ویدیوی کامل مصاحبه رضا رشید پور با الهام چرخنده در برنامه " دید در شب"

 رضا رشیدپور در بخشی از این برنامه به گذشته این بازیگر و مجری پرداخت و گفت شما زمانی که در مالزی بودید با علیرضا امیر قاسمی جلسه گذاشتید برای کنسرت و گفته می‌شد که شما دیسکو هم دارید.
 
چرخنده در پاسخ گفت که من با آقای امیرقاسمی تنها جلسه نگذاشتم، آقای نوابی پدر ارسطو [همسر سابق چرخنده] هم حضور داشتند، در آن جلسه هم حجابم کاملا رعایت شده بود.
 
او تاکید کرد که تا به حال پایش را در دیسکو نگذاشته است. رشیدپور هم به چرخنده گفت که البته فضای کنسرت در خارج از کشور فرقی با دیسکو ندارد، ما فقط شنیدیم و شما خودتان بودید و دیدید.
 
چرخنده گفت که در یکی از بهترین سالن‌های مالزی(برج دوقلو) که محل کنسرت گوگوش و هنرمندان خارجی دیگر است، برای هنرمندان ایرانی مثل بنیامین برنامه گذاشته و امکانی را برای اجرای هنرمندان داخل ایران فراهم کرده‌است.
 
او گفت که قرار بوده احسان خواجه امیری هم در همین سالن برنامه اجرا کند، اما این اتفاق نیفتاده است. او تاکید کرد که در این برنامه ها هم با لباس بختیاری و حجاب کامل حضور داشته است.
 
رشیدپور به یکی از نقل قول های این بازیگر و مجری اشاره کرد و گفت که شما گفته بودید می خواستم جای گوگوش را بگیرم. او هم جواب داد:« من و پدر جد بختیاری ام هم نمی تواند جای گوگوش باشد. ما گل به خودی خوردیم آقای رشیدپور. بدترین مقاله را درباره‌ی من  خبرگزاری ای نوشت که منتسب به سپاه هست.»
 
رشیدپور پرسید که منظور شما خبرگزاری فارس است و چرخنده هم گفت: «بله». او اضافه کرد که من با این خبرگزاری تماس گرفتم و گفتم چرا من را با یک بیمار اسکیزو فرنی مقایسه کرده‌اید؟ من مادر دوتا بچه هستم. خانمی که جواب داد گفت که ببخشید اشتباه شده است و ...همین خبرگزاری زمانی که من برای دیدار با رهبری دعوت شده بودم، اسم همه‌ی هنرمندان را نوشت و اسم من را ننوشت.
 
رشیدپور از چرخنده پرسید: «شما می‌گوئید گل به خودی خوردید و بعد اشاره می‌کنید، خبرگزاری فارس منتسب به سپاه هست، مگر شما سپاهی هستید؟ که چرخنده پاسخ داد: «خیر.»
 
مجری برنامه‌ی «دید در شب» از چرخنده پرسید که شما مدرکی دارید که خبرگزاری فارس به شما گفته اسکیزوفرنی هستید، او هم پاسخ داد: «مرا با یک آقایی مقایسه کرده بودند که آمده بود مدعی جریانی شده بود.»
 
رشیدپور تا انتهای برنامه چندبار از چرخنده در مورد نقل قول او در مورد گوگوش پرسید و در نهایت چرخنده گفت که چنین جمله‌ای را نگفته است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۵
romano - تهران، ایران

بابا بیخیال این کی هست حالا؟ راست میگی با نسرین ستوده صندلی داغ بزار که 4 سال بهش اجازه ندادین بچه شیرخورش مادرشو ببینه ها چیه میشه صندلی داغ نظام؟ اشکهاش واقعیه یک ملت رو میشرونه؟ زبانش حقه؟ این گربه رقصونیها برای ایرانیها چیز جدیدی نیست جمع کنید بساط جهان پهلوان رضازاده جدید چادری مونثتون رو!
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
۵۶
ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

چادر مایه افتخار؟ چه شود آن مملکت!
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
۵۶
ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

