تیپ هایی که در دهه شصت "تهاجم فرهنگی" بود - عکس

سیما جمهوری اسلامی ایران در دهه شصت با پخش گزارشی در مورد تهاجم فرهنگی با نشان دادن این تصاویر، افراد فوق را غربزده خواند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
کیوان م - تهران، ایران

از یک مشت گاگول در پیتی که نه سواد دارن نه فهم نه شعور چه انتظاری دارین .فهمیدشون اون خمینی پیر خرفت هندی زاده بود که بلد نبود حرف بزنه و افکارش برای ۱۴۰۰ سال پیش بود ،طرفداراش هم از خودش فهمیده تر!!! ،اگر دانش و سواد داشتن حال و روز کشور ایران و مردم ایران این باید باشه !!!!!!!!!.
‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
۴۰
simairani - کاشان، ایران

آره یوکی عزیز، برای ما که ده ۶۰ رو تجربه کردیم ،این دهه یادآور سالهای سیاه و خاطراتِ تلخِ ، موج جدایها و مهاجرت هاست، مرگ‌های بی‌ صدا و مظلومانه در زندانهای مخوف این رژیمِ جناتکارِ ،و تجاوز به حریم خصوصی مردمِ .
‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
۴۳
aarian - تهران، ایران

دهه شصت دهه کشتار و وحشت ایران، زمانی‌ که حکومت شمشیر را از رو بسته بود و تعارف رو کنار گذشته بود. حتی لبخند هم ممنوع بود. زمانی‌ که به عنوان یک کابوس در حافظه تاریخی ما باقی‌ می‌ماند.
‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
۳۸
تیتو تیتو - تهران، ایران

ما دهه شصتی ها موش ازمایشگاهی این نظام بودیم . در حالیکه بعد سقوط شاه این گروه بر مسند و شریانهای اقتصادی کشور بزرگ ایران مسلط شدند و بساط عیش و نوش و زندگی و تحصیل خود و فرزندانشان رادر امریکا و اروپا پهن کردند سفره مردم چیزی جز زندگی فقیرانه که انرا برای مردم افتخار میشمردند و مرگ بر امریکا و انگلیس و جهان و سرکوب مردم به دست گروهی فقیر و برده فرهنگی دیگر ( جنگ نیابتی داخلی) برای خاموش کردن هرگونه نقد اقتصادی و فرهنگی نداشت . ما دهه شصتی ها نسلی افسرده هستیم که تاوان انتخاب پدرانمان را میدهیم .
‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
۴۰
karaji - کرج ، ایران

simairani - کاشان، ایران جان ، عزیز ! هیچ ظلمی پایدار نیست و مطمئن باش با بالا بردن اندیشه و دانائی میتونیم این زالوها را که بر وطن ما افتاده نا بود کنیم ، از خودمان شروع کنیم و فهم خود و فرزندانمان را بالا تر ببریم و ساده انگاری را کنار بگذریم !
‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
۴۱
fafa316 - تهران، ایران

[::کیوان م - تهران، ایران::]. گاگول خودتی ، خمینی مرد تاریخ بود اگه بلد نبود نمی تونست تاریخ رو عوض کنه دقیقا نمی دونم مشکلت چیه قمار بازی ، مشروب خوری ، فحشا و . ممنوع شده داره اذیتت می کنه یا نوکری آمریکا و انگلستان تموم شده !. ولی مشکلات اختلاسی و أقازاده ها و پارتی بازی ها و دو رویی ها الان ربطی به امام خمینی نداره.
‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

واقعا دهه شصت وحشتناک ترین دهه در صد سال اخیر بود کشتار وحشیانه زندانیان سیاسی و بمبارانها .و اجناس کوپنی واقعا آن روزها را که کودکی بیش نبودم را به یاد می اورم می لرزم یادم هست تو مدرسه برای خمینی شعار می دادیم از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا واقعا چقدر یک حکومت می تواند بی اخلاق باشه که با بچه های مدرسه چنین کاری کنه
‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

[::fafa316 - تهران، ایران::]. والله گاگول تویی ظاهرا با این کامنتت! هم گاگول هستی هم روشندل. چشمتو وا کن بینوا، ساعتی ٧٠٠٠ تؤمن که میشه دو دلار ارزش فروختن عزت نفس رو نداره. فساد و فحشا از زمان شاه بیشتره، قمار و مشروب خوری دیگه کار هر روز و هر هفته همه جوونا شده، اعتیاد و فحشا هم از سر و کولتون داره بالا میره. همه و همه هم به خاطر اون جلاد و مرتجع درغگو ست که اسمشو همین ممد حسن گذاشته امام. بله تاریخ رو عوض کرد، ولی مایه ابطال وضو رو مالید به تاریخ. اگر این عوض کردنه تاریخه، بچسب بهش. فقط بپا قهوه ای نشی با این تاریخ امامت
‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
۴۰
simairani - کاشان، ایران

مرسی‌ کرجی عزیز به امید آزادی ایرانِ و سربلندی ایرانی‌.
‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
۵۳
کارمن مهوش کش - تهران، ایران
الان تو غرب تیپ میزنن مدل ایرانی و شرق زدگی داره اونجا مد میشه. خیابون شده عرصه ای برای خود نمایی و تظاهرات و تفریح و سرگرمی و رو بورس بودن و کلا اگه کلاب ها تو ایران باز میشد مثل ترکیه خیابون ها هم خیلی خلوت میشد و هم انقدر فساد زیاد نبود که همه به هر کی رسید گیر بدن و بخوان سوارش کنن چه زن مردم و چه بچه مردم.در ضمن بهترین وسیله برای خود نمایی تو همین خیابون ها ماشینه که واسه همین هم تو ایران ماشین ها قیمت نجومی دارن .
‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
۵۶
کیوان م - تهران، ایران

[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. با درود به شما ،و سپاس از اینکه جواب این نادان عقب افتاده را دادین.پاینده و پیروز باشین .
‌پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::کیوان م - تهران، ایران::]. خواهش میکنم دوست محترم. اینها از دوحال خارج نیستن، یا خیلی خیلی عقب افتاده هستن و بیشتر از ربط دلیل زلزله به رگ خاصی در زمین درک شون بر نمیداره، یا اینکه بد جور به سنار سه شاهی این آخوندا و حاج آقای بسیج محلشون محتاج اند. وگرنه این تفضلات (از ریشه ....!) بغیر از مغز معیوب یا دهن محتاج تراوش نمیکنه.
‌پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.