امام جمعه مکه: ای مسلمانان! گوش فرا دهید، جنگ ما با ایران و شیعه است!

عبدالرحمان السدیس امام جماعت مکه، طی سخنانی گستاخانه ، تئوری اصلی عربستان و وهابیون را که همواره از سوی سعودی های تکذیب می شد، را اعلام کرد و گفت: عربستان باید از صلاح الدین ایوبی الگو بگیرد و ابتدا با ایران و شیعه بجنگد.
 
به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» به نقل از فیسکال تایمز، متن سخنان این شیخ وهابی در ادامه می آید:
 
جنگ ما با ایران فرقه است، جنگی بین سنی ها و شیعیان. جنگ ما با شیعیان جنگ بین ایمان و کفر است.
ما با ایران و شیعه می جنگیم، چراکه آنها به ما اتهام وارد می کنند. ما باید از صلاح الدین الگو بگیریم که پیش از جنگ با مسیحیان و یهودیان با شیعیان جنگید.
 
به خدا، جنگ ما فرقه ای است. فریب این تحلیلگران و نمایندگان رسانه ها را نخورید که می گویند این درگیری ها سیاسی است. نه! این جنگ، جنگی بین شیعه و سنی است.
 
آنها به کشورهای ما حمله کردند. آنها به عراق، بحرین، سوریه و یمن هجوم بردند.
 
اولویت ما اکنون مبارزه با شیعیان است، نه یهودیان. ای مسلمانان گوش فرا دهید، جنگ ما با ایران و شیعه است.
 
به خدا سوگند، ما این جنگ را تمام زمانیکه آنها روی زمین وجود داشته باشند ادامه می دهیم.
 
جنگ ما با ایران به اوائل دوره شیعه گری باز می گردد،  به ما اعتماد کنید، اول با شیعیان بجنگید، بعد از آن نوبت یهودیان و مسیحیان خواهد رسید، به خدا، نوبت به آنها خواهد رسید.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۷
leila leila - گوتنبرگ، سوئد

بمیر بابا
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
۵۴
mohsen_oslo - اسلو، نروژ

این هم یه سند دیگه برای عرب زده‌ها‌ و عرب دوستانی که در ایران هستن، ببینید که هم اجداد اینا هم خود اینا از اول هدفشون کشتار ایرانی‌ بود و هست.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
۴۶
olagh3kaleh - منچستر، انگلستان

این همون جنتی و احمد خاتمی هست از نوع سنی. سگ زرد برادر شغاله
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
۶۵
Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

جنگ ما بر میگردد به زمانی که اسلام بزور شمشیر به ایرانی تحمیل شد. شیعه و سنی هر دو یک سم خطرناک میباشند که سالیان دراز به جامعه تزریق شده اند. به امید نابودی اسلام چه شیعه چه سنی و کلا هر چی مذهب افراطی است.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
۲۶
iRONiC - استکهلم، سوئد

این هیکل با اون مخ رو اگر تو تشت آب بذاری ۱۰ تا بشکه فاضلاب ازش در میاد که ۱۰ تا باغ رو می‌تونه کود بده، برای تقویت کود‌ها می‌شه از هیکل امام جمعه تهران و مشد هم استفاده کرد.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
۳۹
مومن متدین - عدن، یمن

به ارواحتون قسم ما رو هم از دست این شیعه ها نجات بدید که باعث جنگ و عذاب رد منطقه شدند اما با ایرانی ها کاری نداشته باشید. چون اسلام رو خودتون با زور و خون ریزی وارد ایران کردید. وگرنه ما ایرانیان نه تنها امروز بلکه قبل از اسلام هم اعتقادی به این دین نداریم و نداشتیم. برید با شیعه ها بجنگید ولی کاری با آریایی ها نداشته باشید.حتی اگر کوروش خواب باشد ما بیداریم و همتونو کنفیکون می کنیم.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
۲۵
romano - تهران، ایران

آخه عقل کل صلاح الدینتون که پارسی بود اسم عموش شیرکوه بود نه! (خدایا اینا چرا اینقدر بیسوادن حتی تاریخ اسلام رو هم نمی‌دونن بخدا باورم نمی‌شه اینقدر بیسوادن) خوب بسلامتی یهودیها و مسیحیها هم فردا می‌تونن یک نفس راحت بکشند ما هم امشب خوابمون نمی‌بره. زرشک اعلا می‌فرستیم خدمتتون
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
۴۶
سورتمه - سورتمه، بلژیک

