یک روحانی: تماشای ماهواره مثل خواندن کتاب های ضاله است/ امروز کودکان ابتدایی از ما چیزهایی می پرسند که قدیم در کتاب های متکلمین مطرح می شد

عصر ایران : عضو هیات علمی جامعه المصطفی  قم گفت: تماشای شبکه های ماهواره ای همانندخواندن کتاب های ضاله است.
حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی روز شنبه در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم افزود: امروز شبهات از مجامع علمی بیرون آمده و به مجامع عمومی کشیده شده است.
وی با یادآوری اشاعه بیش از پیش شبهات دینی و اعتقادی از سوی دشمنان و معاندان مکتب تشیع،خاطر نشان کرد: امروز کودکان دوره ابتدایی و راهنمایی در کوچه و خیابان از ما چیزهایی را می پرسند، که در قدیم تنها در کتاب های متکلمین چنین مطالبی مطرح می شد.
عضو هیات علمی جامعه المصطفی همچنین با تاکید بر اهتمام جدی سخنرانان مذهبی در تببین مسایل اعتقادی در منابر مختلف، اظهار کرد: پاسخ شبهات باید متناسب با قدرت فهم و تشخیص مخاطبان داده شود، تا آنان هر چه بیشتر و بهتر در جریان بی اساس بودن شبهه افکنی های مغرضانه دشمنان قرار بگیرند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۲
barbodm - تهران، ایران

مبنای دین و مذهب بر جهالت انسانها استوار است. هر چه آگاهی بیشتر شود نیاز به اینها کم خواهد شد
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۶
۵۶
ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

عین دست و پا بریدن و قصاص و چشم درآوردن که مال ۱۴۰۰سال پیش و اسلام ناب بود و امروز بچه های ما در ملا عام نگاه میکنند !
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱
۵۶
کیوان م - تهران، ایران

میدونی‌ کی‌ ضاله هست ؟؟؟ تو و امثال تو دروغگو که یک تازی به نام حسین رو که دستور قتل عام ایرانیان رو داده با اراجیفتون مظلوم نمائی می‌کنین،ایرانیان به جای اینکه برای بابک خرمدین و دیگر سربازان ایرانی‌ که برای ایران کشته شدن و از تجاوز اعراب به کشور جان خود را فدا کردن اشک بریزن ،برای متیجاوزین به خاک و ناموس ایران اشک میریزن ،وای بر تو ایرانی‌ که اصلیت خود را فراموش کرده ایی،ایرانی‌ از نسل آریا است ،نه عرب ،در این روزها به جای اشک باید به خاطره کشته شدن قاتلین نیاکان ایرانی‌ جشن گرفت ،ننگ‌ و نفرین بر هر چی‌ آخوندو طرفدار آخوند و تازی تازی پرست .
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
"شبهات دینی"!!!. وقتی استدلال ها و أصول دینی معلوم میشه تهش سوراخه، اسمش رو میذارن شبهه! یعنی تو خوب توجیه نشدی! بیا تا من حالیت کنم!. غافل از اینکه یکی باید بهشون بگه: آقای قاضی مثل اینکه شما هم حرف تو گوشت نمیره ها!. تا بیست سال پیش تنها منبع کسب معرفت (!) حاج آقا و منبرش بود، اما حالا کسی به غیر از یه عده ازمخ آزاد، بابت اراجیف مکثر حاج آقا یه مایه ابطال وضو هم خرجش نمیکنه!
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
واقعا این خوشحال کننده هست که امروز با بیشرفت تکنولوجی و علم و انترنت مردم بیشتر از ماهیت دروغین و فریبکارانه شما مطلع میشن بالاخره روزی خواهد رسید که این مردم خواهند فهمید مکتب رافضی جز شبه افکنی و دروغ جیزی برای کفتن ندشت حالا من از این اخوند رافضی جنتا سوال دارم1 کدام امام بزل مردم رو به نام خمس از اونها کرفت؟ یک روایت صحیح بیارن 2 کدام امام صیغه کرد و یا دخترش را به نام صیغه به کسی داد؟ یک روایت صحیح بیارن 3 کدام امام و یا حتی خود بیامبر سینه زنی کرد و در کدام حسینیه به نوحه خوانی و زنجیر زنی مشغول شد ؟فقط یک نیمه روایت هم قبوله دیکه سوالهای بعدی رو نمیبرسم
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹
۴۵
Payam-33 - ویسلر، کانادا
چرا انقدر از کتاب خواندن مردم هراس دارید؟ تا حد مرگ می‌ترسید؟
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸
۳۹
metti - تهران، ایران
اخه شما نکبتایه شیپیشو اگه واسه شبهات جواب داشتین که اغاتون هومن چلاقه پنج تونیه اون بد مشدیه خودشو پاره نمیکرد واسه فیلتر و بستن اینترنت که عنتر هنوز نفهمیدین که دورتون به سر رسیده؟؟؟به زودی حالیت میکنیم با پس گردنی.
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱
۴۴
دژمن الله - روسیه، روسیه
بسیار خبر خوبی است! روشنگری به رده های پایین سنی هم رسیده و بزودی بساط دین و مذهب و خرافه در ایران حتی اگر کاملا هم برچیده نشود از سطح جامعه به کنج خانه ها بازخواهد گشت!
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷
۴۶
فیل دانا - برایتون، انگلستان

همین نشان دهنده این است که آخوند بیسواد خرافه پرست از دانائی مردم وحشت دارند . وقتی سطح علم و دانائی مردم بالا بره این این اویزونها و مفت خورها باید بساطشونو جمع کنند. پس تا آنجا که بتونن مخالف پیشرفت هستند، ،،،،،تاریخ هم این رو ثابت میکنه، ،،،،. مخالفت با تاسیس دانشگاه . مخالفت با پیشرفت زنان. مخالفت با علوم روز انسانی . مخالفت با کتابخوانی . . . .
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
۴۶
فیل دانا - برایتون، انگلستان

نشون میده اینها تو آن فیضیه درس های 500 سال پیش رو هنوز میخونن، ،،،هیچ پیشرفتی نبوده، ،،،،،واهمه دارند از دانش جدید
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
۵۵
اسداله میرزا - کلن، آلمان

چرا همیشه می‌نویسین : یک روحانی !! حیف این واژه نیست که به این آخوندک‌ها میدین ؟ از همون اول بنویسید : یک انگل وبال کلم بسر ضد ایرانی‌ شیاد آخوند یکبار دیگه برای هر چه بیشتر گمراه کردن و به جهالت و خرافات فرو بردن مردم ایران گفت : ....! اینطوری دیگه هیچکس تو این سایت حساس نمی‌شه !!اساتید گرامی‌ فدای آقا ، باور عمیق ،سرباز رهبر و دوستدار ولایت فقیه تصدیق میفرمایند انشاله !!
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
۳۹
metti - تهران، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. عزیزه داعشی خدا قوت :))))))))))))))))))))) مفلوک دیگ به دیگ میگه روت سیاه
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
۴۴
Dara20 - تهران، ایران
شما آخوندها دشمن علم دانش و تمدن هستید اما دسترسی‌ مردم به وسایل امروزی ارتباط جمعی کار پلیدتان را تمام خواهد کرد
یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.