شلیک مرگ پایان دزدی های سیاه

محمد ( دزد کشته شده )روزنامه ایران : تبهکاری که سه زن خانه‌دار را هدف سرقت‌های شوم قرار داده بود، با شلیک دقیق پلیس کشته شد.این مرد خطرناک وقتی پلیس را در تعقیب خود دید، در مسیر خلاف بزرگراه پردیس به حرکت درآمد و با اصرار به فرار و بی‌اعتنایی به اخطارهای پلیس هدف گلوله مرگ قرار گرفت.وقتی روز 13 مردادماه سال جاری سرقت شومی از خانه‌ای در شرق پایتخت به بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه 34 تهران مخابره شد، وی به تحقیقات ویژه‌ای دست زد.

زن جوان که وحشت‌زده بود، وقتی جلو بازپرس ایستاد، گفت: وقتی دزد را در خانه‌ام دیدم، باور نمی‌کردم او نه تنها طلا و جواهراتم را سرقت کند، بلکه با بی‌اعتنایی به التماس‌هایم مرا نیز قربانی نیت شوم خود کند.وی افزود: ساعت 2 بعد از ظهر 13 مردادماه در حال استراحت داخل خانه بودم که ناگهان جوانی قدبلند با چهره‌ای نسبتاً سیاه از طریق بالکن وارد خانه‌ام شد، من تنها بودم.این دزد با تهدید شوکر و چاقو به سمت من آمد. وقتی به نیت شیطانی‌اش پی بردم، با او درگیر شدم و کتک شدیدی خوردم. او مرا داخل کمد دیواری یکی از اتاق‌ها زندانی کرد که با تقلای زیاد با فشار در کمد را باز کردم و خودم را از داخل کمد خارج کردم و همزمان دیدم دزد شیطان‌صفت از همان راه بالکن پا به فرار گذاشت. خیلی ترسیده بودم، خشکم زده بود تا اینکه به خودم آمدم و دیدم آن مرد موبایل، لپ‌تاپ و تبلتم را همراه پول، طلا و جواهراتم به سرقت برده است.

با دستور بازپرس پرونده تیمی از اداره 16 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند تا به ردیابی دزد شیطان‌صفت بپردازند و این در حالی بود که تجسس‌ها نشان می‌داد در ساعات اداری که 8 صبح تا 15 بعدازظهر بوده و اطلاع از اینکه مردان صاحبخانه سر کار می‌روند، به خانه‌ها نفوذ کرده و از تنهایی زنان برای اجرای توطئه‌های سرقت‌های شوم خود استفاده می‌کرد.

در حالی که همزمان سه زن دیگر به سرنوشت‌های مشابهی گرفتار شده بودند، یکی از زنان به بازپرس شعبه پنجم گفت: «ساعت 8/5 صبح 22 مردادماه بود، وقتی شوهرم همراه دخترم از خانه خارج شدند تا به سر کار بروند، ناگهان مردی قدبلند از طریق بالکن طبقه اول وارد خانه شد، قصد اعتراض به حضور وی را داشتم که ناگهان به سمت من حمله‌ور و با من گلاویز شد. وقتی فهمیدم نیت شومی دارد، با مقاومت و التماس خواستم هرچه می‌خواهد سرقت کند و برود اما او با بی‌اعتنایی و تهدید شوکر و چاقو مرا تسلیم خود کرد، سپس با سرقت طلا، جواهرات و پول‌هایم با سرعت خود را به بالکن رساند و گریخت.با دستور قضایی این سه زن در برابر آلبوم مجرمان حرفه‌ای سرقت با روش بالکن‌روی قرار گرفتند اما هیچ دزدی شناسایی نشد تا اینکه پلیس با اقدامات اطلاعاتی پی برد یک دزد قدیمی به نام حمید 32 ساله که بارها به خاطر سرقت از خانه و نگهداری سلاح جنگی و جرایم افیونی به زندان افتاده بود از چندی پیش موبایل‌ها و طلا و جواهرات زنان خانه‌دار را در بازار سیاه فروخته است.مخفیگاه حمید در خیابان وفادار شرقی تهرانپارس شناسایی شد و وی روز 21 شهریورماه به دام افتاد و از همان دقایق نخست ادعا کرد بی‌گناه بوده و اشتباهی رخ داده است.
حمید ( عضو دوم این باند )حمید که باور نمی‌کرد بازداشت شده باشد، پیش‌روی زنان خانه‌دار قرار گرفت و همه گفتند که وی دزد خانه‌شان نیست اما با توجه به اینکه طلا، جواهرات و موبایل‌های این زنان از سوی حمید فروخته شده بود، مرد تبهکار چاره‌ای جز اعتراف ندید و پذیرفت با همدستی دوستش به نام محمد که وی نیز 32 ساله است، این سرقت‌ها را انجام می‌داد.