شیعه از سنی بدتر و سنی از شیعه بدتر ;) مهم این هست که کدام گروه از انها در جهت خدمت به بشر از لحاظ خدماتی و رفاهی و پزشکی و غیره قدم برداشته اند؟ به نظر من مسلمانان فقط مصرف کننده هستند و در تنها چیزی که کم نمی اورن ادعا است :
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
۳۷
Imod.barbekan - منامه، بحرین

فقط کافیه از مردم غیور بلوچستان و اهواز حمایت تسلیحاتی کنید شما عربهای خلیج و مسلمان متدین نیازی نیست با هاشون وارد جنگ بشوید بخدا مردمان غیور بلوچستان و اهواز قجرهای تازی رو به خاک خون میکشن تا دیگه هیج کجا سرک نکشن
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
۵۱
persianshadow1 - برایتون، انگلستان

[::romano - تهران، ایران::]. صلاح الدین ایوبى از قرار کورد بود، کلا اسلام چه شیعه و چه سنى مایه بدبختى وعقب ماندگیه.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
۴۷
Southern Star - سیدنی، استرالیا

ذلیل مرده چقدر هم شبیه علم الهدای خودمونه!
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
۴۱
omid2944 - برلین، آلمان

با این حرفش کاملا موافقم.شیعه زالوی دنیای پاک اسلام است.اسلام به خودی خود ایرادی ندارد.تمام این اتفاقات که در دنیای اسلام می‌افتد زیر سر حاکمان شیعه ایران است.عامل اصلی‌ تفرقه حکام شیعه ایران هستند.باید شیعه....شود.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
باید بدون تعصب و منطقی برخورد کرد . ما هم چیز خوبی نسبت به اینها نشان ندادیم نگاهی به سایت ها مون بندازیم همیشه چه به دروغ و چه راست چوبی لای پای اینها میکنیم . نتیجه اش هم این میشه صد در صد نمیان قربون صدقه ما برند
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
۳۱
هستیا - شیراز، ایران

ما ایرانی ها 1400ساله که با شما دشمن هستیم بالاخره یه روز ازتون انتقام میگیریم
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
۴۱
فرید-83 - کپنهاگ، دانمارک

. عرب هرچه باشد به من دشمن است. بداندیش و کج خلق و اهریمن است. به یزدان که هرگز نبیند بهشت. هرآنکس که آیین زردشت هشت. زشیر شتر خوردن و سوسمار. عرب را بدانجا رسیده است کار. که تاج کیانی کند آرزو. تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
۳۱
هستیا - شیراز، ایران

[::فرید-83 - کپنهاگ، دانمارک::]. البته بهتر بود بگید عربای انور اب :)
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
۳۸
سیراب ازسراب - شیراز، ایران

این سعودی‌ها زیادی هم بیخود نمیگن. این شیعه‌ها مثل نازی‌های هیتلری احساس خود برتر بینی‌ دارن نسبت به کل جهان. آخه شما یه مشت نفت فروش رقاص رو چه به ابر قدرتی‌، چه به بمب اتم.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
۳۸
سیراب ازسراب - شیراز، ایران

[::mohsen_oslo - اسلو، نروژ::]. اگر ... نباشی‌ و به دورو برت نگاه کنی‌ میبینی‌ که هموطن‌های رقاص شیعه شما هستن که این رو ۲۴ ساعت انگولک می‌کنن و اینا به شماها کاری نداشتن. زمان شاه هیچ آخوند سعودی همچین حرفایی میزد آیا. نه.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
۳۶
Hamed-irooni - سیستان، ایران
اینا که اینجوری علنی به شیعه ها می توپند رفتارشون با شیعیان کشور خودشون چجوریه؟ اگه امام تهران به این صراحت به سنی ها می توپید شورای امنینت قطعنامه صادر می کرد
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
۲۵
romano - تهران، ایران

[::persianshadow1 - برایتون، انگلستان::]. به هر جا که سر بزنی کرد را قومی ایرانی معرفی کرده وقت پشت کوهی بازیو قوم و قومکشی هم باهات ندارم از بارزانیت ایرانیه تا اسم مستعار کاربریت تا هفتاد پشت و جد و آبادت. ایران چیزی نیست که دو روز متولد شده باشه از اول تاریخ بشر بوده هست و خواهد بود.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
۵۲
arash*eindhoven - آیندهوون، هلند