زمان حضرت زهرا چادر اصلاً وجود داشت؟ فقط داره جواب سوال رو با چرتو پرت جواب میده! گمشو !
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

زنیکه سلیطه، عفریته ریاکار، عجوزه هزار داماد
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
۵۶
ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

بگو غلط کردی ! اینجور میگه من مادرم !!!! چوب بلا هایی که سر مادر ستار بهشتی آوردید رو تو بخور! نوش جونتون!
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
۵۶
ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

زنیکه شارلاتان . مال!
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

این باورش شده که به خاطر چادر بهش فحش می‌‌دهند . همه جا پر چادری است که به اینها فحش می‌‌دهد. صدها زن چادری در جلوی زندان اوین منتظر زندانی سیاسی خود هستند و از شرف زن چادری دفاع می‌‌کنند . ترا توهین می‌‌کنند که شاعر دربار شدی . درود بر این خاندان نگین خامنه‌ای فرستادید .با این جانیان بسیجی‌ و سپاه هم سخن شده‌ای که در زندان به خواهران ما تجاوز می‌‌کند تا باکره نباشند و و بهشت روند . مگر در مملکت ما چادری نیست. چادر خود را نگر دار .ولی‌ مجیز گوهی این حرامیان حسینیه را نکن. بینیم که کسی‌ اصلا بعد از آن به تو اهمیت می‌‌دهد. این مزد دریوزگی و دستبوسی مزدوران شیعه داعشی می‌‌باشد نه چادر . خیلی‌ از مادران همه چادری بودند . اگر زنده بودند و ترا می‌‌دید‌ند چادر را از سر در می‌‌آوردند
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
۷۷
فدای آقا - اودنسه، دانمارک

نمونه تمام عیار یک زن در جامعه. برات اسفند دود کردم تا چشم بدخواه وحسودات کور بشه ان شاءالله.
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
۶۳
برجعلی - کلن، آلمان

فقط می‌شه یک جمله در مورد این خانم گفت : عجب پدر سو‌،،، است .
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
۴۴
Afshin51 - کلن، آلمان

سوال و جوابها معلومه چند شب تا صبح تمرین شده بین این خانم و اقا ،چون هر دو با هدف و شمرده سناریو صحبت را اجرا میکنن و بر خلاف تصور بیننده که خانم داره بازجویی میشه قصد برنامه رفع اتهامات و کسب محبوبیت براى این خانم و مظلوم نشون دادن ایشونه !!! بهرحال خر خودتونید ولى با اینکه این نتیجه واسه الهام خزنده حاصل نشد اما رنگش معلومه باز شده و احتمالاً شبهاى تمرین حاوى بستهء جایزه براى مجرى صدا کلفت !! برنامه بوده ! بله اهم خسته نباشن اب میوه میل کنید لدفن
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
۴۳
رقص پرواز - پراگ، چک

اگر شخصی به مسیر انتخابیش ایمان داشته باشه، حرفها و انتقادات اثر نمیکنه، ولی این خانم خودش هم میدونه سراسر ریا و تزویر توی کارش هست، برای همین عکس العمل مردم ازارش میده. خانم عزیز اگر به عنوان یک مادر، اینده و روحیات فرزندانت مهمه دست از این کارها بردار، حداقل با خودت صادق باش، مردم به نصیحت، موعظه و منبری نیاز ندارند، جامعه از اخوند و ملا اشباع شده است، رفتار و سکنات شما برای من نوعی مهم نیست ولی در واقع شما احساس پیامبری و کرامت بهتون دست داده، یک معذرت خواهی بکن و کنار بکش.
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
۸۰
ایران زاد - هامبورگ، آلمان

