شادی دخترها و پسرهای دانشگاه به بهانه جشن ازدواج دانشجویی

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
سلام لبخند - تهران، ایران

خوب که چی ؟ با رسانه ای کردن این موارد . فردا چند تا از سران ناراحت میشوند و همین یه ذره خوشی را هم از جوونها میگیرند . ببین کار به کجا رسیده که دو تا دست زدن چند تا جوون . شده یک صفحه خبر برای یوکی و دیگران !!! شما هم خوب اتیشو گرم نگه میدارید !!!
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
۵۶
همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان

با دیدن این صحنه هااین احساس به آدم دست میده که بعد۳۸ سال انگار داریم برمیگردیم به سالهای قبل از جذام۵۷. فقط هم پسرها سرپا هستن! فکر کنید ، اندی و لیلا برن ایران و بخوان بخونن! چه جمعیتی به راه خواهد افتاد!که حکومت لجن آخوندی را بر نمی تابد! صد البته که مبلیاردی مردم هزینه میکنند برای دیدن لیلا و اندی و شهره و به ترکیه و دوبی و کردستان عراق میروند! ملا ها دنبال سرمایه گذاران غربی! غافل از اینکه پول در ایران ، متخصص و هنرو استعداد در داخل خود ایران! اعتماد به ملای شارلاتان هرگز!
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
۶۰
paydar22 - لاهه، هلند

به امید شادی همشکی
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
۴۶
Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

اینها ضد انقلاب هستند ، اینها ضد اسلامِ عزیز هستند، اسلامِ عزیز خنده را حرام کرده و گفته مسلمین شب تا صبح ، صبح تا شب بزنند تویِ سرشان و عزاداری کنند .با اینجور کارها تن‌ِ امام در گور میلرزد و فرشتگان به صورتِ امامِ مفقود توف میاندازند .
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
۳۰
leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
به نظر من ازدواج کردن کار خیلی غلط و اشتباهیست.چون در طول زندگی و گذر عمر و افزایش سن سلایق ،طرز فکر،نوع نگرش آدم به زندگی و همه چیز تغییر می کنه و در ضمن هیچ گارانتی برای دوام عشق و محبت میان دو نَفَر وجود نداره.مدتی بعد از ازدواج دچار یکنواختی و افسردگی می شی .کلا ازدواج چیز مزخرفیه.آدم های مجرد شادتر و سالمتر از متأهلین هستن.
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
۳۰
leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
شمایی که ازدواج کردی قیافتو با قیافه ی اون دوستت که همسن توست ولی ازدواج نکرده مقایسه کن تو پدر یا مادر دوستت به نظر میای اونقدر که شکسته و داغون شدی بدبخت بیچاره.ازدواج آدمو پیر و بیریخت می کنه و در نهایت زود می کشه
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
۷۰
senator x - تهران، ایران
تعجب من از اینه که این جوانان عزیز با دیدن اون دوعکس اون بالا چطور باز حس شادی پیداکردند؟منکه هروقت اون عکسهارا میبنم 24ساعت هرچه میخورم ترش میکنم
‌سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶
۶۴
عموعقلی - پاریس، فرانسه
وای وای ای امام زمان کجایی بیا که باز توی دانشگاه بی ناموسی شد
‌پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.