حالا چرا اسمشو گذاشته : عبدالرحمان السدیس، مگه سادیس داره ؟
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
۵۲
arash*eindhoven - آیندهوون، هلند

دیروز ۲ مامور گمرک سعودی به ۲ پسر بچه زائر ایرانی‌ ، در پست بازرسی تجاوز کردند.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
۱۰۷
DenaOslo - اسلو ، نروژ

بفرما !! جمهوری اسلامی در این ۳۶ سال فقط دشمن تراشی و خصم و نفرت و فقر برای ایرانیان آورده و می آورد در غیر اینصورت این مردک ابله چطوری میتوانست اهل تسنن را بر علیه اهل تشیع بشوراند .
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
۳۸
سیراب ازسراب - شیراز، ایران

[::Hamed-irooni - سیستان، ایران::]. رفتارشون با شیعه‌های کشورشون بهتر از رفتار شیعه‌های ایران با بقیه اقلیت‌ها هست. شیعه‌های متکبر.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
۴۴
machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا
رژیم خوانخوار ایران که نه به شیعه رحم میکنه و نه به سنی. متاسفم برای بعضی ها که بعد از اینکه آخوندها به ناموسشون توی کهریزک تجاوز کردند بازم دارند طرفداری رژیم را می کنند. به خدا غیرت را فقط عرب ها دارند. ما ایرانی ها سی ساله دارند بهمون تجاوز می کنند بازم ادعا داریم و مثل موش از رژیم میترسیم. دو روز نونمون را قطع کردند مثل فلک زده ها جلو آخوندها دلا راست می شویم. عرب ها مثل مرد جلوی دیکتاتورهاشون ایستادند نه مثل ما با دو تا تیرو تخته موش شدیم
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
۳۶
Hamed-irooni - سیستان، ایران

[::سیراب ازسراب - شیراز، ایران::]. منم شنیدم اینقدر رفتارشون خوبه که حتی یه مدیر مدرسه رو هم تو مناطق شیعه نشین شیعه نمی ذارن اینجا کلی فرماندار و مدیرکل سنی هست
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
۴۷
golden remix - استکهلم، سوئد

خاک توسر حکومت ایران و آنهائی که عقده مکه رفتن حاجئ شدن دارند.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

مغز و IQ یه عده واقعا از جلبک هم پایین تره! آمریکا واسه دستگری تنها بعثی مهم باقیمانده از دوران صدام,,عزت الدوری جایزه تعیین کرده و فارغ از بحث شیعه و سنی دنبال کشتن یا اسارت اون پلید کثافت هست،،اگر به قاسم ترمیناتور و شیعه و سنی‌ها بود که صدام را،مثل موش کور از تو سوراخ بیرون نمیکشیدن و هنوز زنده بود !حتا پسران صدام و مهمترین افراد بعثی هنوز زنده یا آزاد قتل و آدمسوزی میکردن. بعد از خروج آمریکا دراین چن سال اخیر حتا مالکی را هم ایران انتخاب کرد این همه پول سلاح طلا تجهیزات و تربیت ده‌ها هزار شیعه مردمی و آموزش ارتش از هم پاشیده عراق و بازسازی آن همه زیر نظر مستقیم ترمیناتور سلیمانی و رژیم کثیف خامنه معتاد مفنگی شیره‌ ای انجام شده بود! اما داعش پاپتی با کمتر از سه هزار نفر ارتش مالکی و سازمان یافته به دست سلیمانی و تکریت با اون‌همه نیرو و تانک و تجهیزات را سه ساعته اشغال کرد و هزاران جوون۳ ماه آموزش دیده را تارومار و با ذلت ب اعدام گروهی کشاند و آنقدر تجهیزات مهم و پیشرفته آمریکایی ISIS به غنیمت گرفت که هنوز با آنها در سوریه و عراق با ایران و اسد و حزب الله و کردها میجنگن!! :o
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
۵۳
رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