وضع هنری کشور ما بجائی رسیده که ایشان جزو خبر ساز های هنری کشور ما هستند. 7 3سال بهترین و شایسته ترین هنرمندان ما در خارج با کمترین امکانات و یا با بد ترین امکانات اما با غرور ملی خود سر پا هستند و بسیاری از انها نامزد های جوایز بین امللی شدند و کمتر حرف زدند و بیشتر هنر نمائی کردند و سری بین سر های جهانی در اوردند و هیچگاه خود را هم منتسب به هیچ قدرتی نکردند اما این ضعیفه هر روز با دست هائی در وسایل ارتباط جمعی حاضر میشود و تمام هذیانات ایشان از هم چیز هست جز هنر. ایا واقعا دینای هنر ما به ذلت کشیده نشده.؟؟ ایا اینها چه کاره حسن هستند؟؟ حال می بینید چقدر ما به بدبختی کشیده شده ایم
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
۳۹
سوسیالیسم راه رهاییست - واشنگتن، ایالات متحده امریکا

در میخانه ببستند خدایا مپسند که در خانه تزویر و ریا بگشایند. به نظر من ایشان نه تنها از اسکیزوفزنی رنج میبرند بلکه دچار تضاد شخصیتی هم هستند.
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
۶۶
صاحب نظر - گوتبرگ ، سوئد

این خانم مریضه، نرمال نیست، خیلی‌ سفسطه می‌کنه، جمهوری اسلامی اینو خوب کشف کرد، یه نفر یه ملت رو می‌تونه بخوره
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
۴۶
Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

نکته جالب در آخرِ برنامه اسم بردن از محمدِ خاتمی به وسیله رشید پور بود، اونم در تلویزیون رسمی‌.‌ای ناا قلا ! :)
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
۳۴
Shahin.Orel - تهران، ایران

لعنت به اون مادری که تو رو پرورش داده .
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
۳۴
Shahin.Orel - تهران، ایران

اگه بچه ات , یک وقت خود کشی کرد , نگی ما کشتیمش ! یک نگاه تو آینه به الهام قاتل کن !
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
۵۴
payamak - منچستر، انگلستان

فکر کنم ندا آقا سلطان و هزاران زن و دختر شهید در زندانها مثال بهتری برای ناموس شیعه باشه تا شخصی‌ مثل توکه با دستبوسی و چاکری به اینجا رسیدی
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

[::فدای آقا - اودنسه، دانمارک::]. حج آقا مسألتن! این خانوم تمام عیار عیارش چنده؟. ناقلا! غلط نکنم حاجی پسند می‌پسندی که سنگ محکت عیار عیار می‌کنه!
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
۴۵
IraneJavid - تهران، ایران

امین جون ما حالمون از دیدن این خانوم بد میشه. میشه لطف کنید اخبارشو نزاری رو سایت؟ حد اقل اسمشو نبر بگو چ خ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
۴۱
Iran e forozan - لندن، انگلستان

خانم خانم من با توهین مخالفم که به شما شده ولى ولى وقتى یه خانم به قول شما بدحجاب میاد بیرون گشت بهش گیر نمیده یا همین خانمای چادرى مثل شما بهش بى احترامى نمیکنن خودتون اینجورى به مردم یاد دادید مگه نمیگى ضربتى زدى ضربتى نوش کن خب بنوش. اون خانم بلژیکو رو وقتى میگى دلیلش اینه که مردم رو إز روى پوشش قضاوت نمیکنن
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

ترو به خدا هر چقدر میخواهی پاچه خواری کن ولی انقدر پای بختیاریها را وسط نکش بختیاریها قوم آزاده ای بودند که از مشروطه تا به امروز علیه استبداد مبارزه کردند نه مثل تو خودشونو ارزان بفروشند
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

فقط یک جمله میگویم به این خانم . عقایدت را برای خودت محفوظ نگهدار وسعی نکن با حاشیه های آنچنانی گاف بیشتری بدهی بقول معروف موضوع را هرچه بیشتر بشکافی بوی نامطبوع و مشمعز کننده آن بیشر مشام مردم را می آزرد.اگرعنوان هنر و هنرمند ی درتو ختم میشود! وای بحال فرهنگ این کشور و جامعه هنرمندان که چه بر سرشان آمده!!! تومگر کی هستی!!!
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