حمید به بازپرس پرونده گفت: من در همه سرقت‌ها داخل خودرو منتظر محمد می‌ماندم و دیده‌بانی می‌دادم، محمد هم به خانه‌ها که بیشتر در طبقات اول مجتمع‌های مسکونی بودند، نفوذ می‌کرد و دست به سرقت می‌زد.وقتی با راهنمایی‌های حمید، مشخصات همدستش در آلبوم مجرمان قدیمی یافت شد، همه زنان خانه‌دار با دیدن این تصویر و در حالی که وحشت‌زده بودند تأیید کردند که وی همان دزد شیطان‌صفت است.

بدین‌ترتیب کارآگاهان تحت نظر بازپرس شعبه پنجم، پاتوق‌ها و مخفیگاه‌های محمد را در جاده دماوند، پردیس، رودهن و بومهن شناسایی کردند و پی بردند این شیطان تبهکار همیشه سوار بر خودروی خاکستری رنگ در پاتوق‌هایش تردد دارد.

همین کافی بود تا عملیات در بزرگراه تهران - پردیس متمرکز شود و روز هشتم مهرماه محمد در مسیر تهران به پردیس ردزنی شد.
تیم پلیسی که قصد داشت محمد را در عوارضی متوقف کند، متوجه شد که محمد به صورت ناگهانی تغییر مسیر داده و در اقدامی خطرناک در مسیر خلاف حرکت خودروها به سمت تهران در حال فرار است.

کارآگاهان که در شرایط سختی قرار داشتند، با دستورهای ایست خواستار توقف شیطان تبهکار شدند که وی بدون توجه به این اخطارها اصرار به فرار در مسیر خلاف خودروهای بزرگراه داشت که شلیک تیرهای هوایی نیز نتیجه نداد تا اینکه کارآگاهان لاستیک خودروی مرد فراری را هدف گلوله قرار دادند و دیدند محمد با پای پیاده قصد فرار دارد.

اصرار شیطان تبهکار برای فرار چاره‌ای جز شلیک برای پلیس نداشت و همزمان با تیراندازی‌های هوایی، محمد با عبور از عرض بزرگراه و رفتن به سمت جاده قدیم دماوند، به سمت منطقه خرمدشت گریخت تا اینکه در زمان عبور از موانع سیمانی در وسط بزرگراه هدف گلوله پلیس قرار گرفت و از ناحیه ران پا زخمی شد و از آنجا که شریان اصلی خون هدف گلوله قرار گرفته بود، با وجود عملیات تیم اورژانس محمد جان باخت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۹
Liberte - تهران، ایران
ورود به خونه مردم تو روز روشن.عجب رذلی بود ، منم یه خورده ترسیدم. :
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
۵۴
londonlondon - لندن، انگلستان
به جهنم که مرد به درک رفت
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
۵۲
fereshteh-wi - سیاتل، ایالات متحده امریکا
بهتر که مرد.
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
۴۸
ساسانیان - لیورپول، انگلستان
یک کار خوب هم از پلیس ایران دیدیم،
‌سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.