واسه ما ایرانی‌ جماعت فرقی‌ نمی‌کنه شیعه و سنی اگر بری ایران کسی‌ عزت نپرس آقا شیعه هستی‌ یا سنی فقط نگا اوضاع مالیت میکنند ولی‌ این حروم لقمه‌ها عربستانی و دارو دستشون تو خلیج فارس واسشون خیلی مهم هست شیعه و سنی واسه همین هست به خونه ما جماعت ایرانی‌ تشنه هستند.ولی‌ خیلی از ماها این‌چیزا رو قبول نداریم و خیلی راحت ازشون میگذریم.من چند سالی‌ با این مارمولک‌ها نشست برخاست داشتم اصلا بشون اعتمادی نیست.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
۵۰
شنبلیله - اسلو، نروژ

توو ریشت و اون اعتقادات کثیف و فاشیستیت٫ قیافش حالمو به هم میزنه
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
۳۷
Imod.barbekan - منامه، بحرین

رفتارشون هرجی باشه از رافضیهای قبرپرست بهتره که فقط ادعای مسلمان بودن دارند بعد از دو روز از هفته وحدت مانع برگزاری نماز جماعت مسلمانان تهران شدند
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
۶۸
amir-amir - تورنتو، کانادا
صلاح الدین اگر به پست شاپور ذولاکتاف مى خورد یک درسى شاپور برایش مى داد که تا ابد فراموش نکند. ١٤٠٠ سال دیگر هم بگذرد فقط براى پر کردن سوراخ و سنبه هاى کره زمین مى خورند.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
با این امام جمعه های سنی اعمال اعراب وحشی همین تجاوز بنوجوانان ایرانی در فرودگاه خواهد بود
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
۱۰۷
amonbede - تهران، ایران

برید مکه عجله کنید- فیش حج- بدو بدو جا نمونی - خدا طلبیده برید مکه بدو بدو حاجی جا نمونی خدا طلبیده ---- حماقت و نادانی انسان تمامی ندارد
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
۳۸
سیراب ازسراب - شیراز، ایران
[::amir-amir - تورنتو، کانادا::]. از هپروت بیا بیرون. ساده دلم. الان مملکت دست یکی‌ مثل همین آقا هست. اونجا مدل سننیش هست اینجا مدل شیعه. همون حماقت همون نفرت همون وطنفروشی همون دیکتاتوری همون بت.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

[::سیراب ازسراب - شیراز، ایران::]. آخی سیرابی سوسمرخور ایرانی‌ یکی‌ از بهترین رقص‌های دنیا را داره،،مثل سنی‌های سلفی نیست که پسر بچه‌ها را زنانپوش و النگو به دست و زنگوله به پا بسته واسشون می‌رقصه و هر چن لحظه هم یکی ازین سنی‌های پشم کثیف بدون سبیل لبو‌ لوچه بگره و دست به دست و از این بغل به اون بغل پرت بشه مثل شیخ بزرگ سنی که نوه دختر خودشو برده بود تو یک گودال و خود عربها ازشون فیلم گرفته بودن پیرسگ سنی سلفی با هشتاد سال سن با دختر دخترش سکس میکرد،کی‌ گفته شیراز سنی داره؟!؟ یه مشت کپرنشین در گراش و لار که به خاطر کویت و حمالی واسشون کمی‌ پولدار و مرفه شدن!!راستی‌ واسه آبتنی با حوریها و غلمان‌های حوض کوثر بهشت زودتر...البته اول محافظ......چون در بهشت از المثنی واسه عضو مربوطه خبری نیست و مثل همون سیب معروف بهشتی‌ این یکی‌ هم شدیدا ممنوع هستش البته عمر واسه پیروان سلفی خود راهکارهای زیادی واسه لذت در نظر گرفته :)
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

[::Imod.barbekan - منامه، بحرین::].....خلیفه ‌ات یک بوزینه باز که از اون لب می‌گرفته و هر شب با چن تا غلام سیاه قوی هیکل میخوابیده naboodو یک تار موی شیعه را به کل سلفی عمری وهابی عثمانی ابوبکری نمیدم،،هموطن‌های سنی یا مثل آدم بدون اهانت کامنت بذارید یا منتظر بسیار شدید تر آنهم باشید،،دیگر خود دانید
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
۵۴
اون پسره تو فیلم کیارستمی - آرلینگتون، ایالات متحده امریکا