من دروغگو نیستم، من مهربانم، همه من را میشناسند، به خدا دروغ نمیگم، من از ته قلب مردم و دوست دارم، من به خدا به پوشش اعتقاد دارم، باور کنید تو مالزی هم با پوشش بودم، به خدا من مدعی نیستم!!! همین 15 دقیقه اول را به یک روانشاس نشون بدید و بگید یک نفر دائم قسم میخورد و خودش را خوب و بهترین تصویر می کرد. اگر نگفتند این موجود خودش منحرف ترین و خراب ترین موجود دنیا است که همش می خواهد خودش را با قسم ثابت بکنه من حاضرم برم مریدش بشم.
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
۱۰۷
leila leila - گوتنبرگ، سوئد

چه ننه من غریبم بازی تهوع آوری . روزی که اومدی تو لحظه‌ تحویل سال ینه یک ماده خر عر عر کردی و مجیز گویی خامنه‌ای جلاد رو کردی همه شناختنت ، اونجا بود که همه شناختنت ، چرا وقتی‌ هم جنسای گونی به سرت دختری مردم رو تو خیابون کتک می‌زنن و توهین می‌کنن خفه میشی‌ و عر عر نخونی ؟ برید بمیرید نون به نرخ روز خورا
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
۴۷
دایره مینا - کراکف ، لهستان

:)) من تذکر داده بودم که اگر ویدیوی کامل را بگذارید دیوونه می شوم اینه که اگر گسی این را کامل نگاه کرد به ما هم خلاصه اش رو -به غیر از آنچه که در تاپیک قبلی بود اگر چیز خاصی هست-بگه :))
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
۴۷
دایره مینا - کراکف ، لهستان

[::Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا::]. استاد پرجلال ! این تلویزیون رسمی نیست -شما نیمه رسمی حساب کن -و شبکه اینترنتی است و اسمش هم آپارات است ! .
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
۴۴
behran - کردستان، ایران

حیات رسانه ای اشخاصی همچون خانم چرخنده و در مسیر دید اجتماع بودن، بدلیل فقدان دانش و خلاقیت هنری،فرهنگی،اجتماعی،علمی،سیاسی و مصادیق مرتبط و در خور توجه افکار عمومی ؛ جز با پرداختن و دامن زدن به حاشیه و شارلاتانیزم و تحریک و شانتاژ احساسات توده مردم حاصل نمیشود
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
۴۸
abadansara - سندویکن، سوئد

خالی بند نامبر وان. ولک این چرخنده است یا خزنده است.
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

بالا بری پایین بیای . گریه کنی بخندی . بچه م بچه م بکنی . امام و خدا و پیغمبر و دین بازی دربیاری . مردم نخواهند گذاشت تو یه نفر هر جوری بخوای باهاشون بازی کنی. یه جوری دق میدیمت که خودت چادر و مانتو و لباساتو در بیاری و فرار کنی . مزدوره هرزه
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
۴۵
Persian cherika - گوتنبرگ، سوئد

آخه یکى نیست بگه زنیکه هر جایی تو سر پیازى یا ته پیاز؟ تو باد پیاز هم نیستى عوضى. هر وقت جواب نداشت اسم على رو میاورد. تو یه آدم کثیف هستى امیدوارم برم تو جهنم اونجا ببینمت. سگ شرفش از تو بیشتره. هرزه حد اقل ناخنهات رو کوتاه میکردى اگه راست میگى. درضمن صیغه نامت با اون على یه دست هم لابد تو اون قرآنى بود که آقا علی یه دست بت داده بود. گلشیفته اگه لباسش رو در آورد ولى انسان هست کثیف نسیت، دو رو نسیت. حیف فحش که به تو بدن.در ضمن تو تا حالا چرا تو دانشگاه ها پیدات نبود که بعد از چادرى شدنت همش تو این شهر و اون شهرى؟؟؟ غیر از اینه که پشتت گرمه!!!!!
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
۵۹
farokhzad - کنت، انگلستان

