آزاده نامداری و برادر گلشیفته فراهانی در زعفرانیه

فیلمبرداری فیلم سینمایی «نسیم» با جلوی دوربین رفتن چهار بازیگر اصلی‌اش در حال تصویر برداری است.
به گزارش پارسینه ، آزاده نامداری مجری تلویزیون و آذرخش فراهانی فرزند بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دو بازیگر جدید فیلم شهبازی هستند که هر دو برای اولین بار بازی جلوی دوربین یک فیلم سینمایی را تجربه می‌کنند. پیش از این حضور ساعد سهیلی و ساغر قناعت نیز برای بازی در نقش‌های اصلی «نسیم» قطعی شده بودند که در این میان ساغر قناعت از میان 1500 متقاضی برای بازی در این فیلم انتخاب شده است.

در تازه ترین تصاویر منتشر شده از این فیلم، آزاده نامداری در کنار آذرخش فراهانی فرزند بهزاد فراهانی دیده می شود. ساعد سهیلی و ساغر قناعت، دو بازیگر دیگری هستند که در این نماها حضور دارند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۷
دایره مینا - کراکف، لهستان
زبل خان ِ نامداری ! از اینطرف بام افتاده و خواهرِ آن یکی هم از آنطرف بام !کلا در زندگی ماها تعادل یک چیز نایاب و ناملموس و دست نایافتنی است !
یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
۵۰
اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
چند وقت دیگه این بهزاد فراهانی،عمه و ننه جونش رو هم میا‌‌‌ره واسه هنرپیشگی.اونوقت ما عیب آقازاده‌ها رو می‌کنیم فقط؟!اینام همونن فقط جنسشون فرق میکنه . ایران یعنی‌ پارتی بازی و آشنا چپونی!!
یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

[::اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک::]. نه اتفاقا برای هنرپیشه شدن کافیه هزینه فیلم را تقبل کنی. تو ایران بصورت اورت هرکسی پول بده را هنرپیشه می کنن. حتی داشتیم فیلم عروسی بچه یک خرپول اصفهانی که با بازی گلزار و شاکردوست انجام شده. یا نیما شاهرخ شاهی که گویا دفتر سینمایی زده و با همکاری سحر قریشی پول از ملت میگیرن و براش فیلم میسازن و خودشون هم بعنوان هنرپیشه افتخاری چند دقیقه ای توش دلقک بازی می کنند. حالا فراهانی هم احتمالا برای معرفی این پسرش یک هزینه ای را تقبل کرده، هرچند تا بازیش را نبینیم نمیشه قضاوت کرد. شاید هم هنری داشت واقعا!
یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
۴۶
poriyaye-vali21 - دوحه، قطر
[::دایره مینا - کراکف، لهستان::]. همه کار شاهان شوریده اب .....ز اندازه نشناختن شد خراب ...(نظامی گنجوی)
یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
۷۰
senator x - تهران، ایران
راستی آذرجون از آبجیت چی خبر؟
یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
۴۲
paksan - ایران، ایران

آفرین بر این دختر یا زن که بعد از طلاق خانه نشین نشد، چیزی که برای اکثر خانمهای ایرانی اتفاق می افته و بعد از طلاق نگاه و رفتار مردم باعث میشه که خانه نشین بشوند و گوشه گیر . باید همه بفهمیم که ازدواج دوست داشتنه یک آدم دیگه اس نه گرفتن یک دختر ! تو هر سنی میتونی ازدواج کنی و طلاق هم یک حق انسانی هستش که انسانها باید اینرا بفهمند
یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
۵۳
kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
[::paksan - ایران، ایران::]. اون واسه قدیما بود.دیگه کسی‌ خونه نشین نمی‌شه. از من بپرس.
یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
[::اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک::]. همه جاى دنیا همینطوره عزیز ، فوتبالیستها رو ببین ، یا هر ورزش دیگه اى ، اکثرن پدرانشون همون کاره بودن هنرپیشه ها و خیلى از شغلهاى دنیا مسری یه ، بخصوص در فامیل
دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
[::paksan - ایران، ایران::]. [::paksan - ایران، ایران::]. Like Like Like Like ......
دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
۵۳
کارمن مهوش کش - تهران، ایران
پاکسان ...به سلامت خانواده میاندیشد !
دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.