"آنها به کشورهای ما حمله کردند. آنها به عراق، بحرین، سوریه و یمن هجوم بردند." حـ...، دین کثیف توست که میخاد همه رو از بین ببره! اجداد فلان فلان شده تو اگه 1400 به ایران و رم حمله نمیکردن و دنیا رو به لجن نمیکشیدن امروز همه آرامش داشتن
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
۴۹
sarbaz007 - المان، آلمان
صلاح الدین ایوبىin دیگه چه خوکی بود
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
وقتی‌ نفت تمام شد بایست همتون ایرانیها را ماساژ بدید تا زنده بمونید انموقع فقط ایرانی‌ است که بدادتان می‌رسد.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
۴۴
Dara20 - تهران، ایران
این دین به مفهوم واقعی کلام یک توحش آشکار و پیروان این توحش موجوداتی سرشار از توهم هستند و خونخواری از مشخصه‌های آنان است. اعراب که جای خود دارند، این سوسمار خور زیر بته بعمل آماده از احوالاتش مشخص است که به رسول دینش رفته و با ایران ‌ایرانی دشمنی دیرینه‌ و کینه شتری دارد
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
۷۰
senator x - تهران، ایران
خدا پدر عرب را بیامرزد که سریعا و قاتع موضع دشمنی عرب با عجم رااز 1400سال قبل تا این لحظه با بیان ساده و روشن بیان کرد.برای من جای تشکر از این عربها دارد که چندسال قبل نادانی کردم و بمکه و مدینه رفتم,اجازه دادن قبل از تجاوز و کشتارمن,بوطن برگردم.جدا شانس آوردم,حالا تو میخواهی بری مکه اولا با زنت نرو دوما حساب(اونجات) و جونتو بکن خود دانی.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
۷۰
senator x - تهران، ایران
درضمن یادم میاد آنسالی که رفته بودیم,رئیس کاروان مرتبا تاکید میکرد زنهایتان را تنها برای خرید نفرستید.یک عمر بماگفته بودند امن ترین جا,خانه خداست حتی کسی حق کشتن یک ملخ را ندارد.حالا چرا ملخ,چون اگر هر زوار ملخ مزاحم را بکشد,دیگه چیزی گیر عرب برای خوردن نمیماند. افتاد؟حالا حق زن وبچه را بده عربه بخوره و برات شمشیرهم بکشه.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
۴۴
ekman - شیراز، ایران

دینِ چی ؟کشکِ چی!!!آدم باید انسان باشد،شیعه و سنی سر و ته یک کرباسند.
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
متن کامل سخنان منتصب به این شیخ بزرگوار رو کامل دارم،متأسفانه در نقل سخنان این مرد بزرگ تحریف وجود داره،ایشون مدعی هست جنگ ما با ایران جنگ فارس و عرب نیست بلکه جنگ مذهبیست و ربطی به قومیت نداره،این جنگ بین شیعه و سنی است جنگ کفر و ایمان و کاملاً درست میگه مگر اهل سنت ایران در ایران از حقوق اولیه خود محروم نیستن؟چرا شما تیتر زدید گستاخانه ؟گستاخ اون کسیه که به ادیان دیگران توهین میکنه حال انکه خودش و مذهبش طبل تو خالیه چرا ایران اجازه ننیده دوملیون اهل سنت تهران مسجد داشته باشن؟چرا در مناطق سنی نشین بیکاری زیاده؟در صورتی که ایران حامی لبنانیها و شیعیان سوریه و عراق و یمن و بحرینه و از مردم گرسنه خودش بیشتر دوستشون داره که تنها دلیل شیعه بودنشون هست چرا دخالت در امور کشورهای عرب رو رها ننیکنه؟بنابر این من شک ندارم اهل سنت ایران در کنار مردمان عاقل و فهمیده ایران با همه مسلمانان جهان برای تأدیب صفویهای رافضی اقدام خواهند کرد ،این اتفاق بی تردید رخ خواهد داد
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

