران درست کردی ،حتما در هر کامنت پول خوبی میدهند ،جیره خور بسیجی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
۵۱
forogh - اصفهان، ایران
خوب کی گوش میده.؟ وقتی موقع انتخابات میشه برای تحریک جامعه از تو آن افرادی که جدا کردند میگویند خامنهای با فلانی مخالف است حالا هر چی میخواهی به این مردم بگو بابا جان خامنهای اگر با این مخالف بود اصلا تأیید نمیشد باز میگویند اگر نرویم به روحانی بدهیم جلیلی میاد روی کار خلاصه چون میدانند اکثر مردم از خامنهای متنفر هستند و میخواهند خلاف خواست آن عمل کنند با این طرفند مردم را میکشند پای صندوق و این داستان در هر دوره ادامه داره.!!
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
۵۰
agha-javad - تهران، ایران
متاسفانه در ایران نیز عدهای زیاد چاپلوس، نوکر صفت همواره در تمام حکومتهای ایران بودهاند و حکومتهای فرومایه از اینان بعنوان مشروعیت خود ، خود را در جهان مطرح میکنند. تنها راه نجات ملتی یک نیروی پلیس جهانی الزامی است که بدون در نظر داشتن منافع شخصی خود حکومتهای ظالم را از ملتها جدا کنند و تا آنزمان هیچ راهی میسر نخواهد بود.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
۵۵
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
تنها آپوزیسیون خارج کشور که دستی در کاسه خون الود این کثافتها نداره. از شما حمایت میکنیم. تنها نقطه اتحاد مردم ایران در مقابل این کثافتها. ....البته در این وبسایت جیره بگیران فراوانی داریم.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
۳۳
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
ایشان درست فکر میکنند، اما باید توجه داشت که انسانها اول باید لیاقت داشتن آزادی، دموکراسی، برابری را داشته باشند، ملت ایران هنوز شایستگی آن را ندارد. ملای دجال ریاکار هم برای سر این مردم زیاده.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
۶۹
Azadi199 - پاریس، فرانسه
این یکی رو با ایشون موافقم، و رای نخواهم داد.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
۴۵
smart292 - ونکوور، کانادا
درود به خاندان پهلوی،رای ندادن هم خود یک رای میباشد .لعنت به هر چی آخوند مفتخور و دزد،خرافه پرست دروغگو، درود به ایران نوین به رهبری رضا پهلوی
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
۵۸
دوستدار - استهکلم، سوئد
واقغا رای ندادن به کاندیدهای جمهوری اسلامی بخودی خود یک رای منفی است به نظام پست اخوندی . این اخوندها 37 سال است مردم را فریب میدهند اگر مردم رایشان را در صندوقها اندازند به معنا این می باشد که خودشان هم در فریب خود با رژیم همکاری میکنند. بیاید مردم برای نجات از نظام اخوندی برای یکبار هم که شده به خواست جمهوری اسلامی نه بگویم.
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