چقدر شما سر در گم هستید ایکاش بجاى انهمه ادعاى زن ایرانى بودن کردن از زنان شجاع ایران میخواندى شما تمام الگو هات عرب هستند اخه یک زنى به نام فاطمة چکارى کرده جز بقول شما حجاب شما فکر میکنید تا قبل از فاطمة هیچ زنى نمیدانسته چگونه زندگى کنه نجیب نبودن شما برو بخوان راجب مادر فردوسى راجب مادر کوروش برو راجب پادشاهان زن ایران زمانیکه أعراب دخترهاشون رو زنده بگور میکردن بخوان !!! به وجدان خودت مراجعه کن علت اینهمه دشنام به شما فقط بخاطر حجاب نیست اقاى رشیدپور خیلى سربسته گفتند به شما شما از فردى نام میبرى بنام سیدعلى خامنه اى هیچ میدانی در زمان حکومت این اقا چقدر مادر داغدار فرزندش شد چقدر از مادر ها در گیر اعتیاد فرزندانشونند چقدر از همین مادرها چشم براه فرزندشون بودن که در غربتند بخاطر همان حکومت سیدعلى هستند !!! چرا یک حکومت ظرف ٣٦ سال باید اینقدر فقر و بیکارى فحشاء اعتیاد دزدى و قاچاق موادمخدر ؟! راستى در مالزى بودى هیچ میدانی ما ٣٦ سال پیش یکنفر قاچاقچى بین المللى نداشتیم چه شد یکدفعه اینهمه قاچاقچى در امدن با کدام عقلى میتوان این حکومت را بهتر از حکومت پهلوى ها دانست ؟ تا کجا ریا
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
۵۸
liberté - مونترال، کانادا

مطمئن باشید این عقب گشت به قرون وسطا در ایران و کشورهای دارای منابع طبیعی غنی بدون دلیل نیست و با حمایت کامل کارتل های نفتی و اسلحه سازی صورت میگیره تا تمام امید های مردم منطقه به آزادی و دموکراسی رو از ریشه قطع کنن. اکثر این جا نماز آبکش ها حتی ایمان هم به خدا یا ادیان ندارن و فقط مامور هستن کاری که بهشون گفته شده رو به نمایش بذارن. اگرم دقت کنید تمام تخم و ترگه اشون در کشورهای به قول خودشون ضاله در حال عشق و حال هستن و خودشون هم گرین کارت و شینگن و غیره دارن. دلیل رشد بنیادگرایی هم در اروپا همینه. شما نگاه کنید برای سرکوب مردم خاورمیانه و جلوگیری از رشد دموکراسی چه حمایتی از وهابی ها و حزب الهی ها و سایر دزدها میکنن و در عین حال در مدیا مرتب از بنیادگرایی خبر میذارن. یعنی مشکل شما مردم اینه که نفهم هستید و نفهم هم باقی باید بمونید تا اینکه آخرین قطره نفتتون یا گازتون یا معدن هاتون و حتی منابع انسانی و متخصصین شما رو ما بالا بکشیم.
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
۴۷
Cocoo - تورنتو، کانادا

خفه شو زنیکه اینقد از بچه ‌ات گفتی‌ که چرا به مادرش حرف می‌زنین اونوقت خودت تو جامعه به مادر از همه جا بیخبرِ اون دختر توهین میکنی‌. بعد میآیی اینجا داستان به هم میبافی انگار ما هم مثل تو خریم. تو میگی‌ سود سیاسی نداری ؟ تو سود هیچی‌ نداری سیاسی تحصیلی‌ اجتماعی هیچی‌ اونوقت میری واسه دانشجوها قد قد میکنی‌ و براشون خط زندگی‌ تعیین میکنی‌ بشون چادر میدی؟ آخر فیم به اون پاسدارای بی‌ ناموس میگی‌ به این دختر کاری نداشته باشید. و از مهفزنت حرف میزانی‌؟ مگه تو خر کی‌ هستی‌ که محافظ داری؟
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
۵۶
spelesh kon - شفیلد، انگلستان

الهام جون واقعا که عجب بازیگری هستی!!!!
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