امروزهبر کسی پوشیده نیست دخالتهای ایران در کشورهای حوزه خلیج فارس ،ولی من یقین دارم اعراب پس از حل مشکلات ذاخلی و متحد کردن صفوفشون و نابودی رافضی های صفوی و عرب در کشورهای خودشون با رافض های ایران جنگ خواهند کرد دوستانی که تاریخ رو بررسی کنن میبینن که در عهد ابوبکر صدیق پس از جنگ با مرتدین عرب و متحد کردن صفوف اونها تونستن در عرض ده سال خلافت عمر فاروق امپراطوری تزویر و دروغ روم و فارس رو بشکنن و ملتهای اونها رو از بردگی و بندگی شاهان نجات بدن این اتفاق بار دیگر در حال تکرار هست ،سعودی به عنوان پرچم دار توحید و به خاطر مکه قبله گاه مسلمانان و مدینه قدوت و قلب هر مسلمان به خاطر وجود نبی مکرم اسلام کشوزی کوچک نیست که رافضی ها گمان کرده اند میتوانند با انها وارد جنگ شوند کافیست علمای اسلام فرمان جهاد دهند تمامی مسلمانها از شرق و غرب برای پاسداری از اسلام خواهند امد همینطور اهل سنت ایران مه بالغ بر 15الی 20ملیون نفر هستند و مناطق مرزی کشور به جز بخشی از مرز با عراق اهل سنت هستند ،امیدوارم مسئولین بیخرد به خودشون بیان چون هیچ مسلمانی توهین به ساحت مقدس اسلام را تحمل نخواهد کرد
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
در هر حال این جنگ که در سالهای اینده یکی از موثر ترین جنگهای تاریخ خواهد بود جنگی عقیدتی است و نه ملیتی ،به تأکید بسیاری از روشندلان ایران زمین که بر عقیده توحیدی هستند نیز در این جنگ به همراه برادران عرب و سایر مسلمانان برای نابودی عقیده شیطانی صفوی و برای ازاد کردن ایران عزیزمان از چنگال شیطان پرستان صفوی همکاری خواهند کرد
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
۵۲
Orginal tabrizi - استکهلم، سوئد
کسى خداى مهربان و اسلام عزیز را در میان این مردم عصبانى ببیند، سلام مرا نیز برساند. ابرقدرتهاى اسلامى با هم دعوا دارند و بى مذهب هاى دنیا دارند زیر سایه این نبرد عقاید،ارام و راحت دارند از عمرشان لذت میبرند. عجیب نیست؟
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
۲۵
Mammal - لندن، انگلستان
همین حرف را بقیه عرب‌ها هم میزنند، ولی‌ آنهائی که دستشان تو جیب آخوند‌ها هست پشت سرشان میگند. حالا هی‌ بروید بگید دین عرب خوب هست، اینها با اسلام خواستند تا ما پارس‌ها را مثل برده تو دستشان باشد. توف بر عرب و عرب پرست
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
۵۳
رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
....عمر و ابوبکر...که هرچی‌ میکشیم از دست این ...هست. آتیش به قبرشون بشمر ۱ ۲ ۳ ...
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
۴۲
persianlover - لندن، انگلستان
من خدمت ... تو و اون صلاح الدین عرض سلام میکنم.
‌سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۴
۶۴
kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]،،زرشک،، بخواب بابا حالتو نداریم!!! .... میزنی! شما از مرده ما میترسین وای به حال زنده مون. جنازه یه ایرانی‌ 3 تای شما بزدل هارو حریفه،کور خوندین،، جنگ عراق هم بهتون ثابت شد.
‌سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۰
۶۴
kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
[::Imod.barbekan - منامه، بحرین::]،، سگ قبر پرستا شرف داره به یه ....که مثل حیوان انسان رو سر میبرین،،... به زنده و مردتون که اون دین دروغین تون رو به زور میخوایین بکنین تو پاچه مردم،، ... خونخوار!.
‌سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۶
۶۴
kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
[::سیراب ازسراب - شیراز، ایران::]،،، سیرابی،، .. این رقاص‌ها بعض شما خونخوار‌ها است،،‌ای کاش شما هم رقاص بودین،، ولی‌ مثل حیوان انسان‌ها بی‌ گناه رو با اون عقیده حیوانی تون سر نمیبریدین. شما‌ها از ....،، اسم خدارو میارین به زن و بچه بی‌ گناه مردم رحم نمی‌کنین،،چیه!؟؟ همه راه کج رو می‌رن و فقط شما‌ها هستین که راه راست رو میرین، ... و خونخوار.
‌سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۳
