آیت‌الله خامنه‌ای: نفوذ یعنی شبکه‌سازی به‌ وسیله‌ پول و جاذبه‌های جنسی

آقای خامنه‌ای گفته "آماج نفوذ جریانی، نخبگان، افراد موثر، تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران هستند"آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، "در جمع هزاران نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور" سخنرانی و هشدارهای اخیرش درباره خطر آنچه "نفوذ" خوانده را تکرار کرده و درباره آن توضیح داده است.
 
آقای خامنه‌ای امروز (چهارشنبه ۲۵ نوامبر ۴آذر) گفته "نفوذ جریانی، از نفوذ فردی خطرناک‌تر است" و در توضیح آن ادامه داده است که "نفوذ جریانی یعنی شبکه‌سازی در داخل ملت به‌وسیله‌ پول و جاذبه‌های جنسی با هدف تغییر باورها، آرمان‌ها، نگاه‌ها و سبک زندگی."وی افزوده: "آماج نفوذ جریانی، نخبگان، افراد موثر، تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران هستند. نفوذ خطر بزرگی است."
 
رهبر ایران مرداد ماه امسال به فاصله اندکی پس از حصول توافق جامع اتمی با گروه ۱+۵ نیز گفته بود مقام‌های آمریکایی در توافق جامع اتمی با ایران قصد داشته‌اند راهی برای نفوذ در این کشور پیدا کنند، اما "ما این راه را به طور قاطع خواهیم بست."
آیت‌الله خامنه‌ای حدود یک ماه پیش در یکی از تازه‌ترین اظهارات خود درباره "نفوذ"، گفته بود "هیچ مخالفتی با اصل مذاکره با کشورها، اعم از اروپایی و غیراروپایی ندارد اما در مورد آمریکا موضوع متفاوت است زیرا آنها تعریفی که از مذاکره با جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، به معنای نفوذ و باز کردن راه برای تحمیل است."
رهبر ایران در جمع "هزاران فرمانده بسیج" سخنرانی کرده استبه فاصله کوتاهی پس از این سخنرانی، محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران، با هشدار در مورد "فتنه‌ای که از پس از برجام (توافق جامع اتمی) شروع خواهد شد" پیش‌بینی کرد که "این فتنه طولانی باشد" و "چند سال طول بکشد."
 
دو روز پس از این گفته‌ها و در آستانه برگزاری مراسم سالروز گروگانگیری در سفارت آمریکا، تلویزیون دولتی ایران از دستگیری "عوامل نفوذ" در رسانه‌ها و "استخدام" افرادی برای اجرای اهداف آنان خبر داد و از قول یک "کارشناس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران" به نام "آقای عاصف" اعلام کرد که "در این پرونده، مجموعه‌ای از مخرب‌ترین فعالان رسانه‌ای اپوزیسیون خارجی و داخلی در یک فرآیند پیچیده و هرمی چند لایه، با شبکه سازی از خبرگاران داخلی در راستای ادراک‌سازی تلاش می‌کردند."
 
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در همین روز در جلسه هیات دولت گفته بود "رهنمودها و نکاتی که رهبر معظم انقلاب مطرح می‌کنند با هدف استحکام قدرت ملی و برای این است که ملت ایران در برابر نفوذ بیگانگان صف واحدی بوده و در برابر توطئه‌ها هوشیار و بیدار باشند، نباید خدای ناکرده برخی بخواهند از این کلمات و واژگان سوء استفاده کنند و اینطور نباشد که از این پس با هر کس که مخالف هستیم، بخواهیم او را به نحوی متهم کرده و گروهی را به حاشیه برانیم."
 
آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی امروز خود گفته "می‌گویند از نفوذ استفاده جناحی کردند، خوب نکنند؛ اسم را بدون محتوای لازم مطرح نکنند و جناح‌ها همدیگر را متهم نکنند. اما اینکه بگویند افرادی می‌خواهند از نفوذ استفاده‌ جناحی بکنند از اهمیت بحث نفوذ دشمن کم نمی‌کند. از اصل واقعیت نفوذ غفلت نشود. دشمن دارد طراحی می‌کند."
 
او همچنین گفته "کسانی که بسیج را به تندروی و افراط متهم می‌کنند، پروژه‌ نفوذ دشمن را تکمیل می‌کنند." پیش از سخنرانی امروز آقای خامنه‌ای، محمدعلی جعفری فرمانده سپاه و محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم در جمع فرماندهان حاضر سخنرانی کوتاهی داشته‌اند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

گوسفند از این جماعت بسیجی بیشتر سرش میشه. مغز تنها عضو بدن بسیجی و سپاهی که کلا تا اخر عمر سالم می مونه چون ازش استفاده نمیشه. تکلیف خامنه ای (شاه اسماعیل) بیسواد هم که معلومه.
‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
۴۳
united-iran - ملبورن، استرالیا

نفوذ یعنی بهت قرآن نفیس قدیمی هدیه بدهند تا بتوانند خرتان کنند بعد معلوم بشه اصلی نیست و فقط کپی است، ( حتی اگر دشمن هم ندارید وانمود کنید که کشور در خطر است، اینگونه ملت احساس خطر میکنند و میترسند و مطیع شما میشوند.)
‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
۶۳
greatpersian1 - وین، اتریش
این جاذبه جنسی‌ یعنی‌ چه؟
‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.