شماره یک در پاچه خواری و شامورتی بازی ! زهرا بندانداز
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
۴۶
Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا
دایره مینا - کراکف ، لهستان. خانوم معلم ! منظور من این بود که این جمله از زبانِ یک مجری رسمی‌ و قدیمی‌ به اسمِ رضا رشید پور شنیده شد. ضمنا این سایت در ایران فیلتر نیست پس رسمیست .
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
۴۳
aarian - تهران، ایران

با وجود اینکه چندین بار حالم بهم خورد،نشستم و این ویدیو رو از اول تا آخر دیدم چون می‌خواستم بدونم جریان چیه و در آخر بعد از با دقت گوش کردن به یک نتیجه رسیدم " ایشون کاملا به سرش زده!" آب دریا در "مزاج" ماهی‌ دریا خوش است ات کشت منو! اینقدر هم ضد و نقیض گفت که خودش هم از جواب کم آورد..
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
۴۹
negeen - کلن، آلمان

چرخنده ..میزان توهینی را که میشنوید نشانگر نفرتی هست که مردم از این حکومت دارند آیا متوجه این امر نشدید،به طور نمونه خانم مرضیه یکی‌ از بزرگترین هنرمندان ایران بود، اما وقتی‌ به مجاهدین پیوست مورد نفرت مردم واقع شد،،،،
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
۳۴
غریبه_021 - تهران، ایران
رشیدپور از تلویزیون انداختن بیرون اومد خودش این برنامه رو علم کرد اول خیلی منم منم میکرد اما از اونجابیی که به این حقیقت پی برد که نون خودش رو سنگ کرده و هیچ هنر دیگه ای هم نداره که باهاش امرار معاش کنه برنامه اش رو اینطوری سفارشی کرده یعنی به دروغ وانمود میکنه یه مصاحبه ازاده و داره به بدترین شکل مهمانش رو زیر سوال میبره اما در اصل یه مصاحبه کاملاکنترل شده از قبل روالش تعیین شده وکاملا هدفدار برای سیاه کردن مردمه
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

باور کنید یا نکنید الهام چرخنده زنیست وراج و حاضرجواب !
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

خانم بختیارى اگر این على و حسین نبودن شما ها از اسم چه کسى نان مى خوردید. خاک همان عراق بر سرتان.
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

موجودات کثیف.
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

خدا را فراموش کردید و چسبیدید به حسین و على.
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

بگویید که ما شیفته گان قدرتیم نه تشنه گان ملت.
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

هیچ یک از شما به فکر ملت نیست فقط به فکر جیب خود نفرین خداوند بر شماها.
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

خانم جنگ بر سر چادور نیست خودت بهتر مى دانى.
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳
۴۲
paksan - ایران، ایران

این آدم کمترین ارزشی بعنوان یک آدم سالم نداره. این آدم همانطور که از اسمش برمیاد هر طرف باد بیاد و منفعت داشته باشه می چرخه به همون طرف و شک نکنید همه راهها و چرخشها رو زده که حالا رسیده به مقام معظم رهبری و ولایت و این پاچه خواری ها. الان در ذهن این آدم موضوع اینه که بعنوان یک بازیگر داره تمام تلاشش رو میکنه تا نقشش رو خوب بازی کنه حالا نقشش چیه : نقش سرباز ولایت و آدم حزب اللهی و انقلابی. به نظرم زیاد اهمیت به این پاچه خوار بوقلمون صفت ندیدن. شک نکنید تقی به توقی بخوره روسری از سرش برمیداره و مدعی میشه آزادی های یواشکی حق مسلم هستش و مدافع زنها میشه و تازه آیات خدا رو هم سرهم میکنه
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۲
۵۴
احتراز - دورف، آلمان

با این مصاحبه منفورتر از قبل شد.
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۵
۶۱
freedomforiran - لندن، انگلستان
ملت نمکنشناس و بى غیرت ایران تبریک قیمت نفت به بشکه اى زیر ٤٠ دلار رسید.
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.