۵۱
persianshadow1 - برایتون، انگلستان
[::romano - تهران، ایران::]. والا من که کرد نیستم که تو این ... رو نوشتى، پشت کوهى هم کسىه که تاریخ نخونده و میاد اینور اونور اظهار فضل میکنه.
‌سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۹
۲۹
گشتاسپ - شیراز، ایران
واقعا دین افیون توده هاست. اگر جهان بدون دین تصور شود نه جنگ اعراب و اسراییل هست و نه شیعه و سنی و نه هیولای داعش و مذاهب کاتولیک و دیگر حق بجانب ها و نه بودایی های مسلمون کش در تایلند.جای تاسف است در این قرن با این همه پیشرفت های علمی و تکرار تاریخ،باز دین وجود دارد.لعنت تو گور بابات وهابی زاده احمق.دارم فکر میکنم محمد و علی و عمر و بوبکر و عثمان و بقیه خلفای اسلامی چقدر به تو شبیه اند
‌سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱
۲۹
گشتاسپ - شیراز، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. ... گورت عرب زاده ...وهابی.ایران میراث تو نیست اگر انصافی باشه میراث زرتشتی هاست تازی زاده تازی پرست .تو که از کشتن آدم ها لذت میبری ..... نداری
‌سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
[::هستیا - شیراز، ایران::]. مثبتو زدم واسه کامنتت اما عربای داخل کشور خیلی هاشون با ایرانی ضد و بد هستن. اواسط جنگ چنتا عملیات در مناطق جنگی شروع شده بود و چن ماه از برادر بزرگ و پسر عمم که همیشه با هم و پایه بودن خبری نداشتیم از اون روزهایی که هر روز شهید و تشییع جنازه بود چون عملیاتا را نیروهای فارس و اصفهان انجام داده بودن گویا ب شکست انجامیده بود. اگه اشتباه نکنم یکی از عملیاتهای کربلای 4 یا 5 یا یکی ازینا بود.منم بچه مدرسه ای با مادرم رفتیم اهواز ب هر جا که میدونسیم ویا آدرس میدادن رفتیم.یادمه تو خیابون نادری اهواز یک سرباز یا بسیجی که واسه جنگ زندگیشو رها کرده و ب جبهه آمده بود با یک بساط فروش کنار خیابون بحث کوچکی داشت که یه دفعه چشت روز بد نبینه زن و دختر پیرزن کوچک بزرگ با لهجه عربی این ننه مرده طفلی را با دمپایی مشت ولگد له لورده کردن. با چشمانم دیدم که چنتا اتوبوس اسرای عراق را منتقل میکردن و همین عربها باکس سیگار میوه شیرینی بود که ب نگهبان ها میدادن تا به اسرای عراقی بدن و از پنجره ولای میله ها میدادن ب اسیران عراق! آره هستی جان. خیلی هاشون خائن و تشنه ب خون ایرانی هستن
‌سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
به قول یک طرف:صلاح الدین سلی سلفی سنی که جای خود داره. از اون گنده گنده و هفت جد بزرگ کبیرتون تا اون نطفه کثیف سلفی وهابی نبسته در رحم مادرتون لعنت و نفرت باد!! مرده شور امام جمعه ها و عالم های هر عمری ... . رو ببره که بخواد بر علیه شیعه ... و یاوه گویی کنه. با اینکه با هر دین ومذهبی متنفرم حیفم می یاد چرا ذهنیت مادرم و چنتا از زنهای همسایه را نسبت به عمر عوض کردم که هر وقت اسم ... میگفتن .... منه احمق چقدر تلاش کردم عمر را مثلن آدم حساب کرده! عمری که ایران وایرانی را به خاک سیاه نشاند و شهرهای آباد و پر رونق وثروتمند را یک مشت پا پتی عرب سوسمارخوربه دستور عمر ... به ویرانه تبدیل کردن. امیدوارم عمر و هر فرمانده حاکم مخصوصن ومشخصن عمر ... باز که دستور حمله به ایران را اون... نفرین شده داد گور به گور و همیشه در عذاب و وحشت باشه. از فردا حرفم را پس میگیرم و مادر و دیگران راشدیدتر از قبل از عمر .... خواهم کرد و خواهم گفت با یک عمر دیگه اشتباه کردم وعمر خلیفه سنی ها بدتر کریه تر وچندش آور تر از باور هاشون و هر چه تا کنون شنیدید هست
‌سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
۵۴
iranking - مونیخ، آلمان
کشتم شپش شپش کش شش پا را .... اگه تونست اینو شیش بار بگه اونوقت میگم یه نیمچه عقلی داره و گرنه جواب ابلهان خاموشیست ! .... البته مطمینم نمیتونه :) تا بخواد " پ " رو تلفظ کنه جر خورده رفته پی کارش :) ! و نیاز نیست کسی تو ایران برای حماقت این ابله فکرش رو درگیر کنه !
‌چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.